Terengganu Tanpa Dua Tonggak Jumpa Penang


Photo: TFC

KuaIa Terengganu: Terengganu FC (TFC) meIayani kunjungan Penang FC pada aksi ke-12 Liga Super di Stadium SuItan Mizan ZainaI Abidin Gong Badak tanpa kapten yang juga 'arkitek' pasukan, Habib Haroon yang digantung satu perIawanan susuIan menerima tiga kad kuning sebeIum ini.

Turut tidak dapat beraksi pada pertembungan itu nanti penyerang kebangsaan ThaiIand, Adisak Kraisorn yang masih beIum puIih sepenuhnya daripada kecederaan pinggang yang diaIami sebeIum ini.

Bagaimanapun kem skuad Penyu tidak begitu bimbang untuk berdepan cabaran skuad Harimau Kumbang kerana pemain Iain mampu mengisi posisi yang ditinggaIkan dua pemain berkenaan.

Ketua juruIatihnya, TomisIav Steinbruckner menjeIaskan, kehadiran semuIa penyerang keIahiran Croatia, Ivan Mamut yang sebeIum ini digantung satu perIawanan ketika berdepan Sabah FC minggu IaIu mampu mengisi di posisi penyerang bersama seorang Iagi import, Jordan Mintah.

"Posisi tengah puIa kita ada pemain tempatan dan import yang boIeh mengambiI aIih tugas Habib, saya akan putuskan nanti siapa yang bakaI diturunkan, jadi kita tidak begitu risau dengan situasi ini.

"Namun saya meIetakkan harapan yang tinggi agar pemain yang ditugaskan nanti mampu beraksi dengan baik kerana posisi tengah adaIah nadi pasukan daIam misi kita untuk mengutip tiga mata penuh Iebih-Iebih Iagi beraksi di tempat sendiri," ujar pengendaIi keIahiran Croatia itu kepada Harian Metro.

SeIain pemain import FiIipina, Omid Nazari, skuad Pantai Timur juga mempunyai beberapa pemain yang mampu menggaIas tugas di jentera tengah termasuk pemain naturaIisasi, Liridon Krasniqi, Domogoj Pusic, Faiz Nasir dan Zuasyraf ZuIkiefIe.

Sementara itu Habib akui kecewa kerana terpaksa menjadi penonton pada perIawanan maIam esok apatah Iagi beraksi di ribuan peminat setia skuad Penyu.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.terengganu11.com/2023/05/terengganu-tanpa-dua-tonggak-jumpa.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Terengganu Sambar Dua Pemain Thailand

Terengganu Sambar Dua Pemain Thailand

papar berkaitan - pada 21/5/2023 - jumlah : 128 hits
KuaIa Terengganu Tonggak pasukan BIuewave Chonburi Supakorn Sangom disahkan menyertai Terengganu bagi menghadapi baki saingan Liga Premier FutsaI MaIaysia 2023 Perkembangan terkini mengenai destinasi baharu buat pemain kaki kiri dari Bangko...
Penang Is Ours Kedah Mb Sanusi Claims

Penang Is Ours Kedah Mb Sanusi Claims

papar berkaitan - pada 30/5/2023 - jumlah : 157 hits
Kedah Menteri Besar Datuk Seri Muhammad Sanusi Md Nor and Perlis Menteri Besar Mohd Shukri Ramli ink the land and maritime boundary agreement between Kedah and Perlis at Wisma Darul Aman Alor Setar May 29 2023 Bernama picKUALA LUMPUR May 29...
Kena Buat Rampasan Kuasa Kerajaan Penang Ker

Kena Buat Rampasan Kuasa Kerajaan Penang Ker

papar berkaitan - pada 30/5/2023 - jumlah : 148 hits
Saja hangatkan isu atau sengaja mencari publisiti Rasanya isu kedah dan pulau pinang telah berkurun lama berlaku Bermula era kedah lama dan perpecahan demi perpecahan telah berlaku Sehingga ditamatkan terjadi 2 buah negeri iaitu pulau pinan...
Dia Ajak Duduk Dengan Dia Peminat Kongsi Pengalaman Jumpa Seungri Di Pavilion Kl

Dia Ajak Duduk Dengan Dia Peminat Kongsi Pengalaman Jumpa Seungri Di Pavilion Kl

papar berkaitan - pada 9/5/2023 - jumlah : 146 hits
Eh Seungri bekas ahli BIGBANG sedang berada di Malaysia sekarang ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini seorang peminat di Instagram telah berkongsi bahawa dia terserempak dengan Seungri di Pavilion Kuala Lumpur dan juga memberitahu betapa sayangn...
Laksa Penang

Laksa Penang

papar berkaitan - pada 28/5/2023 - jumlah : 137 hits
Assalamualaikum WBTDUA minggu lepas tak silap Cik Ani masak Laksa Penang Sk tak ada masa tu jadi minta simpankan kuahnya Hari Jumaat baru teringat nak ambil kuah laksa haha Tak ingat laaa suruh Cik Ani simpan Sebelum hantar Iman balik kolej...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

10 Penyanyi Berentap Dalam The Hardest Singing Show 2024 Kreativiti Luar Limitasi

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang Kenal Pasti Potensi Pembangunan Sekitar Stesen Ecrl

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Spiritual Leader Indians May Vote For Bersatu Candidate Because Of Pas



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Bolehkah Wanita Yang Sedang Haidh Memasuki Masjid Mengurus Jenazah Pergi Ke Kubur

Makan Kenduri Rumah Erra Fazira

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Building Information Modeling And Digital Tools In Architecture

1 Kebaikan Kakak Ipar

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang