Airasia Santan Menu Baru Harga


SENARAI AIRASIA SANTAN MENU BARU HARGA (Cara Beli & Lokasi) ‘Santan’ Menu dalam pesawat terbaru daripada Air Asia dan Air Asia X | Air Asia melancarkan menu terbaru dalam pesawat yang bertemakan Asean. Terkini pelbagai menu akan diperkenalkan oleh AirAsia Santan Menu. Disini kami akan kongsikan kepada anda senarai menu dan harga, semoga membantu.
APA ITU AIRASIA SANTAN Jenama menu dalam penerbangan AirAsia, Santan dan T&CO kini melancarkan restoran makanan segera Asean pertama di Kuala Lumpur, Malaysia, yang menawarkan pelbagai hidangan dan minuman dari Asean pada harga yang berpatutan.
Konsep ‘Santan’ dipilih kerana ia adalah bahan asas yang tidak asing bagi semua komuniti Asean dan Air Asia sebagai syarikat penerbangan jati Asean akan memperkenalkan beberapa hidangan dari serata rantau Asean bermula dengan Nasi Dagang dalam pusingan menu terkini ini.
CARA TEMPAHAN AIRASIA SANTAN MENU Sekiranya anda ingin menikmati hidangan yang ringkas semasa penerbangan AirAsia anda, anda boleh membuat tempahan seperti berikut:
Layari pautan: https://www.airasia.com/aa/inflight-comforts/ms/my/hot-meals.html Pada paparan utama, Sila pilih penerbangan anda Paparan senarai menu makanan dalam penerbangan yang tersedia untuk tempahan akan terpapar Klik pada makanan yang anada inginkan Ikuti porses pembayaran dan temapahan hingga selesai. NOTA: Pratempah hidangan anda melalui laman web ini sekurang-kurangnya 24 jam sebelum waktu berlepas yang dijadualkan.
SENARAI MENU & HARGA AIRASIA SANTAN RESTAURANT Di Santan Restaurant, menu istimewa yang diperkenal adalah nasi lemak goreng, kentang wedges berempah dan juga sate ayam. Set dan senarai penuh menu istimewa adalah seperti berikut:
Nasi Lemak Goreng + Sate Ayam (2 batang) – RM13.90 Nasi Lemak Goreng + Ayam Goreng Berempah – RM16.90 Kentang Wedges Berempah – RM6.90 Set Sate Ayam (5 batang) – RM12.90 Festive Couple Set (untuk 2 orang) – RM42.90 Nasi Lemak Goreng Sambal Sotong + Nasi Lemak Ayam Rendang + 2x Air Pandan Ais + Kentang Wedges Berempah + Set Sate Ayam Festive Family Set (untuk 4 orang) – RM79.90 Nasi Lemak Goreng Ayam Berempah + Nasi Lemak Goreng Ayam Tanpa Tulang + Nasi Lemak Goreng Sambal Sotong + Nasi Lemak Ayam Rendang + 4x Air Pandan Ais + 2x Kentang Wedges Berempah + Set Sate Ayam LOKASI AIRASIA SANTAN RESTAURANT Berikut adalah merupakan lokasi Santan Restaurant iaitu:
Wisma Tune IOI Mall Puchong KL East Mall Kompleks PKNS NU Sentral Setia City Mall Sunway Pyramid. SENARAI MENU & HARGA AIRASIA SANTAN CAFE Untuk Santan Cafe pula, ia menyediakan menu istimewa yang lebih ringan iaitu:
Teh Pandan Panas – RM13 Teh Pandan Ais – RM 13 Sparkling Pandan – RM 13 Latte Pandan Panas – RM 13 Latte Pandan Ais- RM 13 Kek Keju Pandan – RM 15 LOKASI AIRASIA SANTAN CAFE Berikut adalah merupakan lokasi Santan Cafe iaitu:
The Garden Mall Wisma Tune RedStation RedQ KLIA2. MAKLUMAT LANJUT Untuk dapatkan maklumat lanjut mengenai Santan AirAsia menu, anda boleh melayari porat rasmi AirAsia 
ARTIKEL BERKAITAN:
PROMOSI AIRASIA & CARA TEMPAH TIKET PENERBANGAN HARGA TIKET FLIGHT KANAK-KANAK (AirAsia & Malaysia Airlines) CARA GUNA SUPER APP CHECK-IN (Check In AirAsia) BIGPAY eWALLET:CARA DAFTAR & AKTIFKAN (Register Online di bigpayme.com) The post AIRASIA SANTAN MENU BARU HARGA(Cara Beli Lokasi) appeared first on KekandaMemey.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kekandamemey.com/airasia-santan-menu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menko Muhadjir Soal Pelayanan Haji 2024 Jemaah Senang Makanan Belum Habis Sudah Datang Menu Baru

Menko Muhadjir Soal Pelayanan Haji 2024 Jemaah Senang Makanan Belum Habis Sudah Datang Menu Baru

papar berkaitan - pada 20/5/2024 - jumlah : 122 hits
Selama di Tanah Suci Muhadjir memeriksa berbagai fasilitas pelayanan haji mulai dari transportasi akomodasi hingga pelayananan kesehatan
Tinjau Pasar Baru Karawang Jokowi Klaim Harga Bahan Pokok Alami Penurunan

Tinjau Pasar Baru Karawang Jokowi Klaim Harga Bahan Pokok Alami Penurunan

papar berkaitan - pada 8/5/2024 - jumlah : 83 hits
Jokowi menyebut harga sejumlah bahan pokok di pasar masih dalam keadaan baik
Video Presiden Jokowi Jawab Isu Penambahan Kementerian Di Kabinet Baru

Video Presiden Jokowi Jawab Isu Penambahan Kementerian Di Kabinet Baru

papar berkaitan - pada 8/5/2024 - jumlah : 107 hits
Presiden Jokowi menegaskan seharusnya isu tersebut ditanyakan langsung pada presiden terpilih
Baru Setahun Kahwin Tapi Dalam Diam Suami Getback Dengan Ex Gf Sebab Aku Tak Mengandung Lagi

Baru Setahun Kahwin Tapi Dalam Diam Suami Getback Dengan Ex Gf Sebab Aku Tak Mengandung Lagi

papar berkaitan - pada 9/5/2024 - jumlah : 88 hits
Pada zaman kini apabila tidak dikurniakan anak ia bagai menjadi sebuah kesalahan besar pada masyarakat melayu Pelbagai tohmahan dan hinaan diberikan kepada pasangan seperti mandul taktahu cara dan pelbagai lagi ayat yang mengguris hati Namu...
Selamat Pengantin Baru Buat Adik Sepupu Sa

Selamat Pengantin Baru Buat Adik Sepupu Sa

papar berkaitan - pada 8/5/2024 - jumlah : 127 hits
Assalamualaikum Sabtu lepas berlangsungnya majlis pernikahan adik sepupu SA sebelah Pak Zain Mohd Hilmi Razak dan pasangannya alaaa lupa nama plak ingat nanti SA update erk jauh orangnya nun dari Sabah dan kampungnya pendalaman menurut kata...
Kuey Teau Koboi Port Baru Makan Kuey Teau Goreng Di Taiping

Kuey Teau Koboi Port Baru Makan Kuey Teau Goreng Di Taiping

papar berkaitan - pada 9/5/2024 - jumlah : 177 hits
Kuey Teau Koboi Port Baru Makan Kuey Teau Goreng Di Taiping Kuey teau goreng adalah antara makanan popular di Taiping Siapa suka makan kuey teau goreng Ramai ke Okay kita geng Kalau dulu Taiping ni terkenal dengan kuey teau Doli sebut saja ...
1 Ringgit Berapa Rupiah Faktor Yang Mempengaruhi Implikasinya

Bagaimana Ketidakpastian Mega Cap Mempengaruhi Penurunan S P Dan Nasdaq

Wanda Hara Hadiri Kajian Hanan Attaki Pakai Cadar Berbuntut Panjang Kasusnya Dibawa Ke Jalur Hukum

Mengopi Tepi Pantai Di Kopi Penunjuk Kijal Terengganu

Melaka Ke Muzium Kapal Selam Sekali Lagi

Transform Your Home With Art Placement That Speaks Volumes

Peniaga Pisang Goreng Mengaku Culik Dua Kanak Kanak Sebab Teringin Nak Ada Anak Perempuan

Kronologi Kes Zulfarhan Osman Zulkarnain



Kenapa Kita Gelarkan Masa Guna Istilah Second Minute Hour Day Week and Year

Biodata Ikhmal Nour Personaliti TikTok Terkenal

Apakah Fatwa Berkenaan Menanam Jambang dan Rambut Bagi Lelaki

Info Dan Sinopsis Drama Tonton Berepisod SeOfis Slot Samarinda TV3

Biodata Mek Yun Mek Kelate Personaliti TikTok Terkenal


Graduan Kejuruteraan Usahawan Sambal Acar Ikan Masin

Aktiviti Dengan Anak 003

Rasa Risau Dan Takut Terhadap Perkara Yang Masih Belum Berlaku Selalunya Adalah Berlebihan

Memahami Inflasi Dan Indikator Tren Dalam Pasar Keuangan

Lagu Tiktok Yang Viral Pada Bulan Julai 2024

Resepi Sotong Sumbat Telur