Saya Disihir 6 Jin Berusia 175 Tahun Dihantar Untuk Mencabut Nyawa Saya Bonda Rozita




Menurut Bonda ahad lepas mereka test mualij bonda dan stafnya juga turut terkena gang guan tersebut. Bonda dan staf tersebut masih tidak dapat bangun dan mun tah keluar da rah. Bonda telah kongsikan vdeo dan gambar di ruangan instagram miliknya. Jom kita baca pengkongsian bonda.



Saya dengan abang aji Test Mualij 10 orang ..Sy lebih kepada interview basic yang company JRM perlukan berkaitan gaji dan mahir ialah suami sy lah tentang rukyah ( sy xpandai)

Susunan bacaan yang dia nak tau cara kaedah & bacaan yg dipakai, Test utama pada Qis dan Icah ..tapi saya dan Qis yang kena teruk akhirnya

Sy xtau yang saya juga ada gang guan patutlah 2 bulan lepas sy rasa berat belakang .

Semasa dibacakan pesa kit takkan boleh kontrol pelakuannya sebab Makhluk yang mengacau tak tahan, dibacakan ayat pemba kar , memujuk , mengikat .
Sy dah biasa tengok abang aji merubat sejak 15 tahun lalu ( bila test mualij saya tak sangka saya kena semalam dan lesu macam kena hi ris2 badan lepas kena rukyah , kini sy masih lemah)

Sy tak perlu citer apa punca atau sebagainya memadai utk test untuk cari yang terbaik mualij yang akn mengubat rukyah surau rumah hutan ini

Khamis ni bermula sesi rukyah dan diutamakan pada penginap rumah hutan ( lepas rukyah badan sangat sa kit dan tak berdaya )

Allah, semoga bonda kuat menghadapi ujian ini. Ini adalah vi deo ketika Bonda di ruqyah dan pengkongsiannya di bawah


Sihir untuk bu nuh sy secara halus 6 jin dihantar dalam badan saya berusia 175 tahun ( pesa kit takleh kontrol diri masa tu walau zikir dm hati sebab jin tu sa kit dan panas akan bersoal jawab dgn mualij)

Selepas rukyah jin tu akan cakap melalui pesa kit dengan mood berbeza2 ..Saya tunjuk diri saya walau saya boleh ambik ramai testimoni sebenarnya tapi xnak buka aib orang

Ahad lepas kami Test Mualij , Staf dan saya pun xtahan masa tu staf & sy x bangun sampai hari ni mun tah dan keluar da rah.

Suami saya merata ubat orang sampai dok Australia pun panggil ( suami saya dah x aktif mcm dulu sekadar bantu org saja ..walaupun rukyah dia sangat ramai yg suka)

Istilah gang guan frequency nega tive ialah ganguan makhluk halus menyebabkan

Roh sa kit > ( sebab kita xjaga amal atau terlebih ketawa, khayal sedih itu x dibolehkan )

dan roh disa kiti > ( disihir atau dikuasai oleh saka keturunan , makhluk hinggap jin asyik dan sebagainya)

2 benda berbeza antara Jasad ( nampak dari segi logik akal ) dn roh ( xnampak logik akal manusia ) ..yang kendali atau drive badan mansia ialah roh sebab tu roh perlukan makanan dan kekuatan..Ada penya kit yang boleh dilihat dengan mata kasar dan penya kit yg x boleh dilihat dengan mata kasar.. Al Quran menceritakan semua tentang roh dan ubat pada penyakit manusia..Kebesaran Ilmu Allah luas xtercapai dek akal jugak pun..

nak cari testimoni utk perubatan islam memang saya x sampai hati nak tunjuk orang punya, selama ini sangat banyak bila suami saya buat rawatan xnak mengaib kan org

Ahad lepas sebenarnya adalah menguji mualij dan kebetulan saya dan qistina memang ada gang guan benda tu kasi kesan pada kami ( bukan lakunan ya). Jadi, ini adalah salah satu kebesaran Allah bahawa roh kita patut dijaga dengan zikrullah.. bila kita terleka walau sekejap pun.. benda itu akan menghan curkan bdn.. walaupun org itu hafaz Al Quran.. imam besar sekali pun.. tetap diganggu dan disihir..

Kalau kita lihat kepada sejarah Rasulullah SAW pun di sihir.. zaman sekarang mmg modern.. tapi terlalu ramai org kembali kepada sifat jahiliah.. dengki yang sanggup merosakkan kehidupan org lain.. ma tikan org pun sanggup sebab x dapat dikesan dek undang2 dan polis ..

Pengkongsiannya juga menarik perhatian ne tizen yang rata rata bersimpati dan mendoakan agar bonda cepat sembuh.

suria2905, Astagfirullah waatubuilaih.. Meremang sy tgk bonda.. Mmg lately muka bonda berubah rubah dek jin ni dlm badan.. Kdg terlalu cantik.. Kdg cengil.. Maaf ini sy tgk Dr sedikit mata hati Yg Allah buka hijab.. AllahuAklam..

sya_fia14, xbole tgk la bonda.meremang bulu roma sb sy dlu skit gk bonda Alhamdulillah skg dh ok.tp xleh tgk cmni rse lain hehe..moga bonda sntiase dlm lindugan Allah moga bonda lekas² smbuh ye bonda

addawiyahjohari, Assalamualaikum Bonda, kalau nak berubat dari belenggu minyak dagu, suami bonda boleh bantu rawatkan ke? Sudah jumpa banyak ustaz tapi semua tiada hasil

nor448224, Assalamualaikum bonda..sy fhm apa yg bonda lalui..skitnya hanya mereka yg rasa br blh tahu… Semoga kita semua sembuh dgn izin Allah dan sentiasa dlm lindungannya Aamin³

pembekal_produk__oem, bila difikir logik dizaman serba canggih ni kita ingat dah xwjud benda mcm ni…rupanya lagi ramai yg guna cara kotor mcm ni..tahun ni sahaja 2 kali saya berubat…ada yang hantar sihir pemisah..sedih bila pikir sbb sya xda masaalah pun dgn sapa2…yang jadi mngsa anak dan suami.sya jadi pemarah,xboleh tgok suami…Alhamdulillah dah beransur pulih…moga bonda cepat sihat

Sumber : Ig bondarozitaibrahim via memorikini.com © copyright 2019 – All rights reserved
BLOGMAZEER.COM

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://blogmazeer.blogspot.com/2019/07/video-saya-disihir-6-jin-berusia-175.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Wanita Didakwa Tikam Anak Tiri Berusia 4 Tahun Guna Pen Gara Gara Cemburu

Wanita Didakwa Tikam Anak Tiri Berusia 4 Tahun Guna Pen Gara Gara Cemburu

papar berkaitan - pada 20/6/2020 - jumlah : 79 hits
Seorang wanita di Pinrang Indonesia didakwa telah membunuh anak tirinya yang berusia empat tahun dengan memukul dan menikamnya menggunakan sebatang pen gara gara cemburu lapor Mirror Menurut pihak polis wanita yang berusia 27 tahun itu tela...
Naik Turun Tangga Wanita Berusia 90 Tahun Berjaya Raih Dana Lebih Rm 2 Juta Dalam Masa 2 Bulan

Naik Turun Tangga Wanita Berusia 90 Tahun Berjaya Raih Dana Lebih Rm 2 Juta Dalam Masa 2 Bulan

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 53 hits
Bila sudah teguh dengan niat tiada siapa yang mampu meruntuhkan semangat seorang wanita yang sudah lanjut usia tetapi masih bersemangat dalam membantu pusat yang bertanggungjawab menjaga keamanan dan kesihatan negara Margaret Payne seorang ...
Nenek Berusia 71 Tahun Masih Nampak Muda Bergetah Lagi Apa Rahsianya

Nenek Berusia 71 Tahun Masih Nampak Muda Bergetah Lagi Apa Rahsianya

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 33 hits
Ohmedia agak terkejut bila tengok gambar pereka fesyen terkenal antarabangsa yang dikenali sebagai Vera Wang atau nama sebenarnya Vera Ellen Wang yang kini berusia 71 tahun tetapi nenek ini masih kelihatan cantik dan muda A post shared by o...
Budak Berusia 3 Tahun Terselamat Lepas Terjatuh Dari Bangunan Tingkat 29

Budak Berusia 3 Tahun Terselamat Lepas Terjatuh Dari Bangunan Tingkat 29

papar berkaitan - pada 20/6/2020 - jumlah : 210 hits
Satu kejadian tidak diingini dilaporkan telah berlaku ketika seorang budak lelaki berusia 3 tahun ditinggalkan berseorangan di kediamannya Kejadian berlaku ketika kanak kanak itu cuba naik ke tingkap dapur dari bangku sebelum terjatuh ke ba...
Perompak Berusia 19 Tahun Mati Ditembak Pengawal Keselamatan Bank

Perompak Berusia 19 Tahun Mati Ditembak Pengawal Keselamatan Bank

papar berkaitan - pada 19/6/2020 - jumlah : 92 hits
KOTA TINGGI Kesakitan lutut yang dialami seorang ibu membolehkan pengawal keselamatan mencuri peluang lalu menembak mati seorang lelaki yang cuba menyamun sebuah bank dan menjadikan anaknya tebusan dalam kejadian di Felda Ayer Tawar 5 petan...
Sampai Mahu Ambil Nyawa Sendiri Mina Dedah 10 Tahun Dibuli Jimin Semasa Aktif Dengan Kumpulan Aoa

Sampai Mahu Ambil Nyawa Sendiri Mina Dedah 10 Tahun Dibuli Jimin Semasa Aktif Dengan Kumpulan Aoa

papar berkaitan - pada 4/7/2020 - jumlah : 125 hits
Meskipun kumpulan idola nampak gah dan rapat seperti keluarga di hadapan kamera tiada siapa yang tahu apa yang berlaku sebenarnya di belakang tabir Mina bekas ahli kumpulan AOA mendedahkan bahawa dia membuat keputusan untuk meninggalkan kum...
Diego Kura Kura Jantan Induk Berusia 100 Tahun Kini Bersara Selepas Biakkan 800 Ekor Keturunan

Diego Kura Kura Jantan Induk Berusia 100 Tahun Kini Bersara Selepas Biakkan 800 Ekor Keturunan

papar berkaitan - pada 18/6/2020 - jumlah : 66 hits
Seekor kura kura jantan induk berusia 100 tahun yang telah membiakkan lebih 800 anak kura kura di Ecuador dilaporkan sudah bersara dari tugasnya Kura kura tersebut Diego yang merupakan spesis gergasi Galapagos dijadikan sebagai baka pembiak...
Pria Tuna Netra Berusia 44 Tahun Di Sulsel Nikahi Gadis Umur 12 Tahun

Pria Tuna Netra Berusia 44 Tahun Di Sulsel Nikahi Gadis Umur 12 Tahun

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 38 hits
Seorang pria tuna netra Baharuddin menikahi seorang gadis NS pada 30 Juni 2020 Pernikahan di bawah umur dilangsungkan di Kampung Lamajakka Desa Watung Pulu Kecamatan Suppa Kabupaten Pinrang Sulsel Acara itu digelar dengan adat Bugis Makassa...
Karena Uang Rp 278 000 Ibu Berusia 100 Tahun Ditarik Anaknya Ke Bank

Karena Uang Rp 278 000 Ibu Berusia 100 Tahun Ditarik Anaknya Ke Bank

papar berkaitan - pada 18/6/2020 - jumlah : 97 hits
Seorang ibu berusia 100 tahun di Odisha India ditarik sang anak ke bank yang ingin mengambil uang 1 500 rupee Berdasarkan laporan media lokal semua dimulai ketika Gunja Dei yang berumur 70 tahun ingin mengakses rekening ibunya Labhe Baghel ...
Kronologi Pembunuhan Usman Bin Affan Yang Dikepung Selama 40 Hari

Wow Mahfuz Kamu Bercakap Fakta

Tip Karpet Lebih Bersih Nampak Baru Mop Dengan Air Panas Dan Campuran Bahan Lain

Wanita Yang Viral Melempar Dan Akan Menyobek Al Qur An Diancam 5 Tahun Penjara

Adik Kevin Morais Syukur Kematian Abang Terbela Pakar Patalogi Amp 5 Lelaki Dihukum Mati

Rakan Artis Terkejut Sedih Mengenai Percer4ian Sharifah Sakinah

Sakinah Untung Dapat Suami Yang Baik Sharifah Shahira

Permaju And Anzo To Jointly Expand Glove Factory In Perak



Akhirnya Sharifah Shahirah Buka Mulut Isu Sharifah Sakinah Bercerai Dengan Suami

Serbia Kini Kucar Kacir Kerana Gelombang Kedua Covid 19

Kenapa Kerajaan Soviet Sanggup Beli Pepsi Dengan Bayaran 17 Kapal Selam

Akhirnya Sharifah Sakinah Dedah Punca Bercerai Dengan Suami

Bagaimana Singapura Menjadi Antara Negara Terkaya Di Dunia


Cara Mudah Menabung Melalui My Goal Di Maybank2u

Men Are Hard To Please

1 122 Lokasi Program Pembangunan Usahawan Anak Muda Kota Annuar Musa

Restoran Alkhatiri Kofee Kubang Kerian

Pg Mall E Commerce Trends In Malaysia

Alhamdulillah To Ki Akhirnya Pindah Rumah Baharu Tak Perlu Bayar Sewa Setahun