Pelbagai Genre 10 K Drama Top Di Netflix Bagi 2021


Dalam banyak-banyak K-Drama yang ditayangkan di Netflix pada tahun ini, agaknya yang manakah menerima kasih sayang dari peminat genre itu?
Menurut data jumlah jam tontonan untuk tahun 2021, ini ialah ranking 10 drama popular di laman penstriman itu bagi tahun ini.
1. Squid Game Ia adalah drama fantasi gelap mengenai sebuah permainan survival misteri dengan tawaran ganjaran sebanyak 45.6 bilion won (RM163.5 juta).

2. Vincenzo Membawa kisah seorang peguam Itali bernama Vincenzo Cassano (Song Joong-ki) yang juga merupakan penasihat kepada sebuah keluarga mafia. Dek konflik yang tercetus dalam organisasinya, dia kembali ke Korea dan berlaga pula dengan seorang peguam tegas iaitu Hong Cha-young (Jeon Yeo-bin). Bersama-sama, mereka mencapai keadilan dengan mengaplikasikan cara yang digunapakai penjahat.

3. Hometown Cha-Cha-Cha Drama romantik ini mengisahkan Yoon Hye-jin (Shin Min-ah) iaitu seorang doktor gigi yang berpindah dari Seoul ke perkampungan persisiran pantai Gongjin dan Hong Du-shik (Kim Seon-ho) iaitu seorang pakar pelbagai kerja yang sentiasa membantu penduduk kampung tersebut.

4. My Name Ia menceritakan kisah Ji-woo yang menyertai polis sebagai pengintip untuk organisasi pengedaran dadah bagi membongkar rahsia sebenar di sebalik kematian ayahnya.

5. Hellbound Drama ini berlatarbelakangkan dunia di mana manusia melalui fenomena mistik yang mengerikan di mana utusan dari neraka yang muncul di bumi untuk membawa manusia ke neraka. Dalam kekalutan akibat realiti baru ini, satu kepercayaan diketuai Jung Jin-soo (Yoo Ah-in) mula popular manakala segelintir yang lain cuba membongkar rahsia disebalik kejadian pelik ini.

6. Nevertheless Ia membawa kisah seorang wanita bernama Yoo Na-bi (Han So-hee), yang mahu bercinta tapi tidak percayakan cinta dan seorang lelaki bernama Park Jae-uhn (Song Kang) yang merasakan hubungan cinta adalah menyusahkan namun ia tidak menghalangnya untuk memikat ramai wanita.

7. Hospital Playlist 2 Drama ini mengisahkan lima sekawan yang menempuhi zaman universiti sehingga kini menjadi doktor terbaik di sebuah hospital yang sama.

8. The King’s Affection Ia menceritakan kisah sepasang kembar yang lahir di istana. Walaupun salah seorang daripadanya dibuang kerana merupakan seorang perempuan, dia kemudiannya berlakon menjadi putera raja selepas kembar lelakinya meninggal dunia.

9. Sisyphus: The Myth Drama misteri fantasi ini memberi fokus kepada jurutera genius Han Tae-sool (Cho Seung-woo) yang menjalani pengembaraan dahsyat dalam membongkar kebenaran dan si penyelamat Kang Seo-hae (Park Shin-hye) yang menjalani laluan yang berliku dan berbahaya untuknya.

10. The Uncanny Counter Drama ini membawa kisah sekumpulan individu yang menggelarkan diri mereka sebagai “Counter” dan bertugas memburu roh jahat. Setiap daripada mereka mempunyai kelebihan tersendiri dan menyembunyikan identiti sebenar dengan menyamar sebagai pekerja di sebuah restoran mi.

Setuju tak dengan ranking ini?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/pelbagai-genre-10-k-drama-top-di-netflix-bagi-2021/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Top Pengomen Blog Bulan November 2021

Top Pengomen Blog Bulan November 2021

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 382 hits
Hi Disember Sekejap je dah masuk bulan Disember Seperti biasa masuk bulan baru k fiezz akan umum top pengomen blog k fiezz untuk bulan sebelum Hadiah dah ada untuk top pengomen bulan November 2021 Hehe Hadiah Cekidaut kat bawah ni hehe Hasi...
6110 Drama Pendek Kau Tu Dahlah Busuk Jijik Tv Ppim 02 12 2021

6110 Drama Pendek Kau Tu Dahlah Busuk Jijik Tv Ppim 02 12 2021

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 211 hits
Tak kisahlah apa pangkat miskin ke kaya ke gelandangan sekali pun adab tu tetap kena diutamakan dulu Menjadi manusia yang berbudi dan beradab itu merupakan tuntutan dalam Islam Tak perlu pun untuk kita memilih dengan siapa kita nak beradab ...
6111 Drama Pendek Allah Bayar Cash Bila Buat Jahat Kat Orang Tv Ppim 09 12 2021

6111 Drama Pendek Allah Bayar Cash Bila Buat Jahat Kat Orang Tv Ppim 09 12 2021

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 177 hits
Kejamnya Disebabkan dia seorang netizen pun rasa was was dengan peminta sedekah yang kurang upaya Penipuan macam ni la harus kita lawan memburukkan imej mereka yang perlukan bantuan Bantu kami kembalikan hak dan maruah dan LIKE page Sumbang...
Dunia K Drama Meriah Kini Ramai Pelakon Wanita Top Hiasi Kaca Televisyen

Dunia K Drama Meriah Kini Ramai Pelakon Wanita Top Hiasi Kaca Televisyen

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 255 hits
Memang banyak K Drama sekarang ini tapi yang menariknya ia dikemudi oleh pelakon wanita hebat dengan pengalamn berpuluh tahun Bahkan kesemuanya jarang memunculkan diri di kaca televisyen Jadinya kemunculan serentak mereka semua ternyata mer...
Ads 2021 Angkat Drama Terbaik Popular

Ads 2021 Angkat Drama Terbaik Popular

papar berkaitan - pada 17/12/2021 - jumlah : 279 hits
KUALA LUMPUR Buat kali pertama satu lagu acara dianjurkan bagi menghargai dan mengiktiraf karyawan dalam pentas seni lakonan Klik sini untuk baca artikel penuh Sumber
Mimi Oh My Girl Rilis Ost Solo Pertamanya Untuk Drama School 2021

Mimi Oh My Girl Rilis Ost Solo Pertamanya Untuk Drama School 2021

papar berkaitan - pada 3/12/2021 - jumlah : 194 hits
Rapper kumpulan OH MY GIRL iaitu Mimi telah mengeluarkan OST solo pertamanya Can t Help Loving You untuk drama KBS2 School 2021 Lagu itu ialah genre balada retro gaya pop Perancis yang menggambarkan tema cinta antara dua watak utama Mimi ya...
Pelbagai Jawatan Kosong Terkini Telekom Malaysia Disember 2021

Pelbagai Jawatan Kosong Terkini Telekom Malaysia Disember 2021

papar berkaitan - pada 2/12/2021 - jumlah : 369 hits
Pelbagai Jawatan Kosong Terkini Telekom Malaysia Disember 2021 Khas kepada anda yang sedang mencari pekerjaan dan berminat untuk menjawat jawatan kosong terkini yang tertera pada halaman Mingguan Kerja Buat makluman pengambilan jawatan koso...
Top 10 Best Fitness Gifts For Him This Christmas 2021

Top 10 Best Fitness Gifts For Him This Christmas 2021

papar berkaitan - pada 14/12/2021 - jumlah : 218 hits
Everyone deserves to be spoiled once in a while and this coming Christmas is the perfect opportunity for you to spoil your loved one If you are struggling to find the perfect fitness gifts for the gym goer or fitness freak boyfriend or crus...
Diterajui Song Hyekyo Lee Dohyun Drama Balas Dendam The Glory Bakal Jadi Siri Netflix

Diterajui Song Hyekyo Lee Dohyun Drama Balas Dendam The Glory Bakal Jadi Siri Netflix

papar berkaitan - pada 3/12/2021 - jumlah : 312 hits
Walaupun keduanya sibuk dengan drama lain kini namun Song Hye kyo dan Lee Do hyun bakal memaparkan sisi lain mereka dalam The Glory iaitu drama garapan penulis terkenal Kim Eun sook Menurut laporan naskhah itu bakal ditayangkan sebagai siri...
Nak Rasa Cromboloni Sedap Boleh Ke Flour Crown Jitra

Aku Ceraikan Isteri Ikut Kehendak Dia Sebab Dia Tak Pandai Buat Air Ikut Tekak Keturunan Kami

Nostalgia Bedak Sejuk

Buah Ciku 10 Khasiat Pelbagai Jenis Penyakit

Stop The Drip Stay Warm A Guide To Oil Tank Replacement Services

Kempen Pn Dijangka Menggila Selepas Usaha Serang Kerajaan Tak Berhasil

Don T Wait For A Leak Proactive Planning For Oil Tank Replacement

Kelantan Kereta Rumah Ditembak Suspek Diburu Polis



5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard


How To Choose A Patent Lawyer In New York For Your Invention

Ai Text Humanizer Bridging The Gap Between Ai And Human Writing

Pas Anggap Terlalu Awal Bincang Pertukaran Mb Perlis

Khaled Loyal Umno Voter Base Is Shrinking

Perkampungan Sunnah Ke 9 Kangar Perlis

Calon Bersatu Prk Kkb Tidak Dapat Sokongan Parti Pas