Video Memang Padu Wehh Terbaiklah Pengantin Shooting Video Pra Perkahwinan Tema Avengers Menarik Perhatian Ramai


“Memang Comel Wehh, Terbaiklah!…” – Pengantin ‘shooting’ Video Pra Perkahwinan Tema Avengers, Menarik Perhatian Ramai! Avengers Endgame yang ditayangkan sejak 24 April lepas telah menjadi perbualan hangat sehingga berlaku fenomena luar biasa di seluruh dunia.
Pasangan pengantin baharu ini juga tidak mahu ketinggalan apabila memilih menggunakan tema filem kegemaran ramai itu untuk video perkahwinan mereka.
Pengantin perempuan, Anis Athirah Mohd Ishak, 25, berkata dia adalah salah seorang peminat Avengers keluaran Marvel itu sejak 11 tahun yang lalu.
Guna Tema Avengers
“Pada mulanya suami saya bercadang untuk menggunakan tema Avengers bagi video pra perkahwinan sahaja kerana kebetulan hari persandingan kami pada 27 April.
“Memandangkan ketika itu musim filem Avengers Endgame pada minggu yang sama kami bakal melangsungkan hari perkahwinan, jadi kami pun ambil keputusan untuk buat juga video kahwin bertemakan Avengers.
“Kami pun sebenarnya peminat Avengers dan dari dahulu lagi sering mengikuti cerita terbitan Marvel itu,” ujarnya ketika dihubungi.
Satu Cabaran Dan Pengalaman
Menceritakan tentang pengalaman Anis terlibat dalam penggambaran video pra perkahwinannya bersama Double F Studio, ia merupakan satu cabaran dan pengalaman yang mengujakan.
“Tiada masalah sepanjang melakukan penggambaran untuk video tersebut cuma kami hanya takut jika faktor cuaca seperti hujan. Kebetulan ada scene yang melibatkan waktu malam pun takut juga tetapi Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.
“Kami membuat penggambaran di sekitar Jalan Alor, Bukit Bintang dan Cheras. Penggambaran hanya mengambil masa satu malam sahaja yang bermula dari 11 malam hingga 6 pagi sebab kami bekerja pada siang hari.
Sementara itu Pengarah Kreatif Double F Studio, Muhammad Fikri Abdullah berasa lega apabila pelanggannya itu amat berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberikan.
Video: View this post on Instagram
Pre wedding (Endgame version) Our expertise does not cover this type of video as we produce creative content videos which focus more on beauty, cinematic shots as well as corporate videos. Initially, we refused to accept this job. However thanks to our creative directors, this video was nicely done without incorporating any budget for fancy locations or props.We travel well outside our comfort zone in making this video; a parody/homeage sort of to a movie. Thank Allah we took it since we had a lot of fun rising to the challenge, planning the shots, and fitting the dialogue.Thanks to our client too, for giving us full commitment in completing this video. . Video directors : @uncle_ustaz @shamielequan Editors: @fikkyje @alxndrzlkrnn Crews : @aiman.hakimi99 @nabilhakimm Locations : @mathsclinic.official @lemaream Props : @wedding_studio_sdn_bhd Actors: @muhammadaup @anisathirahh @arifzukhairi
A post shared by Double F Studio (@doublefstudio) on Apr 29, 2019 at 6:31am PDT

“Pada mulanya kami menolak untuk membuat konsep tersebut kerana biasanya kami hanya buat berdasarkan ‘creative content’ dan ‘beauty shot’ sahaja.
“Namun disebabkan mereka betul-betul menginginkan konsep itu, kami cuba buat untuk mereka dan merancang video berkenaan dalam masa satu malam sahaja.
Paling Tak Tahan Isteri Dia Thanos “Alhamdulillah, kami dapat menyiapkan video pra perkahwinan mereka dalam keadaan yang lancar dan pelanggan kami sangat gembira sebab dapat ‘sebiji’ apa yang mereka mahukan,” katanya.
Video berdurasi 2 minit 20 saat itu telah menjadi perhatian netizen selepas salah seorang pengguna Twitter @NasirPasir memuat naik video berkenaan pada 1 Mei lepas.
Rata-rata netizen teruja melihat video tersebut sehingga meraih lebih 32,065 ulang kicau dan 26,840 tanda suka serta mendapat kira-kira 421,000 tontonan.
Anis turut menyatakan rasa terkejut dan teruja selepas melihat video pra perkahwinannya yang tular di laman Twitter.
Sumber: Mstar Online
The post [VIDEO] “Memang Padu Wehh, Terbaiklah!…” – Pengantin ‘shooting’ Video Pra Perkahwinan Tema Avengers, Menarik Perhatian Ramai! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/video-memang-padu-wehh-terbaiklah-pengantin-shooting-video-pra-perkahwinan-tema-avengers-menarik-perhatian-ramai/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Video Dia Permaisuri Hidupku Pengantin Lelaki Buat Suprise Masa Majlis Kahwin Menarik Perhatian Ramai

Video Dia Permaisuri Hidupku Pengantin Lelaki Buat Suprise Masa Majlis Kahwin Menarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 1/5/2019 - jumlah : 610 hits
Dia Permaisuri Hidupku Pengantin lelaki Buat Suprise Masa majlis Kahwin Menarik Perhatian Ramai Terbaharu satu majlis persandingan yang berlangsung di Tanjung Malim Perak pada Sabtu lalu tampil dengan tema klasik tradisional lengkap dengan ...
Fakta Menarik Avengers Endgame

Fakta Menarik Avengers Endgame

papar berkaitan - pada 26/4/2019 - jumlah : 470 hits
Peminat di Malaysia cukup bertuah kerana menjadi antara negara terawal yang dapat menonton filem yang dinanti nantikan Ada yang sanggup mengambil cuti dan membeli tiket seawal jam 7 pagi pada 24 April Selepas kekacauan yang berlaku sejurus ...
Wifey Nak Berjuang Untuk Negara Jap Penampilan Nora Danish Menarik Perhatian Ramai

Wifey Nak Berjuang Untuk Negara Jap Penampilan Nora Danish Menarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 25/4/2019 - jumlah : 351 hits
Wifey nak Berjuang Untuk Negara Jap Penampilan Nora Danish Menarik Perhatian Ramai sememangnya sudah menjadi satu permainan paling dikenali malah menjadi antara disukai ramai tidak kira umur Menerusi Instagram penampilan seakan pemainan PUB...
She Was There For Me When I Was Noboody Ucapan Menyentuh Hati Lee Chong Wei Buat Isteri Menarik Perhatian Ramai

She Was There For Me When I Was Noboody Ucapan Menyentuh Hati Lee Chong Wei Buat Isteri Menarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 375 hits
She was there for me When I Was Noboody Ucapan Menyentuh Hati Lee Chong Wei Buat Isteri Menarik Perhatian Ramai Pemain badminton Datuk Lee Chong Wei mengakui bersyukur apabila dipertemukan dengan isterinya Datin Wong Mew Choo Menerusi sebua...
Video Kami Memang Jahil Tapi Janganlah Merendahkan Kami Haze Tegur Cara Dakwah Pendakwah2 Muda Yang Mudah Letak Hukum

Video Kami Memang Jahil Tapi Janganlah Merendahkan Kami Haze Tegur Cara Dakwah Pendakwah2 Muda Yang Mudah Letak Hukum

papar berkaitan - pada 24/4/2019 - jumlah : 447 hits
Kami memang jahil tapi janganlah merendahkan kami Haze tegur cara dakwah Pendakwah2 muda Yang Mudah Letak hukum Sejak kecoh isu pergolakan rumah tangga seorang pendakwah selebriti yang curang terhadap isterinya sehingga sanggup bercerai ber...
Berang Ditipu Bakal Suami Kononnya Staff Syarikat Minyak Pengantin Perempuan Batalkan Perkahwinan

Berang Ditipu Bakal Suami Kononnya Staff Syarikat Minyak Pengantin Perempuan Batalkan Perkahwinan

papar berkaitan - pada 8/5/2019 - jumlah : 567 hits
The ReporterOrang selalu menasihatkan siasat latar belakang lelaki yang ingin dijadikan sebagai suami agar tidak menyesal di kemudian hari Namun ada sesetengah orang tidak menerima nasihat itu kerana sudah terlalu mabuk bercinta sehingga ap...
Siapa Bayar Kos Majlis Perkahwinan Pengantin Lelaki Atau Perempuan

Siapa Bayar Kos Majlis Perkahwinan Pengantin Lelaki Atau Perempuan

papar berkaitan - pada 8/5/2019 - jumlah : 587 hits
Setiap pasangan pasti impikan majlis perkahwinan yang indah untuk menjadi kenangan seumur hidup lebih lebih lagi dalam kalangan masyarakat Islam di Malaysia ia merupakan antara salah satu majlis yang penting Di Malaysia akan terdapat tiga m...
Saya Bomba Bukan Doktor Lelaki Ini Disangka Doktor Kerana Namanya Yang Unik Menarik Perhatian Ramai

Saya Bomba Bukan Doktor Lelaki Ini Disangka Doktor Kerana Namanya Yang Unik Menarik Perhatian Ramai

papar berkaitan - pada 30/4/2019 - jumlah : 404 hits
Saya Bomba Bukan Doktor Lelaki Ini Disangka Doktor Kerana Namanya Yang Unik Menarik Perhatian Ramai Ramai yang keliru dengan nama saya sehinggakan ada yang menyangka saya seorang doktor sedangkan saya pegawai bomba kata Pegawai Bomba Kanan ...
Video Terkejut Selalu Dengar Suara Bergema Nasib Lelaki Ini Memang Baik

Video Terkejut Selalu Dengar Suara Bergema Nasib Lelaki Ini Memang Baik

papar berkaitan - pada 1/5/2019 - jumlah : 436 hits
Terkejut Selalu Dengar Suara Bergema Nasib Lelaki Ini Memang Baik Seorang lelaki daripada China sering mengadu mendengar suara bergema dari dalam telinganya sejak beberapa tahun lalu Doktor yang merawat lelaki ini Dr Chu Shulin daripada Dal...
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Buat Apa Jika Terseliuh



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Secret To Effortless Living Collaboration With Ashdown Studio

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Alhamdulillah Hujan Turun Lebat

Wajibkan Fasih Bm Untuk Dapat Warganegara Pemuda Umno