Applikasi Mmsos Bantuan Kecemasan Yang Lebih Efisien Terjamin Dan Pantas



APPLIKASI MMSOS : BANTUAN KECEMASAN YANG LEBIH EFISIEN, TERJAMIN DAN PANTAS

Kadang-kadang bila melihat isu iaitu kes jenayah yang seringkali malah hampir saban hari diperkatakan samada media cetak mahupun media elektronik, AlongMurni (AM) jadi gusar dan takut. Yelah, tidak ada sehari pun berlalu tanpa kejadian jenayah. AM rasa tidak selamat dan terancam walaupun di dalam rumah.  Jenayah dan kegiatan berkaitannya telah menjadi satu isu yang membelenggu semua rakyat Malaysia. Kejadian jenayah yang membabitkan keganasan dan trauma mesti dilihat pada sudut yang lebih serius bukan sahaja daripada pihak kerajaan, pihak penguat kuasa dan kehakiman malah oleh keseluruhan masyarakat.




Bila AM dimaklumkan mengenai usaha yang cuba dijalankan oleh MM Synergy Sdn Bhd , AM rasa sedikit lega. MM Synergy Sdn Bhd telah melancarkan Aplikasi Telefon Mudah Alih iaitu Aplikasi MMSOS iaitu ‘Most Momentum Sos Assist’ untuk mengatasi permasalahan yang sering menjadi bualan masyarakat umumnya.

Aplikasi MMSOS ini merupakan yang pertama di Malaysia yang menggabungkan unit keselamatan dan bantuan kecemasan seperti Ambulan, Polis, Bomba, Klinik atau hospital, bantuan kerosakan kenderaan dan bantuan unit Kaunseling.




Tambah melegakan AM adalah Aplikasi MMSOS ini beroperasi tanpa henti. AM hanya perlu Muat turun Applikasi MMSOS secara PERCUMA di Play Store dan IOS . Kemudiannya hanya perlu tekan ‘Panic Button’ apabila berada di dalam situasi kecemasan. Yang menariknya Aplikasi MMSOS ini mempunyai ‘Location Detector’ tau!! Jadi tak perlu terang lebih lanjut lokasi AM. Segalanya dapat dikesan melalui sistem Aplikasi MMSOS.  Team RO (Rescue Officer) MMSOS akan datang segera memberi bantuan.


Satu lagi keunikan yang ada dalam Aplikasi MMSOS ini adalah bantuan kecemasan merangkumi  kes ragut, rompakan, serangan, jenayah harta benda, kecurian kenderaan, kebakaran, menghadapi pembuli jalan raya, cubaan rompakan, perbuatan yang mencurigakan, bantuan ambulan, tunda kenderaan, tuntutan insuran, ‘jump start’ kereta, membantu ganti tayar pancit atau rosak dan kebakaran.


AM berkesempatan untuk mendapat informasi lanjut tentang Aplikasi MMSOS ini di Office MM Synergy yang terletak di Segambut, Kuala Lumpur. MMSOS menyediakan dua perkhidmatan kepada orang ramai sama ada melanggan aplikasi percuma ataupun perkhidmatan berbayar pula dikenakan bayaran sebanyak RM365 seorang bagi setahun.

Untuk perkhidmatan percuma, orang ramai boleh memuat turun aplikasi MMSOS di dalam telefon pintar dan melaluinya, tertera menu yang menampilkan 12 butang kecemasan bagi membolehkan orang ramai yang menghadapi masalah menekan mana-mana butang bersesuaian dengan kes yang dihadapi.




Pusat panggilan MMSOS akan menerima isyarat kecemasan tersebut dan kakitangan MMSOS akan membantu AM sama ada untuk mendapatkan maklumat lebih tepat berhubung jarak hospital berdekatan, balai polis dan khidmat menunda.

Bagi keahlian berbayar pula, pelanggan akan mendapat manfaat daripada segi potongan harga sehingga 40 peratus dan percuma untuk pelbagai perkhidmatan.

Antaranya pakej-pakej menarik yang akan didapati sekiranya menyertai keahlian berbayar sebanyak RM365 setahun adalahpercuma ‘Personal Accident Insurance’ (value worth 50,000).Percuma pemeriksaan kesihatan (worth RM365).Diskaun 70% untuk ‘Car Tinted’Diskaun 40% untuk pakej percutian ke Marina Island (all in package for 2 person, 3D2N + Dining). ‘Special rate’ untuk memperbaharui insuran kereta. ‘Special rate’ untuk penyelenggaraan kereta. ‘Ambulance fees’. Percuma ‘towing’. dan  pelbagai diskaun lagi.

antara diskaun produk terpilih yang ditawarkan








Memang menarik kan?? terutamanya bagi yang memiliki kenderaan selain isu keselamatan dan bantuan kecemasan dititiberatkan. Hanya membayar RM 365 setahun dan pulangan faedah hampir RM 5000.

Yang berminat untuk turut sama menjadi ahli seperti AM boleh muat turun sekarang. Isi maklumat terperinci di ruangan User Profile, My Account dan jangan lupa Scan QR Code di bawah. Kalau ada sebarang permasalahan berkaitan Applikasi MMSOS boleh wasapp AM di 0173485042 ya!!


scan QR code ini untuk menjadi ahli
KATA ALONG MURNI

APPLIKASI MMSOS SATU USAHA MM SYNERGY SDN BHD BAGI MENANGANI MASALAH JENAYAH DI KALANGAN MASYARAKAT. DI SAMPING MEMBERI BANTUAN KECEMASAN, APPLIKASI MMSOS INI JUGA MEMBERI FAEDAH DAN DISKAUN UNTUK SERVIS, PENYELENGGARAAN KENDERAAN DI SAMPING DISKAUN PERCUTIAN DAN PELBAGAI DISKAUN PRODUK TERPILIH.








Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://alongmurni.blogspot.com/2018/10/applikasi-mmsos-bantuan-kecemasan-yang-lebih-efisien-terjamin-dan-pantas.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nenek Tular Jual Asam Keping Dapat Bantuan Zakat Bulanan Rumahnya Sebelum Ini Lebih Daif Maik

Nenek Tular Jual Asam Keping Dapat Bantuan Zakat Bulanan Rumahnya Sebelum Ini Lebih Daif Maik

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 626 hits
Che Munah menyara hidupnya dengan menjual asam keping di Pasar Besar Siti Khadijah SELEPAS laporan mengenai seorang nenek yang hidup dalam keadaan daif tular di media sosial timbul persoalan tentang bantuan yang sewajarnya disampaikan kepad...
Jumlah Subsidi Kepada Pengusaha Stesyen Minyak Lebih Tinggi Dari Bantuan Kepada Orang Miskin Najib

Jumlah Subsidi Kepada Pengusaha Stesyen Minyak Lebih Tinggi Dari Bantuan Kepada Orang Miskin Najib

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 306 hits
Unjuran jumlah penggunaan petrol dan diesel oleh rakyat Malaysia bagi tahun 2019 ini ialah sebanyak 30 bilion liter Bermula hari ini kerajaan PH telah naikkan margin keuntungan pengusaha stesen minyak sebanyak 23 bagi RON95 iaitu dari 12 19...
Berita Buruk Suhu Lautan Dunia Sebenarnya Meningkat Dalam Rekod Lebih Pantas Kajian

Berita Buruk Suhu Lautan Dunia Sebenarnya Meningkat Dalam Rekod Lebih Pantas Kajian

papar berkaitan - pada 12/1/2019 - jumlah : 353 hits
Suhu lautan sedunia semakin meningkat dalam rekod bacaan yang lebih pantas sekali gus menunjukkan bahawa pemanasan global terus berlaku dan mengancam pelbagai hidupan marin serta bekalan makanan utama bagi planet Bumi Agensi berita AFP mela...
Janda Siti Amiza Dikatakan Kemal4ngan 3 Minggu Lepas Tetapi Netizen Lebih Bijak Dan Bongkar Segalanya

Janda Siti Amiza Dikatakan Kemal4ngan 3 Minggu Lepas Tetapi Netizen Lebih Bijak Dan Bongkar Segalanya

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 801 hits
Janda Siti Amiza Dikatakan Kemal4ngan 3 Minggu Lepas Tetapi Netizen Lebih Bijak Dan Bongkar SegalanyaJanda Siti Amiza Dikatakan Kemal4ngan 3 Minggu Lepas Tetapi Netizen Lebih Bijak Dan Bongkar Segalanya
7 Smartphone Terbaik Dengan Bateri Yang Tahan Lebih Lama

7 Smartphone Terbaik Dengan Bateri Yang Tahan Lebih Lama

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 212 hits
Smartphone ni dah ibarat benda penting dalam hidup Semua benda boleh dapat dengan satu klik je pada telefon pintar Disebabkan smartphone banyak kegunaan dan korang pulak asyik gunakan setiap masa bateri telefon selalu cepat habis Lepastu mu...
Wanita Tanpa Make Up Lebih Disukai Lelaki

Wanita Tanpa Make Up Lebih Disukai Lelaki

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 336 hits
Wanita Tanpa Make Up Lebih Disukai Lelaki Wanita Tanpa Make Up Lebih Disukai Lelaki Teserlah Keayuan Dan Kecantikan Aslinya Betul Ke Mungkin ramai sudah tahu yang kebanyakan lelaki sememangnya suka melihat wanita tanpa mekap Namun begitu ti...
Pakar Saham 10 Saham Rosyam Lebih Baik Berbanding 100 Saham Niaga Hanya Kedai Runcit

Pakar Saham 10 Saham Rosyam Lebih Baik Berbanding 100 Saham Niaga Hanya Kedai Runcit

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 584 hits
kenapa saya kata Rosyam bijak macam jack ma sebab Jack Ma hanya ada 7 dalam pemilikkan saham Ali BabaTahu tak yang Billgates orang terkaya dunia cuma hanya ada 1 3 saham sahaja dalam Microsoft 1 saham Mcdonald kalau anda pegang bersamaan RM...
Antara Gula Dan Garam Mana Yang Lebih Berbahaya Untuk Kesehatan

Antara Gula Dan Garam Mana Yang Lebih Berbahaya Untuk Kesehatan

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 297 hits
Para peneliti mengungkapkan bahwa gula memiliki kandungan yang berhubungan dengan tekanan darah daripada sodium Mereka menyimpulkan bahwa gula terutama fruktosa dapat memperburuk hipertensi dan masalah jantung lainnya
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen

Sarapan Pagi

Pas Quashing Of Zafrul S Affidavit Raises Concerns About Govt S Integrity

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Prudence

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb