Trip To Manila Filipina Day 1

pada 23/5/2015 - jumlah : 317 hits
It s 22nd March and that s the day that we were waiting for Trip to South Korea wohoo Siapa tak seronok kalau dapat peluang pergi jalan jalan ke Korea kan kan kan pas tu singgah lagi kat Manila dua tempat sekaligus gitu Kamay Kainan apa mak...

Trip To Bali Indonesia Day 1

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 303 hits
Yeah satu lagi trip menarik yang ditunggu tunggu kini dah kesampaian trip to Bali First time menjejakkan kaki di kota Denpasar Bali saya rasa cukup teruja ya la kan banyak orang cakap yang Bali ni sangat cantik unik dan antara destinasi pel...
Trip To Jakarta Indonesia Day 4

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 622 hits
Hari keempatnya kami sudah berada di Jakarta selepas tiga hari jalan jalan di Bandung Oleh sebab tiada penerbangan terus dari Kota Kinabalu ke Bandung maka kami pilih penerbangan KK Jakarta saja Dapat juga melawat dua tempat sekaligus Lagi ...
Trip To Jakarta Indonesia Day 5

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 265 hits
Hari ini adalah hari terakhir kami berada di Jakarta sekaligus mengakhiri lawatan ke Indonesia Flight pulang ke Kota Kinabalu dijadualkan pada Jam7 30 malam tapi ter delay selama hampir satu jam Mungkin sebab cuaca kurang baik kot Tapi sebe...
Trip To Seoul S Korea Day 4

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 431 hits
Inilah last day kami berada di Seoul Korea Selatan Hari ini kami habiskan masa melawat kilang herba kilang ginseng kilang membuat seaweed kertas pergi Korean War Muzeum dan pergi shopping kat pasar malam di Myeongdong Street Nah kalau koran...
Japanese Alps Trip 2015 Day 1 Departure Asakusa

papar berkaitan - pada 27/5/2015 - jumlah : 350 hits
Trip ni adelah trip solo plan aku memula tu nak berkuntum kat Kawaguchiko jer sebab mase pegi tahun lepas tak sempat nak cover banyak tempat kat situ tapi lepas study and bace2 blog org nampak mcm banyak plak tempat yg menarik aku boleh cov...
Hong Kong Trip 2014 Day 4

papar berkaitan - pada 10/5/2015 - jumlah : 400 hits
SAMBUNGAN Sebelum menamatkan cerita Trip ke Hong Kong yang ndak pandai habis habis ni aku mau kongsi tempat tempat makan yang sempat kami terjah semasa berada di sana 4 hari 3 malam 1 Popeyes Louisiana Kitchen Sarapan pertama kami di bumi H...
Tupac Shakur S 7 Day Theory

papar berkaitan - pada 14/5/2015 - jumlah : 288 hits
Tupac was the most influential rappersTupac Shakur or also known as 2Pac was the most influential rappers in Hip Hop industry He has sold over 75 million records worldwide making him one of the best selling music artist of all time However ...
Half Day

papar berkaitan - pada 14/5/2015 - jumlah : 538 hits
Alhamdulillah its a blessed 9 muharram Selamat jam 8 30 pagi Masih berkeputusan ambil half day leaveMuch things to settle today dunno if i can settle it by today ganbate hait 1 pergi Puncak Alam see my advisor for my thesis pls dont sesat 2...
Pre E Day

papar berkaitan - pada 14/5/2015 - jumlah : 382 hits
lamanya xmenulis kat sini selalunya malas tahap cipan kadang kadang je rajin nak buat keje keje camni contohnya arini kalau hari biasa sibuk dengan tugas tugas sekolah baru 2 minggu start sekolah tapi sibuknya ngalahkan perdana menteri yeke...
Pesanan Buat Sang Suami

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Beyond The Buzz Exploring The Science Behind Mushroom Gummie

Senandung Buruh Kasar

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Pertahan Keharmonian Bagi Mengukuhkan Ekonomi Negara Mohamad Sabu

Jangan Nanti Plot Twist Didakwa Ambil Barang Terlarang Sarah Yasmine Tak Takut Buat Ujian Air Kencing

Cina Pun Main Sihir David Teo Hampir Mat Disantau Keluarga Terdekat Jumpa Ustaz Untuk Berubat