Unboxing Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris Baharu Yang Romantis Dan Menenangkan Jiwa


UNBOXING GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA ! - Yeaaay, cerita Enchanteur datang lagi ! Enchanteur memang antara jenama kegemaran mummy dari dulu hingga kini. Mummy yakin, kebanyakan orang..sangat kenal dengan jenama Enchanteur ini. Rangkaian produk Enchanteur apa yang akan mummy kongsikan kali ini? Jom tengok mummy UNBOXING GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA ketika mandi.
UNBOXING GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA !

Sebelum mummy UNBOXING GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA ! Kalau korang tahu tak, me time mummy yang sebenar-benarnya adalah di dalam bilik mandi. Rasa dunia mandi tu, ana yang punya hahaha. 100% milik diri sendiri tanpa gangguan ! Sebaik sahaja mummy, menjejakkan kaki di bawah pancuran bilik mandi, sentuhan gel mandian beserta wangian yang menyerap lembut memberikan ketenangan minda dan jiwa menjadikan setiap saat waktu bermanja dan bersendiri yang paling menyenangkan. 
Jadi, bagi mummy, pemilihan mandian untuk mandi amat penting. Antara kriteria mandian pilihan mummy ni ada dalam Enchanteur. Sebab tu, mummy suka sangat dengan GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA !

Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris baharu ~ Belaian romantis mandianmu 


Wangian Enchanteur ini, berupaya menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa. Mummy dapat menikmati belaian lembut sewaktu mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari.
Dan ianya, merupakan rutin harian yang wajib diamalkan para wanita juga. 

Apakah yang membuatkan masa mandian itu mewah? Memilih gel mandian yang sesuai merupakan faktor utama. Macam mummy, mummy menggunakan gel mandian yang diadun dengan wangian mempesona. 
Bayangkan perasaan tenang yang menyusup masuk disaat pintu bilik mandi tertutup rapat, dan bila pancuran air suam yang mengalir mengembalikan semula kesegaran. 
Bunyi titisan air mencipta melodi halus yang menenangkan minda, sementara kemanisan aroma dari gel mandian yang memukau dan buih-buih lembut yang membelai kulit, melengkapkan masa mandian termewah. 

Saat mandian dengan belaian romantis sememangnya merupakan waktu terapeautik yang berupaya menyegarkan dan mengecas semula tenaga yang hilang akibat tekanan sepanjang hari. 
Demi memberi wanita lebih peluang untuk memanjakan diri, Enchanteur, wangian yang diilhamkan Perancis paling laris dan digemari ramai ini telah memperkenalkan Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris. Diadun dengan wangian Perancis, rangkaian mandian ini meransangkan deria dan menjadikan setiap waktu mandian anda sebuah pengalaman yang mewah. Formulasi bebas sabun dan paraben ini diperkaya dengan bahan berkhasiat yang mampu memberikan manfaat pada kulit, melembapkan dan melembutkan kulit sambil membersihkannya; menjadikan kulit anda kekal sihat dan berbau harum. 
Kini, pengalaman di bilik mandi anda boleh dipertingkat. Dengan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris, saat bermanja bagi tubuh badan dan minda anda kini lebih menyeronokkan. 

Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris, boleh didapati dalam 3 variasi, setiap satunya diadun dengan wangian ENCHANTEUR Paris yang sangat digemari dan diperkaya dengan ramuan uniknya tersendiri. 


1. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Belle Amour Bright & Smooth (Mencerah & Melicin) 

Serlahkan kelembutan kulit anda dengan adunan sebati pati wangian bunga Lily dan Ylang-ylang. Diperkaya dengan pati minyak mawar dan Vitamin B3, ia menjadikan kulit anda lebih halus, cerah dan menawan. 

Selesai mandi, mummy tak lupa untuk spraykan haruman Enchanteur Paris Belle Amour untuk mengekalkan wangian di tubuh badan dan menceriakan hari mummy !


2. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris - Mon Amie Fresh & Cool (Menyegar & Menyejuk) 

Tingkatkan daya tarikan dengan personaliti ceria dan menyegarkan dengan gabungan wangian Fresh Citrus dan Pink Peonies. Diperkaya dengan pati minyak Lemon dan Menthol, ia memberikan kulit anda sensasi menyegarkan sambil menyediakan anda untuk temujanji kasual. 

3. Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris – Adore Soothe and Care (Menenang & Melega) 
Serlahkan dirimu dengan gabungan wangian Pink Mimosa dan Golden Pear. Diperkaya dengan ekstrak Chamomile bagi melegakan tekanan dan memberikan perasaan tenang pada kulit serta tubuh badan, membolehkan anda berehat selepas hari yang sibuk. 
HARGA GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA !


Tidak ada yang lebih baik daripada menikmati waktu belaian romantis mandian yang berkualiti. Ia memberikan keselesaan fizikal dan mental agar anda dapat merehatkan diri selepas kesibukan harian. Saat terindah yang melegakan waktu tidur atau memulakan harian anda dengan Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR merupakan masa yang paling diraikan setiap hari.


Gel Mandian Wangian ENCHANTEUR Paris boleh didapati dalam saiz 750g. 
HARGA GEL MANDIAN WANGIAN ENCHANTEUR PARIS BAHARU YANG ROMANTIS DAN MENENANGKAN JIWA ialah :
RM16.75 (Semenanjung) RM17.55 (Sabah Sarawak)
Produk ENCHANTEUR boleh didapati di pasaraya besar dan pasaraya terkemuka di seluruh negara.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.azlindaalin.com/2019/01/unboxing-gel-mandian-wangian-enchanteur-paris-baharu-romantis-menenangkan-jiwa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris Baru Belaian Romantis Mandianmu

Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris Baru Belaian Romantis Mandianmu

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 379 hits
Manjakan diri anda dengan produk baharu dari ENCHANTEUR Paris Parfum Shower GelWangian berupaya menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa Menikmati belaian lembut sewaktu mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari merupak...
Kekal Wangi Yang Romantis Dengan Gel Mandian Enchanteur Paris Baharu

Kekal Wangi Yang Romantis Dengan Gel Mandian Enchanteur Paris Baharu

papar berkaitan - pada 20/1/2019 - jumlah : 377 hits
Kekal Wangi Belaian Romantis Dengan Gel Mandian ENCHANTEUR Paris Baharu Enchanteur dengan Cik Ash memang tak pernah berpisah sebab Cik Ash adalh seorang pengguna tegar jenama ni Bila dapat tahu Enchanteur ada mengeluarkan satu produk Gel Ma...
Enchanteur Paris Parfum Shower Gel Masa Mandian Terasa Mewah Dengan Belaian Penuh Romantis

Enchanteur Paris Parfum Shower Gel Masa Mandian Terasa Mewah Dengan Belaian Penuh Romantis

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 423 hits
ENCHANTEUR Paris Parfum Shower Gel Masa Mandian Terasa Mewah Dengan Belaian Penuh Romantis Assalamualaikum hi korang Kali ni daku nak kongsi tentang Gel Mandian Wangian dari jenama ENCHANTEUR Paris Apa yang membuatkan daku berasa sangat ter...
Parfum Shower Gel Enchanteur Paris Baharu Belaian Romantis Mandianmu

Parfum Shower Gel Enchanteur Paris Baharu Belaian Romantis Mandianmu

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 363 hits
Wangian berupaya menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa Menikmati belaian lembut sewaktu mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari merupakan rutin harian yang wajib diamalkan para wanita Sebaik sahaja anda menjejakkan...
Kemasukan Pelajar Baharu Di Selangor Naik Mendadak

Kemasukan Pelajar Baharu Di Selangor Naik Mendadak

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 177 hits
OLEH NAZLI IBRAHIM SHAH ALAM Kemasukan pelajar Tahun Satu di sekolah rendah dan Tingkatan Satu di sekolah menengah seluruh Selangor meningkat dengan mendadak berbanding tahun sebelumnya Pengarah Jabatan Pendidikan Selangor Mohd Salleh Mohd ...
Tiga Import Baharu Dan Seorang Pemain Naturalisasi Memperkuatkan Pulau Pinang Musim Hadapan

Tiga Import Baharu Dan Seorang Pemain Naturalisasi Memperkuatkan Pulau Pinang Musim Hadapan

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 493 hits
Persatuan Bola Sepak Pulau Pinang hari ini telah mengumumkan senarai awal tiga pemain import yang telah dirantai pasukan Liga Premier itu bagi mengharungi kancah Liga Malaysia musim depan Menerusi laman rasmi Facebook FA Penang tiga pema
Pelantikan Baharu Perkukuh Pengurusan Dan Pentadbiran Ksn

Pelantikan Baharu Perkukuh Pengurusan Dan Pentadbiran Ksn

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 306 hits
PUTRAJAYA Rombakan besar membabitkan pertukaran Ketua Setiausaha kementerian dan Ketua Pengarah jabatan kerajaan yang berkuat kuasa Isnin ini mampu memperkukuhkan pentadbiran selain pengurusan tertinggi peringkat kementerian serta agensi te...
Arm Hadir Dengan Mali C52 Dan Mali C32 Isp Baharu Untuk Kamera Aksi Dron Dan Peranti Berhubung

Arm Hadir Dengan Mali C52 Dan Mali C32 Isp Baharu Untuk Kamera Aksi Dron Dan Peranti Berhubung

papar berkaitan - pada 4/1/2019 - jumlah : 211 hits
ARM adalah syarikat yang menghasilkan sensor untuk telefon pintar dan banyak peranti lain Menurut ARM sebanyak 70 populasi di dunia menggunakan teknologi dari ARM Terkini ARM telah hadir dengan dua ISP untuk hasilkan imej berkualiti tinggi ...
Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

3 Sebab Kenapa Kashmir Menjadi Pilihan Traveler Malaysia

Laporan Bank Dunia Mengeluarkan Isyarat Bahaya Terhadap Sistem Pendidikan Malaysia

Should Stakeholders Sue Bloomberg To Prove 2nd Casino Licence Claim For Johor S Forest City Is Sheer Slander

Jetama Taja Sabah Fc Rm5 Juta Musim Ini

Tak Sekolah

Legoland Malaysia Resort Empowers Teachers And Students To Conquer The Legoland School Challenge 2024

Tolak Autopsi Keluarga Bawa Jenazah Anggota Polres Manado Bunuh Diri Ke Sulut



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Leha Leya Lawa Tonton

Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3


Bila Pak Arab Main Heli

Do You Know About Bakul Sia

Le Costil House Renovation By Anatomies D Architecture In Normandy France

Melawat Abang Di Asrama

Tular Gambar Di Atas Pelamin Berpegang Tangan Suami Irma Hasmie Dah Berkahwin Dengan Wanita Lain

When Will Govt Stop Abusing Cma Abolish Sedition Act Chegubard S Lawyer