Sudah Beli Car Seat Anak Guna Subsidi Mycrs



Car seat hak milik Qayla imani, alhamdulilah. 
Sejurus lulus sahaja permohonan MyCRS yang diuar-uarkan oleh kerajaan, Ahad lepas kami dah siap-siaga beli kerusi keselamatan kanak-kanak (car seat). Alhamdulilah, kali ketiga buat survey di kedai baby berdekatan maka berjumpa akhirnya car seat mampu milik. 
Klik 👉 Keputusan semakan kelayakan MyCRS

Mampu bayar, mampu milikKenapa julia tekankan mampu bayar dan mampu milik sebab pertama ialah kualiti, diskaun berganda dan penjimatan dapat sekaligus. 
Kedai baby pertama kami lawati untuk claim diskaun MyCRS memang menawarkan car seat berjenama. 
Dari segi luaran memang tip top cantik dan nampak classy lah kalau anak anda duduk.
Tapi, bila semak soal harga, car seat yang Qayla dah beli tu harga asal sama dengan harga berjenama tau. 
Bezanya dari segi car seat itu sendiri ada tak dia beri diskaun sebelum guna kupon MyCRS?Ya itu yang membezakannya tersangat banyak. Fungsi sama sebijik macam car seat jenama biasa di pasaran tau. Jadi kami ambil tindakan untuk tidak melulu dalam membuat pilihan. 
Kami ke kedai baby yang seterusnya, dua kali ke kedai yang sama. Senang cakap sebut Manjaku mana-mana negeri ada kan. Ya kami ke situ hari berlainan sebanyak 2 hari berturut-turut. Nak kasi puas hati.Sudut dari sisi, lembut dan warna merah, hitam, kelabu nampak selesa di mata. 
Fungsi Car Seat untuk anak bawah 3 tahunAku sangat tekankan bab ini, anak bawah 3 tahun kerap nak tidur selesa dan nak minum susu. 
Kalau perjalanan balik ke kampung kau perlu ada car seat yang boleh laraskan kedudukan dia jadi seakan ala mini katil baby. 
Faham tak maksud julia?Ada satu button di bawah car seat tu kalau kau tarik atau tekan dia boleh laraskan baby kau jadi seakan baring. 
Sedap lah dia tidur nanti lepas kenyang dan buat dia selesa. 
Yang berjenama pun memang ada fungsi ini, jadi kalau korang seangkatan dengan julia nak yang macam seakan fungsi sama praktikal beli yang jenama biasa pun kau akan dapat macam itu. 
Why pay more? You can save more and more!Alhamdulilah, pilihan kami tepat, kami pilih jenama Sweet Cherry. Kebanyakkan barang baby dalam rumah kami majoriti semua jenama ini. Jenama ini ada tau dari kategori mahal ke kategori harga mampu bayar untuk golongan B40 ke bawah. 
Baguskan, tak adalah kita kena ikat perut sangat semata-mata nak beli car seat yang harganya jauh lebih mahal dan masuk dalam bakul online tak beli sampai ke sudah. Sebab nak tunggu harga diskaun yang entah bila tak kunjung tiba. 
Sudahnya lupa... anak pun makin besar dan tak duduk di car seat. Bahaya. Lepas kau dah berkenan dengan satu car seat idaman korang, jangan lupa ya cari bar kod MIROS. Scan di telefon pintar dan lihat betul tak nombor model dia melalui pdf yang dipaparkan. Contoh dibawah boleh lihat. Pastikan ada CTA kod


Sudah confirm ada sijil MIROS, kalian perlu buat ujian bagi anak duduk di car seat sebelum beli di kedai. Bagi dia pakai dulu tali car seat tu, jangan main beli je sebab boleh bayar, sebab bila sampai dekat anak, anak pula tak selesa.
Mungkin tali pinggang car seat tu buat dia tak selesa, laraskan sampai dia rasa selesa dan kurang menangis. Pastikan car seat tak ada sebarang kerosakan dan tak retak. Semak habis-habis sebelum buat pembayaran.

Rezeki dapat tebus diskaun dua kali!Boleh tengok bukti resit pembelian diatas, siap ada tarikh haha boleh jadikan tarikh kenangan akan datang. 
Sebelum buat pembayaran, julia kena isi satu borang di kedai untuk pastikan MyCRS itu boleh digunakan untuk satu pembelian sahaja tau. 
Selepas isi maklumat di borang, baru boleh bayar. Macam rekod kedai lah untuk tebus subsidi MyCRS tu. 
Okey nampakkan harga asal car seat jenama ini?
Harga Asal                   RM399Harga Diskaun Kedai  RM120Subsidi MyCRS            RM150                                    ----------Total penjimatan         RM129                                    ----------Memang jimat berganda-ganda. Cuma RM129 sahaja harga car seat ini kami beli. Eh suami yang beli, daku tukang update je dalam blog hihi. Memang mampu bayar dan mampu milik. Dah beli, jangan lupa baca buku manual cara pemasangan car seat ya. 
Senyuman pertama baby Qayla imani saat duduk pertama kalinya di car seatnya sendiri. Amboi kemain muka ada bangga ada kerusi jalan sendiri haha. 
Eh ketawa ya dia. Sebelum ini, saat Qayla lahir kami dah ada beli baby carrier tau. Setiap kali pi mana-mana Qayla duduk baby carrier dalam kereta. 
Mek puting hihi. Disebabkan Qayla dah semakin membesar, baby carrier tak berapa sesuai dengannya. Dia nak tengok suasana pula macam kita orang dewasa. 
Tak sampai beberapa minit eh tidur dah. Bila tengok anak selesa duduk dalam car seat, kita yang dari tadi dok sakan seronok dapat 2 kali diskaun tambah lagi gembira lihat anak macam ini. Dia selamat, kita pun rasa senang hati duduk dalam kereta. 
Teman umi pi jalan-jalan, masuk hari kedua, ketiga dan nak sampai hari ini pun dia dah pandai duduk car seat. 
Syukur sangat, kami suka dengan pilihan car seat ini. Rezeki pula selain dapat bantuan subsidi MyCRS sebanyak RM150, dapat pula diskaun banyak dari kedai baby. Bayangkan betapa banyak penjimatan kami dapat?
Anda dapat subsidi MyCRS? 
Tahniah julia ucapkan. Buat pembelian bijak dan utamakan keselamatan dan keselesaan anak-anak dulu ya. 
Mahal atau murah sesuatu car seat bukan persoalan utama, budaya untuk kita selalu jadikan amalan guna car seat setiap kali masuk kenderaan dan memastikan tali pinggang dipasang dengan baik adalah faktor paling penting sekali. 
Jutaan terima kasih kepada kerajaan 2023 yang beri subsidi buat kami para ibu bapa untuk membeli car seat. Sangat hargai, terima kasih suami beli car seat buat anak, satu pelaburan tak ternilai. !


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2023/08/sudah-beli-car-seat-anak-guna-subsidi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Guna Ayat Keramat Ini Pada Anak Sulung Supaya Dia Tak Rasa Adiknya Pencabar

Guna Ayat Keramat Ini Pada Anak Sulung Supaya Dia Tak Rasa Adiknya Pencabar

papar berkaitan - pada 8/8/2023 - jumlah : 88 hits
Anak pertama adalah zuriat yang dinanti nantikan setiap pasangan yang berkahwin Namun apabila hadirnya anak kedua dan seterusnya pasti banyak perbezaan dalam cara mendidik anak Sebagai ketua di antara adik beradik yang lain pastinya sifat a...
Buat Baju Anak Guna Semula Kemeja Terpakai Comel Gila

Buat Baju Anak Guna Semula Kemeja Terpakai Comel Gila

papar berkaitan - pada 4/8/2023 - jumlah : 141 hits
Orang kata tak elok mem pb lolazir Mana yang masih boleh digunakan atau recycles atau re use Jimat pun jimat kan Kadang tu kan bila baju yang dah tak nak pakai lagi sayang je kan dok terperuk je dalam almari tu Salah satunya kemeja Kalau ko...
Ibu Ini Guna Mission Board Anak Lebih Mudah Dengar Kata Tertunggu Tunggu Misi Seterusnya

