Revesol Multi Factor Age Reverse Cream With Hydration Kekalkan Keremajaan Kulit


Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Kekalkan Keremajaan Kulit  |  Akhir tahun lepas aku ada review satu produk dari Neil Armayan iaitu Biosol Hygiene Wash.. Now, sekali lagi aku nak share personal review aku tentang satu lagi produk dibawah label yang sama iaitu Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration dimana produk ini mampu mengekalkan keremajaan kulit..


Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration

Ok, kalau korang nak tahu Neil Armayan Revesol ini dirumuskan secara klinikal sebagai krim Multi-Factor Age Reverse yang powerfull kerana ia dihasilkan dari bahan PhytoCellTec Malus Domestica yang bukan sahaja melindungi tetapi juga membaiki sel induk semulajadi kulit dan fungsi yang berkaitan. Ia secara langsung dapat melawan proses penuaan dengan mengoptimumkan prestasi sel induk kulit kita.

Jangan tak tahu ye, krim Revesol ni bukan sebarangan krim ye, ia diformulasi daripada teknologi hyaluronic filling spheres dimana ia dapat memberikan hydration yang maximum kepada kulit muka kita..


Tak keterlaluan kalau aku katakan krim Revesol ni adalah alternatif yang lebih baik daripada Botox dengan komponen pelembap dan perlindungan UV yang ada padanya. Yang berangan-rangan nak cucuk botox tu, rasanya tak payah la dah ye teruskan hasrat tu, boleh aku try Neil Armayan Revesol ni lebih selamat dan bagus untuk kulit.. Kebaikan tambahan yang ada pada krim ini termasuk ciri anti-kulat, anti-keradangan dan pengurangan jerawat. Kalau korang nak tahu, pendekatan bersifat holistik ini terhasil daripada penyelidikan bertahun-tahun dan kajian terperinci terhadap maklumbalas daripada wanita di seluruh dunia..

Kebaikan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration


Melewatkan penuaan selPerlindungan dipertingkat dan pemulihan fungsi sel induk kulitMeningkatkan vitaliti dan meremajakan sel-sel kulitCiri pelembap yang luar biasaSangat berkesan melawan kedutan dan garis halusMengurangkan keradangan dan pembetukan jerawatMengelakkan liang tersumbat dan memberikan ruang untuk pertumbuhan sel baruMemberi perlindungan nominal terhadap sinaran ultraviolet matahariCiri antikulat
Packaging Dan Tekstur Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration
Firstime dapat parcel Revesol Cream ni, aku dah rasa kagum dengan packagingnya yang sangat eksklusif dengan boxnya yang super owsem!! Bermula dengan boxnya sehinggalah kepada packaging krim itu sendiri memang semuanya terasa eksklusif setanding dengan kebaikannya.. Secara keseluruhan, bila tengok saja packagingnya dah terasa yakin dengan produknya.. Serius aku suka!




Itu tentang packaging.. Kalau teksturnya pula apa yang boleh aku katakan adalah ia sejenis yang sekali pandang macam krim biasa tetapi bila dah apply, eh! macam gel pulak rasanya.. Haaa camno tu.. Sape nak jawab?? Hehe.. Paling aku suka tentang krim Revesol ni adalah ia tak meninggalkan kesan melekit setelah di apply kat muka.. Itu yang paling utama bila aku pilih sesuatu krim untuk muka aku.. Asal melekit jerk, memang aku reject awal lagi.. Tak selesa weh!


Alhamdulillah Revesol ni sangat selesa bila dipakai dan sesuai dengan kulit aku yang jenis kombinasi ni.. Lagi satu keistimewaan Revesol ni ia mudah diserap dan selepas apply kat muka, kulit akan rasa lebih lembap, lembut dan lagi best nampak glowing gitchewww!

Antara bahan-bahan yang terkandung di dalam Revesol Cream ni adalah seperti Etilheksil Palmitat, Silika Dimetil Sililat, Butilena Glikol, Sodium Hialuronat, Saccharomyces Lisat, Kanji Jagung yang diubahsuai, Pantenol, Tokoferil Asetat, Sel Induk Malus Domestica, Asid Salisilik, Gam Akasia Senegal, Asetil Heksapeptida-8 dan Minyak Biji Slimmondsia Chinensis (Jojoba)
Cara Guna Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration

Cara guna krim ni sama saja macam krim muka yang lain.. Cuma perlu sapu pada setiap pagi dan malam selepas cuci dan toning wajah.. Urut secara perlahan-lahan pada kulit muka. Biarkan krim absorbs sepenuhnya ke dalam kulit.. 
Kalau waktu siang, biasanya aku akan apply krim Revesol ni sebelum aku makeup.. Yesss, makeup aku nampak lebih flawless tau!! Sebab tu aku sayang ketat-ketat Revesol ni.. hehe.

Apa Kata Lea Azleeya Setelah Menggunakan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration?

AKU SUKA!! haa tu dia.. Besar gedabak font tu.. hehe.. Serius aku suka Revesol krim ni sebabnya ia serasi dengan kulit aku yang jenis kombinasi ni.. Selalunya kalau aku pakai krim yang tak sesuai, mesti muka aku akan nampak berminyak gile.. Tetapi tidak dengan Revesol Cream ni.. Dah apply kat muka, memang tak rasa berminyak dan melekit langsung.. Memang best giler!

Sungguhpun begitu, ia tidak pula menyebabkan kulit menjadi kering sebaliknya melembapkan kulit aku.. Yelah nama lagi 'with hydration' kan, mestilah memberikan kelembapan pada kulit.. Bukan tu saja buatkan aku jatuh cinta dengan krim ni, tetapi ia juga melembutkan kulit muka dan memberi effect glowing pada wajah.. Bolehlah fefeeling glow glowing gitu kann.. hehe.. 
Lagi best krim ni didatangkan dalam saiz 30gm.. Banyak tu woihh!! Memang boleh tahan 2-3 bulan kalau pakai dalam kuantiti yang tak overdose.. Hiks.. Cam aku lebih suka pakai secara nipis sahaja.. Korang aku tataw la tahap pemakaianya macam mana.. So, depend pada pemakaian juga... 
Dapatkan Revesol Multi-Factor Age Reverse Cream With Hydration Untuk Kekalkan Keremajaan Kulit.

Aku dah cuba Revesol Cream ni dan aku sangat menyukainya.. Korang yang mana nak mengembalikan keremajaan kulit tu, tak yah la nak cucuk botox bagai ye, mai pakat pakai Revesol cream ni.. Kesan dia memang terbaik!! 
Buat my beauty readers, aku nak bagi korang peluang untuk dapatkan Revesol Cream ni dengan harga lebih rendah.. Macam mana? Haaa korang boleh gunakan voucher code : NEILLEA20 untuk dapatkan 20% diskaun dengan pembelian secara online di Shopee di link ini : https://bit.ly/2HoiuIJ.. Diskaun voucher code ini hanya terhad kepada 10 orang terawal sahaja tau.. So, siapa cepat dia dapat.. Grab now!

Untuk sebarang pembelian atau info lanjut, sila layari :-
Websitehttp://www.neilarmayan.kr/
Facebookhttps://www.facebook.com/neilarmayan
Instagramhttps://instagram.com/n.armayanig
Shopeehttps://shopee.com.my/neilarmayankorea



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.leaazleeya.com/2019/03/revesol-multi-factor-age-reverse-cream.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tips Penjagaan Muka Untuk Kulit Kusam Dan Nampak Natural Sepanjang Hari Dengan Gold Nano Cc Cream

Tips Penjagaan Muka Untuk Kulit Kusam Dan Nampak Natural Sepanjang Hari Dengan Gold Nano Cc Cream

papar berkaitan - pada 20/3/2019 - jumlah : 438 hits
Tips Penjagaan Muka Untuk Kulit Kusam dan Nampak Natural Sepanjang Hari Dengan Gold Nano CC Cream Siapa suka make up natural Yeay kita geng Gee antara mereka yang kategori malas bersiap Al maklumlah anak ada 4 bawah umur pulak tu Nak bersia...
Rahsia Wanita Jepun Kekalkan Kulit Wajah Bersinar Keemasan

Rahsia Wanita Jepun Kekalkan Kulit Wajah Bersinar Keemasan

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 276 hits
Rata rata wanita pastinya inginkan kulit wajah yang bersinar dan licin bukan Meskipun telah banyak menggunakan pelbagai produk kecantikan namun ada lagi yang The post appeared first on
Nf Solution Bar Produk Rawatan Kulit Bermasalah Keluaran Usahawan Muslim

Nf Solution Bar Produk Rawatan Kulit Bermasalah Keluaran Usahawan Muslim

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 286 hits
Assalam komrad Mesti diluar sana diantara kita tercari cari produk rawatan kulit bermasalah yang diyakini selamat halal dan berkesan dengan harga berpatutan Kali ini aku nak up satu produk rawatan kulit keluaran usahawan MuslimJenama NURFAH...
Resep Sambosa Praktis Dengan Isi Ragout Dan Kulit Lumpia

Resep Sambosa Praktis Dengan Isi Ragout Dan Kulit Lumpia

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 189 hits
Resep sambosa praktis dengan isi ragout dan kulit lumpia Sajikan dengan cabai rawit hijau Bisa juga disajikan bersama saus sambal botolan
Jaga Wajah Sebelum Kahwin Elok Elok Guna Tepung Beras Dan Tomato Untuk Kecilkan Pori Dan Licinkan Kulit

Jaga Wajah Sebelum Kahwin Elok Elok Guna Tepung Beras Dan Tomato Untuk Kecilkan Pori Dan Licinkan Kulit

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 320 hits
Jaga Wajah Sebelum Kahwin Elok Elok Guna Tepung Beras Dan Tomato Untuk Kecilkan Pori Dan Licinkan Kulit Selain penjagaan mencuci wajah dengan tiga langkah pemakaian masker juga penting untuk membuat rawatan kecantikan sendiri di rumah Tidak...
Ini Rahsia Wanita Jepun Kekalkan Pengayaan Rambut Secara Rapi Dan Cantik

Ini Rahsia Wanita Jepun Kekalkan Pengayaan Rambut Secara Rapi Dan Cantik

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 367 hits
Bagi yang free hair pastinya sentiasa ingin tampil kelainan dengan gaya rambut yang berbeza setiap hari bukan Tapi kekangan masa akan membuatkan The post appeared first on
Cara Betul Kekalkan Kesegaran Ikan Yang Disimpan Dalam Freezer Boleh Tahan Berbulan

Cara Betul Kekalkan Kesegaran Ikan Yang Disimpan Dalam Freezer Boleh Tahan Berbulan

papar berkaitan - pada 27/3/2019 - jumlah : 483 hits
Ketahui Cara Betul Kekalkan Kesegaran Ikan Yang Disimpan Dalam Freezer Boleh Tahan Berbulan Cara Simpan Ikan Yang Betul Dalam Freezer
Bantah Pm Kekalkan Kiandee Ahli Pac Dari Bn Dan Pas Akan Letak Jawatan

Bantah Pm Kekalkan Kiandee Ahli Pac Dari Bn Dan Pas Akan Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 25/3/2019 - jumlah : 276 hits
Anggota parlimen BN dan PAS dalam Jawatankuasa Kira Kira Wang Negara berkata mereka akan meletakkan jawatan daripada jawatankuasa itu sebagai bantahan terhadap keputusan kerajaan mengekalkan Ronald Kiandee sebagai pengerusinya Bercakap dala...
Kulit Anak Eczema

Kulit Anak Eczema

papar berkaitan - pada 6/4/2019 - jumlah : 399 hits
Assalamualaikum Selamat petang Petang ni nad nak share pasal eczema Sebabnya anak nad Muhammad Hazim Dahin ni ada eczema Dulu masa baby dia kena yang teruk sangat Dia gatal dia garu sampai calar kulit kepala Nad pernah review ni Memang elok...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Hospital Kuala Pilah

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Patut Tak Boleh Daftar

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Data Analytics In Business Decisions

Lirik Lagu Berdamai Ghea Inderawani

Drama Sebiru Hujung Borneo

Iddah Bercerai Panduan Pengiraan Tempoh Iddah Untuk Wanita Bercerai

Tvet Tahfiz Mara Bidang Pengajian Syarat Kemasukan

Den Manjo Feat Eda Ezrin Adik Jando Abe Dudo Raya Chord