Inilah Keunggulan Rajah Emas Pagar Gaib Rumah Ampuh


Salam dari Saya Ki Sabrang Alam Pakar Mistik Nusantara …
Mencegah lebih baik dari pada mengobati. Kiranya seperti itulah peribahasa yang pas untuk menggambarkan keselamatan seseorang dari niat jahat dan niat buruk orang lain.
Mungkin saat ini hidup Anda merasa tidak ada masalah sama sekali. Tidak masalah dengan orang lain. Nyaman dan tentram.
Tapi yang namanya seseorang menjalani hidup, pastilah tidak luput dari kesalahan. Baik itu kesalahan yang disengaja maupun yang tidak disengaja.
Mungkin Anda pernah melakukan salah kepada seseorang, namun Anda tidak merasa berbuat salah. Nah, inilah kelengahan yang biasa terjadi pada klien-klien Saya.
Semisal saja, Anda pernah punya hubungan asmara dengan seseorang dan di tengah jalan karena ketidak cocokan, Anda memutuskan untuk menyudahi hubungan itu. Mungkin Anda merasa bahwa cara Anda menyampaikan untuk putus hubungan dengan pasangan dengan baik-baik dan yang bersangkutan dapat menerimanya juga dengan baik-baik.
Tapi kan … Anda tidak tahu setelahnya. Mungkin saja pasangan yang Anda putuskan tidak terima dengan apa yang Anda sampaikan dan kemudian timbullah dendam.
Dari dendam inilah kemudian timbul niat jahat dan niat buruk kepada Anda. Bisa dengan mengirimkan semacam guna-guna atau energi negatif untuk mengusik ketenangan hidup Anda.
Bisa juga ketika Anda menjalin bisnis atau usaha. Mungkin ada saja seseorang yang tidak suka dengan usaha atau bisnis yang Anda jalankan karena merasa tersaingi. Timbul-lah iri dan dengki yang berujung pada pemanfaatan energi negatif untuk mencelakai Anda.
Seperti yang Saya katakan di atas, Bahwa ” mencegah lebih baik dari pada mengobati “
Nah … itulah perlunya Anda mempunyai semacam perlindungan atau pagar gaib agar Anda tida terusik dengan hal-hal kasat mata yang justru merugikan diri Anda sendiri.
Bisa dengan memasangkan pagar gaib untuk rumah Anda agar penghuninya tetap aman dan nyaman dengan gangguan gaib semacam guna-guna, ilmu hitam dan santet karena niat jahat dan niat butuk orang lain terhadap Anda.
Anda bisa menggunakan ageman spiritual berupa Rajah Emas yang sudah di asmak sedemikian khusus untuk menjadi pagar gaib terhadap hunian atau rumah Anda.
Rajah Emas di sini hanya sebagai sarana atau wasilah saja layaknya ketika Anda meminum obat untuk kesembuhan penyakit Anda. Jadi tidak masalah dan tidak apa-apa.
Apa Kunggulan dan Khasiat Raja Emas Pagar Gaib Rumah ? Silahkan simak penjelasan tentang khasiat dan keunggulan Rajah Emas karya Ki Sabrang Alam di bawah ini.
Pertama, Rajah Emas Pagar Gaib di dalamnya bersemayam khodam dengan tingkat spiritualitas yang tinggi. Perlu Anda ketahui, tidak semua benda bertuah memiliki khodam dengan energi spiritualitas yang tinggi. Untuk mendapatkan khodam dengan spiritualitas yang tinggi, Ki Sabrang Alam harus melakukan puasa nyirih selama 44 hari. Oleh karena itu, energi perlindungan yang dipancarkannya pun sangat besar.
Kedua, Rajah Emas Pagar Gaib dapat digunakan oleh siapa saja tanpa membedakan keyakinan dan suku budayanya. Tidak Ada efek samping dalam penggunaan Rajah Emas Pagar Gaib. Khodam di dalamnya termasuk khodam putih, sehingga tidak membutuhkan tumbal dan sesajen.
Ketiga, Rajah Emas Pagar Gaib tidak membutuhkan upacara atau ritual tertentu dalam penggunaannya. Anda cukup mengikuti panduan yang disertakan dalam produk yang kami kirimkan.
Keempat, Jika Anda memahari Rajah Emas Pagar Gaib dari situs www.pagargaib.com, Anda akan memperoleh jaminan barang yang Anda pesan akan sampai di tangan Anda. Jika lebih dari 7 hari barang belum sampai (untuk wilayah Pulau Jawa) atau lebih dari 14 hari (wilayah luar Jawa) barang belum Anda terima, maka kami akan mengirimkan lagi produk serupa seperti yang Anda pesan. Hal ini sangat jarang dilakukan oleh situs-situs penjualan yang lain.
Kelima, Anda bisa melakukan konsultasi gratis melalui sms kepada pakar ilmu kejawen dan mistik nusantara Ki Sabrang Alam.
Baik itulah yang dapat Saya sampaikan pada artikel ini. Semoga bermanfaat dan menambah wawasan baru bagi Anda.
Penjelasan lebih lengkap mengenai Rajah Emas Pagar Gaib Rumah, bisa Anda baca pada halaman ini – KLIK DI SINI
.
Konsultasi dan Pemaharan / Pemesanan Rajah Emas Pagar Gaib Rumah Karya Ki Sabrang Alam, Silahkan Hubungi Kontak Nomor HP yang Ada di bawah ini :
081 226 888 103 ( WA / Telpon / SMS )
The post Inilah Keunggulan Rajah Emas Pagar Gaib Rumah AMPUH appeared first on PagarGaib.com.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://pagargaib.com/inilah-keunggulan-rajah-emas-pagar-gaib-rumah-ampuh/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jom Cuba Resepi Mee Goreng Mamak Ini Di Rumah

Jom Cuba Resepi Mee Goreng Mamak Ini Di Rumah

papar berkaitan - pada 27/1/2021 - jumlah : 387 hits
Jom Cuba Resepi Mee Goreng Mamak Ini Di Rumah Salam semua Mee goreng menu yang biasanya menjadi pilihan tak kira masa sama ada untuk sarapan pagi makan tengah hari ataupun makan malam Salah satu menu kegemaran sis untuk mee goreng ini adala...
Tak Diberi Uang Oleh Ibu Buat Beli Sabu Pria Ini Bakar 18 Rumah

Tak Diberi Uang Oleh Ibu Buat Beli Sabu Pria Ini Bakar 18 Rumah

papar berkaitan - pada 26/1/2021 - jumlah : 242 hits
Api dengan cepat menghanguskan rumah Dalam sekejap juga api menjalar ke rumah rumah sekitar yang menyebabkan 17 rumah warga turut hangus terbakar
Kec0h Isteri Syuk Serbv Rumah Teman Wanita Suami Sekali Netizan Mula Banding Dgn Edika Yusof

Kec0h Isteri Syuk Serbv Rumah Teman Wanita Suami Sekali Netizan Mula Banding Dgn Edika Yusof

papar berkaitan - pada 26/1/2021 - jumlah : 494 hits
Sejak awal pagi tadi kec0h apabila isteri kepada pelawak dan pengacara terkenal Shuk Sahar tampil mendedahkan r4hsia rumah tangga mereka yang sudah lama dipend4m
Fuh Tedia Pemuda Positif Covid 19 Bikin Kecoh Selepas Dakwa Bebas Keluar Rumah Sebar Virus

Fuh Tedia Pemuda Positif Covid 19 Bikin Kecoh Selepas Dakwa Bebas Keluar Rumah Sebar Virus

papar berkaitan - pada 26/1/2021 - jumlah : 384 hits
Pemuda positif Covid 19 bikin kecoh Selepas dakwa bebas keluar rumah sebar virus ada pula peguam jelaskan semuanya prank nak jentik KKMIsnin 25 Januari 2021 8 00 PMOleh IWAN SHU ASWAD SHUAIBSeorang pemuda disahkan positif Covid 19 setelah m...
Suri Rumah Rugi Rm2 08 Juta Ditipu Sindiket

Suri Rumah Rugi Rm2 08 Juta Ditipu Sindiket

papar berkaitan - pada 26/1/2021 - jumlah : 229 hits
Wang simpanan wasiat peninggalan keluarga wanita itu lesap akibat penipuan MELAKA Seorang suri rumah kerugian RM2 08 juta akibat ditipu sindiket Macau Scam yang menyamar sebagai pegawai polis berpangkat Datuk dengan mendakwa mangsa terlibat...
Sesi Pembelajaran Dan Pengajaran Di Rumah 2021

Sesi Pembelajaran Dan Pengajaran Di Rumah 2021

papar berkaitan - pada 27/1/2021 - jumlah : 481 hits
Sesi Pembelajaran dan Pengajaran di Rumah 2021 Sejak 20 Januari 2021 bermulalah sesi Sesi Pembelajaran dan Pengajaran di Rumah 2021 bagi semua pelajar sekolah rendah dan sekolah menengah di Malaysia Ujian wabak COVID 19 memberi impak yang s...
Nak Luah Perasaan Je Ibu Ibu Ni Penat Uruskan Rumah Lepas Menangis Dia Lega

Nak Luah Perasaan Je Ibu Ibu Ni Penat Uruskan Rumah Lepas Menangis Dia Lega

papar berkaitan - pada 27/1/2021 - jumlah : 179 hits
Isteri yang bekerja mahupun suri rumah cepat merasa penat dan tertekan dalam menguruskan rumah tangga dan kerja harian Kadang kadang isteri stress dan hanya memerlukan seseorang untuk memahami mereka Cukup sekadar dapat meluahkan Semalam sa...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Berebut Kasih

Reaching Out

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Calon Pn Kuala Kubu Baru Ceo Syarikat Tutup

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Prk Kkb Pertandingan Parti Atau Pertandingan Kaum

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia