Saya Gayat Naik Lift Pun Cuak Tapi Demi Isteri Saya Sanggup Dato Fazley Tunaikan Hajat Isteri Daki Gunung Kinabalu

Isteri mana yang tidak merasa bahagia bila mana suami sentiasa menjadi pendamping setia dalam apa jua yang dilakukan. Lagi-lagi bila suami berusaha untuk tunaikan hajat dan permintaan isteri di hari lahirnya. Inilah yang dilakukan oleh Dato’ Fazley Yaakob kepada isteri tercintanya, Datin Azrene Ahmad.
Bagi memenuhi permintaan isteri tersayang, Dato’ Fazley berusaha untuk menemani isterinya mendaki Gunung Kinabalu walaupun hanya menemani hingga ke Laban Rata sahaja. Namun usaha yang ditunjukkan dan memenuhi permintaan isteri sempena hari lahirnya amat dipuji.

Paling menarik rupanya Dato’Fazley seorang yang gayat. Pun begitu gayat tidak menghalangnya untuk menunaikan impian isteri tercinta. Pengkongsian di instagram buat semua pengikutnya terharu malah mendoakan yang terbaik buat pasangan ini.
Bismillah! Hadiah hari jadi Adik Sayang @azrene_ahmad dari saya, saya akan cuba untuk mendaki #GunungKinabalu bagi menyempurnakan impian beliau sempena ulang tahun ke-40 esok!

Buat yang tak tahu, saya ni seorang yang gayat sangat, segan kepada ketinggian hehe! Bila naik lift pun saya cuak, berdiri di balcony bangunan 3 tingkat pun macam nak tercabut nyawa rasa, tetapi demi isteri tersayang.. saya gagahkan juga untuk MENCUBA mendaki hari ni.. doakan kami berdua dan team kami juga ya!
Berjaya Sampai Di Laban Rata
Dato’Fazley sempat merakam detik kenangan bersama isteri ketika berjaya sampai ke Laban Rata. Beliau berbangga kerana dapat menghadiahkan permintaan paling bermakna buat isteri tercintanya. Hebat!
Sebak Terpisah Lama
Perkongsian video yang dimuatkan oleh Dato’Fazley ini mengundang rasa sebak dan terharu pengikutnya bila mana Datin Azrene lambat tiba walaupun hari telah pun gelap. Alhamdulillah selepas menanti lama, akhirnya Datin Azrene berjaya menamatkan pendakiannya pada jam 7 malam. Syabas!
Semalam sewaktu turun dari #GunungKinabalu bersama @azrene_ahmad , kami berpisah kerana hujan terlalu lebat dan saya terlalu gayat bila jalan perlahan. Jadi azrene turun bersama malim kami Alex dan saya diminta untuk terus turun dahulu memandang kan saya gak pantas mendaki dan turun gunung.

Namun saya sampai pukul 5 petang selepas mendaki turun di mulakan pada jam 12. Namun saya berdebar menunggu Azrene sebab dah pukul 7 malam kelibat Azrene dan malimnya belum kelihatan.
Sampai renjer hutan mengarahkan seorang malim gunung masuk semula di dalam hutan yang gelap gelita untuk memastikan mereka ok. Tak lama lepas tu Azrene akhirnya sampai. Sebak kami berdua. Tentunya pengalaman hari ulangtahun Azrene ke-40 yang terindah. Terima kasih semua yang menyokong dan memberi semangat!!

Lelaki Ini Sanggup Terjun Dalam Lumpur Demi Selamatkan Pita Pengukur Terakhir Dari Isteri

papar berkaitan - pada 17/8/2019 - jumlah : 421 hits
sememangnya tidak dinafikan kasih sayang terhadap seseorang mendorong manusia untuk sanggup melakukan apa sahaja baik untuk anak anak mahupun teman hidup Itulah juga yang manjadikan seorang lelaki berusia 41 tahun terjun ke dalam sungai ber...
Dpr Iuran Bpjs Naik Tapi Harus Tak Ada Lagi Antrean Diskriminasi Pasien

papar berkaitan - pada 31/8/2019 - jumlah : 242 hits
Politikus Gerindra ini mengatakan penyesuaian iuran BPJS Kesehatan harus diikuti dengan peningkatan kualitas layanan di fasilitas kesehatan Selain itu pasien BPJS juga tidak boleh dipersulit lagi dalam mendapatkan hak pengobatan atau pelaya...
Suami Kelakar Boleh Buat Isteri Gembira Tapi Kadang Kadang Sakit Hati

papar berkaitan - pada 27/8/2019 - jumlah : 353 hits
Benarlah isteri sukakan suami yang pandai melawak dan kelakar Biasanya suami begini pandai bergurau dan ambil hati isteri ketika merajuk Tetapi mereka juga ada sifat tanggung jawab yang tinggi serta serius dalam sesetengah hal Bagi yang men...
Kaya Bukan Sebab Banyak Harta Tapi Bila Lalui Hidup Ni Dengan Cinta Pada Isteri Ustaz Ebit Lew Mohon Hargai Pasangan

papar berkaitan - pada 25/8/2019 - jumlah : 927 hits
Indahnya alam rumah tangga bila suami atau isteri sama sama berusaha untuk cuba menghargai dan membahagiakan pasangan Bukan isteri sahaja bahkan suami pun perlu berusaha lebih untuk bahagiakan isteri Inilah yang cuba dikongsikan oleh Ustaz ...
Dr Zakir Naik Demi Islam Kita Mesti Pertahankannya

papar berkaitan - pada 16/8/2019 - jumlah : 268 hits
SETELAH meneliti kenyataan penuh Dr Zakir Naik terhadap isu pengusiran tetamu lama saya berpendapat kenyataan Dr Zakir Naik tidak sepenuhnya memberi erti bahawa beliau bermaksud seperti yang di fahami oleh banyak pihak daripada hasil lapora...
Datang Haid Lewat Tapi Tak Hamil Ini 4 Punca Yang Si Isteri Perlu Tahu

papar berkaitan - pada 17/8/2019 - jumlah : 213 hits
Bagi seorang wanita masalah lewat datang haid bukanlah satu perkara yang dipandang remeh Pendarahan haid atau menstruasi ialah pendarahan daripada lapisan rahim Masalah haid tak teratur sering merisaukan kerana kitaran haid menentukan tahap...
Mufti Perlis Setuju Zakir Naik Dihantar Pulang Tapi Bersyarat

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 326 hits
FMT Reporters PETALING JAYA Mufti Perlis Mohd Asri Zainul Abidin setuju jika penceramah kontroversi Dr Zakir Naik dihantar pulang ke India tetapi ia perlu dilakukan dengan bersyarat Memetik Harian Metro Asri dilaporkan berkata syarat utama ...
Ikan Hari Tu Buat Gulai Ke Disindir Dato Vida Tidak Pandai Jaga Ikan Aliff Syukri Naik Angin

papar berkaitan - pada 16/8/2019 - jumlah : 808 hits
Gara gara ikan kelah yang dibela oleh usahawan kosmetik Datuk Aliff Syukri mati hampir 500 ekor tempoh hari ramai yang memberi kecaman terhadapnya dan rata rata mengatakan dia tidak pandai membela ikan BACA Malah Aliff Syukri dihentam teruk...
Nasib Pns Di 2020 Gaji Tak Naik Tapi Masih Terima Thr

papar berkaitan - pada 19/8/2019 - jumlah : 189 hits
Direktur Jenderal Anggaran Kemenkeu Askolani mengatakan anggaran gaji ASN tahun depan sama seperti seperti tahun ini yaitu sebesar Rp 368 6 triliun Meski demikian akan ada penyesuaian kenaikan gaji untuk ASN yang mengalami kenaikan jabatan
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

The Evolution Of Adult Entertainment

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl