Samsung Unggul Di Ces 2022 Innovation Awards


Samsung Unggul Di CES 2022 Innovation Awards | Assalammualaikum semua! Tahniah diucapkan kepada Samsung kerana berjaya memenangi anugerah di CES 2022 Innovation Awards dan penghargaan Inovasi Terbaik, daripada Consumer Technology Association (CTA)™. 
Ia adalah pemangkin semangat kepada Samsung untuk terus menghasilkan produk hebat agar dapat membantu masyarakat terus meneroka apa sahaja yang mereka inginkan. Samsung mempunyai rangkaian produk yang sentiasa mengikut arus pemodenan. 
Dari peranti telefon pintar, cip dalaman dan barang keperluan rumah. Semuanya memudahkan urusan harian kita. Terima kasih Samsung!

Samsung Unggul Di CES 2022 Innovation AwardsSamsung Electronics Co., Ltd., peneraju global dalam teknologi, hari ini mengumumkan bahawa 43 daripada inovasi produk dan perkhidmatan baharunya menerima penghormatan CES® 2022 Innovation Awards, termasuk empat penghargaan Inovasi Terbaik, daripada Consumer Technology Association (CTA)™. Program anugerah tahunan menonjolkan reka bentuk yang menonjol dan kejuruteraan merentas pelbagai kategori produk teknologi pengguna.
Kehadiran Samsung merentasi pelbagai kategori menunjukkan warisan mendalamnya yang membangunkan rentas kategori inovasi yang mendorong industri dan masyarakat ke hadapan. Tahun ini, CTA mengiktiraf Samsung Honorees dalam pelbagai kategori, termasuk Computer Peripherals & Accessories, Computer Hardware & Components, Digital Imaging/Photography, Embedded Technologies, Gaming, Headphones & Personal Audio, Health & Wellness, Home Appliances, Home AV Components & Accessories, Mobile Devices and Accessories, Smart Home, Software and Mobile Apps, Sustainability, Wearable Technologies dan Video Displays.

Anugerah Inovasi CES ditaja oleh CTA, pemilik dan penganjur CES - dunia acara teknologi terbesar dan paling berpengaruh. CES 2022 kembali ke Las Vegas tahun depan, selepas digital- satu-satunya versi acara pada tahun 2021. Jong-Hee (JH) Han, President and Head of Visual Display Business di Samsung Electronics, akan menyampaikan ucaptama pra-tayangan pada hari Selasa, 4 Januari jam 6:30 PTG PST dalam Ballroom Palazzo Venetian di Las Vegas, NV.
Beberapa produk pemenang anugerah Samsung yang memperoleh pengiktirafan tahun ini termasuk yang berikut:
Best of Innovation Award winner:
Samsung Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition – Galaxy Z Flip3 Bespoke Edition memperkasakan orang ramai untuk meluahkan perasaan mereka dengan mencipta peranti yang benar-benar milik mereka. Pilih pilihan bingkai Galaxy Z Flip3 daripada Hitam atau Perak, dan warna depan dan belakang Biru, Kuning, Merah Jambu, Putih atau Hitam untuk membina telefon gaya anda. 
Dengan lebih daripada 49 gaya yang mungkin, Samsung membawa penyesuaian yang terbaik. Dan ia boleh pergi di mana-mana sahaja terima kasih kepada peningkatan ketahanan yang hebat, seperti rintangan air IPX8 yang tertinggi standard rintangan air pada mana-mana telefon boleh lipat dan bingkai Aluminium Armor baharunya, yang paling kuat aluminium yang pernah digunakan pada telefon pintar Galaxy.
Galaxy Z Flip3 5G turut memperolehi kemenangan dalam kategori Digital Imaging/Photography and Mobile Devices & Accessories.
Innovation Honourees:
Samsung Galaxy Z Fold3 5G – Galaxy Z Fold3 membawakan kamera telefon pintar terkemuka Samsung teknologi kepada faktor bentuk boleh lipat yang terobosan—mendapat pengiktirafan dalam kedua-dua kategori Digital Imaging/Photography and Mobile Devices & Accessories. Galaxy Z Fold3 diteruskan warisan perintis Samsung dalam telefon pintar yang boleh dilipat. 
Ia menghimpunkan inovasi seperti air IPX8 rintangan, dan sokongan Under Display Camera dan S Pen yang pertama pada boleh dilipat, semuanya pada skrin 7.6" yang boleh dilipat untuk dimuatkan dalam poket anda. Dengan seni ketukangan yang sempurna dan faktor bentuk terobosannya, Z Fold3 mencipta pengalaman yang benar-benar unik gabungan ideal produktiviti, prestasi dan mudah alih.

Samsung Galaxy Watch4 Diiktiraf dalam kategori Kesihatan & Kecergasan dan Boleh Dipakai Teknologi, siri Galaxy Watch4 ialah jam tangan pintar Samsung yang paling inovatif, dengan a OS dan UX yang direka semula, reka bentuk yang canggih dan ciri kecergasan yang canggih. BioActive Sensor baharu iaitu teknologi Samsung paling maju setakat ini telah memperkasakan anda untuk mengira tahap oksigen dalam darah anda atau menjejaki kadar denyutan jantung anda. 
Dalam lima belas saat, fungsi Body Composition yang baharu menawarkan cerapan kepada kunci ukuran seperti otot rangka dan peratusan lemak badan. Selain itu, OS dan UX serba baharu membuat Watch4 bertindak memberikan pengalaman yang paling intuitif lagi. Siri Watch4 menandakan era baharu jam tangan kesihatan pintar inovasi.


Samsung Galaxy A SeriesJuga menang dalam kategori Mobile Devices & Accessories ialah siri Galaxy A, keluarga lima peranti telefon pintar yang padat dengan ciri yang mengagumkan pada harga yang sesuai semua orang. Anda boleh mengambil gambar yang menakjubkan dengan sistem berbilang kamera yang berkuasa, lihat kandungan yang mengasyikkan paparan yang jelas, dan nikmati ketenangan fikiran dengan bateri yang tahan lama dan mengecas pantas. 
Peranti siri Galaxy A serba boleh dan boleh diakses dengan ciri utama, daripada kadar penyegaran 120Hz A52 5G dan habuk IP67 dan kalis air, kepada peranti 5G pertama Samsung di bawah USD300 (RM 1255) : A32 5G 5 . Apa pun yang terjadi yang anda inginkan, siri Galaxy A menjadikan beberapa inovasi Galaxy paling popular tersedia untuk semua.


Samsung Galaxy Buds2Dalam kategori Headphones & Personal Audio, Galaxy Buds2 diiktiraf kerana meneruskan legasi audio Samsung dengan kesesuaian yang inovatif, sangat selesa dan ciri penting yang paling disukai pengguna/ Ia terjual pada harga mampu milik dalam barisan Buds Samsung. Dengan ciri reka bentuk terkini yang paling kecil dan paling ringan, Galaxy Buds2 memberikan keselesaan sepanjang hari. 
Tambahan pula, mereka menyampaikan bunyi yang menakjubkan dan audio yang mengasyikkan dengan Active Noise Cancellation, pembesar suara dua hala dinamik, dan mod bunyi Ambien yang dipertingkatkan. Buds2 menyampaikan fon telinga premium tetapi boleh diakses dan membawakan anda pengalaman bunyi lanjutan di mana sahaja anda berada, sambil tetap kelihatan bergaya.

Samsung Galaxy Book Pro 360Galaxy Book Pro 360 Samsung membayangkan semula PC untuk memenuhi keperluan pengguna yang mengutamakan mudah alih, menjaringkannya sebagai kemenangan dalam kategori Computer Hardware & Components. Dibenamkan dengan DNA mudah alih telefon pintar Galaxy, ia direka bentuk untuk menjadikan anda seharian pengalaman lebih intuitif berbanding sebelum ini. 
Nikmati prestasi hebat dan sambungan seperti telefon pintar kerana Book Pro 360 ialah PC 5G pertama kami yang ditawarkan di A.S. Book Pro 360 juga dilengkapi dengan S Pen yang dinaik taraf, supaya anda boleh menggunakan PC anda sebagai kanvas kreatif. Dengan paparan Super AMOLED dan pantas mengecas bateri sepanjang hari, PC ini akan membantu anda menakluki hari anda, di rumah dan semasa dalam perjalanan.



Samsung SmartTag+Satu lagi pemenang kategori Mobile Devices & Accessories, SmartTag+ membantu anda dengan mudah menjejaki perkara penting dalam hidup anda. Dilengkapi dengan teknologi jalur lebar ultra (UWB), SmartTag+ menentukan lokasi tepat item anda yang salah letak dengan ketepatan dan julat terbaik dalam kelasnya.
Hanya pasangkan Galaxy SmartTag+ pada kunci, dompet atau pun kolar haiwan peliharaan, dan anda tidak akan kehilangannya sekali lagi. Sama ada item itu berada di dalam bilik anda atau merentasi kawasan kejiranan, hanya gunakan Galaxy serasi anda kamera telefon pintar dan anak panah AR dalam perkhidmatan SmartThings Find akan menunjukkan anda ke tempat anda meninggalkannya. Tukar apa sahaja menjadi item yang boleh dijejak dengan SmartTag+.
Samsung 30” Smart Induction Built-In CooktopDapur Induksi Pintar Samsung diiktiraf dalam kategori Perkakas Rumah. Cooktop adalah yang pertama dalam industri yang diiktiraf kerana keupayaannya mengurangkan penggunaan tenaga dan mengurangkan pelepasan semasa anda memasak — semuanya sambil mengekalkan prestasi cemerlang.
Ia telah menerima 2021-2022 ENERGY STAR® Emerging Technology Award dalam Induksi Kediaman Kategori Cooking Tops. The Cooktop mempunyai empat penunu dan mod memasak yang inovatif, yang menawarkan kawalan suhu yang tepat, sama seperti dapur gas konvensional. 


Samsung Top Load Washer (WA7700A)Samsung’s Top Load Washer with Auto Dispense juga menang dalam kategori Home Appliance. Samsung membawa ciri Auto Dispense yang popular ke beban teratas kategori, menjadikan dobi lebih intuitif dengan ciri dan reka bentuk premium. Mesin basuh termasuk yang lain ciri penting untuk memberikan pembersihan yang cekap dan berkuasa, daripada paip air terbina dalam kepada prarawatan yang sukar kotoran, kepada kitaran cucian Super Speed yang menyelesaikan beban penuh dalam masa 28 minit.

Samsung 512GB DDR5 RDIMM512GB DDR5 pertama dalam industri mencatatkan memori dwi dalam talian modul (RDIMM) untuk aplikasi elektronik pengguna generasi akan datang yang merangkumi kecerdasan buatan dalam pengkomputeran berprestasi tinggi, pelayan awan dan pusat data. Modul 512GB mempunyai 40 bersepadu Pakej DRAM, setiap satu terdiri daripada lapan 16Gb DDR5 dies. 
Cip berkapasiti besar, berkelajuan tinggi menerima proses voltan rendah yang sangat maju, dan menggunakan teknologi melalui silikon melalui (TSV) sepenuhnya mengatasi kemerosotan prestasi yang ketara dalam ketersambungan ikatan wayar. Ia diiktiraf dalam kategori Computer Hardware & Components.


Samsung U.2 ZNS NVMe SSD PM1731a (2/4TB)PM1731a ialah Solid State Drive (SSD) yang canggih untuk perusahaan dan pusat data besar yang menyokong Zoned Namespace (ZNS) yang telah lama ditunggu-tunggu teknologi buat kali pertama dalam industri, memperoleh satu lagi kemenangan dalam kategori Computer Hardware & Components. 
Memanjangkan hayat SSD tiga hingga empat kali berbanding SSD sedia ada, dan dengan ketara meningkatkan ruang storan pengguna, PM1731a akan menyumbang besar kepada kecekapan besar sistem pelayan/storan kerana penggunaan data besar dan AI dalam aplikasi data elektronik pengguna berterusan di seluruh dunia.

Samsung PCIe Gen5 NVMe SSD PM1743 (2/4/8/16TB)Satu lagi pemenang dalam kategori Computer Hardware & Components, PM1743 ialah SSD U.2 terpantas, terbesar dan paling boleh dipercayai dalam industri. Berdasarkan antara muka PCIe Gen5, ia bertujuan untuk menyokong keperluan pelayan perusahaan bagi sistem pemprosesan berbilang teras untuk mengakses, memanipulasi dan menyimpan data dalam julat terluas pengguna menghadapi persekitaran perusahaan dengan kecekapan yang luar biasa.

Samsung ISOCELL HP1 ISOCELL HP1 mendapat kemenangan dalam kategori Embedded Technologies, sebagai penderia imej mudah alih 200MP 0.64μm pertama dalam industri. HP1 menyediakan 16,384 x 12,288 berkesan piksel yang sepadan dengan format optik 1/1.22". Dengan teknologi 4x4 pixel-binning, sensor boleh menggabungkan 16 piksel ke dalam satu piksel bersaiz 2.56μm yang besar untuk menghasilkan imej 12.5MP yang terang dengan kurang hingar dalam cahaya malap persekitaran. Penderia juga boleh menangkap video sejernih kristal pada definisi ultra tinggi sehingga 8K 30fps.
SAMSUNG | FACEBOOK | INSTAGRAM | TIKTOK


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/11/samsung-unggul-di-ces-2022-innovation-awards.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Consumer Technology Association Honours Samsung With 43 Ces 2022 Innovation Awards For Distinctive Design Engineering

Consumer Technology Association Honours Samsung With 43 Ces 2022 Innovation Awards For Distinctive Design Engineering

papar berkaitan - pada 17/11/2021 - jumlah : 336 hits
Award wins demonstrate Samsung s focus on sustainability customised connected experiences and human centric innovation Samsung Electronics Co Ltd a global leader in technology announced today that 43 of its new product and service innovatio...
Bermula 2022 Vaksin Covid 19 Akan Diberikan Pada Kanak Kanak Bawah 12 Tahun

Bermula 2022 Vaksin Covid 19 Akan Diberikan Pada Kanak Kanak Bawah 12 Tahun

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 188 hits
Pemberian vaksin COVID 19 keluaran Pfizer BioNTech kepada kanak kanak berusia di bawah 12 tahun akan bermula pada 2022 Kementerian Kesihatan memaklumkan buat masa ini hanya vaksin itu yang tersedia bagi kegunaan kanak kanak di bawah usia 12...
Hybe Lancar Label Baharu Ador Bakal Debut Kumpulan Gadis Baru 2022 Ini

Hybe Lancar Label Baharu Ador Bakal Debut Kumpulan Gadis Baru 2022 Ini

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 166 hits
HYBE telah mewujudkan label baharu yang akan diterajui oleh Ketua Pegawai Eksekutif Min Hee jin Pada 12 November HYBE mengumumkan bahawa mereka akan melancarkan label bebas baharu bernama ADOR KPE Min Hee jin yang pernah menjadi pengarah kr...
Ri Siap Jadi Tuan Rumah Pertemuan Menteri Transportasi Asean Di 2022

Ri Siap Jadi Tuan Rumah Pertemuan Menteri Transportasi Asean Di 2022

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 146 hits
Menteri Perhubungan Budi Karya Sumadi menyatakan kesiapan Indonesia menjadi ketua dan tuan rumah penyelenggaraan rangkaian Pertemuan ASEAN bidang transportasi pada tingkat menteri pejabat tinggi dan Kelompok Kerja ASEAN pada tahun 2022
Pengembara Masa Ramal Serangan Makhluk Asing Menjelang 2022

Pengembara Masa Ramal Serangan Makhluk Asing Menjelang 2022

papar berkaitan - pada 13/11/2021 - jumlah : 132 hits
Seorang pengguna akaun TikTok mendakwa datang dari tahun 2714 telah membuat lima ramalan berkenaan dunia Getty LONDON Sebuah akaun di TikTok tular kerana menyiarkan klip video dengan ramalan hujan meteor yang membawa bersama makhluk asing a...
Pp Presisi Incar Kontrak Baru Rp6 Triliun Di 2022

Pp Presisi Incar Kontrak Baru Rp6 Triliun Di 2022

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 119 hits
Optimisme tersebut antara lain dipengaruhi dengan perolehan kontrak baru sampai dengan Oktober 2021 yang mencapai Rp4 8 triliun atau naik 129 persen dibandingkan periode yang sama 2020 sebesar Rp2 1 triliun
A Compassionate Budget For 2022

A Compassionate Budget For 2022

papar berkaitan - pada 12/11/2021 - jumlah : 138 hits
Budget 2022 has tried to be a caring and inclusive budget attempting to redress the negative effects of the pandemic felt across the population In attempting to deal with the concerns of as many affected sectors and groups of individuals as...
Jersi Nike Malaysia 2021 2022

Jersi Nike Malaysia 2021 2022

papar berkaitan - pada 11/11/2021 - jumlah : 298 hits
Jenama pakaian sukan popular Nike sekali lagi menjadi penaja dan pembekal rasmi jersi pasukan bola sepak Malaysia atau lebih dikenali dengan jolokan Harimau Malaya bagi tahun 2021 hingga 2022 Jersi baharu pasukan Malaysia ini telah dilancar...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Apakah Semua Musik Itu Haram

Motivating Remote Teams

Mengenali Ciri Individu Toksik Tempat Kerja Toksik

Pertiwi Trending Boikot Bangkit Usahawan Bumiputera Tv Pertiwi 23 04 2024

Piala Presiden 2024 Senarai Pasukan Format

Saff One Zaidie Shidee Izmir Zoul Dzikri Sor Maaf Raya Kosong Kosong Chord