Video 6 Artis Boilywood Ini Pernah Ambil Watak Jadi Pelacur Kareena Kapoor Paling Panas



Kebiasaannya, ramai yang tahu, filem Bollywood lebih sinonim dengan lagu dan tarian, kisah tentang percintaan dan kekeluargaan. Namun, para pembikin industri perfileman Bollywood semakin berani untuk mencuba sesuatu yang baru dengan aksi yang lebih ‘panas’.
Kareena Kapoor , Vidya Balan dan Rani Mukerji adalah antara pelakon yang pernah membawakan watak sebagai ‘pelacur’ di dalam filem. Namun begitu, ianya bukanlah satu perkara yang mudah untuk dilakukan kerana mereka perlu menumpukan sepenuh perhatian bagi menghidupkan watak yang dibawa agar ia kelihatan begitu semula jadi di mata penonton. Adegan yang ditonjolkan juga bukan hanya sekadar ciuman tetapi termasuklah adegan di ranjang yang kita tidak akan terduga sama sekali.
Lebih-lebih lagi untuk watak yang dipegang sebagai ‘pelacur’ dan kebanyakan filem yang ditayangkan adalah untuk genre dewasa kerana untuk membawakan watak seperti ini, mereka perlu berpakaian lebih seksi dan sensual untuk membuatkan penonton juga merasa lebih teruja.
Dipetik dari pelbagai sumber, berikut adalah senarai 6 artis yang berjaya memegang watak sebagai ‘pelacur’ di dalam filem. Anda tentu ingin tahu siapakah mereka bukan? Jom kita lihat senarai di bawah!
Huma Qureshi via ScoopWhoop Huma Qureshi adalah pelakon pertama yang berjaya membawa watak sebagai ‘pelacur’ yang bernama Jhimli dalam filem Badlapur (2015). Bukan hanya sebagai seorang pelacur, malahan dia juga diminta untuk menjadi pencinta untuk watak yang dilakonkan bersama Nawazuddin Siddiqui.
Pelakon kelahiran 1986 ini berjaya mendapat pujian kerana ekspresinya yang halus tetapi dapat memberi tenaga yang kuat kepada penonton. Huma Qureshi terkenal sebagai seorang artis Bollywood yang memiliki sepasang mata yang sangat menggoda.
VIDEO
Neha Dhupia via Spideyposts.com Neha Dhupia yang memulakan kariernya dalam industri Bollywood dengan membintangi filem yang bertajuk Julie (2004). Pada masa itu, dia dicabar untuk memegang watak utama sebagai ‘pelacur’.
Filem ini menceritakan tentang seorang ahli perniagaan yang jatuh cinta dengan Julie. Ketika Julie dilamar, dia merasa dilema kerana bakal suaminya tidak tahu bahawa dia bukanlah seorang gadis yang baik. Di dalam filem itu juga, Nuha buka sahaja harus berpakaian seksi tetapi juga harus melakukan adegan seks.
VIDEO
 
Kalki Koechlin via blogspot.com Kalki Koechlin tampil berani membawakan watak sebagai ‘pelacur’ menerusi filem yang berjudul Dev D (2009). Dia berjaya menghidupkan watak sebagai Chanda dengan sangat baik. Filem ini adalah filem genre dark-comedy dan terdapat juga adegan romantis di dalamnya yang menjadikan jalan cerita filem ini sangat menarik.
Di dalam filem Dev D, Kalki Koechin adalah seorang pelajar pada waktu siang namun berubah secara drastik dan menjadi seorang pelacur pada waktu malam. Dia juga harus berpakaian seksi untuk menghidupkan lagi aura bad girl.
Rani Mukerji via DNA India Nama Rani Mukerji sudah tidak asing lagi di dalam industri perfileman. Beliau merupakan seorang aktor yang berjaya dan boleh membawakan apa sahaja watak yang diberikan dengan sempurna. Rani Mukerji juga tidak ketinggalan dalam pembabitan untuk menjayakan watak sebagai ‘pelacur’. Dia dengan berani membawakan watak luar biasa dalam tiga filemnya yang berjudul Mangal Pandey: The Rising (2005), Laaga Chunari Mein Daag (2007) dan Saawariya (2007).
Peranan yang dimainkannya dalam ketiga-tiga filem tersebut sangat berbeza. Contohnya dalam filem Laaga Chunari Mein Daag, dimana ia mengisahkan tentang kehidupan seorang wanita muda yang telah meninggalkan keluarganya untuk mendapatkan pekerjaan dan akhirnya dia menjadi ‘pendamping’ yang sangat terkenal di Mumbai.
VIDEO
Vidya Balan via pinterest Vidya Balan telah mengambil bahagian dalam filem Dirty Picture (2011). Enam tahun kemudian, pelakon ini memainkan peranan sebagai ‘pelacur’ dalam filem Begum Jaan (2017). Berjaya menghidupkan keperibadian watak yang hebat itu telah membuatkan Vidya Balan dipuji kerana kesungguhannya dalam bidang lakonan.
Kareena Kapoor Khan via tvovermind.com Kareena Kapoor juga pernah tampil dengan watak sebagai ‘pelacur’ dalam dua filem yang berjudul Chameli (2003) dan Talaash (2012). Pelakon ini sering membuatkan pelakon akan terkesima dan terpesona dengan lakonan dan wajahnya yang cantik. Lakonannya dalam filem Talaash juga sangat luar biasa sehingga berjaya memenangi banyak anugerah.
Lakonan Kareena Kapoor begitu menggoda sehingga mampu meraih kejayaan dan membuatkan penonton sangat teruja. Tidak perlu mengenakan pakaian sehingga menampakkan bentuk tubuh, pesona pelakon berusia 40 tahun ini tetap mampu menghidupkan watak walaupun sebagai ‘pelacur’-Murai
VIDEO
 
The post [VIDEO] 6 Artis BoIlywood Ini Pernah Ambil Watak Jadi ‘PELACUR’. Kareena Kapoor Paling Panas! appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2020/12/29/6-artis-boilywood-ini-pernah-ambil-watak-jadi-pelacur-kareena-kapoor-paling-panas/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Video 10 Nama Tempat Yang Paling P3lik Dan Unik Di Malaysia No 9 Paling Tak Sangka

Video 10 Nama Tempat Yang Paling P3lik Dan Unik Di Malaysia No 9 Paling Tak Sangka

papar berkaitan - pada 24/12/2020 - jumlah : 531 hits
loading Terdapat nama nama tempat yang agak sensitif tapi harap tak ambil hati atas perkongsian info kali ini Percaya atau tidak di Malaysia ini kita mempunyai banyak nama tempat dan jalan yang sedikit pelik dan unik jadi apa kata dalam vid...
Video Kenapa Tegur Artis Je Michael Ang Persoal Pu Rahmat Bersuara Isu Lamaran Atas Pentas

Video Kenapa Tegur Artis Je Michael Ang Persoal Pu Rahmat Bersuara Isu Lamaran Atas Pentas

papar berkaitan - pada 24/12/2020 - jumlah : 217 hits
Semenjak 20 Disember lepas kita dikejutkan dengan lamaran menerusi siaran langsung sebuah program yang dilakukan oleh pelakon Kamal Adli kepada kekasih hatinya Uqasha Senrose Perkara itu mendapat perhatian ramai sehingga menjadi isu bualan ...
Sekelip Mata Air Panas Bertukar Menjadi Kristal Setelah Disimbah Ke Udara Video

Sekelip Mata Air Panas Bertukar Menjadi Kristal Setelah Disimbah Ke Udara Video

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 378 hits
Setiap tahun cuaca yang sangat sejuk telah menarik penduduk dan pelancong ke Mohe untuk menikmati dunia bersalji dengan melempar air panas ke udara lalu menjadi ais serta merta satu aktiviti unik yang digelar Mohe speciality oleh media Chin...
Isteri Nabil Jadi Perhatian Ini Foto Dan Video Fesyen Letop Artis Sekitar Anugerah Meletop Era 2020

Isteri Nabil Jadi Perhatian Ini Foto Dan Video Fesyen Letop Artis Sekitar Anugerah Meletop Era 2020

papar berkaitan - pada 21/12/2020 - jumlah : 816 hits
loading Saban tahun antara yang dinantikan buat peminat rancangan Meletop merupakan Anugerah Meletop Era dan tahun ini juga majlis yang dinantikan itu dilakukan penghujung 2020 dengan pelbagai perkara yang menarik perhatian
Grand Coalition Jadi Perdebatan Paling Panas Dibangkitkan Perwakilan Amanah

Grand Coalition Jadi Perdebatan Paling Panas Dibangkitkan Perwakilan Amanah

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 243 hits
27 Grand Coalition atau gabungan besar merupakan isu yang paling panas dibangkitkan oleh para perwakilan semasa Konvensyen AMANAH Nasional hari ini Para perwakilan menggesa kepimpinan parti itu membuat pertimbangan sebaiknya berhubung cadan...
Video Kak Lofa Pernah Nangis Sebab Dapat B Athisha Khan Bongkar Sebab Apa Neelofa Menangis

Video Kak Lofa Pernah Nangis Sebab Dapat B Athisha Khan Bongkar Sebab Apa Neelofa Menangis

papar berkaitan - pada 20/12/2020 - jumlah : 1086 hits
Rasanya ramai tahu selebriti dan usahawan Neelofa adalah salah seorang pelajar yang cemerlang dari segi akademik ketika beliau di bangku sekolah Namun menerusi satu video yang dimuat naik oleh adiknya Athisha Khan di laman YouTube baru baru...
Hiburan Lakonan Watak Antagonis Menjadi Netizen Paksa Hannah Delisha Buka Tudung

Hiburan Lakonan Watak Antagonis Menjadi Netizen Paksa Hannah Delisha Buka Tudung

papar berkaitan - pada 18/12/2020 - jumlah : 483 hits
Berjaya membawakan watak antagonis dalam drama bersiri Cinta Sekali Lagi dengan cemerlang pelakon Hannah Delisha mendedahkan dirinya pernah menerima mesej daripada netizen yang memintanya membuka tudung Katanya mesej itu diterimanya menerus...
Selepas 12 Tahun Rumah Paling Berhantu Ini Akhirnya Terjual Dengan Harga 240 000

Selepas 12 Tahun Rumah Paling Berhantu Ini Akhirnya Terjual Dengan Harga 240 000

papar berkaitan - pada 4/1/2021 - jumlah : 388 hits
Siapa la yang sanggup tinggal di rumah berhantu Tiba saja waktu malam mesti nak lena pun tak senang Kalau tinggal ramai ramai mungKin kuRang sikit rasa seram tu Tapi kalau tinggal sendirian saja memang ada yang sanggup ke Bunyi pelik sikit ...
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Kkb Polls Respect Mca S Decision To Boycott Campaign



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Update Daftar Link 50 Anggota Aktif Komunitas Blogger Pontianak

Time Crunched Car Care How Mobile Washes Save The Day

Semakin Ramai Kanak Kanak Masuk Hospital Akibat Vape E Rokok

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan