Suami Saya Tiada Sebarang Rekod Lampau Isteri Tampil Perjelaskan Insiden Suami Tampar Wanita Tak Bagi Signal


“Suami Saya Tiada Sebarang Rekod Lampau…” – Isteri Tampil Perjelaskan Insiden Suami Tampar Wanita Tak Bagi ‘Signal’! Kisah ini kecoh di media sosial sejak Khamis apabila sebuah rakaman video tular menunjukkan seorang lelaki bertindak menampar dan menumbuk muka seorang pemandu wanita di Jalan Dato Keramat, Kuala Lumpur.
Isteri lelaki tersebut, Faridah Mohd Yatim, 38, tampil memberi penjelasan berkaitan insiden itu yang berlaku pada petang Rabu.
Faridah ketika dihubungi mStar berkata, dia tidak bermaksud untuk menyokong tindakan ganas suaminya yang bekerja sebagai chef itu kerana baginya ‘salah tetap salah’.
Tidak Sokong Tindakan Suami
Bagaimanapun, dia berasa terpanggil untuk menceritakan versi penuh kejadian tersebut supaya orang ramai yang tidak tahu kisah sebenar dapat membuat penilaian sendiri berbanding terus mengecam suaminya dan keluarga.
“Sebenarnya video yang tular itu hanya separuh sahaja. Suami saya dan rakan-rakannya kata mereka sudah mengejar wanita itu dari satu selekoh sebelum dia berhenti.
“Wanita itu dikatakan telah menukar lorong tanpa beri isyarat, menyebabkan suami hampir terbabas,” katanya.
Wanita juga Tidak Memohon Maaf
Menurut Faridah, suaminya juga mengaku telah menghentak topi keretanya di atas kereta wanita itu kerana terlalu marah.
“Wanita itu tak berhenti atau cuba meminta maaf. Apabila suami saya kejar dan dapat dia dihentikan dia menjawab dengan biadab.
“Suami saya memang panggil wanita itu bodoh kerana memandu secara berbahaya dan boleh membahayakan nyawanya dan wanita itu membalas ‘kaulah bodoh, kaulah gila’, mungkin itu sebabnya suami saya ‘naik angin’,” katanya.
Tambah Faridah, suaminya berkata, kejadian membelok tanpa memberi ‘signal’ itu berlaku kerana wanita itu memandu sambil bercakap telefon.
“Malah wanita itu sendiri cakap ‘aku angkat la telefon sebab ada orang call’ selepas suami saya marah dia guna telefon,” jelasnya.
Menurut Faridah, dia mengaku suaminya seorang yang panas baran, tetapi sepanjang 15 tahun berkahwin dan mempunyai seorang anak, dia tidak pernah ‘naik tangan’.
Suami Tiada Jenayah Lampau
“Ya saya akui dia memang baran. Tetapi dia seorang suami dan bapa yang penyayang. Saya memang ada beritahu dia, apa yang dia buat tu salah (pukul wanita) dan dia sendiri mengaku salah,” katanya.
Saya sedar pun suami saya mengamuk kerana sudah hilang sabar dengan kerenah pemandu yang suka main telefon. Dia sudah beberapa kali terjatuh kerana sikap pemandu seperti itu.
Mengenai laporan yang menyatakan suaminya mempunyai rekod lima jenayah lampau, Faridah menafikannya.
“Saya jelaskan di sini bahawa polis sendiri sudah mengesahkan ia adalah rekod pemilik lama motosikal suami. Suami saya tidak ada sebarang rekod jenayah.
“Saya sedar pun suami saya mengamuk kerana sudah hilang sabar dengan kerenah pemandu yang suka main telefon. Dia sudah beberapa kali terjatuh kerana sikap pemandu seperti itu,” dakwanya.
Selepas apa yang berlaku Faridah hanya berharap suaminya dapat menjadikannya sebagai pengajaran sambil memberitahu dia menyerahkan urusan seterusnya kepada pihak berkuasa.
Sementara itu Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Noor Azmi Yusoff, berkata dalam kejadian kira-kira jam 4 petang itu, suspek didapati menumbuk kepala dan menampar muka wanita terbabit.
Katanya, wanita itu kemudian tampil membuat laporan polis.
“Kejadian berlaku ketika pengadu yang memandu kereta jenis Honda Civic di laluan kiri Jalan Dato Keramat didatangi seorang lelaki dari arah belakang yang memaki dan mengeluarkan kata-kata kesat serta menuduh pengadu masuk simpang tanpa memberikan isyarat lampu.
“Suspek kemudian membuka topi keledarnya dan menghentak bumbung kereta pengadu, semasa mangsa keluar kereta untuk melihat kerosakan yang dialaminya, suspek menumbuk kepala dan menampar muka pengadu.
“Pengadu kemudian dibantu oleh orang awam yang berada di tempat kejadian sebelum tampil membuat laporan polis, pengadu juga sudah mendapatkan rawatan di Hospital Ampang,” katanya dalam satu kenyataan, Khamis.
Siasatan dijalankan mengikut Seksyen 323 dan Seksyen 427 Kanun Keseksaan.
Sumber: Mstar Online
The post “Suami Saya Tiada Sebarang Rekod Lampau…” – Isteri Tampil Perjelaskan Insiden Suami Tampar Wanita Tak Bagi ‘Signal’! appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/suami-saya-tiada-sebarang-rekod-lampau-isteri-tampil-perjelaskan-insiden-suami-tampar-wanita-tak-bagi-signal/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Main Hp Tak Bagi Signal Punca Chef Tampar Pemandu Wanita Isteri Nafikan Suami Ada Rekod Jenayah

Main Hp Tak Bagi Signal Punca Chef Tampar Pemandu Wanita Isteri Nafikan Suami Ada Rekod Jenayah

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 776 hits
Aku terima dengan redha mungkin itu ujian dari Allah S W T Yang salah tetap salah demikian luah Freeda Faridah atau nama sebenar Faridah Mohd Yatim 38 isteri kepada suspek yang menampar dan menumbuk muka pemandu Honda Civic yang didakwa mem...
Viral Penumbuk Isteri Kongsi Versi Penuh Kisah Suami Tumbuk Pemandu Tak Bagi Signal

Viral Penumbuk Isteri Kongsi Versi Penuh Kisah Suami Tumbuk Pemandu Tak Bagi Signal

papar berkaitan - pada 4/5/2019 - jumlah : 565 hits
KAULAH bodoh kaulah gila dikatakan menjadi punca seorang pemandu wanita makan penampar dan penumbuk seorang lelaki Kisah ini kecoh di media sosial sejak Khamis apabila sebuah rakaman video tular menunjukkan seorang lelaki bertindak menampar...
Apa Yang Mereka Kata Pada Suami Buat Saya Sedih Wanita Ini Tampil Menjawab Kisah Mereka Yang Tular

Apa Yang Mereka Kata Pada Suami Buat Saya Sedih Wanita Ini Tampil Menjawab Kisah Mereka Yang Tular

papar berkaitan - pada 29/4/2019 - jumlah : 362 hits
Apa Yang Mereka Kata Pada Suami Buat Saya Sedih Wanita Ini tampil Menjawab Kisah Mereka Yang Tular Dia yang ditemui di Bandar Seri Alam Masai di Pasir Gudang hari ini menafikan kisahnya yang tular di media sosial kononnya suaminya Al Dasir ...
Lelaki Pun Manusia Bukan Avenger Sharnaaz Ahmad Komen Insiden Wanita Ditampar Lelaki Sebab Tak Bagi Signal

Lelaki Pun Manusia Bukan Avenger Sharnaaz Ahmad Komen Insiden Wanita Ditampar Lelaki Sebab Tak Bagi Signal

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 306 hits
Lelaki Pun Manusia Bukan Avenger Sharnaaz Ahmad Komen Insiden Wanita Ditampar Lelaki Sebab Tak Bagi Signal Sharnaaz Ahmad meminta netizen mendengar cerita kedua dua belah pihak terlebih dahulu sebelum menjatuhkan hukum berhubung kejadian se...
Suspek Tuduh Mangsa Masuk Simpang Tak Bagi Signal Polis Buru Suspek Punyai 5 Rekod Jenayah Lampau

Suspek Tuduh Mangsa Masuk Simpang Tak Bagi Signal Polis Buru Suspek Punyai 5 Rekod Jenayah Lampau

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 397 hits
Susulan viral video penunggang motosikal menampar dan menumbuk pemandu wanita semalam polis kini sedang memburu suspek Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Superintendan Noor Azmi Yusoff berkata siasatan awal pihaknya mendapati kejadian itu berla...
Pemandu Wanita Kena Tampar Sebab Tak Bagi Signal

Pemandu Wanita Kena Tampar Sebab Tak Bagi Signal

papar berkaitan - pada 2/5/2019 - jumlah : 397 hits
Viral di media sosial video seorang penunggang motosikal memarahi dan menampar muka wanita yang memandu kereta jenis Honda Civic mencetuskan pelbagai reaksi netizen Dalam kejadian yang dipercayai berlaku di ibu kota itu penunggang motosikal...
Isteri Paling Malang Adalah Wanita Yang Tersalah Pilih Suami

Isteri Paling Malang Adalah Wanita Yang Tersalah Pilih Suami

papar berkaitan - pada 3/5/2019 - jumlah : 380 hits
Sesiapa sahaja yang bercinta pasti saja inginkan hubungan itu berakhir dengan pernikahan ada juga yang baru saja berkenal beberapa minggu terus berkahwin tanpa mengenali dahulu hati budi masing masing Zaman sekarang bukan seperti zaman dahu...
Sebab Tu Dia Naik Angin Tampar Tumbuk Wanita Itu Punca Sebenar Lelaki Tampar Wanita Tak Bagi Signal

Sebab Tu Dia Naik Angin Tampar Tumbuk Wanita Itu Punca Sebenar Lelaki Tampar Wanita Tak Bagi Signal

papar berkaitan - pada 6/5/2019 - jumlah : 438 hits
Isu di Jalan Dato Keramat Kuala Lumpur minggu lepas rupa rupanya lelaki tersebut mempunyai sejarah hitam yang tersendiri LIHAT Perkara ini telah didedahkan oleh isteri lelaki terbabit Faridah Mohd Yatim sekaligus membongkar tempoh hari Punc...
Wanita Malaysia Blackmail Suami Isteri Mati Anak Di Australia

Wanita Malaysia Blackmail Suami Isteri Mati Anak Di Australia

papar berkaitan - pada 30/4/2019 - jumlah : 546 hits
Seorang wanita Malaysia tergamak memeras ugut sepasang suami isteri yang baru sahaja kematian bayi mereka Susualn itu Siti Nurhidayah Kamal 24 tidak dibenarkan dijamin oleh mahkaman kerana dikhuatiri lari meninggalkan Australia Hidayah yang...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Tukar Kanta Mata Untuk Melihat Seni Politik Anwar

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air

Terkahwin Adik Beradik Sendiri Tanpa Sengaja Apa Status Anak Sumbang Mahram