Tempat Online Terbaik Untuk Membeli Vitamin Di Iherb


Dalam masa musim pandemik Covid-19  ni memang ramai yang sibuk mencari vitamin untuk keperluan diri sendiri dan keluarga bagi meningkatkan sistem imunisasi untuk mencegah dari terkena virus Covid-19 yang semakin mengganas.


 
VITAMIN C merupakan nutrisi penting bagi meningkatkan imunisasi tubuh dan kita digalakkan  untuk makan buah-buahan serta sayur-sayuran kerana ia kaya dengan vitamin tersebut. 

Disini Cik iena ingin mencadangkan tempat online terbaik untuk anda membeli Vitamin iaitu di iHerb. Bukan sahaja vitamin yang terdapat di iHerb malahan terdapat pelbagai lagi supplements untuk kesihatan, kecantikan mahupun kawalan berat badan serta rangkaian produk penjagaan wajah yang rata rata mendapat review yang baik dari pelanggan pelanggan mereka.
Harga yang ditawarkan juga dikatakan murah menjadikan ramai juga orang membeli secara pukal disini tidak terlepas juga Cik iena. Cik iena juga ambil kesempatan untuk membeli lebih vitamin termasuk supplements untuk kecantikan kulit dan juga vitamin untuk tingkatkan sistem imunity.
 




IHerb.comiHerb adalah syarikat runcit yang menawarkan vitamin, suplemen pemakanan, dan pelbagai produk mesra alam.

Syarikat ini telah beroperasi sejak tahun 1996, dan menawarkan penghantaran berpatutan (kadangkala percuma) ke seluruh dunia.

iHerb dianggap sebagai salah satu kedai dalam talian terbesar di dunia yang menjual produk semula jadi, dengan pilihan 1,200 jenama dan lebih dari 35,000 produk.

Di antara sebilangan besar jenama ini, terdapat nama-nama terkenal seperti Weleda, Solgar, Munchkin, Twinings, Avalon, dan Tiger Balm.
 
Caj Penghantaran iHerb
Malaysia - Penghantaran Percuma ke Malaysia dengan harga USD $ 40 + Pesanan
Indonesia - Penghantaran Percuma ke Indonesia dengan harga USD $ 40 + Pesanan

 

Berikut Cik iena kongsikan antara produk yang cik iena telah beli di iHerb.
California Gold Nutrition, Gold C, Vitamin C, 1,000 mg, 60 Veggie CapsulesCalifornia Gold Nutrition, CollagenUP, Marine Hydrolyzed Collagen + Hyaluronic Acid + Vitamin C, Unflavored, 16.37 oz (464 g)California Gold Nutrition, Vitamin C Gummies, Natural Orange Flavor, Gelatin Free, 90 GummiesCalifornia Gold Nutrition, Immune 4, Immune System Support, 180 Veggie CapsulesCalifornia Gold Nutrition, L-Glutathione (Reduced), 500 mg, 120 Veggie Capsules Kesemua produk yang Cik iena beli adalah produk yang iHerb Brands, Produk Best Seller dan iTested product. 


iTested product dari iHerb

Untuk memastikan kepercayaan dan keyakinan terhadap iHerb Brands, iHerb.com telah melaksanakan iTested program. iTested menilai Jenama iHerb sebagai sebahagian daripada komitmen iHerb untuk menyampaikan produk yang memenuhi standard kualiti yang tinggi. 


iTested product dari iHerb


Apabila produk mempunyai logo iTested, ini bermaksud ia telah dinilai oleh makmal pihak ketiga bebas yang memberikan maklumat neutral dan tidak berat sebelah menggunakan kaedah ujian saintifik.

Setiap produk yang telah iTested akan menyertakan laporan yang Disahkan iTested. Anda boleh melihat laporan iTested Verified untuk setiap produk dengan mengklik pada pautan iTested Verified di halaman produk. Laporan ini akan memberikan perincian ujian yang berlaku dan hasilnya.

iTested product ini sangat pentingbagi iHerb untuk memastikan Kualiti dan Keaslian produk  agar anda dapat membeli Jenama iHerb dengan kepercayaan dan keyakinan. 


Kepada anda diluar sana yang tercari cari Vitamin C pada harga yang berpatutan anda boleh dapatkan di iHerb. Namun dalam mengamalkan Vitamin C anda perlu lah amalkan dalam jumlah yang doiperlukan sahaja. Jangan ambil Vitamin C terlalu banyak kerana ianya boleh memudaratkan kesihatan anda juga.
 
Kesan vitamin C secara berlebihan Berikut adalah beberapa kesan sampingan pengambilan vitamin C secara berlebihan atau dalam dos tinggi.


1. Menyebabkan masalah pencernaan
Masalah pencernaan seperti cirit-birit adalah kesan sampingan paling biasa terutamanya jika seseorang itu mengambil vitamin C dalam bentuk tablet.

Gangguan itu boleh berlaku jika anda mengambil vitamin C lebih daripada 2,000 miligram (mg) sekaligus.


2. Zat besi berlebihan
Vitamin C berperanan untuk menyerap zat besi daripada sayur-sayuran dan kajian mendapati, penyerapan zat besi meningkat sehingga 67 peratus ketika seorang dewasa mengambil 100mg vitamin C.

Bagi individu yang mempunyai masalah seperti hemochromatosis iaitu kadar zat besi dalam tubuh berlebihan dan akan melekat pada organ seperti jantung, pankreas dan sendi. Jadi anda harus berhati-hati dengan suplemen vitamin C


3. Meningkatkan risiko batu karang
Lebihan kandungan vitamin C yang dikeluarkan daripada tubuh sebagai oksalat iaitu garam asid oksalik yang terbentuk sebagai hasil sampingan dalam berbagai-bagai tisu tumbuhan dalam air kencing.

Namun dalam beberapa situasi, oksalat ini akan membentuk sebagai kristal yang pada akhirnya menjadi batu karang. Pengambilan vitamin C berlebihan berpotensi meningkatkan jumlah oksalat dalam urin sekaligus menyebabkan pembentukan batu karang.

Kajian mendapati, pengambilan vitamin C sebanyak 1,000 mg oleh orang dewasa dua kali sehari selama enam hari akan meningkatkan peratusan oksalat sebanyak 20 peratus.

Medical News Today pula melaporkan, orang dewasa dinasihatkan untuk mengambil minimum 90mg vitamin C sahaja bagi kaum lelaki manakala minimum 75mg (perempuan) setiap hari.

Berikut adalah tahap Maksimum pengambilan vitamin C berdasarkan usia seseorang;
 
400mg : 1-3 tahun 650mg : 4-8 tahun1,200mg : 9-13 tahun1,800mg : 14-18 tahun2,000mg : 19 tahun dan ke atas
Manakala menurut Kajian iHerb Dos yang dicadangkan untuk Vitamin C untuk dewasa  adalah:


Kapsul / Tablet Vitamin C - 250 mg hingga 2,000 mg sehariSerbuk Vitamin C- 250 mg hingga 2,000 mg sehariVitamin C Gummies - 250 mg hingga 2,000 mg sehari

iHerb Rewards Program | Program GanjaranDi penghujung artikel Cik iena kongsikan sedikit mengenai produk yang Cik iena beli di iHerb mana tau anda juga berkenan nak beli sama. Tambahan lagi banyak benefit juga jika anda membeli di iHerb. Anda juga boleh sertai rewards program didalam iHerb. Sekiranya anda mencadangkan rakan rakan anda membeli disini dan mereka membeli menggunakan referal code anda. Anda akan dapar komisyen daripada pembelian rakan anda tersebut.
Bagi Cik iena program seperti ini agak menarik tambahan lagi sekrang memang sangat ramai orang akan beli supplements seperti vitamins. Vitamins menjadi keperluan pada masa kini untuk kita meningkatkan sistem imunisasi badan dalam mengangani wabak Covid-19.
 


Faedah Program Ganjaran:
Semua rujukan akan mendapat potongan 5% dari pesanan mereka menggunakan kod rujukan anda.
Anda akan mendapat komisen 5% dalam Kredit Ganjaran dari setiap pesanan pelanggan yang ada, atau Kredit Ganjaran $ 5 jika rujukan adalah pelanggan baru. Dapatkan komisen tambahan 10% dalam Kredit Ganjaran untuk sebarang pembelian produk Jenama iHerb.
Cara Capai Program Ganjaran (SHOP SHARE EARN)SHOP, Belanja dahulu: Anda mesti menjadi pelanggan iHerb terlebih dahulu untuk menyertai iHerb Rewards. Selepas pembelian pertama anda, anda akan mendapat Kod Ganjaran atau pautan anda sendiri.

SHARE, Kongsi: Kongsi pautan Ganjaran atau kod anda dengan semua orang yang anda kenal melalui teks, media sosial, e-mel dan banyak lagi.

EARN, Dapatkan: Dapatkan komisen 5% atau $ 5 dalam Kredit Ganjaran apabila pembelian dibuat setelah mengklik pautan Ganjaran anda atau ketika kod Ganjaran anda dimasukkan semasa pembayaran. Selain itu, dapatkan komisen 10% tambahan dalam Kredit Ganjaran untuk sebarang pembelian produk Jenama iHerb dengan Ganjaran Super ! Tawaran Super Rewards ini adalah sebagai tambahan kepada komisen 5% atau $ 5 yang sudah anda peroleh dari setiap pembelian rujukan .

Diskaun 25% di  iHerbIstimewa buat pembaca blog Cik iena anda boleh dapatkan diskain 25% untuk pembelian pertama kali di iherb dengan menggunakan kod SEANEW25  ketika checkout di pautan https://www.iherb.com
DISKAUN CODE : SEANEW25 




iTested Produk dari iHerb Yang Cik iena beli 
Cik iena kongsikan antara produk yang cik iena beli di iHerb yanga mana pada Ck iena ianya dijual pada harga yang murah berbanding dengan di pasaran Malaysia. Selepas ni memang iHerb akan jadi tempat untuk Cik iena dapatkan vitamin dan supplements untuk Cik iena dan keluarga.
Anda juga boleh baca maklumat lengkap mengenai vitamind dan supplements di website mereka beserta review dan Q&A untuk rujukan anda. Kali Ni Cik iena cuma kongsi maklumat dari website mereka. Selepas menggunakannya CIk iena akan review di lain artikel.
 

California Gold Nutrition, Gold C, Vitamin C, 1,000 mg, 60 Veggie Capsules
California Gold Nutrition, Gold C, Vitamin C, 1,000 mg, 60 Veggie Capsules Sesuai untuk Vegan & VegetarianDiformulasikan untuk Mengandungi: Tanpa Gluten, Tanpa GMO, Tanpa SoyaDihasilkan di Kemudahan yang didaftarkan (Disahkan) cGMP pihak ketiga100% Gold Guarantee 


California Gold Nutrition, Gold C, Vitamin C, 1,000 mg, 60 Veggie Capsules
California Gold Nutrition Gold C ™ Vitamin C adalah USP Grade L-Ascorbic Acid dan diuji dengan kualiti tiga kali ganda untuk memastikan bahawa ia memenuhi atau melebihi standard kualiti yang ketat.

Harga RM 21.62
Beli di California Gold Nutrition Gold C™, 1000 mg






California Gold Nutrition, CollagenUP, Marine Hydrolyzed Collagen + Hyaluronic Acid + Vitamin C, Unflavored, 16.37 oz (464 g)California Gold Nutrition, CollagenUP, Marine Hydrolyzed Collagen + Hyaluronic Acid + Vitamin C, Unflavored, 16.37 oz (464 g)Peptida Kolagen Sumber Laut + Asid Hyaluronik + Vitamin CSokongan yang Ditingkatkan untuk Rambut, Kulit, Kuku, Sendi & Tulang yang Sihat *Bioavailable • Tidak berperisa • Bukan BovinePeptida Kolagen Ikan yang Dihidrolisis secara EnzimatikDiformulasikan untuk Mengandungi: Tanpa Gluten, Tanpa GMO, Tanpa SoyaDihasilkan di Kemudahan yang didaftarkan (Disahkan) cGMP pihak ketiga100% Gold Guarantee 
Kolagen, Asid Hyaluronik dan Vitamin C semuanya mempunyai hubungan dengan kesihatan dan kesejahteraan sistem muskuloskeletal. Kolagen adalah protein struktur utama yang terdapat di seluruh badan dan menyediakan infrastruktur penting, di dalam dan di luar. Hyaluronic Acid adalah komponen tisu penghubung dan dapat menyediakan matriks cecair untuk pelinciran sendi, penghidratan kulit dan pembaikan. Vitamin C berperanan dalam penghasilan kolagen dan membantu perlindungan antioksidan. Penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan nutrien ini secara berkala dapat memberi tubuh asas asas yang dapat membantu menyokong sendi, tulang, kulit, rambut & kuku yang sihat. 




California Gold Nutrition CollagenUP mempunyai peptida kolagen bukan sumber biologi, Marine Sourced Collagen dengan Asid Hialuronik bukan sumber haiwan dan C. C. Kolagen Ikan yang diproses khas dihidrolisis secara enzimatik (dipecah) menjadi peptida asid amino komponen berat molekul rendah untuk membantu memastikan optimum penyerapan dan ketersediaan bio.
Harga RM151.34
Beli di California Gold Nutrition CollagenUP

 




California Gold Nutrition, Vitamin C Gummies, Natural Orange Flavor, Gelatin Free, 90 GummiesCalifornia Gold Nutrition, Vitamin C Gummies, Natural Orange Flavor, Gelatin Free, 90 GummiesPerisa Jingga AsliSesuai untuk vegetarianDiformulasikan untuk Mengandungi: Tanpa Gelatin, Tanpa Gluten, Tanpa GMO, Tanpa SoyaDihasilkan di Kemudahan yang didaftarkan (Disahkan) cGMP pihak ketiga100% Gold Guarantee
Vitamin C adalah nutrien penting yang menyokong kesihatan imun, kulit dan tisu penghubung serta perlindungan antioksidan. 





California Gold Nutrition Vitamin C Gummies adalah gelatin dan bebas gluten dan merupakan kaedah mencuba yang baik bagi orang dewasa dan kanak-kanak untuk menambahkan Vitamin C ke dalam makanan mereka. 
Harga RM38.91
Beli di California Gold Nutrition Vitamin C Gummies






California Gold Nutrition, Immune 4, Immune System Support, 180 Veggie CapsulesCalifornia Gold Nutrition, Immune 4, Immune System Support, 180 Veggie CapsulesSokongan Sistem Imun Mengandungi 4 bahan utama: Vitamin C, Vitamin D, Zink dan Selenium.Lindungi Sistem Kekebalan Anda dengan Vitamin & Mineral yang Dipelajari secara Klinikal *Dihasilkan di Kemudahan yang didaftarkan (Disahkan) cGMP pihak ketigaDiformulasikan untuk Mengandungi: Tanpa Gluten, Tanpa GMO, Tanpa Soya100% Gold Guarantee

California Gold Nutrition Immune 4 membantu melindungi kesihatan anda dengan memberikan sokongan imun tambahan ketika anda sangat memerlukannya. Ia diformulasikan dengan kombinasi empat Vitamin dan Mineral yang dikaji secara klinikal untuk membantu meningkatkan sistem kekebalan tubuh yang sihat. 


California Gold Nutrition, Immune 4, Immune System Support, 180 Veggie Capsules

Vitamin C - Antioksidan yang meningkatkan fungsi sel darah putih dan pengeluaran tubuh sendiri untuk meningkatkan sebatian yang diketahui membantu melawan virus dan bakteria.

Vitamin D - Memainkan peranan penting dalam meningkatkan tindak balas sistem imun ketika dicabar, dan dapat membantu melindungi dari jangkitan pernafasan.

Zink - Apabila tahap zink rendah, fungsi imun keseluruhan merosot, terutamanya aktiviti sel darah putih yang penting dalam memerangi bakteria dan virus yang menyerang.

Selenium - Memainkan peranan penting dalam memperkuat kesihatan imun, terutama fungsi kelenjar timus, "kawalan utama" sistem kekebalan tubuh. 


California Gold Nutrition, Immune 4, Immune System Support, 180 Veggie Capsules 
 
Harga RM45.40
Beli di California Gold Nutrition Immune 4

 




California Gold Nutrition, L-Glutathione (Reduced), 500 mg, 120 Veggie Capsules Menyokong Proses Detoksifikasi Sihat *Menyokong Kesihatan Selular & Fungsi Imun *Diformulasikan untuk Mengandungi: Tanpa Gluten, Tanpa GMO, Tanpa SoyaDihasilkan di Kemudahan yang didaftarkan (Disahkan) cGMP pihak ketiga100% Gold Guarantee
Glutathione adalah antioksidan yang diteliti dengan baik yang memainkan peranan penting dalam proses detoksifikasi yang sihat, melindungi sel dari kerosakan radikal bebas, menjaga kesihatan sel dan menyokong fungsi kekebalan tubuh secara keseluruhan. * Bentuk yang dikurangkan telah dikaji untuk ketersediaan bio.

California Gold Nutrition L-Glutathione (Dikurangkan) boleh didapati dalam kapsul sayuran.
Harga RM151.34
Beli di California Gold Nutrition L-Glutathione (Reduced)
 
 
Untuk anda diluar sana jangan lupa gunakan kod dibawah  untuk dapatkan diskaun 25% untuk pembelian pertama.
DISKAUN CODE : SEANEW25 
https://www.iherb.com/?rcode=CZC6411



Untuk Maklumat LanjutShop now at https://www.iherb.com
Instagram - https://www.instagram.com/iherb
Twitter - https://twitter.com/iherb



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ienaeliena.com/2021/06/tempat-online-terbaik-untuk-membeli-vitamin-di-iherb.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kenapa Pelanggan Memilih Untuk Membeli Belah Secara Online

Kenapa Pelanggan Memilih Untuk Membeli Belah Secara Online

papar berkaitan - pada 23/6/2021 - jumlah : 276 hits
Pada hari ini boleh dikatakan hampir semua jenis barangan yang pelanggan mahukan atau perlukan boleh dibeli secara online Walaubagaimanapun sebagai pelanggan mereka tidak akan terus membuat pembelian hanya sebab barang tersebut boleh dipero...
Brisk Walking Amalan Terbaik Individu Berusia 50 Tahun Ke Atas

Brisk Walking Amalan Terbaik Individu Berusia 50 Tahun Ke Atas

papar berkaitan - pada 5/7/2021 - jumlah : 255 hits
BRISK WALKING AMALAN TERBAIK INDIVIDU BERUSIA 50 TAHUN KE ATAS Ramai yang beranggapan bahawa berjalan kaki adalah suatu aktiviti yang biasa tidak boleh dikategorikan sebagai senaman Tetapi banyak kajian menunjukkan berjalan kaki dapat membe...
Entri Terbaik Bulan April Dan Mei 2021

Entri Terbaik Bulan April Dan Mei 2021

papar berkaitan - pada 4/7/2021 - jumlah : 302 hits
Entri Terbaik Bulan April Dan Mei 2021 Assalamualaikum Hai korang semua Hari ini Cik Ash nak kongsi entri terbaik pada bulan April dan Mei 2021 yang lalu Antara entri terbaik dekat blog ni kebanyakan entri entri yang dah lama Cik Ash kongsi...
Jalan Penyelesaian Terbaik Khas Untuk Mat Cirit

Jalan Penyelesaian Terbaik Khas Untuk Mat Cirit

papar berkaitan - pada 4/7/2021 - jumlah : 143 hits
JALAN PENYELESAIAN TERBAIK Tamrin Tun Ghafar Sabtu 10 07 20211 Sebelum meneruskan tulisan ini saya mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR ke 96 kepada Tun Dr Mahathir Muhammad dan kepada Tun Dr Siti Hasmah yang akan menyambut tarikh lahir beliau pa...
Vaksin Paling Terbaik Untuk Penyakit Hati Ustaz Syamsul Debat

Vaksin Paling Terbaik Untuk Penyakit Hati Ustaz Syamsul Debat

papar berkaitan - pada 3/7/2021 - jumlah : 229 hits
Vaksin Paling Terbaik Untuk Penyakit Hati Ustaz Syamsul Debat Daripada Abdullah bin Amr r a bahawa Nabi Muhammad SAW bersabda Maksudnya SAMPAIKANLAH DARIKU WALAU HANYA SATU AYAT
Cara Ambil Gambar Terbaik Semasa Melancong

Cara Ambil Gambar Terbaik Semasa Melancong

papar berkaitan - pada 5/7/2021 - jumlah : 245 hits
Nahh cara amik gambar dgn angel yg betul Baru lah member happy gambar dia lawo haha Kongsi dgn semua ya Tinggalkan ruang kosong lebih di bahagian atas kepala berbanding bahagian bawah kaki
Semakan Baki Akaun Bank Cara Check Balance Online

Semakan Baki Akaun Bank Cara Check Balance Online

papar berkaitan - pada 14/6/2021 - jumlah : 490 hits
SEMAKAN BAKI AKAUN BANK CARA CHECK BALANCE ONLINE Pada kemajuan dalam teknologi zaman sekarang telah membawa banyak perubahan dalam kehidupan termasuk dalam pelbagai perkhidmatan yang kami gunakan setakat ini Dengan sokongan internet perkhi...
Berniaga Secara Online Ketika Pkp 3 0 Demi Kelangsungan Hidup Belango Nismilan

Berniaga Secara Online Ketika Pkp 3 0 Demi Kelangsungan Hidup Belango Nismilan

papar berkaitan - pada 15/6/2021 - jumlah : 527 hits
Masakan Negeri Sembilan Belango Nismilan Saya pasti ramai yang terkesan sepanjang pelaksanaan sekatan PKP 3 0 ini begitu juga saya yang baru mula berniaga secara kecil kecilan dengan menjual lauk pauk di gerai Melawati untuk meneruskan kela...
Hasil Jualan Cecah 4 Angka Sehari Kerana Kanser Kaki Dibuang Ibu 4 Orang Anak Ini Gigih Berniaga Online

Hasil Jualan Cecah 4 Angka Sehari Kerana Kanser Kaki Dibuang Ibu 4 Orang Anak Ini Gigih Berniaga Online

papar berkaitan - pada 15/6/2021 - jumlah : 323 hits
Angkara kanser sebelah kaki wanita ini terpaksa dibuang Namun ianya bukanlah penghalang baginya untuk mencapai kejayaan dalam hidup Malah semangatnya yang luar biasa bukan hanya mampu menjadi suri rumah tetapi kini bergelar usahawa perniaga...
Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Opening Young People S Eyes To Workers Rights

Penyokong Diseru Jalankan Tanggungjawab Sebagai Pemilik Sabah Fc

Bila Duit Nak Masuk

Dumbing Down Our Education System Via Politicians And Theocrats

Sayur Kucai Dan Taugeh Untuk Makan Tengah Hari



Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia


Vanny Vabiola Sudahi Saja Chord

Ustadz Yang Membodoh Bodohi Jemaahnya Kata Frans Donal Di Bali By Dr H

Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Faisal Halim Alami Kecederaan Disimbah Asid

Lemas Tiga Beranak Ditemukan Tidak Lagi Bernyawa Selepas Mandi Manda Di Sungai Balak

Peminat Tempatan Puas Oneus Gegar Kuala Lumpur Di Konsert Jelajah Ke 2 La Dolce Vita