Rupa Rupanya 10 Artis Malaysia Yang Ada Bau Bau Bacang Sesama Artis Yang Ramai Tidak Tahu


Industri hiburan di negara kita mempunyai ramai artis-artis yang berbakat besar dan industri ini juga tidak putus-putus melahirkan anak seni tidak kira golongan umur.
Tapi korang tahu tak yang ada di antara artis-artis di negara kita ini yang mempunyai ‘bau-bau bacang’ atau pertalian darah sesama artis?
Ok jom MH kongsikan dengan korang lapan orang selebriti yang mempunyai pertalian darah.
1. Datin Eina Azman anak saudara kepada Juliza Adzlizan

2. Datuk Rosyam Nor sepupu kepada Faizal Hussein

3. Scha Alyahya anak saudara kepada Sheril Aida

4. Ernie Zakri anak saudara kepada Anuar Zain

5. Johan Raja Lawak anak saudara kepada Salih Yaacob

Sumber: http://www.mediahiburan.my
4 Selebriti Hadiahkan Kereta Mewah Buat Ibu & Ayah Tercinta!! Rupa-rupanya No.4 Dah 2 Kali Bagi!
Wah nampaknya sejak akhir-akhir ini ramai selebriti yang mengambil peluang menghadiahkan insan tersayang terutamanya ibu bapa dengan sebuah kereta.
MH akui sungguh terharu dan tumpang gembira melihat keikhlasan para selebriti ini memberi ganjaran buat ibu bapa mereka apabila mempunyai kesempatan seperti ini.
Terbaru MH ada melihat Hairul Azreen dan Hanis Zalikha ada menghadiahkan kereta pada ayah Hairul.
Nah, ini dia antara selebriti yang telah menghadiahkan kereta khas buat ibu dan ayah tercinta!
1. Fattah Amin

Kereta Peugeot 408 e-THP Bernilai Rm150k
KUALA LUMPUR: Pengantin baharu, Fattah Amin, 27, yang merangkul trofi Bintang Paling Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) 3.0 menerima hadiah kereta Peugeot 408 e-THP sebagai ganjaran kemenangannya di Balai Berita, di sini, hari ini.
Umpama hadiah perkahwinannya bersama pelakon, Nur Fazura Sharifuddin, di ibu negara, semalam, Fattah menerima kereta sedan premium bernilai RM150,000 itu daripada Pengurus Besar Kanan Nasim Sdn Bhd, Yasser Awan, dengan disaksikan Pengarang Eksekutif Berita, Rencana dan Digital BH, Datuk Ahmad Zaini Kamaruzzaman.
Menurut pelakon Hero Seorang Cinderella itu, kenderaan berkenaan akan diberikan kepada ibu bapanya, Mohd Amin Muda, 50, dan Azizah Abdul Ghani, 47, yang turut hadir memeriahkan majlis terbabit.
Fattah juga berkata, hadiah kemenangannya itu adalah hasil sokongan peminat yang tidak berbelah bagi sejak awal menceburi industri seni hinggalah dirinya bergelar Bintang Paling Popular.
“Tanpa sokongan ramai, saya tidak mungkin berada di sini, malah selain keluarga, peminat antara tonggak yang menguatkan semangat saya untuk terus memberikan yang terbaik,” katanya.
Hadir sama, Pengarang Hiburan BH merangkap Pengerusi Jawatankuasa Pengelola ABPBH 3.0, Shamshul Azree Samshir dan Pengurus Besar Pemasaran The New Straits Times Press (NSTP), Farah Ezrin Mohd Mohd Rashidi.
Terdahulu, malam kemuncak ABPBH 3.0 yang disiarkan secara langsung dari Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC), 14 Mei lalu, merekodkan lebih 15 juta capaian dalam pelbagai platform.
2. Shuib & Siti Sarah

Beberapa bulan yang lalu, pelawak terkenal, Shuib dalam laman Instagramnya ada memuat naik sekeping gambar yang menunjukkan dia, dan isterinya Siti Sarah bersama ibunya dengan sebuah kereta yang dihias indah belon.
Difahamkan Shuib menghadiahkan sebuah kereta berwarna putih itu kepada ibunya sempena hari jadi wanita berkenaan pada 8 Disember yang lalu.

3. Janna Nick
PELAKON Janna Nick, 23, membuat kejutan dengan menghadiahkan ibunya kereta mewah Mercedes-Benz CLA 200 yang dianggarkan bernilai lebih RM230,000.

Pelakon dan penyanyi, Janna Nick, membuat kejutan dengan menghadiahkan ibunya sebuah kereta mewah sempena ulang tahun kelahiran ke-44 wanita itu, malam tadi.
Katanya, rezeki tidak putus yang diterima sepanjang tahun lalu adalah berkat doa keluarga dan peminat, sekali gus ingin berkongsi nikmat terbabit bersama insan paling istimewa dalam hidupnya.
“Hadiah ini tidak seberapa jika dibandingkan jasa dan pengorbanan mak menjaga kami adik-beradik tanpa mengharapkan sebarang balasan. Ia tanda terima kasih saya kepadanya.
“Tanpa restu dan sokongan mak yang sentiasa berada di belakang saya walau pada waktu sukar mahu pun senang, membolehkan saya terus melangkah jitu di arena seni ini,” katanya kepada BH.
Menerusi perkongsian video berdurasi 59 saat itu, Janna atau nama sebenarnya Nurul Janna Muner, 23, dalam nada sebak meluahkan penghargaan serta ucapan khas buat wanita istimewa dalam hidupnya, yang dikenali sebagai Shasha atau Mama Scha.
“Tiada perkara lain yang mampu membuatkan saya gembira selain melihat kebahagiaan dan kegembiraan insan yang paling saya sayang.
“Apa saja yang Angah buat dalam dunia ini semuanya adalah untuk mak, bukan untuk orang lain atau sesiapa pun sebab Angah sayangkan mak.
“Angah tak tahu apa yang Angah nak buat dalam dunia ini kalau mak tiada. Semoga mak gembira selalu, panjang umur dan sihat sentiasa,” katanya menerusi video di Instagram.
Perkongsiannya itu mengundang maklum balas lebih 1,100 komen dan video terbabit juga ditonton lebih 566,000 kali.
Terdahulu, adik Janna, Nurul Balqis, 15, dilihat menyerahkan kunci kereta kepada ibu mereka yang tampak terkejut dan menitiskan air mata saat menerima hadiah berkenaan.
Daripada video terbabit, jelas kelihatan kereta mewah rona hitam itu dihiasi riben kuning gergasi pada pemegang pintu bahagian penumpang di sebelah pemandu.
Rata-rata peminat turut mengucapkan selamat hari jadi kepada wanita berkenaan, selain memuji kejelitaannya.
4. Hairul Azreen & Hanis Zalikha
Selain kerete diatas hairul juga pernah hadiahkan kereta dibawah
“Terima kasih mak abah”

Sweet kan Hairul bagi hadiah kat mak dia? Bagi Hairul hadiah yang diberi ni pun takkan terbanding pengorbanan ibu menjaga Hairul dari kecil ke besar.
Hadiah terakhir sebelum saya kahwin kepada mak tercinta, terima kasih mak abah jaga Fendi dgn baik selama 27tahun ini tak terbalas jasa & pengorbanan mak abah #SayaHanyaPerlukanDoaMakAbah @habsahdesa
Sumber: BH,Sinar,UTUSAN
Kredit : https://kisahrumahtangga.net
The post Rupa-rupanya 10 Artis Malaysia Yang Ada ‘Bau-bau Bacang’ Sesama Artis Yang Ramai Tidak Tahu appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2018/11/13/rupa-rupanya-10-artis-malaysia-yang-ada-bau-bau-bacang-sesama-artis-yang-ramai-tidak-tahu/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Selebriti Malaysia Ini Pernah Berkahwin Lebih Dari 2 Kali Tidak Sangka Artis No 2 Pernah Berkahwin 4 Kali

Selebriti Malaysia Ini Pernah Berkahwin Lebih Dari 2 Kali Tidak Sangka Artis No 2 Pernah Berkahwin 4 Kali

papar berkaitan - pada 2/11/2018 - jumlah : 898 hits
Siapa sahaja yang mahu rumahtangga yang dibina hancur sekelip mata dengan pelbagai punca Akan tetapi kegagalan perkahwinan kali pertama bukanlah titik noktah buat 7 selebriti ini Sebaliknya mereka bangun dan mencari pelengkap hidup mereka B...
Wow Kacak Ini Dia 12 Artis Lelaki Malaysia Yang Ada Korean Style Nampak Macho

Wow Kacak Ini Dia 12 Artis Lelaki Malaysia Yang Ada Korean Style Nampak Macho

papar berkaitan - pada 13/11/2018 - jumlah : 2421 hits
Lazimnya peminat Kpop minat dengan penyanyi Kpop atau pelakon Kdrama kan Tapi korang perasan tak ada beberapa artis Malaysia yang berpenampilan dan stailnya seperti artis Korea Yela nak minat artis Kpop nak jumpa tu jauh sangat ke Korea nun...
5 Artis Malaysia Ini Ada Bakat Melukis

5 Artis Malaysia Ini Ada Bakat Melukis

papar berkaitan - pada 16/11/2018 - jumlah : 944 hits
Wah tak sangka MH selain berlakon menyanyi rupa rupanya artis artis ini pandai juga melukis Ye lah kalau dah ada darah seni yang mengalir di badan pasti banyak lagi ilmu seni yang dimiliki kan Nak tahu siapa artis artis pandai melukis yang ...
Ramai Tak Tahu Rupanya Inilah Kehidupan Awal Izara Aishah Sebelum Bergelar Artis Popular

Ramai Tak Tahu Rupanya Inilah Kehidupan Awal Izara Aishah Sebelum Bergelar Artis Popular

papar berkaitan - pada 2/11/2018 - jumlah : 848 hits
Izara Aishah Hisham lahir 28 September 1992 atau lebih dikenali sebagai Izara Aishah ialah seorang pelakon dan model dari Malaysia Beliau mula bergiat aktif dalam bidang lakonan sejak 2011 dan muncul dalam beberapa drama telefilem dan filem...
Uqasha Senrose 4 Artis Malaysia Pakai Lv Ada Yang Sampai Rm23k

Uqasha Senrose 4 Artis Malaysia Pakai Lv Ada Yang Sampai Rm23k

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 821 hits
Sebagai artis tanah air tentunya penampilan bermula dari atas hinggalah bawah selalu akan menarik minat masyarakat Malah ia sudah menjadi trend kalangan anak muda Salah satu yang ditiru oleh kebanyakan orang tentunya adalah beg tangan super...
10 Artis Wanita Bertudung Paling Comel Di Malaysia No 1 Paling Sopan Dan Comel Bermata Bulat

10 Artis Wanita Bertudung Paling Comel Di Malaysia No 1 Paling Sopan Dan Comel Bermata Bulat

papar berkaitan - pada 7/11/2018 - jumlah : 2194 hits
Malaysia memang terdapat ramai artis wanita yang comel namun artis bertudung selalu menjadi pilihan peminat kerana lebih comel ayu sopan dan lain2 Kami mengumpulkan gambar top 10 artis bertudung yang paling comel terbaik untuk anda Walaubag...
7 Artis Malaysia Yang Memiliki Superbike Memang Bergaya Habis Yang Last Tu Motor Dia Paling Power

7 Artis Malaysia Yang Memiliki Superbike Memang Bergaya Habis Yang Last Tu Motor Dia Paling Power

papar berkaitan - pada 4/11/2018 - jumlah : 1447 hits
Sekarang kalau lepak di mana2 pun salah satu isu yang hangat dibualkan oleh kaum adam ialah isu superbike selain daripada isu bola sepak Siapa yang tak nak pakai superbike Memang menjadi kegilaan ramai lelaki kepada superbike pada masa kini...
Inilah Dia Wajah Artis Wanita Malaysia Dan Antarabangsa Tanpa Make Up Siapa Nampak Paling Cantik

Inilah Dia Wajah Artis Wanita Malaysia Dan Antarabangsa Tanpa Make Up Siapa Nampak Paling Cantik

papar berkaitan - pada 7/11/2018 - jumlah : 1864 hits
Setiap wanita memiliki kecantikan mereka tersendiri Tapi sekarang ni susah nak cari wanita yang semula jadi cantik tanpa mekap Sebut je pasal selebriti mesti ramai yang cakap Deorang tu cantik sebab mekap kalau tak mekap tak cantik pun Kami...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


M U S M

Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools