Saya Reda Tapi Sedih Sebelum Pergi Kerja Suami Tak Sempat Pegang Perut Cakap Dengan Bayi


Sebelum terkorban dalam kemalangan yang membabitkan sebuah kereta dan enam motosikal di Kilometer 4 Jalan, Kampung Acheh, Setiawan, Perak, seorang suami sempat menghantar gambar swafoto kepada isterinya yang sedang hamil anak pertama mereka.
Mohd Nur Hisham Hassan, 29, yang bertugas sebagai juruteknik di sebuah syarikat minyak dan gas, bersama seorang lagi penunggang motosikal Mohd Suhail Zainal, 22, dan pemboncengnya, Hasrandy Bahrum, 27, maut di tempat kejadian akibat cedera parah dalam kemalangan pada pukul 5.30 petang.
Rasa tak sedap hati panggilan tak jawab
Isteri Mohd Nur Hisham, Nur Syahirah Abdullah, 25, berkata beliau berasa tidak sedap hati dan mengesyaki sesuatu terjadi apabila suaminya yang dalam perjalanan pulang ke rumah dari tempat kerja gagal dihubungi.
Kredit: Berita Harian Beliau berkata suaminya sempat menghantar gambar swafoto 10 minit sebelum habis kerja pada pukul 5 petang dan berasa pelik suaminya masih belum pulang kerana kebiasaannya dalam 10 minit sudah sampai rumah.
“Saya kemudian mencari suami di rumah rakannya di sekitar taman perumahan dan terkejut apabila mereka memberitahu sedang mengenal pasti mangsa rempuhan kereta melalui sebuah video yang tular di aplikasi WhatsApp.
 
“Saya kemudian bergegas ke tempat kejadian tetapi semua mangsa telah dibawa ke hospital. Saya cuma dapat mengecam sebuah topi keledar di tempat kejadian yang saya pasti milik suami saya, luluh perasaan saya ketika itu,” katanya ketika ditemui di Bilik Forensik Hospital Seri Manjung, di sini hari ini.
Nur Syahirah reda dengan pemergian suaminya itu biarpun mereka sepatutnya sedang ‘berbahagia’ menanti cahaya mata apabila beliau disahkan hamil tujuh minggu selepas berkahwin dua tahun lalu.
Kredit: Bernama Tak sangka perbualan mengenai kematian jadi kenyataan
Beliau juga tidak menyangka perbualan dengan suami mengenai kematian, akhirnya menjadi kenyataan seawal ini, namun tidak akan lupa nasihat suami agar menjaga akhlak dan sentiasa kuat sekiranya apa-apa terjadi kepada dirinya.
“Cuma saya berasa sedih apabila semalam beliau pergi kerja tanpa memegang dan bercakap dengan baby (bayi) dalam perut seperti kebiasaan sebelum ini. Allah lebih sayangkan dia,” katanya yang bekerja sebagai pereka baju di sebuah syarikat pakaian di sini.
Sementara itu, Ketua Polis Daerah Manjung ACP Nor Omar Sappi berkata kejadian berlaku apabila kereta jenis Proton Preve tersebut dipercayai hilang kawalan sebelum terbabas ke lorong bertentangan dan merempuh kumpulan penunggang motosikal.
Katanya kemalangan itu turut menyebabkan empat penunggang motosikal dan dua penumpang kereta Proton Preve itu cedera parah dan dirawat di Hospital Seri Manjung, manakala pemandu kereta berusia 38 tahun tersebut, melarikan diri.
Kredit: Bernama; BH

Mama jom rileks jap, klik link ni!
Sertai Webinar penyusuan terbesar ‘Mama Tak Penat Susukan Anak’ yang dianjurkan Pa&Ma tahun ini. Webinar PERCUMA ini menampilkan panel-panel hebat seperti Dato’ Dr Sheikh Muszaphar, Dr Seri Suniza, Dr Hairin Anisa, Puan Asiah Maharam dan perkongsian istimewa oleh Dato’ Siti Nurhaliza.
Selain mendapat ilmu penyusuan, peserta juga berpeluang memenangi hadiah cabutan bertuah. Daftar segera di https://toko.ideaktiv.com/product/webinar-mama-tak-penat-susukan-anak/ atau terus scan QR Code pada poster.

(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti or event dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
The post “Saya Reda Tapi Sedih Sebelum Pergi Kerja Suami Tak Sempat Pegang Perut Cakap Dengan Bayi.” appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/saya-reda-tapi-sedih-sebelum-pergi-kerja-suami-tak-sempat-pegang-perut-cakap-dengan-bayi/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pergi Hospital Nak Bersalin Buat Swab Positif Covid Ibu Tak Sempat Peluk Bayi Baru Lahir

Pergi Hospital Nak Bersalin Buat Swab Positif Covid Ibu Tak Sempat Peluk Bayi Baru Lahir

papar berkaitan - pada 11/8/2021 - jumlah : 312 hits
Siapa sangka hasrat seorang ibu Izzati Najah Amran 26 untuk menatap wajah anak sulungnya tidak kesampaian apabila meninggal dunia akibat jangkitan Covid 19 Izzati Najah menghembuskan nafas terakhir pada jam 3 58 petang kelmarin di Hospital ...
Tak Sempat Berjumpa Bayi Ini Photoshoot Dengan Ayah Foto Ibu Sedih Baca Kisah Mereka

Tak Sempat Berjumpa Bayi Ini Photoshoot Dengan Ayah Foto Ibu Sedih Baca Kisah Mereka

papar berkaitan - pada 25/8/2021 - jumlah : 322 hits
Bukan mudah mahu menerima hakikat bahawa kita kehilangan orang yang disayangi Apatah lagi jika mereka itu pasangan hidup kita Kehidupan harus diteruskan apatah lagi jika ada tanggungjawab yang perlu digalas Begitulah kisah seorang lelaki ya...
Saya Cuba Kenal Wanita Lain Tapi Tak Boleh Pergi Jauh

Saya Cuba Kenal Wanita Lain Tapi Tak Boleh Pergi Jauh

papar berkaitan - pada 22/8/2021 - jumlah : 192 hits
Bakal menamatkan zaman bujang esok pelakon Remy Ishak berkata hanya bekas tunangnya itu Ezza Yusof yang mengenali siapa dirinya Sudah lapan tahun mengenal hati budi Remy berkata wanita bertuah itu tidak hanya mengenalinya sebagai selebriti ...
Donut Brownies Untuk Member Sebelum Berhenti Kerja

Donut Brownies Untuk Member Sebelum Berhenti Kerja

papar berkaitan - pada 13/8/2021 - jumlah : 547 hits
Donut Brownies untuk Member Sebelum Berhenti Kerja Chak Ini kisah haritu before member berhenti surprisekan dia dengan donut brownies Kalau yang tak rasa makanan tu sekadar tengok dari luar mesti fikir itu adalah donut yang comel danlembut ...
Video Asif Takut Jarum 2 Jam Pujuk Sebelum Cucuk Vaksin Akhirnya Enam Orang Terpaksa Pegang Elak Meronta Ronta

Video Asif Takut Jarum 2 Jam Pujuk Sebelum Cucuk Vaksin Akhirnya Enam Orang Terpaksa Pegang Elak Meronta Ronta

papar berkaitan - pada 12/8/2021 - jumlah : 361 hits
Gelagat Asif cucuk vaksin tarik perhatian netizen GELAGAT bintang YouTube Drama Spontan Mohd Asyiff Suhaimi atau Asif menerima suntikan vaksin pada Rabu mencuri perhatian netizen Berdasarkan perkongsian video daripada sepupunya yang juga pe...
25 Foto Haiwan Sedang Bunting Dengan Perut Memboyot Tapi Tetap Comel

25 Foto Haiwan Sedang Bunting Dengan Perut Memboyot Tapi Tetap Comel

papar berkaitan - pada 24/8/2021 - jumlah : 301 hits
Seperti berlaku pada manusia hamil melibatkan perubahan yang sangat penting pada tubuh dan penampilan haiwan Ukuran mereka jelas tidak cukup besar untuk menyembunyikan kehidupan baru yang tumbuh di dalamnya dan ketika mereka berada pada tah...
Berebut Duit Loteri Rm8 5j Suami Tembak Mati Isteri Anak Sebelum Bunuh Diri

Berebut Duit Loteri Rm8 5j Suami Tembak Mati Isteri Anak Sebelum Bunuh Diri

papar berkaitan - pada 10/8/2021 - jumlah : 170 hits
Barang Panas alih alih duit tidak dinikmati ketiga tiga hilang nyawa OKLAHOMA Seorang lelaki tergamak menembak mati isteri dan anak perempuannya yang berusia satu tahun selepas menang loteri berjumlah AS 2 juta Tiffani Hill 31 dan anak pere...
Vide0 Abang P0lis Bawa Rlfle Tapi Sempat Melayan Kucing Kucingnya Pun Gedik

Vide0 Abang P0lis Bawa Rlfle Tapi Sempat Melayan Kucing Kucingnya Pun Gedik

papar berkaitan - pada 18/8/2021 - jumlah : 158 hits
Pasti ramai yang setuju bahawa kucing adalah haiwan yang berupaya untuk mencairkan hati sesiapa sahaja Malah lelaki yang kelihatan gagah dan tegas juga boleh g0yah apabila berdepan dengan haiwan itu Atas sebab itu jugalah ramai para bapa ya...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat Pacific Senior Living Bersinar Semasa Sambutan Hari Raya

M U S M

Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote