Semuanya Rancak Boleh Tengok Drama Secara Percuma Di Viu Daebak


Korang hujung tahun ni ada perancangan menarik nak buat? Tak ada? Kalau tak ada tak perlu risau, sebab Viu nak menemani korang dengan ‘Semuanya Rancak’. Haa.. Apa tu? 
Istimewa hujung tahun ini, Viu nak merancakkan hari-hari korang dengan memberikan peluang untuk menonton drama, filem, anime dan macam-macam lagi rancangan kegemaran korang secara PERCUMA tau! Wow, bestnya!
Lagi rancak, korang boleh binge watch drama Korea dan lokal yang baru atau throwback drama-drama yang evergreen serta rancangan kegeraman korang sepanjang kempen Semuanya Rancak. Serius lah?
Ya, Oh! Media tak main-main, korang boleh tengok macam-macam drama dan banyak lagi secara PERCUMA. Tapi, korang tau tak nak tengok drama apa? Haa, ini kami nak share 5 drama yang menarik korang wajib tonton. 
Ganjil Drama ini mengisahkan tentang pertemuan antara dua insan dengan cara yang sangat pelik iaitu melalui mimpi. Amry, seorang jurutera IT introspektif berkawan dengan Nabila, artis sosial media dalam mimpi diorang. 
Bila mimpi berhubung, diorang sangkakan ianya hanyalah imaginasi sehinggalah diorang menemui petunjuk yang membuatkan diorang sedar mengenai dunia realiti masing-masing. 
Agak-agak apa petunjuk yang Amry dengan Nabila ni dapat eh sampai diorang boleh kenal lebih mendalam? Kalau nak tau, jom lah tengok drama penuh dekat Viu.
Chimera Sebuah ledakan ditemukan berlaku lebih kurang sama dengan peristiwa Chimera, peristiwa ledakan dan serangkaian pembunuh yang terjadi pada tahun 1984.
Menerusi drama ini, Chae Jae Hyun(Park Hae Soo) yang merupakan seorang detektif dari Bahagian Siasatan Jenayah Besar bekerjasama dengan Doktor Lee Joong Yeob(Lee Hee Joon) dan profiler penjenayah Eugene Hathaway(Claudia Kim) untuk menyelesaikan misteri ini dan menghubungkan kedua kes yang berlaku pada 1984 dan sekarang. 
Adakah kes ledakan yang terjadi tu sama ke dengan ke sebelum ni? Haa, kalau korang nak tau apa yang terjadi semasa siasatan diorang, korang wajib tengok sampai habis di Viu.
Lover Of The Red Sky Dalam percintaan ini, kita kenalah saling melengkapi antara satu sama lain. Macam tu juga dengan kisah Hong Chun Gi(Kim Yoo Jung) dan Ha Ram(Ahn Hyo Seop) yang mana kedua-dua ini dilahirkan dalam nasib yang berbeza tapi diorang saling melengkapi. 
Hong Chun Gi adalah seorang pelukis berbakat luar biasa, dilahirkan buta disebabkan sumpahan tapi akhirnya mendapat penglihatan semula. Dia kemudiannya diterima masuk ke sekolah seni yang berprestij. 
Berbeza dengan Ha Ram, dia adalah seorang ahli nujum yang pada awalnya dilahirkan sempurna tapi akhirnya penglihatan Ha Ram hilang akibat kemalangan semasa zaman kanak-kanak. 
Kalau nak tau pengakhiran kisah cinta diorang ni, kenalah tonton dari awal sampai habis di Viu.
Doom At Your Service Setiap orang mesti ada fasa naik dan turun dalam kehidupan, begitu juga Tak Dong Kyung(Park Bo Young) seorang editor webcomic yang didiagnos menghidap tumor otak terminal. 
Lebih malang, boyfriend dia pula buat hal. Tak Dong Kyung yang merasakan hidup dia tak adil menjerit pada langit supaya dunia ni hancur.
Myul Mang (Seo in Guk) entiti perantara tuhan dan manusia, terdengar jeritan tu dan datang kepadanya untuk menunaikan permintaan Dong Kyung.
Apakah dunia akan benar-benar berakhir seperti hajat Dong Kyung dan kenapa Myul Mang ni berminta sangat dengan Dong Kyung?
Black Season 2 Drama lakonan Kamal Adli dan Siti Saleha ini berkisarkan tentang seorang bunian yang sedang mencari pasangannya di dunia realiti. 
Disebabkan benda ni telah melanggar hukum alam, Black terpaksa merasuk ke dalam badan Malik(Kamal Adli) dan menggunakan identitinya untuk mencari pasangan yang telah lama terpisah. 
Dalam pencariannya, Black ditemukan pula dengan Sofia(Siti Saleha) yang berkemampuan untuk melihat kematian seseorang. Bermula pada saat itulah, Black merasakan dia telah mula jatuh cinta dengan Sofia. 
Tapi, sedang elok diorang bercinta ni kan, korang rasa Black dapat cari tak pasangan dia yang dah lama terpisah tu? Haa, kalau nak tahu, jom lah tengok sampai habis di Viu. 
Kalau korang dah tengok semua drama di atas ni sampai habis, ni kami senaraikan lagi 10 drama yang wajib korang tonton yang guarantee menghiburkan hujung tahun korang!
Flower Of Evil The Devil Judge True Beauty The House Detox The Goodness or Revenge Sell Your Haunted House Sweet Sin Penthouse 3 Irresistible Mr Queen  
Jom Layan Drama Tanpa Had Secara Percuma Selama Seminggu Bersama Viu Haa, korang okay tak tu? Mesti korang tak sabar nak tengok semua drama ini dan banyak lagi secara percuma kan? Tunggu apa lagi, cepat-cepatlah download Viu sekarang di Google Play dan App Store.
Klik link https://semuanyarancak.onelink.me/a80s/1a082134 untuk Semuanya Rancak dan PERCUMA! Tertakluk pada terma dan syarat.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/semuanya-rancak-boleh-tengok-drama-secara-percuma-di-viudaebak/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Park Jihyun Sah Sertai Drama Sukan Romantik The Speed To You Is 493km

Park Jihyun Sah Sertai Drama Sukan Romantik The Speed To You Is 493km

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 251 hits
Selepas menunjukkan lakonan yang hebat dalam Do You Like Brahms dan Yumi s Cells pada tahun ini nampaknya Park Ji hyun bakal kembali dengan The Speed To You Is 492km pada tahun hadapan Drama sukan romantik ini berkisar mengenai keghairahan ...
Raih Rating Serendah 0 Kenapa Drama Tentang Idola K Pop Kurang Dapat Sambutan

Raih Rating Serendah 0 Kenapa Drama Tentang Idola K Pop Kurang Dapat Sambutan

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 188 hits
Tidak dinafikan bahawa K Drama kerap mengambil tema idola atau K Pop sebagai rencah utama dalam plotnya Disebabkan itu banyak naskhah yang membawa kisah kesusahan mereka dalam mencapai cita cita sekaligus mengecap populariti di dalam arena ...
Pelbagai Genre 10 K Drama Top Di Netflix Bagi 2021

Pelbagai Genre 10 K Drama Top Di Netflix Bagi 2021

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 232 hits
Dalam banyak banyak K Drama yang ditayangkan di Netflix pada tahun ini agaknya yang manakah menerima kasih sayang dari peminat genre itu Menurut data jumlah jam tontonan untuk tahun 2021 ini ialah ranking 10 drama popular di laman penstrima...
6 Drama Korea On Going Di Awal Bulan Desember Yang Raih Rating Tinggi Terbaru Our Beloved Summer

6 Drama Korea On Going Di Awal Bulan Desember Yang Raih Rating Tinggi Terbaru Our Beloved Summer

papar berkaitan - pada 13/12/2021 - jumlah : 198 hits
Kalau kamu sedang punya waktu luang deretan drama Korea ini wajib kamu tonton Nggak bakal nyesel deh
Drama Seribu Nina Lakonan Syafiq Kyle Marsha Milan

Drama Seribu Nina Lakonan Syafiq Kyle Marsha Milan

papar berkaitan - pada 14/12/2021 - jumlah : 475 hits
TOnton drama Siri Viu Original Seribu Nina bakal menampilkan gandingan Syafiq Kyle dan Adriana Adnan Diarahkan oleh Umi Salwana Omar terbitan Infinitus Ventures Nantikan tayangannya di platform penstriman Viu JUDUL Seribu NinaTOnton FULL Ep...
Drama Dukun Diva

Drama Dukun Diva

papar berkaitan - pada 14/12/2021 - jumlah : 218 hits
Drama Dukun Diva adalah drama terbaru di Astro Citra yang disiarkan bagi menggantikan yang telah tamat episodnya Antara pelakon drama Dukun Diva ini adalah Nadia Aqilah Eyka Farhana Emelda Rosemila Tony Eusoff Siti Khadijah Halim Kahoe Hon ...
The Red Sleeve Dinobat Drama Paling Trending Selama 5 Minggu Berturut Turut

The Red Sleeve Dinobat Drama Paling Trending Selama 5 Minggu Berturut Turut

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 186 hits
Fuhh Tiada siapa dapat lawan kehebatan The Red Sleeve sekarang ini Tak dapat disangkal bahawa ia merupakan K Drama paling jadi sebutan kini Menurut analisis Good Data untuk minggu kedua Disember drama bersejarah berkenaan kekal di tangga pe...
6110 Drama Pendek Kau Tu Dahlah Busuk Jijik Tv Ppim 02 12 2021

6110 Drama Pendek Kau Tu Dahlah Busuk Jijik Tv Ppim 02 12 2021

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 214 hits
Tak kisahlah apa pangkat miskin ke kaya ke gelandangan sekali pun adab tu tetap kena diutamakan dulu Menjadi manusia yang berbudi dan beradab itu merupakan tuntutan dalam Islam Tak perlu pun untuk kita memilih dengan siapa kita nak beradab ...
6111 Drama Pendek Allah Bayar Cash Bila Buat Jahat Kat Orang Tv Ppim 09 12 2021

6111 Drama Pendek Allah Bayar Cash Bila Buat Jahat Kat Orang Tv Ppim 09 12 2021

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 178 hits
Kejamnya Disebabkan dia seorang netizen pun rasa was was dengan peminta sedekah yang kurang upaya Penipuan macam ni la harus kita lawan memburukkan imej mereka yang perlukan bantuan Bantu kami kembalikan hak dan maruah dan LIKE page Sumbang...
Panduan Lengkap Tentang Brand Perlindungan Pendaftaran Dan Penegakan

Falling Trees Reveal Nation S Rotting Roots

Apa Nasib Veteran Tentera Malaysia

Mudahnya Jadi Cikgu Sekolah

Why The Us Can T Win The Trade War With China And Shouldn T Try

Hukum Baca Quran Dan Berzikir Tanpa Wuduk

More Than Genetics How Life Experiences Shape Our Health

Pandangan Pertama Filem Aksi Komedi Back In Action Lakonan Jamie Foxx Cameron Diaz



Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya

Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia


Kerajaan Pahang Sumbang Rm8 000 Kepada Keluarga Allahyarham Konstabel Muhamad Syafiq

Road And Track A Lithe Bmw R80 Restomod By 46works

Mitarashi Dango

Anak Lelaki Cenderung Ada Autisme 4 Kali Ganda Dari Perempuan Dr Say Kongsi Faktanya

Uyaina Arshad Selamat Bersalin Anak Kedua Alhamdulillah Kedatangan Anakanda Kedua Yang Dikasihi

Ini Isi Pembahasan Presiden Jokowi Dengan Gubernur Jenderal Australia