Apa Itu Aplikasi Boost


APA ITU APLIKASI BOOST?

JOM BERKENALAN DENGAN APLIKASI BOOST

Boost app adalah aplikasi dompet mudah alih yang bertujuan untuk merevolusikan cara anda berurusan di dunia semakin digital dan mudah alih hari ini. Dengan menggabungkan keperluan gaya hidup dan teknologi digital canggih, Tingkatkan membuat transaksi lebih mudah, lebih cepat, lebih selamat dan pengalaman keseluruhan lebih bermanfaat untuk pengguna. Dengan aplikasi Boost app, anda boleh membayar di pedagang yang mengambil bahagian dengan telefon bimbit anda tanpa kerumitan menggunakan tunai fizikal. Anda juga boleh menambah kredit prabayar anda secara on-the-go, membayar bil dan juga membeli pelbagai baucar digital pada tawaran hebat melalui Kedai Digital kami. Kami di Boost terus berusaha untuk memperluaskan perkhidmatan kami untuk kemudahan anda.

KENAPA HARUS MENGGUNAKAN BOOST APP?

BOOST ADALAH CARA PEMBAYARAN YANG MUDAH: Tunai tiada di tangan? Tidak dapat mencari ATM terdekat? Tiada masalah. Hanya bayar dengan App Boost, dompet mudah alih anda dalam telefon pintar anda. Apa yang perlu anda lakukan adalah mengimbas kod QR di pedagang yang menyertai Boost, masukkan PIN 6 angka dan pembayaran selesai dilakukan! Aplikasi ini pantas & mudah digunakan, jadi kini anda boleh meninggalkan dompet besar anda di rumah.

PENGHANTARAN WANG PERCUMA: Menghantar wang kepada keluarga & rakan-rakan di semua rangkaian mudah alih adalah segera dan PERCUMA! Tiada caj antara bank dan anda juga boleh meminta wang dari kawan dan keluarga!

PILIHAN PEMBAYARAN YANG LUAS: Dengan 17 pilihan perbankan dalam talian untuk dipilih (Maybank2U, CIMB Clicks, RHB Now & banyak lagi), menambah wang ke Wallet Boost anda menjadi mudah! Anda juga boleh menggunakan debit VISA atau Mastercard atau kad kredit.

PENGGUNA PREPAID? BERGEMBIRALAH DENGAN REWARD: Phone mudah alih tiada kredit? Hanya top up dalam masa 5 saat dengan Boost app! Tidak perlu lagi ke kedai. Ttidak perlu masukkan PIN 16 digit topup. Tersedia untuk semua pengguna prabayar prepaid. Apa lagi? Setiap kali anda menambah kredit phone mudah alih anda dengan Boost app, goncangkan telefon anda untuk menikmati beberapa rebat tunai atau cashback!

DAPATKAN VOUCHER / COUPON CODE SEHINGGA 50% OFF: Pilihan dengan tawaran hebat di Boost app untuk anda mendapatkan vouchers diskaun yang hebat seperti Grab, Spotify, Fave, Lazada, Zalora, 11street, Tealive, Juice Boost, MyBurgerlab, KGB, MBO, Steam & banyak lagi rakan kongsi yang akan datang.

KIRIM HADIAH KEPADA KAWAN ATAU KELUARGA: Buat kejutan kepada orang tersayang dengan menghantar hadiah melalui aplikasi boost app dengan membeli baucar kegemaran mereka di Boost. Anda boleh menghantar hadiah kepada pengguna Bukan Boost juga!

ANDA PERLU YAKIN DENGAN BOOST: Dibina dengan teknologi terbaik untuk memastikan maklumat peribadi dan kewangan anda selamat dan disulitkan. Kredit Boost anda disimpan dengan PIN transaksi peribadi anda. Bagi pengguna Xpax, anda boleh melanggan plan Internet kegemaran anda dan memeriksa penggunaan kredit mudah alih & internet anda dalam masa nyata.
ADAKAH APP BOOST PERCUMA?


Ya, anda tidak perlu membayar untuk memuat turun aplikasi boost app dari Google Play Store atau apple store (ios). Tidak ada yuran tersembunyi atau caj dalam Boost. Walau bagaimanapun, sila ambil perhatian bahawa anda perlu membayar untuk sebarang penggunaan internet yang digunakan untuk memuat turun dan menggunakan aplikasi Boost. Bagi pengguna rangkaian Celcom, tiada caj internet akan dikenakan apabila menggunakan App Boost.
ADAKAH BOOST TERSEDIA DI KAWASAN SAYA?


Setakat ini, hanya pengguna dengan nombor mudah alih Malaysia yang boleh mendaftar di Boost. Jika anda mempunyai nombor mudah alih Malaysia (sama ada pasca bayar atau prabayar), anda akan dapat menggunakan Boost.
SEKIRANYA SAYA MEMPUNYAI LEBIH DARIPADA SATU NOMBOR TELEFON BIMBIT, BOLEHKAH SAYA MENGGUNAKAN SATU AKAUN BOOST PADA SEMUA MEREKA?


Setakat ini, satu akaun Boost hanya boleh dikaitkan dengan satu nombor mudah alih yang unik. Jika anda mempunyai lebih daripada satu nombor mudah alih, anda boleh membuat akaun Boost untuk setiap nombor mudah alih dan log masuk ke nombor mudah alih yang anda ingin gunakan. Hanya 2 akaun dibenarkan untuk mendaftar akaun boost dalam satu telefon bimbit anda.
ADAKAH BOOST APP BOLEH DIGUNAKAN DI LUAR NEGARA?


Ya, dengan syarat anda mempunyai sambungan internet dan log masuk ke akaun Boost yang dipautkan ke nombor mudah alih Malaysia anda. Awak boleh:
Top kredit mudah alih dan periksa baki
Langgan pelan internet (hanya jika anda seorang pengguna Xpax)
Hantar wang kepada keluarga dan rakan anda.
Pembelian Baucer Digital dari Kedai Digital tetapi anda hanya boleh menebus baucer daripada rakan kongsi yang boleh diakses di luar negara seperti portal membeli-belah / e-dagang dalam talian.



APAKAH BAHASA YANG DIGUNAKAN DALAM BOOST APP?


Boost kini hanya boleh didapati dalam bahasa Inggeris. Kesederhanaan dalam reka bentuk Boost membolehkan sesiapa tanpa mengira pilihan bahasa untuk menggunakannya dengan mudah. Kami sedang berusaha untuk mengemas kini Tingkatkan dengan lebih banyak bahasa, sila berkongsi dengan kami bahasa pilihan anda dengan mengemukakan permintaan!

MENGAPA TIDAK DAPAT MEMUAT TURUN APLIKASI BOOST?


"Boost App" kini boleh didapati di Google Playstore dan ios store. Sila sahkan bahawa tetapan lokasi akaun anda ditetapkan untuk Malaysia dan memastikan sistem pengendalian telefon anda terkini seperti aplikasi Boost hanya disokong pada iOS9 dan Andriod Kit Kat V4.4 & ke atas. Jika anda masih tidak dapat mencari atau memuat turun Boost, sila hubungi kami di [email protected]

BAGAIMANA HUBUNGI UNTUK BANTUAN MENGENAI BOOST APP?


Bantuan boleh didapati di dalam artikel dalam bahagian "FAQ". Jika tidak, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel kepada kami di [email protected]

BAGAIMANA SAYA SEMAK PERTANYAAN SAYA?


Bergantung kepada cara anda menyerahkan permintaan anda, anda akan dapat melihat permintaan anda di beberapa tempat Jika anda telah menyerahkan permintaan anda melalui aplikasi Tambah:
Pergi ke bahagian "Help" dalam aplikasi Boost anda
Klik pada butang " Existing requests " di sudut kanan atas skrin "Help"
Lihat permintaan sedia ada yang anda hantar melalui aplikasi Tambah

Jika anda telah menyerahkan permintaan anda melalui e-mel:
Pergi ke support.myboost.com.my
Klik pada " Sign in " di sudut kanan atas
Masuk jika anda mempunyai akaun dengan di website myboost
Jika anda tidak mempunyai akaun dengan pasukan sokongan kami, klik pada " Have you emailed us? Get a password "
Pautan akan dihantar ke e-mel anda supaya anda boleh membuat akaun dengan website myboost
Lihat permintaan sokongan anda yang sedia ada dengan log masuk ke website.

JIKA BELUM MENDAFTAR DENGAN BOOST APP, IKUT LANGKAH-LANGKAH DI BAWAH:
Download boost app. Pengguna android: DOWNLOAD ----> Pengguna ios: DOWNLOAD
Tekan Register
Masukkan nombor phone
Tunggu TAC code dan masukkan
Masukkan email
Masukkan password. Huruf besar dihadapan contoh Abc1234
Masukkan pin nombor pilihan anda 6 digit
Masukkan invite code untuk dapatkan bonus ---> arny69v
Selesai.













x

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.kakgojes.com/2019/12/apa-itu-aplikasi-boost.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Melampau Hanya 3 Muka Surat Itu Pun Nak Dakwa Di Mahkamah

Melampau Hanya 3 Muka Surat Itu Pun Nak Dakwa Di Mahkamah

papar berkaitan - pada 16/12/2019 - jumlah : 229 hits
Oleh Siti Hafidah Abd Ghaffar Dong Zong bantah tulisan Jawi mana jantan pemimpin politik Melayu BANGI Tindakan kumpulan pendesak Cina Dong Zong mahu mendakwa kerajaan di mahkamah berhubung isu pembelajaran tulisan Jawi di sekolah vernakular...
Jangan Main Tipu Bila Kira Gerakan Bayi Itu Tanda Dia Elok Dalam Tu

Jangan Main Tipu Bila Kira Gerakan Bayi Itu Tanda Dia Elok Dalam Tu

papar berkaitan - pada 16/12/2019 - jumlah : 422 hits
Pada waktu ibu sudah dapat merasai pergerakan bayi dalam kandungan doktor atau juru rawat akan meminta para ibu untuk mencatat jumlah serta masa gerakan bayi Jangan ambil remeh soal ini kerana ia dapat membantu para ibu untuk mengenal pasti...
Jangan Sesekali Cakap Nakalnya Bila Anak Buat Perangai Kata Itu Satu Doa Mustajab

Jangan Sesekali Cakap Nakalnya Bila Anak Buat Perangai Kata Itu Satu Doa Mustajab

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 332 hits
Anak makin besar perangainya cukup menguji kesabaran ibu bapa Macam macam perasaan akan muncul apabila anak dah mula buat perangainya Nak cubit nak marah nak pukul semua ada dalam waktu itu Disebabkan ini ada ibu bapa yang tak dapat menahan...
Apa Itu Polio Siapakah Yang Berisiko Dan Bagaimana Polio Merebak

Apa Itu Polio Siapakah Yang Berisiko Dan Bagaimana Polio Merebak

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 1187 hits
Apa itu POLIO Siapakah Yang Berisiko Dan Bagaimana POLIO Merebak Apa itu POLIO Siapakah diantara kita yang berisiko dan bagaimanakah POLIO boleh merebak Sama sama kita ketahui lebih lanjut mengenai penyakit POLIO ini dan langkah langkah pen...
Kalau Bayi Hisap Jari Biarkan Itu Satu Pencapaian Yang Perlu Diraikan

Kalau Bayi Hisap Jari Biarkan Itu Satu Pencapaian Yang Perlu Diraikan

papar berkaitan - pada 15/12/2019 - jumlah : 377 hits
Bila nampak bayi sendiri mula menghisap jari maka ramailah ibu bapa risau dan tertanya tanya Tak cukup susu ke anak aku Nak hisap puting ke Lebih lebih lagi bila si kecil menghisap jari dengan bersungguh sungguh HISAP JARI BUKAN TANDA SAHIH...
5625 Aplikasi Perjuangan Ppim Kini Semuanya Di Hujung Jari

5625 Aplikasi Perjuangan Ppim Kini Semuanya Di Hujung Jari

papar berkaitan - pada 3/1/2020 - jumlah : 222 hits
Istimewa Buat Pengguna Aplikasi Perjuangan PPIM Kini Semuanya di Hujung Jari Klik link untuk memuat turun aplikasi Perjuangan PPIM Dengan semangat dan nafas baru melangkah ke tahun 2020 Persatuan Pengguna Islam Malaysia telah melancarkan se...
Mengapakah Menukar Kerajaan Itu Baik Untuk Demokrasi

Mengapakah Menukar Kerajaan Itu Baik Untuk Demokrasi

papar berkaitan - pada 14/12/2019 - jumlah : 261 hits
Oleh Kipas lipas1 Sekarang barulah rakyat boleh membezakan di antara kerajaan dgn parti pemerintah 2 Sekarang barulah rakyat dapat membezakan antara harta parti dgn harta kerajaan 3 Berlakunya perlumbaan yg sihat di antara parti2 pemerintah...
218 Fibonaci

Pentingnya Muhasabah Diri

Persediaan Awal Haji

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Forest City Casino Misreporting Pas Leader Wants Brave Pmx To Teach Bloomberg A Lesson At Qatar Economic Forum

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Jangan Pandang Belakang 2

Bukan Sekadar Penyeri Masakan Ini Potensi Daun Sup Untuk Kesihatan

Andika Mahesa Feat Dodhy Kangen Band Dimana Perasaanmu Chord

Boss Level A Bmw R100 Caf Racer With Carbon Leaf Spring Suspension

The 5 Best Electric Tea Kettles Of 2024

Hitung Hari Bersalin Shila Amzah Usaha Nak Bersalin Normal Doakan Tau