Zus Coffee Bagi Malaysia Percuma Untuk Setiap Pembelian Siri Tarik



Sempena bulan Kemerdekaan dengan semangat Malaysia yang ada, ZUS Coffee akan bagi stiker Buatan Malaysia secara percuma apabila anda beli mana-mana siri minuman terbaru, Tarik.
Anda beli sama ada Kopi Teh Tarik sejuk/panas atau Teh Tarikh sejuk/panas dan sekali gus layak untuk dapatkan sekeping stiker yang comel eksklusif daripada ZUS Coffee.
Promosi ini berlangsung dari 7 hingga 13 Ogos 2023 sahaja dan tersedia untuk pembelian di kaunter atau buat pesanan penghantaran melalui aplikasi ZUS. Dua-dua boleh dapatk stiker ini.
Aku perasan, ZUS Coffee adan keluarkan siri minuman terbaru, jadi aku nak cuba lah salah satunya dan aku pun perasan, dia akan bagi stiker percuma dengan setiap pembelian.
Jadi aku buatlah pesanan untuk pick-up melalui ZUS Apps. Sebelum buat bayaran tersebut, telah dipaparkan akan menerima satu Stiker Buatan Malaysia secara percuma.
Apa lagi, aku order lah Kopi Teh Tarik dan dapat sekeping stiker.
Stiker Buatan MalaysiaSecara keseluruhan, saiz lebih kurang A5 dimana terdapat 13 reka bentuk yang stiker yang berlainan. Of coz ada stiker logo ZUS Coffee, gambar KLCC, cawan kopi, trademark Made In Malaysia, bunga raya, Yum Chaa, tulisan Buatan Malaysia dan banyak lagi.

Selain daripada tulisan bahasa melayu, ada juga tulisah cina dan india beserta tulisan jawi yang pastinya melambangkan sebuah negara Malaysia.
Disini : Dapatkan Pelbagai Marchandise ZUS Coffee
Nampak kualiti, design minimalis tetapi cantik. Boleh la nak tampal di mana-mana bahagian yang bersesuai. Boleh tampal di almari, meja, buku, bekas pensil, laptop dan sebagainya.
Review Minuman Baru Kopi Teh TarikStiker tersebut tidak dijual berasingan, sebaliknya perlu beli mana-mana siri Tarik dan akan dapat percuma. Jadi aku order Kopi Teh Tarik sejuk satu dengan harga RM10.90. Dapat kopi + stiker.
Kopi Teh Tarik merupakan campuran teh dan kopi vietnam beserta krim yang diletakkan pada bahagian atas. Rasa kopi lebih kuat berbanding teh dan tidak terlalu manis. Biasa dan bukanlah terlalu premium.

Nak cakap berbaloi, ok je. Kopi ZUS yang digunakan pun sedap. Tambahan pula, dengan harga tersebut, dapat juga stiker secara percuma.
Recommended untuk siri Tarik yang baru daripada ZUS Coffee disamping hadiah percuma berupa stiker yang diberi sangat baik terutamanya menggalakkan semangat Malaysia sempena bulan Kemerdekaan.
Apa lagi, beli sekarang sebelum stok habis. Ianya terhad tau. Kalau dah habis, tiada dah lepas ni. Tak boleh kumpulan marchandise ZUS dah lepas ni.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.aimanabdullah.com/2023/08/stiker-malaysia-zus-coffee.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hisense Memperkenalkan Dua Tv Luar Biasa Siri U7k Uled Mini Led Dan Siri U6k Vidaa Di Pasaran Malaysia

Hisense Memperkenalkan Dua Tv Luar Biasa Siri U7k Uled Mini Led Dan Siri U6k Vidaa Di Pasaran Malaysia

papar berkaitan - pada 7/8/2023 - jumlah : 211 hits
Hisense syarikat kuasa global dalam industri elektronik teruja untuk mendedahkan dua siri televisyen yang luar biasa Siri LED Mini U7K ULED Hisense dan Siri VIDAA U6K ULED Hisense yang akan dilancarkan tidak lama lagi Bermula dari 5 Ogos hi...
Semakan Kelayakan Program Subsidi Pembelian Kerusi Keselamatan Kanak Kanak Keluarga Malaysia

Semakan Kelayakan Program Subsidi Pembelian Kerusi Keselamatan Kanak Kanak Keluarga Malaysia

papar berkaitan - pada 27/7/2023 - jumlah : 275 hits
Qayla imani testing car seat di kedai baby baru baru ini Kalian yang sudah mohon pendaftaran untuk permohonan Program Subsidi Pembelian Kerusi Keselamatan Kanak Kanak Keluarga Malaysia sudah boleh membuat semakan kelayakan di laman web klik...
Panasonic Remains Committed To Continual Investment In Malaysia

Panasonic Remains Committed To Continual Investment In Malaysia

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 326 hits
Business expansion including new R D for commercial air conditioners air to water heat pump systems and automotive capacitors business investments in Klang Valley says Panasonic Contrary to recent media reports on Panasonic sunse ting its o...
Perkasakan Kebebasan Media Era Malaysia Madani

Perkasakan Kebebasan Media Era Malaysia Madani

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 222 hits
Perdana Menteri mahu kebebasan media di negara ini diangkat dan diperkasakan bagi memastikan rakyat boleh mendapatkan berita dan maklumat yang adil dan benar Bercakap dalam ucapan peluncuran inisiatif Ekonomi Madani Memperkasa Rakyat pada K...
Lawatan Bongbong Marcos Ke Malaysia Isu Sabah Dibincangkan Memfokuskan Kebersamaan

Lawatan Bongbong Marcos Ke Malaysia Isu Sabah Dibincangkan Memfokuskan Kebersamaan

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 132 hits
Yang di Pertuan Agong dan dan Raja Permaisuri Agong berkenan bergambar bersama Presiden Filipina Ferdinand Marcos Jr dan isteri di pekarangan Istana Negara hari ini Foto REUTERS Isu tuntutan Filipina terhadap Sabah disebut secara ringkas ke...
Dakwaan Terdapat Bantuan Kewangan Rm750 Kepada Semua Rakyat Malaysia Adalah Tidak Benar

Dakwaan Terdapat Bantuan Kewangan Rm750 Kepada Semua Rakyat Malaysia Adalah Tidak Benar

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 279 hits
SEBENARNYA Menurut Jabatan Kebajikan Masyarakat Informasi yang tular di laman sosial berkenaan Bantuan Kewangan RM750 adalah palsu Orang ramai dinasihatkan untuk mendapatkan maklumat yang tepat mengenai bantuan
Ekonomi Madani Malaysia 30 Ekonomi Terbesar Dunia

Ekonomi Madani Malaysia 30 Ekonomi Terbesar Dunia

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 227 hits
Ekonomi MADANI yang dilancarkan hari ini mensasarkan dalam tempoh 10 tahun Malaysia akan tergolong dalam 30 ekonomi terbesar di dunia Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam Majlis Peluncuran Ekonomi Madani Memperkasa Rakyat pagi ini...
Akhirnya Misbun Sidek Tinggalkan Persatuan Badminton Malaysia

Akhirnya Misbun Sidek Tinggalkan Persatuan Badminton Malaysia

papar berkaitan - pada 29/7/2023 - jumlah : 303 hits
Misbun akur dengan keputusan BAM Misbun meninggalkan BAM selepas 6 tahun DATUK Misbun Sidek bukan lagi jurulatih di Akademi Badminton Malaysia selepas Persatuan Badminton Malaysia memutuskan untuk tidak menggunakan khidmatnya lagi Jodoh leg...
Madani Economic Narrative Can Be Malaysia S Second Economic Take Off

Madani Economic Narrative Can Be Malaysia S Second Economic Take Off

papar berkaitan - pada 29/7/2023 - jumlah : 273 hits
From Ong Kian MingPETALING JAYA Prime Minister Anwar Ibrahim s new Madani economic narrative can be the catalyst for a second economic take off for Malaysia My initial reaction to Anwar s Ekonomi Madani speech yesterday was that this was a ...
Drama Genesis

The J Seri Alam Bawa Konsep Kontainer Food Court Santai Ke Johor Bahru

Kegagalan Yang Bukan Untuk Ditangisi

Speed Read A Ducati Streetfighter Inspired By The Mandalorian And More

Welcoming The Creation Of Beauty With Huawei S Latest Line Of Innovation

Moomoo My Aplikasi Beli Saham Malaysia Us Mudah Murah

Sebab Cantiknya Pantai

Derajat Hadis Daging Sapi Adalah Penyakit



Info Sinopsis Pelakon Drama Berepisod Bawah Payung Awan Viu Malaysia Musim 1 2

Biodata Terkini Datin Che Puan Norjuma Habib Mohamed Bekas Isteri Nazim Razak Yang Selepas Bercerai Katanya Dah Kahwin Dan Bersuami Tapi Dengan Siapa

8 Fakta Biodata Scha Elinnea Pelakon Drama Berepisod Nuh Dan Nayla TV3 Gandingan Jazmy Juma Khan

Info Sinopsis Kutipan Filem Kutukan Ilmu Hitam Waruga Black Magic Curse 2024 Kini Di Netflix Malaysia

5 Tumbuhan Berbentuk Aneh Yang Menyerupai Organ Manusia


The Disclaimer Dilemma Separating Trading Dreams From Market Realities

Seorang Lelaki Tergamak Tetak Kakak Hanya Kerana Sebuah Motosikal

Orang Gila Mana Bina Kubur Di Tepi Rumah Jiran

Umno Won T Work With Pas As Long As Hadi Is President Says Zahid

Agong Xvii Dan Pm X Kata Stop Politik Benci

Bukan Semua Masalah Boleh Selesai Segera Pm