Xiaomi Melancarkan Telefon Pintar Dengan Sistem Pengimejan 200mp Pertama Di Malaysia



Xiaomi hari ini melancarkan siri telefon pintar perdana terbaharunya ke pasaran Malaysia — Xiaomi 12T Series. Dilengkapi dengan ciri teknologi canggih , Xiaomi 12T Pro dan Xiaomi 12T kedua-duanya menampilkan sistem pengimejan terbaharu Xiaomi untuk mereka yang mencari prestasi yang dipertingkatkan dan cara kreatif untuk menghasilkan kandungan.
Sistem pengimejan unggul menawarkan imej dengan butiran yang kaya
Kedua-dua perdana Xiaomi 12T Series menampilkan kamera gred pro yang menawarkan pengalaman fotografi telefon pintar yang luar biasa kepada pengguna. Menampilkan sistem pengimejan 200MP gred pro yang disokong oleh perkakasan terobosan dan algoritma AI termaju Xiaomi sendiri, Xiaomi 12T Pro menyampaikan imejan hebat dengan kejelasan tinggi, fotografi malam yang kukuh dan pemfokusan pantas. Ini bersama-sama dengan pelbagai pengoptimuman lain membolehkan menangkap butiran halus walaupun dalam keadaan cahaya malap, atau semasa merakam subjek yang bergerak pantas tanpa kehilangan fokus.
Kamera ini juga menampilkan zum 2x dalam-sensor yang boleh menggunakan keupayaan saiz sensor 1/1.22″ yang besar untuk mengambil potret yang ideal. Dengan Xiaomi ProCut dan Ultra burst, Xiaomi 12T Pro membantu anda secara bijak memangkas dan mencipta kandungan yang kelihatan profesional. Untuk membuka kunci kreativiti pembuatan filem, Xiaomi 12T Pro menyokong video 8K dalam resolusi penuh.
Sementara itu, Xiaomi 12T melaksanakan susunan tiga kamera: kamera utama gred pro 108MP, kamera ultra lebar 8MP dan kamera makro 2MP. Keupayaan cahaya malap yang berkuasa memberikan gambar yang jelas dan terang walaupun dalam situasi yang mencabar.
Prestasi mega untuk memperkasakan pengalaman muktamad
Xiaomi 12T Pro dilengkapi dengan pemproses Snapdragon terbaik dengan proses pembuatan TSMC 4nm terkemuka, yang meningkatkan prestasi CPU dan GPU dengan ketara masing-masing sebanyak 16.7% dan 11% berbanding Snapdragon 8 Gen 1, serta mengurangkan penggunaan kuasa masing-masing sebanyak 33% dan 30%. 1 Dilengkapi dengan sistem pelesapan haba yang terdiri daripada ruang wap 65% lebih besar dengan liputan bahan haba 125% lebih tinggi daripada Xiaomi 11T Pro, Xiaomi 12T Pro juga menyediakan pengalaman pengguna yang lancar dan kecekapan kuasa yang hebat tanpa perlu risau tentang terlalu panas.
Xiaomi 12T dikuasakan oleh cipset terkemuka MediaTek—MediaTek Dimensity 8100-Ultra yang dibina pada proses pembuatan TSMC 5nm. Cip ini dinaik taraf sepenuhnya dengan struktur GPU serba baharu, meningkatkan prestasi dan kecekapan kuasa sehingga 30% berbanding pendahulunya, serta kelajuan jam, cache dan storan, yang membawa kepada pengalaman pengguna yang lebih pantas. 1 Sama ada merakam foto dan video yang luar biasa, menonton filem atau menatal media sosial, Xiaomi 12T memberikan prestasi puncak merentas semua detik kegemaran anda.
Bateri mega untuk memanjangkan detik kegemaran anda
Siri 12T Xiaomi menawarkan hayat bateri yang luar biasa, walaupun dalam kalangan perdana Xiaomi, serta pengecasan yang sangat pantas. Kedua-dua telefon mempunyai bateri 5,000mAh yang besar dan mempunyai 120W HyperCharge. Kedua-duanya boleh dicas kepada 100% dalam masa sepantas 19 minit, dan bersedia untuk masa skrin-on sehingga 13.5 jam. 2 Selain itu, dengan Xiaomi AdaptiveCharge, peranti mempelajari rutin pengecasan harian pengguna untuk mengoptimumkan kesihatan bateri jangka panjang. Disokong oleh bateri Xiaomi yang tahan lama dan pengecasan super, pengguna dengan yakin boleh pergi ke mana-mana, melakukan apa sahaja dan tidak pernah terlepas masa.
Paparan yang menakjubkan memenuhi reka bentuk yang menakjubkan
Pengalaman tontonan mega diberikan dengan paparan AMOLED CrystalRes 6.67″ Xiaomi 12T Series. Dengan resolusi 1220p dan lebih 68 bilion warna, kedua-duanya direka dengan sempurna untuk mengimbangi kejelasan, butiran berwarna-warni dan kecekapan kuasa. Paparan juga dipertingkatkan dengan ciri pintar seperti sebagai AdaptiveSync, yang melaraskan kadar segar semula secara dinamik berdasarkan kandungan yang dilihat. Sementara itu, untuk semua pengguna yang berinteraksi dengan telefon mereka untuk tempoh yang lama. Akhir sekali, mod Adaptive Reading mengurangkan jumlah cahaya biru yang dipancarkan untuk meningkatkan keselesaan mata.
Siri 12T Xiaomi beraksen dengan elemen reka bentuk premium ikonik. Lengkung belakang berfros memastikan cap jari dikurangkan pada panel belakang, bersama-sama dengan rasa padat di tangan. Depan dan belakang, atas ke bawah, bahasa reka bentuk utama yang lengkap ini ditawarkan dalam 3 warna yang menakjubkan: Hitam, Perak dan Biru.
Harga dan Ketersediaan
Siri 12T Xiaomi akan tersedia mulai 13 Oktober dan seterusnya. Xiaomi 12T Pro didatangkan dalam dua varian storan, 8GB+256GB, dan 12GB+256GB, dengan harga bermula RM 2,699. Manakala, Xiaomi 12T hadir dengan satu varian storan 8GB+256GB, dengan harga bermula RM 1,999.
Prapesanan untuk Siri 12T Xiaomi bermula dari 4 Oktober, 10 malam, hingga 12 Oktober di Kedai Xiaomi Sah dan peruncit lain di Malaysia dan dalam talian di kedai rasmi di Lazada dan Shopee. Nikmati hadiah premium PERCUMA bernilai sehingga RM 1,236 apabila anda membuat pra-pesanan.
 
produk harga Tawaran Prapesanan Kedai Xiaomi E-dagang Tawaran Prapesan
Platform Xiaomi 12T (8GB+256GB) RM 1,999 PERCUMA Redmi Buds 3 Pro (bernilai RM239)
Lazada | Shopee Xiaomi 12T Pro (8GB+256GB) RM 2,699 PERCUMA Xiaomi Smart Band 7 Pro
(bernilai RM 299) +
Redmi Buds 3 Pro (bernilai RM239)
Jam Tangan Mi PERCUMA (bernilai RM 469) Lazada | Shopee Xiaomi 12T Pro (12GB+256GB) RM 2,999 Lazada | Shopee  
Catatan:
Dengan pembelian mana-mana Siri 12T Xiaomi, terima jaminan lanjutan 1+1 Tahun (bernilai RM 499) + penukaran skrin PERCUMA (bernilai RM 199) dalam tempoh enam bulan selepas pembelian. Tawaran prapesanan hanya tersedia dari 5 hingga 12 Oktober 2022. Tertakluk kepada terma dan syarat. Sementara stok masih ada.  


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/xiaomi-melancarkan-telefon-pintar-dengan-sistem-pengimejan-200mp-pertama-di-malaysia/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Status Ikon Bateri Di Telefon Pintar Xiaomi Dan Redmi Kini Boleh Diubah Suai Ikut Suka Penggunanya

Status Ikon Bateri Di Telefon Pintar Xiaomi Dan Redmi Kini Boleh Diubah Suai Ikut Suka Penggunanya

papar berkaitan - pada 1/10/2022 - jumlah : 161 hits
Xiaomi menerusi akaun sosial media Weibo mereka mengumumkan bahawa ciri terbaru MIUI memberikan kebebasan kepada pengguna telefon pintar Xiaomi dan Redmi untuk menukar paparan status ikon bateri ikut kehendak penggunanya Ciri baharu itu dik...
Lee Chong Wei Jadi Atlet Pertama Malaysia Ada Patung Lilin Sendiri Di Madame Tussauds

Lee Chong Wei Jadi Atlet Pertama Malaysia Ada Patung Lilin Sendiri Di Madame Tussauds

papar berkaitan - pada 14/10/2022 - jumlah : 127 hits
Pemain legenda badminton negara dan juga bekas pemain nombor satu dunia Datuk Lee Chong Wei kini mempunyai patung lilinnya sendiri yang telah dilancarkan secara rasmi di Madame Tussauds Singapura semalam Sebaris dengan nama nama tersohorPen...
Wacana Halatuju Sistem Pendidikan Dan Pembelajaran Dalam Talian Di Malaysia

Wacana Halatuju Sistem Pendidikan Dan Pembelajaran Dalam Talian Di Malaysia

papar berkaitan - pada 4/10/2022 - jumlah : 102 hits
WACANA HALATUJU SISTEM PENDIDIKAN DAN PEMBELAJARAN DALAM TALIAN DI MALAYSIA BERSAMA TUN DR MAHATHIR Selepas heboh diperkatakan perihal keputusan SPM 2021 kali ini ramai yang yang memberi respons positif berkaitan keberkesanan PTTI PTTI meru...
One Cent Thief Jenayah Siber Pertama Di Malaysia Dari Peristiwa Sebenar Tahun 1990

One Cent Thief Jenayah Siber Pertama Di Malaysia Dari Peristiwa Sebenar Tahun 1990

papar berkaitan - pada 6/10/2022 - jumlah : 276 hits
ONE CENT THIEF JENAYAH SIBER PERTAMA DI MALAYSIA DARI PERISTIWA SEBENAR TAHUN 1990 Assalammualaikum semua Baru baru ini telah diadakan pratonton drama bersiri baharu terbitan Astro Shaw Sdn Bhd dan Independent Pictures Sdn Bhd Di saat menon...
Filem Don T Look At The Demon Filem Pertama Malaysia Masuk Ke Pasaran Amerika Syarikat

Filem Don T Look At The Demon Filem Pertama Malaysia Masuk Ke Pasaran Amerika Syarikat

papar berkaitan - pada 4/10/2022 - jumlah : 147 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraFILEM SERAM TEMPATAN DON T LOOK AT THE DEMON MENJADI SIARAN GLOBAL MENJADIKAN FILEM MALAYSIA PERTAMA MEMASUKI PASARAN AMERIKA DEBUT DI LEBIH 250 PAWAGAM DI AMERIKA UTARAYB Datuk Zahidi Zainul Abidin Timbal...
Inisiatif Aeon Malaysia Lancar Koleksi Busana Pengantin Sedia Untuk Dipakai Buat Pertama Kali

Inisiatif Aeon Malaysia Lancar Koleksi Busana Pengantin Sedia Untuk Dipakai Buat Pertama Kali

papar berkaitan - pada 2/10/2022 - jumlah : 403 hits
Salam to all my readers Inisiatif AEON Malaysia Lancar Koleksi Busana Pengantin Sedia Untuk Dipakai Buat Pertama Kali Kalau dilihat sejak kita semua kembali kehidupan sedia kala dengan norma baharu ramai juga yang dah mula plan semula untuk...
Xiaomi 12t Pro Dengan Kamera 200mp Rasmi Dijual Pada Harga Permulaan Rm2699

Xiaomi 12t Pro Dengan Kamera 200mp Rasmi Dijual Pada Harga Permulaan Rm2699

papar berkaitan - pada 4/10/2022 - jumlah : 86 hits
Xiaomi secara rasmi hari ini mengumumkan telefon pintar terbaharu mereka iaitu Xiaomi 12T dan Xiaomi 12T Pro untuk pasaran global Xiaomi 12T ProXiaomi 12T Pro dilengkapi skrin berukuran 6 67 inci CrystalRes AMOLED dengan resolusi 1220p sert...
Guru Kimia Dari Tenom Anuthra Sirisena Rangkul Tempat Pertama Malaysia Teacher Prize

Guru Kimia Dari Tenom Anuthra Sirisena Rangkul Tempat Pertama Malaysia Teacher Prize

papar berkaitan - pada 11/10/2022 - jumlah : 138 hits
M sia Teacher Prize Anuthra Sirisena guru dari Tenom dinobat sebagai pemenang Guru di Tenom dinobatkan sebagai terbaik negara Guru kimia Anuthra Sirisena Sinnyore diumumkan sebagai pemenang pertama Malaysia Teacher Prize 2022 sekali gus mem...
Garmin Malaysia Melancarkan Siri Venu Sq 2 Mampu Milik Namun Penuh Ciri

Garmin Malaysia Melancarkan Siri Venu Sq 2 Mampu Milik Namun Penuh Ciri

papar berkaitan - pada 6/10/2022 - jumlah : 180 hits
Garmin Malaysia hari ini melancarkan Venu Sq 2 dan Venu Sq 2 Music Edition jam tangan pintar GPS mampu milik yang menampilkan paparan skrin sentuh AMOLED baharu 25 aplikasi sukan terbina dalam dan hayat bateri sehingga hingga 12 hari untuk ...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Buat Apa Jika Terseliuh

Lafaz Zikir Hari Jumaat Dan Selawat Nabi Serta Fadhilatnya

Apa Itu Istighfar

21 Amazing Mother S Day Gifts For The Food Lover

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Doktor Kongsi Tip Cepatkan Proses Bersalin Elok Buat Bila Dah Hujung Hujung Kehamilan