Minuman Kultur Pilihan Anak Anak Pastinya Dari Fernleaf Calciyum


Minuman Kultur Pilihan Anak-Anak Pastinya Dari Fernleaf Calciyum Kerana Terdapat Nutrisi (Probiotik DR20) yang akan membantu menyokong  sistem imunisasi mereka.
Assalamualaikum. Hai semua.Anak-anak paling suka pergi supermarket. Sebab apa?? Sebab boleh beli minuman kultur dan yogurt kegemaran mereka dari Fernleaf Calciyum. Dah boleh agak tempat susuan Minuman tersebut. Laju saja bila sampai. Setiap seorang dah ada perisa masing-masing. Lagi satu yang paling anak-anak suka , mainan yang boleh di dapati sekali jika ada promosi nya lah. Sambil minum boleh main. Memang perangai budak-budak kan. Anak-anak saya lelaki dan semuanya lasak kalau bermain. 

Jadi bila dekat rumah, masing-masing dah ada snek tersendiri. Minuman kultur dan juga yogurt. Pastinya halal dan Kedua-dua minuman susu kultur dan yogurt CalciYum mempunyai logo ‘Healthier Choice’ dari Kementerian Kesihatan  kerana kandungan gulanya rendah. Baik untuk kesihatan juga kan. Selain dari mempunyai nutrisi ( Probiotik DR20) yang mana akan membantu menyokong sistem imunisasi mereka. Maksud lain bagi Probiotik berfungsi untuk menyokong sistem pencernaan yang  sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat. Ia juga tinggi kalsium, diperkaya dengan Vitamin D, yang semuanya baik untuk anak-anak saya yang sedang membesar. 


Yogurt CalciYum pula baik untuk penghadaman. Yogurt CalciYum mempunyai pelbagai variasi buah yang berbeza yang anak-anak saya suka. Kadang-kadang, saya juga menggunakan yogurt CalciYum untuk membuat ais krim.  Hanya tambahkan batang ais krim ke dalam cawan dan bekukan! Lebih menggembirakan untuk anak-anak saya menikmatinya! Jadi apabila anak-anak saya mengambil kedua-dua nya bersama, maka penyakit sila lari jauh-jauh , nanti kena lawan dengan sistem imunisasi anak yang makin sihat dan kuat.


Mengenai Fernleaf Calciyum
Produk tenusu terbaik di dunia, diperkuat dengan nutrien-nutrien untuk pertumbuhan dan perkembangan optimum anak-anak. Gabungan nutrien khas Fernlaef Calciyum membantu pertumbuhan mereka agar  dapat fokus menerokai dan mengasah bakat unik mereka
Misi Global Fernleaf Calciyum

CalciYum ialah sebuah jenama premium yang dihasilkan oleh Fonterra, sebuah syarikat tenusu yang diasaskan di New Zealand pada 1886. Ia dimiliki oleh pekebun secara koperatif . Misi mereka adalah untuk membekalkan nutrien-nutrien penting bagi menyokong keperluan harian tenusu kanak-kanak. Hari ini, mereka bertanggung jawab untuk satu pertiga daripada susu dunia dan mereka diiktiraf sebagai produk susu bertaraf emas bagi kanak-kanak di seluruh dunia.


Mereka mempunyai pengalaman lebih seabad dalam membekalkan produk-produk berinovasi yang digemari kanak-kanak dan ibu bapa. Jenama-jenama global lain di dalam keluarga mereka termasuk Anlene, Anmum™ Materna, Anmum™ Lacta dan Anmum™ Essential.





Calciyum, pilihan yang lebih baik untuk kanak-kanak.


Setiap kanak-kanak mempunyai potensi tersembunyi yang perlu diterokai dengan produk-produk bernutrisi yang dikhaskan untuk minda dan tubuh kecil. Produk CalciYum Fernleaf mengandungi A-Force: gabungan nutrien  yang direka untuk menyokong keperluan bernutrisi untuk minda dan tubuh aktif kanak-kanak.




Tentang Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum .

Minuman susu kultur yang menyegarkan dan digemari oleh kanak-kanak. Sesuai sebagai sebahagian daripada sarapan pagi atau snek yang enak, dipenuhi dengan  nutrien untuk menyokong kesihatan anak-anak dari dalam dan luar. 

Manfaat nutrisi 
Fernlaef Calciyum
Probio DR20™- Bahan probiotik yang dipatenkan oleh Fernleaf. Probiotik  diketahui menyokong sistem pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat 


Kalsium & Vitamin D – Untuk tulang yang kuat

Bakteria Baik - Untuk fungsi usus yang baik 

Terdapat dalam pek 110ml untuk semua varian: 


• Asli, Epal, Anggur, Oren, Pelbagai 

Tentang Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum





TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE 

Sama ada di sekolah atau ketika bermain, anak-anak perlukan  tubuh yang sihat di luar dan dalam. A-Force dengan Vitamin D   dan DR20™ probio membantu anak-anak menghadapi hari-hari yang mendatang.
TUBUH AKTIF 

Fernleaf CalciYum minuman susu kultur mengandungi kalsium dan vitamin D yang tinggi untuk menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat. CalciYum juga mempunyai Probio DR20™.  Persekitaran usus yang baik penting untuk penyerapan nutrien. 
MINDA AKTIF 

Minuman susu kultur yang enak ini membekalkan nutrien nutrien utama untuk menyokong keperluan harian anak-anak.  Menjaga kesihatan bukan hanya bermaksud yang anak-anak akan bersedia untuk melakukan yang terbaik tetapi anak-anak juga akan rasa lebih hebat. 
Tentang Fernleaf CalciYum Yogurt .





Penuhi gaya hidup aktif anak anda dengan snek yang penuh dengan rasa yang lazat.  Yogurt berkrim ini mengandungi empat nutrien utama termasuk 2x Kalsium untuk menyokong perkembangan tulang yang kuat dan sihat.
TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE 

Sama ada di sekolah atau sedang bermain, sokonglah minda dan  tubuh aktif anak-anak. Dengan A-Force, bersedialah untuk melakukan yang terbaik dan berasa lebih hebat. Kini dengan  Phocuslipids™, ramuan tenusu lipid Fernleaf yang unik, kuasa A Force sudah bersedia untuk menyerlahkan potensi penuh anak-anak. 
TUBUH AKTIF 

Yogurt Fernleaf CalciYum tinggi dengan kalsium dan Vitamin D  serta ia mengandungi zink untuk menyokong pertumbuhan tulang tulang kuat. 


MINDA AKTIF 

Bersama-sama zink, yogurt enak kami juga mempunyai Phoculipids™.




Produk Fernleaf Calciyum
Minuman Susu Kultur Asli





Asli tak semestinya bosan. Dengan Vitamin D dan DR20™probio minuman susu kultur biasa kami membantu menyokong pertahanan dalaman anak-anak. Selain itu, rasanya memang digemari semua. 
Minuman Susu Kultur Epal





Hilangkan kehausan dengan kesegaran Epal! Minuman susu kultur ini bukan sahaja mempunyai rasa hebat, ia juga dipadatkan dengan nutrien khas bagi menjaga pertahanan dalaman si kecil anda – agar mereka bebas meneroka. 

Mengandungi bakteria baik Probio DR20™

Minuman Susu Kultur Oren





Manjakan lidah anda dengan rasa limau yang menarik dengan minuman susu kultur dalam perisa Oren Fernleaf CalciYum! Selain daripada keenakannya, ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka.   

Mengandungi bakteria baik Probio DR20™

Minuman Susu Kultur Anggur





Minuman susu kultur ini dipek di dalam perisa anggur manis dan halus yang kami gemari. Bukan sahaja enak - ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka dengan bebas. 


Mengandungi bakteria baik Probio DR20™

Yogurt Strawberi Anggur






Wujudkah snek yang sempurna? Kami rasa kebaikan berkrim yogurt kami memang boleh dipertimbangkan. Anda dapat kedua-dua perisa Strawberi dan Anggur dalam satu pek, dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien penting untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.  

Mengandungi Phocuslipids™

Tinggi dengan Kalsium and Vitamin D
Yogurt Chocoberry





Langkah ke dunia koko dengan yogurt berperisa Chocoberry Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasanya yang hebat, yogurt berkrim ini mempunyai empat nutrien-nutrien utama yang campur untuk menyokong pertumbuhan tulang kuat.  

Mengandungi Phocuslipids™

Tinggi dengan kalsium dan Vitamin D

Yogurt Vanila Anggur





Kaya dengan rasa krim dengan penangan perisa buah, itulah Yogurt Fernleaf CalciYum dalam kombo pek Vanila dan Anggur. Kedua-dua perisa mempunyai empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot. 

Mengandungi Phocuslipids™ & Zink

Tinggi dalam kalsium dan Vitamin D
Strawberi Mangga





Dapatkan rasa kemanisan musim panas dengan yogurt perisa Strawberi dan Mangga Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasa tropikanya yang lazat, yogurt ini dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot. 

Mengandungi Phocuslipids™ and Zink

Tinggi dalam kalsium dan Vitamin .
Minuman kultur dan yogurt calciyum ini memang mudah nak beli. harga pun berpatutan. Jika ada promosi lagi seronok anak-anak. Boleh beli lebih sedikit. Sebenarnya jika suka untuk mengambil minuman yang baik untuk tumbesaran badan supaya sihat dan kuat, tidak salah jika kita selalu berbelanja . Pilihan itu selalu ada dan buat lah pilihan yang baik. Anak-anak saya memang sudah terpaut dan jatuh cinta terhadap produk Fernleaf Calciyum ini, jom la apa kata anda semua pun cuba untuk membeli supaya anak-anak anda juga suka dan cergas sepanjang hari. Info lanjut anda boleh lawati laman web https://www.calciyum.com.my/.Apa anda tahu  kebaikan yang ada di dalam setiap gelas?? 




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.khatyaiman.com/2020/12/Minuman-Kultur-Pilihan-Anak-Anak-Pastinya-Dari-Fernleaf-Calciyum%20.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Badan Dan Minda Aktif Dengan Minuman Susu Kultur Dan Yogurt Fernleaf Calciyum

Badan Dan Minda Aktif Dengan Minuman Susu Kultur Dan Yogurt Fernleaf Calciyum

papar berkaitan - pada 9/1/2021 - jumlah : 505 hits
Badan dan minda aktif dengan minuman susu kultur dan yogurt Fernleaf Calciyum Sebagai ibu mesti inginkan yang terbaik untuk anak anak Faktor pemakanan adalah faktor yang paling penting untuk tumbesaran mereka Pemakanan yang seimbang dan mem...
Fernleaf Calciyum Yogurt Dan Susu Kultur Membantu Anak Sihat Dan Ceria

Fernleaf Calciyum Yogurt Dan Susu Kultur Membantu Anak Sihat Dan Ceria

papar berkaitan - pada 11/1/2021 - jumlah : 472 hits
Fernleaf CalciYum Yogurt dan Susu Kultur Setiap kanak kanak berusia antara 10 hingga 12 tahun memerlukan 1 000 mg kalsium setiap
Fernleaf Calciyum Membantu Menyokong Sistem Imum Dan Sistem Pencernaan Anak Anda Dengan Probiotik Dr20

Fernleaf Calciyum Membantu Menyokong Sistem Imum Dan Sistem Pencernaan Anak Anda Dengan Probiotik Dr20

papar berkaitan - pada 1/1/2021 - jumlah : 472 hits
Assalamualaikum Bila sebut pasal anak mesti terfikir pasal kesihatan mereka dan imunisasi tambahan untuk pertumbuhan yang sihat Sesetengah ibubapa memaandang remeh tentang hal ini kerana bagi mereka makanan yang dimakan oleh anak anak merek...
Fernleaf Calciyum Pilihan Lebih Sihat Untuk Snek Kanak Kanak Ini 5 Sebabnya

Fernleaf Calciyum Pilihan Lebih Sihat Untuk Snek Kanak Kanak Ini 5 Sebabnya

papar berkaitan - pada 8/1/2021 - jumlah : 291 hits
Fernleaf CalciYum Pilihan Lebih Sihat Untuk Snek Kanak kanak Ini 5 Sebabnya l Masa untuk snek Yeahh siapa yang tak suka masa snek kan Kalau kita yang besar ni pun suka sangat masa snek apa lagi anak anak yang sedang membesar dan aktif macam...
Fernleaf Calciyum Snek Sihat Dan Berkhasiat Untuk Anak Anak

Fernleaf Calciyum Snek Sihat Dan Berkhasiat Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 10/1/2021 - jumlah : 325 hits
Assalamualaikum Lama Kmia tidak ke udara Cewah Maksudnya tu lama tak berkongsi cerita Sebagai permulaan di tahun baru ni Kmia nak share cerita pasal anak anak lah ye Korang semua memang dah maklum lah ye tahun 2020 hari tu kita banyak mengh...
Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak

Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 630 hits
Pallas X Pilihan Kasut Sekolah Terbaik Untuk Anak hi there Ok tahun depan 2021 Amin naik darjah 1 Tahun ini walaupun Amin hanya sekolah dalam masa yang singkat untuk kelas tadika tapi aku nak share dengan korang rasa tidak gembira aku denga...
Asha Masih Jaundice Tapi Dah Turun Sikit Faye Kongsi Wajah Anak Nama Asha Azmi Jadi Pilihan

Asha Masih Jaundice Tapi Dah Turun Sikit Faye Kongsi Wajah Anak Nama Asha Azmi Jadi Pilihan

papar berkaitan - pada 30/12/2020 - jumlah : 378 hits
Ringkas dan indah menjadi nama pilihan Faye Kusairi untuk anak keduanya yang baru baru ini dilahirkan Pelakon ini pertama kalinya mendedahkan nama dan wajah anak keduanya itu dalam perkongsiannya di Instagram semalam Nama Asha Azmi menjadi ...
Fernleaf Calciyum Dengan Probio Dr20 Bantu Sokong Sistem Imun Serta Sistem Percernaan Kanak Kanak

Fernleaf Calciyum Dengan Probio Dr20 Bantu Sokong Sistem Imun Serta Sistem Percernaan Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 315 hits
Assalamualaikum Lumrah sebagai seorang ibu untuk memastikan kesihatan anak anak sentiasa dalam keadaan terbaik dan dijauhi daripada sebarang penyakit Begitu juga dengan saya betapa penting dan cerewetnya saya kalau nak beri anak makan Bukan...
Indahnya Nama Syafa Nisa Selamat Lahirkan Anak Lelaki Nama Takwa Idraki Jadi Pilihan Buat Cahaya Mata Sulung

Indahnya Nama Syafa Nisa Selamat Lahirkan Anak Lelaki Nama Takwa Idraki Jadi Pilihan Buat Cahaya Mata Sulung

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 618 hits
Tahniah diucapkan kepada pengacara Syafa Nisa yang telah selamat melahirakan cahaya mata sulungnya pada 18 Disember yang lalu Syafa berkongsi berita gembira tentang kelahiran bayi lelakinya yang diberi nama Takwa Idraki di Instagram milikny...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Makanan Perlis Paling Popular

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Panduan Produk Kesihatan

Tafsir Mimpi Gajah

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Essential Guide To Safe Well Water Maintenance

Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan

Heidi Moru Aku Ada Chord

Oliva Helmin Feat Kelvin Tunggu Tunggu Chord

Ada 3 Dituduh Bid Ah Padahal Tidak Bid Ah By Dr Hm Rakib S H M Ag