Anniversary Pa Ma Ke 22 Meriah Iktiraf Jenama Pilihan Terbaik Khusus Buat Papa Mama


Sejak tahun 2000, bermula dengan majalah dan kini beralih kepada konsep digital, Pa&Ma tetap menjadi pilihan papa mama sebagai rujukan mendapatkan ilmu keibubapaan, tip perkembangan dan kesihatan anak.
Selaku medium keibubapaan nombor 1 di Malaysia, ini membuktikan Pa&Ma sentiasa dekat dan relevan di hati papa mama milenial Malaysia. Tahun ini juga dianggap istimewa buat Pa&Ma kerana ia juga ulang tahun ke-22 Pa&Ma.

Sempena sambutan ulang tahun Pa&Ma tahun ini, Pa&Ma telah memberi pengiktirafan kepada semua Jenama Pilihan Pa&Ma yang berkualiti dan diyakini yang sentiasa menyokong perjuangan Pa&Ma dalam industri ini. Sebenarnya pengiktirafan Jenama Pilihan ini sudah memasuki tahun keempat selepas diadakan buat julung kalinya pada tahun 2019.
Anugerah berprestij ini telah diberikan kepada pelbagai jenama di bawah kategori Produk Ibu, Produk Anak, Rakan Hospital serta Shopping, Libur & Servis. Tahun ini, Pa&Ma turut memilih Ikon Parenting & Pakar berpengalaman yang mengungguli bidang masing-masing. Sebanyak 40 jenama terpilih pada tahun ini dan kesemuanya dipilih berdasarkan kualiti serta kredibiliti masing-masing.

Sebagai kemuncaknya, pada 30 November lalu, Pa&Ma telah mengadakan sesi penganugerahan kepada penerima anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma 2022 di GSC Cinema, 3 Damansara.

Antara tetamu yang hadir, Ketua Pegawai Eksekutif NU Ideaktiv, Encik Syamil Fahim Mohamed Fahim, Timbalan Ketua Pegawai Eksekutif NU Ideaktiv, Puan Ani Nadila, Editor Pengurusan Family & Parenting, Puan Wan Erni Liza serta semua HOD dari jabatan-jabatan NU Ideaktiv.

Dalam sesi tersebut juga, persembahan nyanyian  istimewa dari BK Squad, Adik Farha turut memeriahkan suasana dengan dua buah lagu iaitu Hero dan Ku Bersuara.

Sesi penyerahan anugerah telah dimulakan dengan produk ibu iaitu C2Joy (TDC Holdings Sdn. Bhd.) – Susu Terbaik Pilihan Pa&Ma, Suraya Mothercare Group Sdn Bhd -Rawatan Berpantang Mobile Pilihan Pa&Ma, Numom – Produk Kelengkapan Penyusuan Pilihan Pa&Ma, Anggun Confinement Care – Khidmat Penjagaan Berpantang Pilihan Pa&Ma, Nawaitu -Sejadah Keluarga Pilihan Pa&Ma, Arley™️ – Produk Kelengkapan Terbaik Ibu & Bayi Pilihan Pa&Ma, My Motherhood – Konsultasi Penyusuan Terbaik Pilihan Pa&Ma, Sitly – Apps Pengasuh Anak Pilihan Pa&Ma dan Pertubuhan Peduli Insan Malaysia – Pertubuhan Amal Pilihan Pa&Ma.

Selain produk ibu, produk anak sebagai jenama terbaik turut diberikan kepada Joie – Car Seat Terbaik Pilihan Pa&Ma, Oh My Babyfood – Syurga Makanan Bayi Pilihan Pa&Ma, Bebimora – Lampin Anak Pilihan Pa&Ma, Al Kauthar Eduqids – Tadika Islamik Pilihan Pa&Ma, Koolkidz Academy – Playschool Terbaik Pilihan Pa&Ma, Tilam Angel – Kelengkapan Tidur Si Manja Pilihan Pa&Ma, Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (Ptptn) – Institusi Kewangan Pendidikan Dan Simpanan Terbaik Pilihan Pa&Ma, Fawwaz Baby Food – Makanan Anak Pilihan Pa&Ma dan Baby Likes – Makanan Bayi ‘Ready To Eat’ Pilihan Pa&Ma.

Sementara itu bagi kategori rakan hospital, Hospital Islam Az Az-Zahrah di pilih sebagai Hospital Keluarga Pilihan Pa&Ma dan Pusat Perubatan Sunway, bandar Sunway sebagai Hospital Komprehensif & Kemudahan Bertaraf Dunia Pilihan Pa&Ma.

