Badan Dan Minda Aktif Dengan Minuman Susu Kultur Dan Yogurt Fernleaf Calciyum


Badan dan minda aktif dengan minuman susu kultur dan yogurt Fernleaf Calciyum. Sebagai ibu mesti inginkan yang terbaik untuk anak-anak. Faktor pemakanan adalah faktor yang paling penting untuk tumbesaran mereka. Pemakanan yang seimbang dan mempunyai nutrisi lengkap akan memberikan kesihatan badan anak-anak lebih sihat, pencernaan yang baik dan tulang yang kuat.
 



Tetapi ibu-ibu sekarang sangat sibuk menguruskan pelbagai urusan. Sibuk dengan kerja di pejabat dan kerja di rumah. Kadang-kadang tidak sempat untuk menyediakan sarapan ataupun makanan yang seimbang untuk anak-anak mereka. Termasuklah mama El. Saya memang cerewet sedikit dalam bab memilih makanan ini. Kenalah cerewet kerana ianya baik untuk tumbesaran  anak-anak.

 

KENAPA FERNLEAF CALCIYUM PILIHAN SAYA

 

Lambakan snek yang sihat di pasaran memang sangat banyak. Namun pilihan utama seisi keluarga tentunya dari Fernleaf. Minuman Susu Kultur dan Yogurt Fernleaf Calciyum adalah pilihan mama El untuk anak-anak. Dari susu sehinggalah makanan yogurt sudah lama kami seisi keluarga memilih Fernleaf.

 



Kedua-dua snek yang sihat dan berkhasiat ini didatangkan dengan pelbagai perisa yang mampu membuka selera anak-anak. Snek/makanan yang lazat ini menjadi kegemaran anak-anak El untuk diambil sebagai sarapan, snek petang atau boleh diminum pada bila-bila masa. Anak-anak dah tak sabar nak minum susu kultur dan yogurt. 
 





MANFAAT SUSU KULTUR FERNLEAF CALCIYUM

Probio DR20™
Bahan probiotik yang dipatenkan oleh Fernleaf. Probiotik diketahui menyokong system pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat.

 

Kalsium & Vitamin D
Untuk tulang yang kuat baik untuk anak-anak saya yang sedang membesar

 

Bakteria Baik 
 Untuk sistem pencernaan yang baik mudah untuk anak-anak aktif bermain






 
SUSU KULTUR FERNLEAF CALCIYUM
 

Setiap kali membeli barangan dapur, saya dan anak-anak tidak akan lupa untuk dapatkan minuman susu kultur dan yogurt calciyum untuk dijadikan stok snek di rumah. Tengok sajalah si kecil dengan kakak-kakaknya dah tak sabar nak dapatkan fernleaf calciyum. Kalau tengah membeli-belah, bebudak ini hilang, dah tahu kat mana mereka terjah. 






Minuman susu kultur sememang favourite anak-anak saya. Bukan sahaja dijadikan snek sarapan, bekal sekolah, snek petang malah saya bekalkan minuman susu kultur setiap kali keluar untuk pergi bersantai atau beriadah. Saya mahu pastikan mereka aktif dan ceria.

Lihat sajalah keceriaan dan kelincahan mereka. Ternyata pilihan mama El untuk memberikan Fernleaf Calciyum untuk anak-anak adalah pilihan yang terbaik. Seronok tengok anak-anak aktif dan happy. Bukan anak-anak saja yang suka minum susu kultur Fernleaf CalciYum ni, malah si ibu pun turut berkongsi kesedapan bersama.

Minuman susu kulturini terdapat dalam pek 110ml. Didatangkan dengan 4 perisa yang menyegarkan iaitu Asli, Epal, Anggur dan Oren. Bagi El dan anak-anak menyukai kesemua perisa sebab rasanya yang sedap penuh kelazatan rasa buah-buahan sebenar.

Minuman Susu Kultur Asli
 
Asli tak semestinya bosan. Dengan Vitamin D dan DR20™probio minuman susu kultur biasa kami membantu menyokong pertahanan dalaman. Selain itu, rasanya memang digemari semua.



Perisa asli favourite Kak Ngah

Minuman Susu Kultur Epal

 
Hilangkan kehausan dengan kesegaran Epal! Minuman susu kultur ini bukan sahaja mempunyai rasa hebat, ia juga dipadatkan dengan nutrient khas bagi menjaga pertahanan dalaman si kecil agar mereka bebas meneroka.



Perisa Epal favourite Kak Lang 
 
Minuman Susu Kultur Anggur


Minuman susu kultur ini dipek di dalam perisa anggur manis dan halus yang kami gemari. Bukan sahaja enak ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka dengan bebas.



Perisa Anggur favourite si Adik

Minuman Susu Kultur Oren

 
Manjakan lidah anak anda dengan rasa limau yang menarik dengan minuman susu kultur dalam perisa Oren Fernleaf CalciYum! Selain daripada keenakannya, ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman-agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka.
 
Perisa Oren favourite semua

FERNLEAF CALCIYUM YOGURT



 
Dengan situasi pandemik, sekarang anak-anak menghabiskan lebih banyak masa di rumah. Tidak banyak aktiviti yang dapat dilakukan. Sebab itu saya perlu menyimpan beberapa snek ringan untuk waktu makan. Saya mahu memberi mereka snek yang sihat dan berkhasiat. Selain susu kultur, saya juga ada membeli yogurt CalciYum kerana ia baik untuk penghadaman juga.





Yogurt CalciYum mempunyai pelbagai variasi buah yang berbeza yang anak-anak saya sangat sukakannya. Malah saya sendiri pun menyukainya. Kadang-kadang, saya juga menggunakan yogurt CalciYum untuk membuat ais krim. Mudah sahaja, hanya tambahkan batang ais krim ke dalam cup yogurt dan bekukan! Serius, memang lagi sedap dan anak-anak saya sangat seronok menikmatinya!


Yogurt CalciYum berkrim ini mengandungi 4 nutrien utama termasuk 2x kalsium untuk menyokong perkembangan tulang dan gigi yang kuat dan sihat serta  menyokong sistem pencernaan yang baik





 
Yogurt Chocoberry

 
Langkah ke dunia koko dengan yogurt berperisa Chocoberry Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasanya yang hebat, yogurt berkrim ini mempunyai empat nutrien-nutrien utama yang campur untuk menyokong pertumbuhan tulang kuat.




 
Yogurt Strawberri Mangga


 
Dapatkan rasa kemanisan musim panas dengan yogurt perisa Strawberi dan Mangga Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasa tropikanya yang lazat, yogurt ini dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.




 
Yogurt Strawberri Anggur

 
Wujudkah snek yang sempurna? Rasai kedua-dua perisa Strawberi dan Anggur dalam satu pek, dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien penting untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.


 


Yogurt Vanilla Anggur  

Kaya dengan rasa krim dengan penangan perisa buah, itulah Yogurt Fernleaf CalciYum dalam kombo pek Vanila dan Anggur. Kedua-dua perisa mempunyai empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot
 




 
TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE DALAM FERNLEAF CALCIYUM
 

Ibu-ibu tidak perlu risau kerana kedua-dua minuman Fernleaf Calciyum ini sesuai untuk tubuh badan dan minda yang aktif. Bila anak-anak aktif bersukan sama ada di sekolah ataupun bermain bersama kawan di rumah, Fernleaf Calciyum menjadikan tubuh badan mereka yang sihat luar dan dalam dengan keunikan A-Force, Vitamin D dan DR20™probio yang dapat membantu mereka menghadapi hari-hari yang mendatang.

 



Kalsium dan vitamin D yang tinggi sangat baik bagi menyokong pertumbuhan tulang-tulang dan gigi yang kuat, memberi persekitaran usus yang baik penting untuk penyerapan nutrient dan membantu menyokong sistem imun anak-anak anda.

Kedua-dua minuman yang enak ini membekalkan nutrien-nutrien utama untuk menyokong keperluan harian anak-anak. Menjaga kesihatan bukan hanya bermaksud bersedia untuk melakukan yang terbaik tetapi untuk menjadi lebih hebat.
Bersama-sama zink, yogurt enak ini juga mempunyai Phoculipids™

 
 
PENGIKHTIRAFAN ‘HEALTHIER CHOICE’
 

Pilihlah makanan yang terbaik untuk anak-anak kita yang dapat membantu menyokong sistem imun mereka. Satu lagi kelebihan yang perlu anda pertimbangkan dan sangat saya syorkan Fernleaf CalciYum ianya adalah snek terbaik untuk anak anda kerana kedua-dua minuman susu kultur dan yogurt CalciYum mempunyai logo ‘Healthier Choice’ dari Kementerian Kesihatan kerana kandungan gulanya rendah.



PERCUMA BOBOIBOY TOY CAR
Walaupun promosi sudah lepas, anak-anak El sempat dapatkan koleksi toy car ini. Jika korang berkesempatan dan masih ada stok, dapatkan Boboiboy Toy Car percuma dengan setiap pembelian susu kultur Fernleaf Calciyum. 




Untuk info dan maklumat lanjut layari https://www.calciyum.com.my/

Healthy Gut Healthy Body

#FernleafCalciYum #ActiveMindActiveBody




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.eldarwena.com/2021/01/badan-dan-minda-aktif-dengan-minuman.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fernleaf Calciyum Yogurt Dan Susu Kultur Membantu Anak Sihat Dan Ceria

Fernleaf Calciyum Yogurt Dan Susu Kultur Membantu Anak Sihat Dan Ceria

papar berkaitan - pada 11/1/2021 - jumlah : 472 hits
Fernleaf CalciYum Yogurt dan Susu Kultur Setiap kanak kanak berusia antara 10 hingga 12 tahun memerlukan 1 000 mg kalsium setiap
Minuman Kultur Pilihan Anak Anak Pastinya Dari Fernleaf Calciyum

Minuman Kultur Pilihan Anak Anak Pastinya Dari Fernleaf Calciyum

papar berkaitan - pada 6/1/2021 - jumlah : 698 hits
Minuman Kultur Pilihan Anak Anak Pastinya Dari Fernleaf Calciyum Kerana Terdapat Nutrisi yang akan membantu menyokong sistem imunisasi mereka Assalamualaikum Hai semua Anak anak paling suka pergi supermarket Sebab apa Sebab boleh beli minum...
Hiburan Ingin Kembali Aktif Dalam Dunia Seni Keith Foo Buang Semua Tatu Di Badan Sakit Memang Sakit

Hiburan Ingin Kembali Aktif Dalam Dunia Seni Keith Foo Buang Semua Tatu Di Badan Sakit Memang Sakit

papar berkaitan - pada 6/1/2021 - jumlah : 389 hits
Pelakon Keith Foo memberitahu bahawa dia ingin kembali aktif dalam dunia seni dan telah mengambil keputusan untuk membuang kesemua tatu di badan yang dicacah sebelum ini Sumber Instagram Keith Foo Keith atau nama sebenarnya Foo Chuan Chin d...
Ubat Yang Ibu Makan Boleh Terlepas Ke Dalam Susu Badan Awas Tau

Ubat Yang Ibu Makan Boleh Terlepas Ke Dalam Susu Badan Awas Tau

papar berkaitan - pada 28/12/2020 - jumlah : 258 hits
Breastfeeding mommy semestinya akan rasa lega bila mengetahui bahawa susu ibu mempunyai kandungan nutrisi lengkap yang mampu menguatkan imuniti bayi especially bayi baru lahir That s why lah Kementerian Kesihatan Malaysia pun suggest mak ma...
Fernleaf Calciyum Snek Sihat Dan Berkhasiat Untuk Anak Anak

Fernleaf Calciyum Snek Sihat Dan Berkhasiat Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 325 hits
Assalamualaikum Lama Kmia tidak ke udara Cewah Maksudnya tu lama tak berkongsi cerita Sebagai permulaan di tahun baru ni Kmia nak share cerita pasal anak anak lah ye Korang semua memang dah maklum lah ye tahun 2020 hari tu kita banyak mengh...
Fernleaf Calciyum Pilihan Lebih Sihat Untuk Snek Kanak Kanak Ini 5 Sebabnya

Fernleaf Calciyum Pilihan Lebih Sihat Untuk Snek Kanak Kanak Ini 5 Sebabnya

papar berkaitan - pada 8/1/2021 - jumlah : 291 hits
Fernleaf CalciYum Pilihan Lebih Sihat Untuk Snek Kanak kanak Ini 5 Sebabnya l Masa untuk snek Yeahh siapa yang tak suka masa snek kan Kalau kita yang besar ni pun suka sangat masa snek apa lagi anak anak yang sedang membesar dan aktif macam...
Fernleaf Calciyum Membantu Menyokong Sistem Imum Dan Sistem Pencernaan Anak Anda Dengan Probiotik Dr20

Fernleaf Calciyum Membantu Menyokong Sistem Imum Dan Sistem Pencernaan Anak Anda Dengan Probiotik Dr20

papar berkaitan - pada 1/1/2021 - jumlah : 472 hits
Assalamualaikum Bila sebut pasal anak mesti terfikir pasal kesihatan mereka dan imunisasi tambahan untuk pertumbuhan yang sihat Sesetengah ibubapa memaandang remeh tentang hal ini kerana bagi mereka makanan yang dimakan oleh anak anak merek...
Perokok Berat Segera Bersihkan Paru Parumu Dengan Minuman Sehat Ini

Perokok Berat Segera Bersihkan Paru Parumu Dengan Minuman Sehat Ini

papar berkaitan - pada 8/1/2021 - jumlah : 200 hits
Sumber viva Paru paru termasuk salah satu organ tubuh yang paling primer karena fungsi utama paru paru adalah pengatur fungsi pernapasan Paru paru yang sehat akan mengalirkan oksigen ke seluruh tubuh dengan lancar sementara paru paru yang t...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Reaching Out

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Piza Potato Gnocchi Di The Spot By Chinoz Tiada Tandingan

Selepas 20 Tahun Berhubung Baru Abang Berani Nikahi Aku Malam Itu Penentu Segalanya

Lepas Bergaduh Suami Cakap Hidup Dia Sial Sebab Kahwin Dengan Aku Padahal Dia Tak Pernah Bagi Nafkah