Teman Baik Ibu Mengandung Kejang Krem Kaki Garci Pro Gel


Sejak-sejak masuk trimester ketiga kandungan ni, krem kaki malam-malam waktu tidur memang tak boleh elak la,”simpul biawak” orang kata. Siapa yang pernah kena tahu la apa rasanya,boleh meraung tau, air mata tak yah cakap la, kena pulak dengan perut makin membesar nak bangun buat regangan pun payah, nangis je la mampu. Selain tu masalah Cik Sue ni sakit lutut dari sebelum mengandung lagi, dah dekat setahun solat guna kerusi, sendi lutut memang sakit akibat kecederaan dan jatuh banyak kali, kena pula berat badan makin naik waktu mengandung memang selalu ngilu, kebas dan sakit dua-dua lutut. Nak duduk tahiyat  memang azab la, berair mata tengah solat, jadi solatlah guna kerusi.

Jadi masalah ye bila sakit lutut dengan mengandung membawa perut lagi ,pergerakan jadi terbatas, mana lagi nak jaga perut, mana lagi nak jaga sendi dan lutut risau salah step kang sakit pulak, seksa ye rasanya, bila waktu cuaca sejuk terutamanya,rasa ngilu dan kebas di betis, lutut dan jari-jari kaki. Pakej pula ibu mengandung selalu sakit pinggang akibat perubahan keadaan badan,haaa cukup lengkap la ye.

Alhamdulillah, ada kawan cadangkan Cik Sue cuba satu gel urut ni untuk melegakan masalah Cik Sue tapiiiii Cik Sue ni skeptikal sikit dengan krim dan losyen sebab dah banyak cuba pakai, tak de kesan pun,tak rasa apa, kalau rasa pun panas sekejap je lepas tu sakit balik dalam masa yang singkat,tambahan pula losyen yang berminyak-minyak lekat bau kat kain baju,aduiiii tak suka la.




Tapiiii krim yang ini tak macam tu, memang lain dari yang Cik Sue guna sebelum-sebelum ni, krimnya ialah Garci Pro Gel. Cik Sue pun kali pertama tahu kewujudan gel urut ni bila dicadangkan oleh kawan,tak pernah tahu pun. Bila dah ada dan cuba guna dalam 2 minggu lebih,memang dah jatuh suka dengan gel urut ni,memang datang tepat pada masanya.Dan rasanya memang akan guna terus sampai dalam pantang ni, memang sesuai sangat.
Apa itu Garci Pro Gel?
Garci Pro Gel adalah gel urut berasaskan minyak kayu putih atau Eucalyptus Oil dan gabungan Aloe Vera,Epal Hijau,Minyak Argan serta Daun Pudina. Sebab tu Cik Sue baunya bukan macam minyak urut,wangi bau epal tu best je bila sapu,teksturnya pun ringan dan lembut tak berminyak ,bila sapu je cepat meresap ke kulit dannnn tak panas menyengat pun,bila sapu tu berangin sejukkkkk je.Tapi tetap dapat hilangkan lenguh-lenguh dan kebas kaki lutut Cik Sue ni.



Sekarang ni sebelum tidur mesti sapu kat betis sampai tapak kaki,masa ni la nak manja-manja ngan suami kan,ye laaa mak buyung dah tak sampai nak sapu krim kat kaki sendiri okeyyyy,kena la suami tolong,pahala ye heheheh.Dah sapu seluruh lutut sampai ke tapak kaki dan jari-jari terus pakai stoking, memang best sangat tidur malam, dah jarang la nak kena simpul biawak aka krem di malam hari tu.
Kenapa kena cuba Garci Pro Gel ini?Rupanya Garci Pro Gel ni banyak manfaatnya selain dapat membantu legakan kebas dan krem kaki, antaranya :
-Melancarkan pengaliran darah dan merawat saliran darah tersumbat.
-Bantu melegakan kekejangan otot dan sendi
-Bantu melegakan sakit urat dan sakit lutut
-Membantu mengelakkan risiko strok dan serangan jantung mengejut.
-Bantu melegakan selsema dan sakit kepala juga.

-Bantu melegakan sakit perut dan masalah senggugut serta angin dalam badan.
Hah,memang sesuai sangat la dengan Cik Sue yang badan asyik berangin je ni,tengok kepada manfaatnya tu memang sesuai la Cik Sue guna dalam pantang nanti kan, terutama tuk legakan angin dalam badan tu, eh jangan main-main tau boleh sesak nafas pedih hulu hati bila angin menyerang huhuuuu.



Cara penggunaan pun mudah je,hanya picitkan sedikit sahaja gel di tapak tangan dan sapu di Kawasan sakit,tangan pun tak rasa panas lepas tu selamat je nak pegang anak,pastu urut la perlahan-lahan di Kawasan yang sakit tu.Bagus gel ni semua pun boleh guna lelaki ke wanita ke yang ada masalah kebas ,sakit saraf,sakit sendi dan ahli sukan pun sesuai sangat.Cik Sue suka gel dalam bekas tiub macam ni senang bawa ke mana-mana,masuk je dalam handbeg,mudah.



Tapi ada tips juga tuk penggunaan gel ni tau kalau sakit kebas kurang dari 6 bulan di nasihatkan guna 3 kali sehari pagi,petang dan sebelum tidur. Untuk kebas lebih dari setahun dan strok di nasihatkan sapu gel 4 jam sekali untuk lebih keberkesanannya.

Memang berbaloi guna gel ni sebab tak perlu guna banyak pun,Cik Sue pun dah niat nak order nak poskan ke ma abah kat kampung,diorang suka la krim atau gel macam ni wat sapu hilang lenguh-lenguh dok buat kerja kebun tu,malam-malam sambil rehat boleh sapu-sapu dulu sebelum tidur.Ma tu pulak selalu sakit tumit,memang sesuai Cik Sue rasa nak bagi hadiah,ye la nak balik tak boleh rentas negeri kita pos je la hadiah tuk kesihatan mereka kan.







Kalau korang nak cuba juga bolehlah dapatkan maklumat lanjut dekat link yang Cik Sue bagi kat bawah ni ye:
 
Web : https://gelcegahsaraf.com/
Facebook : https://www.facebook.com/gelsarafHq
Instagram : https://www.instagram.com/garcipro_malaysia/
Okeylah,Cik Sue pun nak pergi mintak Mr D urutkan kaki betis dan pinggang dengan Garci Pro Gel,memang melegakan badan korang pun patut cuba tau.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sueizza.com/2021/04/Krem-kaki-mengandung-%20guna-Garci-Pro.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Garci Pro Gel Bantu Hilangkan Sakit Kaki Mudah Untuk Menunaikan Terawih

Garci Pro Gel Bantu Hilangkan Sakit Kaki Mudah Untuk Menunaikan Terawih

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 291 hits
Garci Pro Gel Bantu Hilangkan Sakit Kaki Mudah Untuk Menunaikan Terawih Assalamualaikum semua Ramadan tiba Ramadan tiba Eh ternyanyi pulak Mana taknya rasa gembira dan bersyukur sangat dapat bertemu lagi dengan bulan yang mulia ini Tapi sed...
Garci Pro Gel Sangat Membantu Mengurangkan Rasa Lenguh Dan Kebas

Garci Pro Gel Sangat Membantu Mengurangkan Rasa Lenguh Dan Kebas

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 405 hits
Hi Korang Sejak pindah office ke KL ni masalah lenguh lenguh dan sakit belakang mula menjelma Maybe lama sangat duduk dalam kereta jem agaknya Yelah lepas Subuh dah keluar duduk dalam sejam cam tuh untuk sampai ke office kemudian balik ruma...
Garci Pro Gel Untuk Melegakan Kebas Sakit Sendi Dan Masalah Saraf

Garci Pro Gel Untuk Melegakan Kebas Sakit Sendi Dan Masalah Saraf

papar berkaitan - pada 24/4/2021 - jumlah : 238 hits
Korang pernah tak alami masalah seperti kebas kaki atau tangan sakit bahagian pinggang ke bawah lenguh tengkuk atau leher sakit lutut sakit atau lenguh sendi masalah angin dalam badan frozen finger frozen shoulder strok separuh badan sakit ...
Cara Rawat Sakit Lutut Dan Sakit Belakang Guna Garci Pro

Cara Rawat Sakit Lutut Dan Sakit Belakang Guna Garci Pro

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 323 hits
Cara rawat sakit lutut sengal dan sakit belakang guna Garci Pro Kalau dicongak dah lebih 26 tahun saya sakit belakang Semuanya bermula sewaktu saya di Tingkatan 2 Waktu tu kat dalam kelas cikgu pulak tak masuk mengajar lagi Saya baru nak du...
Masalah Sakit Lutut Dapat Diselesaikan Dengan Garci Pro

Masalah Sakit Lutut Dapat Diselesaikan Dengan Garci Pro

papar berkaitan - pada 30/4/2021 - jumlah : 333 hits
Assalamualaikum Bila bercerita perihal sakit lutut ni memang agak rumit kalau hendak diceritakan kembali berdasarkan pengalaman sendiri maklumlah bekerja di kilang dan selalu mengangkat barang besar dan berat Dapat balik modal la balik ruma...
Ibu Nak Sate Budak 10 Tahun Maut Selepas Makan Sate Beracun Yang Dikirm Wanita Untuk Bekas Teman Lelakinya

Ibu Nak Sate Budak 10 Tahun Maut Selepas Makan Sate Beracun Yang Dikirm Wanita Untuk Bekas Teman Lelakinya

papar berkaitan - pada 5/5/2021 - jumlah : 390 hits
Seorang kanak kanak lelaki berusia 10 tahun di Jogjakarta Indonesia maut selepas makan sate yang dibawa pulang oleh bapanya yang bekerja sebagai penunggang teksi motosikal Ojek setelah pelanggan yang sepatutnya menerima pesanan itu menolak ...
Legakan Sakit Sendi Athritis Dan Lutut Dengan Garci Pro

Legakan Sakit Sendi Athritis Dan Lutut Dengan Garci Pro

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 397 hits
LEGAKAN SAKIT SENDI ATHRITIS DAN LUTUT DENGAN GARCI PRO Sebenarnya Cikza dah 11 tahun di diagnose SLE ATHRITIS Dalam masa 11 tahun ni jatuh duduk bangun Permulaan penyakit tu bermula dari semua point point sendi yang ada Tapi kalau sendi da...
Mengatasi Rasa Lenguh Tengkuk Dengan Garci Pro

Mengatasi Rasa Lenguh Tengkuk Dengan Garci Pro

papar berkaitan - pada 26/4/2021 - jumlah : 323 hits
Atasi Rasa Lenguh Tengkuk Dengan Garci PRO Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Bertugas memasukkan data di dalam komputer adalah satu pekerjaan yang agak mencabar Walaupun hanya bekerja menaip di papan keyboard tetapi ianya dapat memb...
Siti Sarah Yang Hamil Ibu Mertua Pula Alami Alahan

Siti Sarah Yang Hamil Ibu Mertua Pula Alami Alahan

papar berkaitan - pada 22/4/2021 - jumlah : 1423 hits
Umum sedia tahu bahawa penyanyi Siti Sarah Raisuddin sedang hamil anak keempat Khabar gembira tersebut pastinya disambut dengan rasa kesyukuran selepas usia anak ketiga memasuki umur 6 tahun Namun apa yang melucukan pada kehamilan kali ini ...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Penyokong Pn Jangan Bongkak Dan Takabbur



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Bila Kau Rajin Nak Tolong Kerja Orang

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Mushroom Jellyfish House By Ttdesign Vn In Tan Hiep Vietnam

Vanishing Landscape

Dapat Hadiah Hari Jadi

Keyakinan