Seterusnya untuk kategori libur, shopping dan servis, antara penerima anugerahnya ialah Grand Screen Cinemas Sdn. Bhd. – Pawagam Mesra Keluarga Pilihan Pa&Ma, Legoland Malaysia – Hotel Mesra Kanak-Kanak Pilihan Pa&Ma & Taman Tema Pilihan Pa&Ma, Zoo Melaka & Taman Burung – Zoo Mesra Keluarga Pilihan Pa&Ma, Farm In The City -Petting Zoo Pilihan Pa&Ma, Genting Skyworlds Theme Park -Percutian Keluarga Pilihan Pa&Ma, Concorde Hotel Shah Alam – Hotel Keluarga Pilihan Pa&Ma, Sunway Lost World Of Tambun -Taman Tema Air Paling Happening Pilihan Pa&Ma & Glamping Popular Untuk Keluarga Pilihan Pa&Ma, Pusat Pakaian Hari-Hari – Pusat Pakaian Keluarga Pilihan Pa&Ma, Obcakesession -Perkhidmatan Dekorasi Majlis Pilihan Pa&Ma.

Selain itu, Pa&Ma juga turut memberi pengiktirafan kepada barisan ikon parenting dan pakar pilihan seperti Dr Say Shazril -Doktor Selebriti Pilihan Pa&Ma, Imam Muda Hassan -Ikon Islamik Parenting Pilihan Pa&Ma, Pn Nad Masrom – Kaunselor Laktasi Pilihan Pa&Ma, Dr Maiza Tusimin – Pakar Obstetrik & Ginekologi Pilihan Pa&Ma, Dr Hjh Azuraida Shahadan – Pakar Motivasi Pilihan Pa&Ma, Pn. Laila Fadhilah Omar -Pegawai Dietetik Pilihan Pa&Ma, Dr.Nazrah Mohamed Ramli – Pakar Oftalmologi Pilihan Pa&Ma dan Dr Nazrul Neezam Nordin – Pakar Pediatrik Pilihan Pa&Ma.

Bagi memeriahkan majlis ulang tahun Pa&Ma dan anugerah Jenama Pilihan tahun ini, sesi cabutan bertuah grand prize iaitu tiga tiket penginapan turut diberikan kepada 3 tetamu bertuah.

Di samping itu, Pa&Ma juga turut mengadakan gimik istimewa seolah-olah pawagam bergelap seketika disebabkan masalah teknikal sebelum sesi upacara memotong kek diadakan.

Pa&Ma juga turut berbesar hati kerana sepanjang sambutan ulang tahun ke-22 dan Anugerah Jenama Pilihan Pa&Ma tahun ini, Pa&Ma telah mendapat tajaan daripada @kayukayangan (plaque), @hanaflorist (bunga), @kazokudoorgift @farafleur (goodies), @Obcakesession (dekorasi & kek) dan @gsccinema (lokasi dan makanan)
Untuk mengetahui senarai penuh Jenama Pilihan Pa&Ma 2022, mama papa boleh layari SINI
The post Anniversary Pa&Ma Ke-22 Meriah! Iktiraf Jenama Pilihan Terbaik Khusus Buat Papa Mama appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/anniversary-pama-ke-22-meriah-iktiraf-jenama-pilihan-terbaik-khusus-buat-papa-mama/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anak Bakal Masuk Tadika Ini Tip Boleh Bantu Mama Papa Buat Pilihan Terbaik

Anak Bakal Masuk Tadika Ini Tip Boleh Bantu Mama Papa Buat Pilihan Terbaik

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 184 hits
Setiap tahun kebanyakan ibu bapa yang mempunyai anak antara usia empat hingga enam tahun akan mula sibuk membuat pilihan tadika terbaik untuk anak masing masing Pelbagai kriteria mula difikirkan terutama membabitkan yuran pendaftaran yuran ...
Perumahan Tiara Sendayan Menjadi Pilihan Terbaik Dengan Pelbagai Kemudahan Yang Menarik

Perumahan Tiara Sendayan Menjadi Pilihan Terbaik Dengan Pelbagai Kemudahan Yang Menarik

papar berkaitan - pada 26/11/2022 - jumlah : 155 hits
Assalamualaikum hai semua Kali nie Kak Sue nak kongsi tentang Perumahan Tiara Sendayan Menjadi Pilihan Terbaik Dengan Pelbagai Kemudahan Yang Menarik pula dengan korang Mana lah tau ada yang tengah plan nak cari atau beli rumah boleh lah cu...
Reporter Mama Papa Cakap2 Dgn Awek Kaunter Katanya Habislah Papa Lepas Ni Tak Boleh Buat Silap Sikit

Reporter Mama Papa Cakap2 Dgn Awek Kaunter Katanya Habislah Papa Lepas Ni Tak Boleh Buat Silap Sikit

papar berkaitan - pada 27/11/2022 - jumlah : 194 hits
Tidak dinafikan kadang kala telatah kanak kanak ni boleh membuatkan kita ketawa bila melayan karenah mereka Sesekali bila melayan telatah mereka kita akan merasa lega dan terasa hilang penat Walaupun gelagat mereka seperti tidak masuk akal ...
Pastikan Anak Selamat Dalam Kereta Penting Mama Papa Tahu Tip Ini

Pastikan Anak Selamat Dalam Kereta Penting Mama Papa Tahu Tip Ini

papar berkaitan - pada 7/12/2022 - jumlah : 169 hits
Kepentingan penggunaan car seat di dalam kenderaan tidak perlu dipertikaikan lagi Sudah ramai mama papa yang cakna untuk meletakkan anak di dalam car seat sekiranya perlu dibawa travel Ia bukan satu pilihan tetapi kewajipan Menggunakan car ...
Mama Papa Bawa Anak Kecil Bercuti Persediaan Ini Perlu Ada Baru Mood Anak Ok

Mama Papa Bawa Anak Kecil Bercuti Persediaan Ini Perlu Ada Baru Mood Anak Ok

papar berkaitan - pada 23/11/2022 - jumlah : 209 hits
Sebelum ada anak kebanyakan daripada kita jika terasa nak bercuti tak akan fikir panjang Siapkan sahaja beg dan buat sedikit persediaan dah boleh bergerak ke destinasi yang dituju Bagaimanapun setelah mempunyai anak terutama yang masih keci...
Kenapa Najib Dianggap Pemimpin Umno Terakhir Yang Terbaik

Kenapa Najib Dianggap Pemimpin Umno Terakhir Yang Terbaik

papar berkaitan - pada 27/11/2022 - jumlah : 140 hits
Hanya satu kegagalan pada kepimpinan Najib skandal Yang lain superb ITU pemimpin terbaik Terakhir yang umno miliki No DAP Selepasnya umno tergadai Yang bertanggungjawab enggan BERUNDUR
Kementan Anugerahi Pemda Dan Petugas Pelaksana Ib Dan Transfer Embrio Ternak Terbaik

Kementan Anugerahi Pemda Dan Petugas Pelaksana Ib Dan Transfer Embrio Ternak Terbaik

papar berkaitan - pada 26/11/2022 - jumlah : 77 hits
Adapun 3 provinsi dengan nilai terbaik yaitu peringkat 1 diraih oleh Dinas Peternakan Provinsi Jawa Timur peringkat kedua diraih oleh Dinas Peternakan dan Kesehatan Hewan Provinsi Sumatera Barat dan peringkat ketiga diraih oleh Dinas Petern...
Kelebihan Nucleus Token Yang Menjadikannya Altcoin Terbaik Dan Berpotensi

Kelebihan Nucleus Token Yang Menjadikannya Altcoin Terbaik Dan Berpotensi

papar berkaitan - pada 25/11/2022 - jumlah : 182 hits
Nucleus Token adalah token yang dilahirkan di Malaysia pada 28 September 2022 oleh 11 anak muda yang begitu komited untuk mengembangkan komuniti pemegang aset digital kripto Nucleus Token ini ke seluruh dunia Nucleus Token adalah Token Mala...
4 Fakta Film Before Now Then Yang Raih Piala Citra Sebagai Film Terbaik Ffi 2022

4 Fakta Film Before Now Then Yang Raih Piala Citra Sebagai Film Terbaik Ffi 2022

papar berkaitan - pada 24/11/2022 - jumlah : 135 hits
Before Now Then hadir menambah daftar panjang film Indonesia yang harus kamu tonton minimal sekali seumur hidup
3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Deja Vu For Ringgit As It Heads Towards Dreaded 4 80 Level

Dua Bersaudara Maut Tiga Cedera Parah Nahas 4wd

Lirik Lagu Semua Tentangmu Sufian Suhaimi

Abyad Sofi

Zii Jia Won T Join National Team For Thomas Cup Training

Tamago Kake Gohan



Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online


Kepedulian Seorang Pemimpin

Laporan Produksi Yufid Bulan Maret 2024

Mengenal Pafi Dan Peranan Pafi Dalam Industri Kesehatan

Panduan Membuat Salinan Iklan Media Sosial Dengan Alat Parafrase Ai

Singapore Travel Insurance For Europe What To Look For In A Comprehensive Policy

Shapellx Shapewear Your Guide To A Perfect Look