Rezeki Datuk Azizul Beri Pingat Buat Negara Baru Tahu Isteri Hamil No 3 Terus Sujud Syukur


Tarikh 8.8 2021 jadi hari paling bermakna buat jaguh trek negara, Datuk Azizulhasni Awang, apabila membawa khabar gembira kepada rakyat Malaysia setelah berjaya menghadiahkan pingat perak untuk negara dalam acara keirin lelaki di Kejohanan Olimpik Tokyo 2020.
Kredit: Bernama Azizulhasni dalam satu sesi temubual bersama Astro Arena tak dapat menahan sebak dan terus menitiskan air mata ketika menceritakan dugaan dan tekanan yang dihadapinya sepanjang saingan Olimpik Tokyo 2020 ini.

Kata Azizulhasni kepada Astro Arena, kejayaan yang diperoleh hari ini adalah berkat doa seluruh ahli keluarga dan rakyat Malaysia walaupun dia terpaksa berkorban untuk anak, isteri, ibu dan ayahnya.
Dalam linangan air mata itu, Azizulhasni memberitahu sukar untuk beliau meninggalkan isteri bersama anak-anaknya di Melbourne, Australia.

Tambah sedih lagi, ketika sedang membuat persiapan untuk saingan Olimpik ini, Azizulhasni turut menerima khabar bahawa bapa tercinta di tanah air sedang diuji dengan mild stroke.
“Sedih sangat sebab tak dapat nak jenguk ayah, tapi adik beradik saya beri sokongan dan minta untuk fokus Olimpik je, jangan fikir ayah. Sahut cabaran demi negara.
Kredit: Bernama “Bukan itu saja, pengorbanannya meninggalkan kampung dan ibu sejak berusia 15 tahun demi sukan berbasikal ini dianggap berbaloi dengan apa yang diperoleh hari ini,” katanya.
Sementara itu, dalam momen penuh emosi itu, satu khabar tak terduga ‘dihadiahkan’ kepada Azizulhasni apabila isterinya, Datin Athiah Ilyana Abd Samat kini sedang mengandung anak ketiga mereka.

Azizulhasni terus sujud syukur apabila mendengar berita gembira yang disampaikan oleh wartawan, Bazly Azmi selepas acara penyampaian pingat.

Tahniah Azizulhasni! Anda tetap kebanggaan rakyat Malaysia apabila Jalur Gemilang tetap berkibar di Velodrom Izu.
Mama jom rileks jap, klik link ni!
Sertai Webinar penyusuan terbesar ‘Mama Tak Penat Susukan Anak’ yang dianjurkan Pa&Ma tahun ini. Webinar PERCUMA ini menampilkan panel-panel hebat seperti Dato’ Dr Sheikh Muszaphar, Dr Seri Suniza, Dr Hairin Anisa, Puan Asiah Maharam dan perkongsian istimewa oleh Dato’ Siti Nurhaliza.
Selain mendapat ilmu penyusuan, peserta juga berpeluang memenangi hadiah cabutan bertuah. Daftar segera di https://toko.ideaktiv.com/product/webinar-mama-tak-penat-susukan-anak/ atau terus scan QR Code pada poster.

(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti or event dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents)
 
The post Rezeki Datuk Azizul. Beri Pingat Buat Negara, Baru Tahu Isteri Hamil No 3, Terus Sujud Syukur! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/rezeki-datuk-azizul-beri-pingat-buat-negara-baru-tahu-isteri-hamil-no-3-terus-sujud-syukur/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Baru Nikah 10 Bulan Suami Longlai Dapat Berita Isteri Hamil Anak Sulung Meninggal

Baru Nikah 10 Bulan Suami Longlai Dapat Berita Isteri Hamil Anak Sulung Meninggal

papar berkaitan - pada 2/8/2021 - jumlah : 466 hits
Tak siapa tahu tentang ajal jodoh dan juga rezeki seseorang Siapa sangka kegembiraan menanti detik bahagia bertukar duka dalam sekelip mata sahaja tanpa ditunda tunda Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikTok menggunakan n...
Azizulhasni Sujud Syukur Dapat Berita Isteri Mengandung Anak Ketiga

Azizulhasni Sujud Syukur Dapat Berita Isteri Mengandung Anak Ketiga

papar berkaitan - pada 8/8/2021 - jumlah : 203 hits
Dalam momen penuh emosi tadi satu khabar tak terduga dihadiahkan kepada Azizulhasni apabila isterinya Datin Athiah Ilyana Abd Samat kini sedang mengandung anak ketiga mereka Jaguh trek Datuk Azizulhasni Awang hari ini telah membawa khabar g...
Bukan Mudah Alahan Suami Tiada Disisi Isteri Datuk Azizul Berterima Kasih Pada Banyak Membantu

Bukan Mudah Alahan Suami Tiada Disisi Isteri Datuk Azizul Berterima Kasih Pada Banyak Membantu

papar berkaitan - pada 8/8/2021 - jumlah : 592 hits
Datuk Azizulhasni Awang telah berjaya meraih pingat perak untuk negara dalam acara keirin lelaki di Kejohanan Olimpik Tokyo 2020 sebentar tadi Kejayaan ini merupakan hadiah yang amat bernilai buat rakyat Malaysia dan isteri kepada Datuk Azi...
Yaya Syukur Kini Hamil 11 Minggu

Yaya Syukur Kini Hamil 11 Minggu

papar berkaitan - pada 12/8/2021 - jumlah : 254 hits
Keperibadian Syakila Norazma Amira memikat hati Muhammad Azri HULU TERENGGANU Wanita kerdil memiliki ketinggian 118 sentimeter yang perkahwinannya bersama lelaki normal tular di media sosial pada April lalu bakal bergelar ibu setelah disahk...
Tak Mudah Lalui Trimester Pertama Tanpa Suami Disisi Tapi Syukur Isteri Azizulhasni

Tak Mudah Lalui Trimester Pertama Tanpa Suami Disisi Tapi Syukur Isteri Azizulhasni

papar berkaitan - pada 9/8/2021 - jumlah : 421 hits
Siapa yang tak sebak apabila suami tercinta dapat mengukir nama di pentas antarabangsa susulan memenangi pingat di sukan Olimpik Tokyo 2020
Tubuh Task Force Vaksinasi Ibu Hamil Seluruh Negara Amk

Tubuh Task Force Vaksinasi Ibu Hamil Seluruh Negara Amk

papar berkaitan - pada 12/8/2021 - jumlah : 160 hits
Kematian artis terkenal Allahyarhamah Siti Sarah Raissuddin baru baru ini akibat Covid 19 dalam keadaan beliau tidak divaksin kerana sedang hamil menimbulkan kesedaran perlunya ibu ibu hamil divaksin segera bagi mengelakkan mereka mengalami...
Terus Rasa Macam Wira Negara Lepas Vaksin

Terus Rasa Macam Wira Negara Lepas Vaksin

papar berkaitan - pada 13/8/2021 - jumlah : 204 hits
Hai pembaca kesayangan Assalamualaikum Masih ingat posting Misz ella tentang Mana vaksin Kalau tak ingat sila klik Nak dijadikan cerita selepas 2 hari saya berkeluh kesah di blog tentang giliran vaksin saya akhirnya giliran saya untuk menda...
Aaron Chia Soh Wooi Yik Pungut Pingat Pertama Negara Di Sukan Olimpik Tokyo

Aaron Chia Soh Wooi Yik Pungut Pingat Pertama Negara Di Sukan Olimpik Tokyo

papar berkaitan - pada 2/8/2021 - jumlah : 456 hits
Pasangan beregu lelaki utama berjaya memungut pingat untuk pasukan negara selepas memperoleh pingat gangsa sebentar tadi Aaron Chia Soh Wooi Yik berjaya menumpaskan pasangan beregu Indonesia yang juga pilihan kedua Mohammad Ahsan Hendra Set...
Hiburan Sering Muat Naik Foto Tutup Perut Persoalan Neelofa Hamil Terus Jadi Tanda Tanya

Hiburan Sering Muat Naik Foto Tutup Perut Persoalan Neelofa Hamil Terus Jadi Tanda Tanya

papar berkaitan - pada 30/7/2021 - jumlah : 244 hits
Tidak dinafikan bahawa aktiviti dan kemas kini terbaru Neelofa pasti akan menjadi ikutan ramai Merupakan selebriti kesukaan ramai sudah pasti semua mahu mengikuti perkembangan dirinya ARTIKEL BERKAITAN AdvertisementDisebabkan oleh itu ramai...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

Asal Usul Coca Cola

10 Penyanyi Berentap Dalam The Hardest Singing Show 2024 Kreativiti Luar Limitasi

Lumira Eka Heights Epitome Of Contemporary Living

Perbadanan Kemajuan Negeri Pahang Kenal Pasti Potensi Pembangunan Sekitar Stesen Ecrl



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Makan Makan Bersama Adik Adik Tersayang

Kenapa 9 Mei Digelar Hari Bodoh Semalaysia Ini Kah Sebabnya

Pelamin Anganku Musnah

How Niacinamide Benefits To Your Skin

Old Town White Coffee Old Town Asam Laksa Sedap

Nostalgia Raya Di Legoland Malaysia Resort