5 Strategi Unggul Pelaburan Emas Jana Keuntungan


Nak tahu strategi pelaburan emas yang telah terbukti dan dipraktikkan oleh pakar kewangan tersohor di Malaysia?
Ya! Anda berpeluang menjana keuntungan berganda dalam pelaburan emas emas dengan menggunakan strategi yang digunakan oleh pakar kewangan Tuan Azizi Ali.
Beliau adalah seorang mentor kewangan yang telah menulis lebih 30 buah buku mengenai kewangan dalam Bahasa Melayu dan Inggeris.
Berikut disenaraikan 5 Strategi Utama Pelabur Emas oleh Tuan Azizi Ali:
Strategi Pelaburan Emas No. 1: Bermula Kecil Dahulu Disarankan bermula dengan 1 gram dahulu pada hari ini. Mengapa perlu beli hari ini? Sebab selepas beli segram barulah kita akan tahu harga selepas ini turun atau naik. Harga belian pertama itulah merupakan tanda aras kepada harga emas pada masa akan datang.

Jika anda nak tunggu masa yang sesuai untuk beli emas, biasanya anda tak akan mula. Nak tunggu harga emas turun? Tiada siapa tahu masa bila emas akan turun. Pakar analisis teknikal harga emas dunia pun tak pernah beri jaminan bahawa analisisnya tepat 100%. Kebiasaan pakar analisis hanya berani menyatakan jangkaan mereka sekitar 70% tepat.
Strategi Pelaburan Emas No. 2: Beli Emas Secara Konsisten Beli dan Simpan (Labur) Emas Secara Konsisten Setiap Bulan
Strategi ini telah digunapakai oleh beliau sejak berpuluh tahun yang lalu.
Strategi Pelaburan Emas No. 3: Tambah Simpanan Bila Ada Lebih Tambah Simpanan dan Pelaburan Emas Ketika Menerima “Wang Besar” Atau Durian Runtuh
Contoh bonus tahunan, untung saham dan untung perniagaan.
Strategi Pelaburan Emas No. 4: Melabur Secara Banyak Hanya dalam tempoh 5 bulan sahaja sahabat boleh kaut untung kasar sebanyak RM84/g. Jika beli 100g masa tu dah dapat untung kasar RM8,400.00!
Oleh sebab itu, pakar kewangan seperti Tuan Azizi Ali menyarankan jika mahu kaut keuntungan besar, melaburlah dalam jumlah yang besar sekurang-kurangnya 100 gram!
Strategi Pelaburan Emas No. 5: Tuntut Ilmu Emas Dapatkan ilmu mengenai emas dan pelaburan emas sebanyak-banyaknya. Beli dan baca buku-buku mengenai emas pelaburan dan hasiri seminar mengenai emas samada secara bersemula atau secara maya atau online.
Itu sahaja 5 Strategi Unggul Pelaburan Emas Jana Keuntungan yang boleh anda gunakan. Seperti yang saya maklumkan, Tuan Azizi Ali juga merupakan pelabur emas di Public Gold dan beliau bukan sahaja telah menjana keuntungan pelaburan emas malah berjaya menjana pendapatan pasif sebagai Dealer Public Gold melalui platform jual beli emas yang disediakan di Public Gold. (Anda boleh baca mengenai Promosi Dealer Public Gold di sini).
Sejak Oktober 2020, beliau telah mendapat anugerah Silver Producer di Public Gold apabila beliau mencapai Personal Sales di antara RM50,000 hingga RM75,000. Pada bulan November 2020 pula, beliau telah mendapat anugerah Platinum Producer di Public Gold apabila beliau mencapai Personal Sales di melebihi RM100,000. Pada bulan Disember 2020 pula, beliau telah mendapat anugerah Platinum Producer di Public Gold apabila beliau mencapai Personal Sales di melebihi RM100,000.
Alhamdulillah, dengan menggunakan strategi dan sistem yang sama, saya juga telah berjaya menjana keuntungan setanding dengan Mentor Kewangan Malaysia Tuan Azizi Ali di Public Gold. Sejak Oktober 2020, saya telah mendapat anugerah Gold Producer di Public Gold apabila mencapai Personal Sales di antara RM75,000 hingga RM100,000. Pada bulan November 2020 pula, saya telah mendapat anugerah Platinum Producer di Public Gold apabila mencapai Personal Sales di melebihi RM100,000. Pada bulan Disember 2020 pula, saya telah mendapat anugerah Platinum Producer di Public Gold apabila mencapai Personal Sales di melebihi RM100,000 juga.
Alhamdulillah. Sebagai seorang ketua keluarga yang mempunyai pendapatan aktif, saya menggunakan platform PG Group sebagai Public Gold Business Owner untuk memberi kesedaran kepada umum khasnya rakyat Malaysia agar tidak terpedaya dengan pelbagai skim cepat kaya bertopengkan pelaburan emas di luar sana.
Bina satu atau dua jenis bisnes yang boleh menjana pendapatan pasif sekaligus dapat diwarisi sehingga beberapa keturunan anda tanpa perlu risau masa depan anak cucu pada masa akan datang.
Melalui pelaburan emas secara atas talian di PG Group begini, anda menyediakan diri dan keluarga serta keturunan anda dari terlibat dengan pendapatan aktif yang berisiko tinggi seperti mana yang anda ketahui sejak wabak COVID-19 melanda seleuruh dunia, beribu-ribu orang hilang punca pendapatan dalam sekelip mata!
Jika nak melabur emas untuk jana pendapatan pasif, melaburlah secara betul dengan menggunakan 5 Strategi Unggul Pelaburan Emas Jana Keuntungan yang digariskan di atas.
Anda boleh mulakan serendah RM100 sahaja dahulu untuk mendapat sejumlah 0.3XXX gram emas (bergantung kepada harga harian emas yang dikemaskini setiap hari). Misalnya pada hari ini harga emas ialah RM258/g, maka anda akan dapat 0.3876 gram dalam akaun GAP.
Jika anda terus beli 1 gram lebih mudah nak ingat harga pertama kali anda beli emas untuk dijadikan tanda aras (benchmark) kepada turun atau naiknya harga emas selepas ini.
Mulakan dengan gram emas yang kecil dahulu dengan buka akaun simpanan emas Gold Accumulation Program (GAP) hanya serendah RM100 sahaja dan anda akan dapat gram emas sehingga kepada 4 titik perpuluhan disimpan dalam akaun GAP yang boleh diakses 24 jam sehari.
Setelah beberapa ketika anda boleh teruskan menyimpan berdikit-dikit secara konsisten. Letaklah sasaran sekurang-kurangnya gram emas bersamaan dengan 3 bulan gaji.
Contoh pengiraan berapa gram emas yang patut anda ada sebagai dana kecemasan selama 3 bulan. Misalnya pendapatan bulanan anda bersamaan dengan RM2,000 sebulan. Ini bermakna anda memerlukan sebanyak RM6,000 sebagai dana kecemasan anda.
Mulakan serendah RM100 atau 1gram dahulu. Daftar percuma untuk dapat PG code di sini. Pendaftaran ada percuma dan anda boleh daftar di sini untuk dapat kod akaun dan seterusnya login ID ke akaun emas GAP yang patuh syariah.
Daftar percuma untuk dapat PG code di sini
The post 5 Strategi Unggul Pelaburan Emas Jana Keuntungan first appeared on Pelaburan Emas Tips Mudah Melabur Emas.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.pelaburanemas.org/5-strategi-unggul-pelaburan-emas-jana-keuntungan/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=5-strategi-unggul-pelaburan-emas-jana-keuntungan

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
7 Platform Pelaburan Emas Patuh Shariah

7 Platform Pelaburan Emas Patuh Shariah

papar berkaitan - pada 24/1/2021 - jumlah : 242 hits
Emas adalah antara komoditi yang sentiasa naik untuk jangka masa panjang dan kenaikannya biasanya cukup untuk menampung inflasi yang semakin meningkat Emas juga adalah salah satu instrument pelaburan yang paling selamat untuk disertai Dalam...
Bukan Terdesak Kajian Buktikan Ramai Golongan T20 Guna Wang I Sinar Untuk Pelaburan Dan Emas

Bukan Terdesak Kajian Buktikan Ramai Golongan T20 Guna Wang I Sinar Untuk Pelaburan Dan Emas

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 332 hits
Bagi membantu rakyat yang terkesan akibat pandemik COVID 19 kerajaan telah membenarkan pengeluaran i Sinar pada akaun 1 Kumpulan Wang Simpanan Pekerja Akan tetapi menurut satu kajian Pusat Penyelidikan UCSI segelintir golongan T20 telah men...
B4u Trades Investment Syarikat Pelaburan Jana Dividen Bulanan Kepada Para Pelabur

B4u Trades Investment Syarikat Pelaburan Jana Dividen Bulanan Kepada Para Pelabur

papar berkaitan - pada 6/2/2021 - jumlah : 192 hits
B4U Trades Investment Syarikat Pelaburan Jana Dividen Bulanan Kepada Para PelaburAnda mahu menjana pendapatan pasif dengan selamat dan terbaik B4U Trades Investment adalah syarikat pelaburan menawarkan peluang untuk anda buat pelaburan jana...
Emas Adakah Keuntungan Akan Bertambah

Emas Adakah Keuntungan Akan Bertambah

papar berkaitan - pada 1/2/2021 - jumlah : 161 hits
Harga emas berusaha untuk naik semula selepas penjualan hari Jumaat Ia diperdagangkan di hijau pada 1 865 tetapi hanya tahap higher high yang baru yang lebih tinggi benar benar dapat mengesahkan pertumbuhan selanjutnya Pasangan mata wang XA...
12 Kesilapan Penyimpan Emas

12 Kesilapan Penyimpan Emas

papar berkaitan - pada 1/2/2021 - jumlah : 465 hits
Berikut saya kongsikan 12 kesilapan biasa yang biasa dilakukan oleh penyimpan emas atau yang ingin menyimpan emas Kesilapan 1 Tunggu Harga Rendah Kita tidak akan tahu bila harga emas dikatakan rendah selagi tidak mula membeli walaupun 1 gra...
Inilah Keunggulan Rajah Emas Pagar Gaib Rumah Ampuh

Inilah Keunggulan Rajah Emas Pagar Gaib Rumah Ampuh

papar berkaitan - pada 1/2/2021 - jumlah : 480 hits
Salam dari Saya Ki Sabrang Alam Pakar Mistik Nusantara Mencegah lebih baik dari pada mengobati Kiranya seperti itulah peribahasa yang pas untuk menggambarkan keselamatan seseorang dari niat jahat dan niat buruk orang lain Mungkin saat ini h...
Nak Jual Emas Siapa Yang Nak Beli Emas

Nak Jual Emas Siapa Yang Nak Beli Emas

papar berkaitan - pada 30/1/2021 - jumlah : 269 hits
Anda ada emas dan nak jual emas Namun anda ragu ragu untuk cari pembeli emas Bimbang dan risau nak jual emas sedangkan anda perlukan duit tunai dalam sehari dua ni Tak kisahlah apa jenis emas pun anda ada samada gelang emas rantai emas gold...
Dolar As Menghantar Emas Ke Dalam Tongkat

Dolar As Menghantar Emas Ke Dalam Tongkat

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 136 hits
Permintaan pelabur yang semakin meningkat untuk dolar AS telah menjadikan emas menjadi titik tolak Bulls menjangka hasil Perbendaharaan AS akan menurun di tengah tengah kebimbangan bahawa Kongres mungkin tidak melepasi pakej rangsangan fisk...
Emas Tidak Dapat Mencapai Pengukuhan Pertumbuhan

Emas Tidak Dapat Mencapai Pengukuhan Pertumbuhan

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 132 hits
Harga di pasaran logam mulia sekali lagi menunjukkan trend negatif pada hari Rabu pagi yang menunjukkan bahawa pasaran sekali lagi menghadapi masalah serius Perhatian utama peserta pasaran masih diarahkan ke Sistem Rizab Persekutuan AS yang...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


5 Hidden Features Of Wordpress Com

Hospital Kuala Pilah

From Gear To Gear Exploring The Mechanics Of Ram And Dodge Transmissions

Satisfy Your Pup S Cravings Exploring The World Of Natural Dog Treats

Semua Pm Setuju Isu Subsidi Bersasar

Rancangan Televisyen Itali Menjemput Bayi Kembar Sembilan