Ibu Ini Guna Mission Board Anak Lebih Mudah Dengar Kata Tertunggu Tunggu Misi Seterusnya

papar berkaitan - pada 25/7/2023 - jumlah : 113 hits
Usaha mendidik anak anak memang memerlukan kesabaran yang tinggi lebih lebih lagi bila anak sudah pandai membuat keputusan sendiri Dilema ibu ayah dalam nak mendisiplinkan anak anak memang besar kadang kadang ada yang buntu dengan sikap ana...
Prn Penyokong Bossku Ambil Kesempatan Untuk Kepentingan Diri Anak Najib

Prn Penyokong Bossku Ambil Kesempatan Untuk Kepentingan Diri Anak Najib

papar berkaitan - pada 29/7/2023 - jumlah : 102 hits
malaysiakini comAnak lelaki Najib Razak Mohd Nazifuddin membidas penyokong bekas perdana menteri itu kerana mengeksploitasi pilihan raya negeri yang semakin hampir demi kepentingan mereka sendiri Ini selepas kumpulan Penyokong Bossku meruju...
18 Cerita Dongeng Anak Sebelum Tidur

18 Cerita Dongeng Anak Sebelum Tidur

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 214 hits
18 Cerita Dongeng Anak Sebelum Tidur Salah satu cara memperkuat ikatan antara orang tua dan anak adalah dengan berkomunikasi yang baik dengan anak sejak masih kecil Misalnya dengan menceritakan tentang kisah kisah dongeng atau cerita rakyat...
Tips Mudah Bagi Anak Makan Ubat

Tips Mudah Bagi Anak Makan Ubat

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 154 hits
Assalamualaikum Anak takut makan ubat Beruntung lah bagi yang dapat anak tak susah makan ubat Untuk LM ada anak yang mudah telan ubat ada yang 3 kali bagi pun dia tetap muntah Walau telan macam mana pun dia tetap termuntah Bukan tak mau tel...
Didik Bentuklah Anak Betul Betul Dalam Tempoh 13 Tahun Tempoh Ini Marah Macam Mana Pun Anak Tetap Cari Kita

Didik Bentuklah Anak Betul Betul Dalam Tempoh 13 Tahun Tempoh Ini Marah Macam Mana Pun Anak Tetap Cari Kita

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 120 hits
Anak kecil ibarat kain putih mudah dibentuk mudah dididik Seawal usia anaklah waktu yang tepat untuk mendidik dengan tegas dan penuh kasih sayang Setiap kali ceramah keibubapaan saya akan cakap masa kita bersama anak ialah sehingga 13 tahun...
Wajib Tahu Apa Itu Manipulative Tantrum Barulah Anak Tak Mudah Kuasai Ibu Ayah

Wajib Tahu Apa Itu Manipulative Tantrum Barulah Anak Tak Mudah Kuasai Ibu Ayah

papar berkaitan - pada 28/7/2023 - jumlah : 124 hits
Bila anak mengamuk kita belikan Bila anak menangis kita turutkan keinginan dia Bila anak meraung kita bagi gajet Dari situ akan wujud tingkah laku MANIPULATIVE TANTRUM Dan bermulanya episod mak ayah melahirkan tuan Anak tau melalui amukan t...
Mendidik Anak Ikut Sunnah Rasullullah Apa Kata Buat 4 Cara Ini

Mendidik Anak Ikut Sunnah Rasullullah Apa Kata Buat 4 Cara Ini

papar berkaitan - pada 29/7/2023 - jumlah : 149 hits
Zaman sekarang ni nak mendidik anak sangatlah mencabar Sebab tu ibu dan ayah kena sentiasa mengisi diri dengan ilmu pengetahuan yang cukup dan berusaha menjadi idola anak anak untuk diteladani Sebagai umat Islam contoh teladan yang terbaik ...
Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih

Reaching Out

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Penuhkan Keseniangan Anda Dengan Kedatangan Terbaru Vivo V30e 5g Di Malaysia

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


The Infinite Rise House By Earthscape Studio In Anaikatti India

Territorial Sea Act Still Valid And Applicable Including In T Ganu Pmo

Bomba Extinguishes Blaze That Razed 40 Of Pasir Gudang Palm Oil Factory

Towards More Comprehensive Pension Reform

Sayur Tauge Masak Lemak Putih Untuk Lunch

Sungai Muda Sempadan Pulau Pinang Kedah