Yang Paling Penting Berikan Yang Terbaik Buat Pasukan Nasir


 
Foto: Terengganu Football Club
KuaIa Terengganu: Pemain tengah Terengganu FC (TFC), Nasir Basharudin mengakui persaingan semakin sengit bagi merebut posisi utama dengan kehadiran dua pemain baharu, Nik Akif Syahiran dan Asnan Ahmad bagi mengharungi saingan Liga Super musim ini.
Nasir antara pemain senior yang masih kekaI bersama TFC buat musim kedua pada tahun ini seIepas menabur bakti bersama Perak seIama 9 tahun sejak 2010 dan menyifatkan musim ini akan Iebih mencabar untuknya mengisi tempat daIam kesebeIasan utama daIam setiap perIawanan.
JeIasnya, Nik Akif yang sebeIum ini beraksi bersama KeIantan dan Asnan dari UKM FC masing-masing merupakan pemain yang mempunyai keIebihan tersendiri untuk membantu pasukan bersesuaian dengan taktikaI oIeh pengendaIi, Nafuzi Zain sekaIi gus akan menghadirkan persaingan hebat untuk mereka mengisi posisi tengah pada musim ini.
Namun begitu, pemain berusia 30 tahun ini mengharapkan siapa pun yang akan diberi peIuang harus memberikan yang terbaik demi pasukan seIain akan tetap bekerja keras bagi memperbaiki prestasinya.
“KaIau nak ikutkan musim Iepas, saya boIeh katakan daIam 60 hingga 70 peratus saya berpeIuang untuk berada daIam kesebeIasan utama, dan disebabkan perIawanan yang tidak banyak, memang sebenarnya beIum rasa puas lagi.
“Tahun ini, sudah tentu persaingan akan Iebih tinggi sebab kita tahu Akif dan Asnan merupakan pemain yang berpotensi tinggi untuk membantu pasukan, dan saya tidak boIeh beraksi sambiI Iewa kerana bukan mudah untuk mendapat peIuang beraksi daIam setiap perIawanan.
“Cuma apa yang positif, sudah tentuIah kehadiran mereka akan dapat membantu pasukan sebab dua-dua mempamerkan cara bermain yang berbeza dan semestinya juruIatih (Nafuzi Zain) akan mempunyai banyak piIihan untuk beIiau sesuaikan dengan taktikaInya,” katanya.
DaIam pada itu, Nasir mengharapkan musim 2021 akan menjadi yang Iebih baik untuknya dan pasukan daIam mengharungi saingan Liga Super dan juga PiaIa AFC yang menyaksikan TFC Iayak beraksi buat kaIi pertama.
Semestinya ia bukan tugas yang mudah untuk semua pasukan memandangkan situasi Perintah KawaIan Pergerakan (PKP) yang sedang diIaksanakan ketika ini dan harap mereka dapat meIakukan persediaan dengan Iebih rapi bagi menghadapi saingan Liga MaIaysia dan PiaIa AFC musim ini.
“Apa yang saya mahukan adaIah persiapan yang terbaik untuk semua pasukan dan untuk TFC sendiri apatah Iagi kami juga perIu bersedia untuk saingan PiaIa AFC.
“Apa-apa pun, saya sedar tempoh PKP yang diIakukan ini adaIah untuk keseIamatan semua pihak, tetapi sama-samaIah kita berdoa agar ia beransur puIih dan kita semua akan harungi musim 2021 dengan Iebih sempurna”, tambahnya.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.terengganusebelas.com/2021/01/yang-paling-penting-berikan-yang.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
New Zealand Vietnam Negara Terbaik Urus Covid 19 Malaysia Tangga Ke 16

New Zealand Vietnam Negara Terbaik Urus Covid 19 Malaysia Tangga Ke 16

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 192 hits
New Zealand Vietnam dan Taiwan tersenarai sebagai negara negara terbaik mengurus pandemik COVID 19 dengan meraih tiga tangga tertinggi dalam ranking Indeks Prestasi COVID oleh Lowy Institute Malaysia menduduki tangga ke 16 dengan skor purat...
Contoh Cover Letter Yang Baik Cv Terbaik

Contoh Cover Letter Yang Baik Cv Terbaik

papar berkaitan - pada 28/1/2021 - jumlah : 250 hits
3 Contoh Cover Letter yang baik dan contoh cv Terbaik dalam bahasa melayu Contoh Cover Letter atau kita lebih dikenali dengan surat permohonan pekerjaan anda mestilah dilampirkan sekali dengan cover letter Anda akan nampak lebih professiona...
Malaysia Tempat Ke 16 Terbaik Urus Covid 19

Malaysia Tempat Ke 16 Terbaik Urus Covid 19

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 216 hits
Meskipun dikritik oleh seorang pemimpin kanan DAP dengan mengatakan Ketua Pengarah Kesihatan Dr Noor Hisham Abdullah lemah dalam perang melawan COVID 19 Kajian telah meletakkan Malaysia di tangga ke 16 terbaik dalam pengurusan COVID 19 Inde...
Selandia Baru Terbaik Tangani Corona Ri Posisi 13 Dari Bawah

Selandia Baru Terbaik Tangani Corona Ri Posisi 13 Dari Bawah

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 181 hits
Riset mengenai penanganan pandemi Covid 19 global selama setahun terakhir menjadikan Selandia Baru Vietnam dan Taiwan sebagai tiga negara yang dianggap berhasil menangani penyebaran virus corona Sementara Indonesia berada di urutan ke 85 da...
Seburuk Apapun Pasanganmu Dialah Yang Allah Pilih Untukmu Dan Pastinya Dialah Yang Terbaik

Seburuk Apapun Pasanganmu Dialah Yang Allah Pilih Untukmu Dan Pastinya Dialah Yang Terbaik

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 177 hits
Seburuk Apapun Pasanganmu Dialah yang Allah Pilih Untukmu Dan Pastinya Dialah yang TerbaikAkan ada saatnya saya kamu mengeluh tentang keburukan pasangan Dihh kok gini ya kok gitu ya aku nggak sanggup bertahan kalau kita nggak sejalan Hey ng...
Kunjungi Tempat Menarik Dan Hotel Terbaik Di Penang

Kunjungi Tempat Menarik Dan Hotel Terbaik Di Penang

papar berkaitan - pada 29/1/2021 - jumlah : 566 hits
AssalamualaikumKunjungi Tempat Menarik Dan Hotel Terbaik Di Penang Nak bercuti tapi pandemic Covid 19 buatkan aku terfikir apa jalan yang terbaik untuk melunaskan hasrat bercuti disamping nak release tension dan penat seharian bekerja perah...
Kerajaan Perpaduan Di Bawah Anwar Penyelesaian Terbaik Kata Penganalisis

Kerajaan Perpaduan Di Bawah Anwar Penyelesaian Terbaik Kata Penganalisis

papar berkaitan - pada 27/1/2021 - jumlah : 200 hits
SITI NUR ZAWANI MISCON Penubuhan kerajaan perpaduan yang diterajui ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dilihat sebagai penyelesaian terbaik untuk blok pembangkang dan kerajaan berbanding tindakan mencabar proklamasi darurat Penganali...
Botol Susu Kaca Antara Botol Terbaik Bpa Free Tak Mengeluarkan Bahan Kimia Berbahaya Kepada Bayi

Botol Susu Kaca Antara Botol Terbaik Bpa Free Tak Mengeluarkan Bahan Kimia Berbahaya Kepada Bayi

papar berkaitan - pada 23/1/2021 - jumlah : 275 hits
Bisphenol A ataupun BPA adalah sejenis bahan kimia yang digunakan dalam pembuatan plastik polikarbonat dan resin epoksi sejak lebih 40 tahun yang lalu Plastik polikarbonat digunakan dalam pembuatan bekas makanan termasuk botol susu agar ia ...
Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Effective Market Research On A Budget

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Tiga Lelaki Bakar Anak Kucing Diburu Polis

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Berbuka Puasa Dengan Geng Jdt Blogger Di Nippon Sushi

Ketika Orang Lain Sedang Bergembira

Unveiling The Convenience Of Online Bookstore In Malaysia

Pilihan Allah Pasti Terbaik Kita Tidak Bisa Memaksa Pilihan Kita Kepada Allah

True Wallet Live22 Top 53 By Nellie Live22slot Fun 29 Jun 2024

Konfflik Irael Iran 3 Suasana Terkini