Trip To Seoul S Korea Day 4

pada 23/5/2015 - jumlah : 428 hits
Inilah last day kami berada di Seoul Korea Selatan Hari ini kami habiskan masa melawat kilang herba kilang ginseng kilang membuat seaweed kertas pergi Korean War Muzeum dan pergi shopping kat pasar malam di Myeongdong Street Nah kalau koran...

Trip To Bali Indonesia Day 1

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 298 hits
Yeah satu lagi trip menarik yang ditunggu tunggu kini dah kesampaian trip to Bali First time menjejakkan kaki di kota Denpasar Bali saya rasa cukup teruja ya la kan banyak orang cakap yang Bali ni sangat cantik unik dan antara destinasi pel...
Trip To Jakarta Indonesia Day 5

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 264 hits
Hari ini adalah hari terakhir kami berada di Jakarta sekaligus mengakhiri lawatan ke Indonesia Flight pulang ke Kota Kinabalu dijadualkan pada Jam7 30 malam tapi ter delay selama hampir satu jam Mungkin sebab cuaca kurang baik kot Tapi sebe...
Hi Seoul 2014 Petite France Day 2

papar berkaitan - pada 10/5/2015 - jumlah : 319 hits
23 05 2014 Jam 7 pagi Merujuk kepada jadual sebelum ini sepatutnya kami akan pergi ke beberapa tempat iaitu Gyeongbokgung PalaceGwanghwamun Square Namsangol Hanok Village Korea House Lunch Dinner di Dongdaemun Grilled Fish Street Tetapi set...
Travelog Pra Trip Korea 2013

papar berkaitan - pada 21/5/2015 - jumlah : 263 hits
Assalammualaikum to all bloggerPada kali ini jalan jalan travelog plan untuk pergi ke Seoul JJT sudah beli lama tiket kapal terbang ke seoul ini setahun yang lalu semasa AirAisa buat promotion Kali ini JJT pergi bersama my wife and with 2 k...
Hong Kong Trip 2014 Day 4

papar berkaitan - pada 10/5/2015 - jumlah : 397 hits
SAMBUNGAN Sebelum menamatkan cerita Trip ke Hong Kong yang ndak pandai habis habis ni aku mau kongsi tempat tempat makan yang sempat kami terjah semasa berada di sana 4 hari 3 malam 1 Popeyes Louisiana Kitchen Sarapan pertama kami di bumi H...
Trip Ke Korea

papar berkaitan - pada 17/5/2015 - jumlah : 548 hits
Assalamualaikum Pelik betul aku Cuti cuti ni pun jarang update blog Aku tengok blogger blogger lain ramai betul update blog Tapi aku Entahlah Rasa berblogging tu dah tak semeriah dulu Tak tahu kenapa Takpew Kembali semula ke niat asal aku m...
Trip To Jakarta Indonesia Day 4

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 614 hits
Hari keempatnya kami sudah berada di Jakarta selepas tiga hari jalan jalan di Bandung Oleh sebab tiada penerbangan terus dari Kota Kinabalu ke Bandung maka kami pilih penerbangan KK Jakarta saja Dapat juga melawat dua tempat sekaligus Lagi ...
Trip To Manila Filipina Day 1

papar berkaitan - pada 23/5/2015 - jumlah : 315 hits
It s 22nd March and that s the day that we were waiting for Trip to South Korea wohoo Siapa tak seronok kalau dapat peluang pergi jalan jalan ke Korea kan kan kan pas tu singgah lagi kat Manila dua tempat sekaligus gitu Kamay Kainan apa mak...
Japanese Alps Trip 2015 Day 1 Departure Asakusa

papar berkaitan - pada 27/5/2015 - jumlah : 340 hits
Trip ni adelah trip solo plan aku memula tu nak berkuntum kat Kawaguchiko jer sebab mase pegi tahun lepas tak sempat nak cover banyak tempat kat situ tapi lepas study and bace2 blog org nampak mcm banyak plak tempat yg menarik aku boleh cov...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang

Pemain Newcastle Tonali Dituduh Melanggar Peraturan Pertaruhan Bahasa Inggeris

Akmal Sokong Mb Johor Tularkan Isu Kesesakan Tambak Johor

Tanding Solo Pilihan Akhir Jika Umno Mahu Kembali Tadbir Sabah Kata Penganalisis

Netizen Sebak Tengok Anak Lap Air Mata Bella Astillah Ayden Macam Dah Biasa Mesti Mak Dia Selalu Nangis