Resepi Rahsia Cantikkan Wajah Paling Mudah Bersama Althea Abloom Eksklusif


Resepi Rahsia Cantikkan Wajah Paling Mudah Bersama Althea Abloom EksklusifProduk baru datang lagi. Suka tau althea korea buat produk yang sangat comel. Dah cantik, murah kadang dah beli sayang tau nak guna. Kali ini Althea ada keluarkan produk Althea Eksklusif iaitu Althea Abloom Product. Nak manjakan wajah, nak buang bitnik hitam yang degil dan nak buat basic makeup semua ada dalam satu produk. Kiranya macam resepi rahsia cantikkan wajah paling cepat dan pantas. yang pasti nampak boommm.


RECEPI FOR SPARKLING SKIN ( RM2/ 1 sheet )
Jika di lihat terdapat 4 jenis mask yang berlainan objektif nya terhadap kulit wajah. Diantara adalah seperti : 
Water-Me-Long-Ini sangat sesuai kalau kulit wajah macam terasa kering. Mungkin sebab cuaca panas, jadi apabila anda pakai, akan terasa sejuk, segar ibarat macam anda makan buah tembikai. Buah tembikai juga membantu badan kita tambah air. Jadi fungsinya di mask juga sama.


Sparkle-Me-Right-Pertama kali pakai mask yang baunya lemon agak tajam. kalau ada kulit wajah yang luka akibat jerawat atau anda garu, mesti semasa pakai anda akan merasa sikit pedih tetapi bukan lah teruk. Sikit sahaja. Fungsi nya adalah untuk membantu mecerahkan kulit. So siapa suka angkat tangan???

Avo-Cuddle-Me- ini kiranya 1st time cuba mask yang berasaskan Avocado. Selalu tengok orang makan dan buat masker guna avocado pure lah. Yang pastinya semasa khaty pakai ianya sangat halus, bau macam herba sikit. Tetapi selepas guna kulit wajah jadi lagi halus dan lembut.

Ac-Me-Peach- Ini juga khaty suka kerana ianya bau sangat lembut. Masa pakai terasa segar dan macam comel ja wajah. Fungsi Peach ini sendiri adalah untuk menyerikan wajah. Sebab tu terasa cantik.

Cara penggunaan mask.Cuci muka kemudian pakai mask di wjaha. Hindarkan di bahagian mata dan juga mulut.Kemudian pakai mask di wajah, hindarkan di bahagian mata dan juga mulut Biarkan selama 10-20 minit dan kemudian tanggalkan. Selepas itu buat urutan di wajah dengan jari-jemari ajaib anda untuk melengkapkan proses nya.



BHA BLACKHEAD BLASTER
Kebiasannya nak hilangkan blackhead ni selalu tak tahan dengan sakit nya tu, tapi nak hilangkan. Macam mana tu??? Apa kata anda cuba BHA BLACKHEAD BLASTER (BBB) dari A'Bloom.

Untuk pengetahua. Anda, BHA Blackhead Blaster ni merupakan cara yang paling senang dan cepat untuk merawat masalah blackheads, whiteheads dan juga kulit mati dekat muka kita. Ye la kan, bukan boleh duduk senang bila dia naik macam seronok pula timbul kat wajah kan. 

Ianya diformulasi dari bahan semulajadi seperti arang, apricot seeds, tea tree leaf oil dan natural BHA, BBB membantu secara lembut membersih pori hingga ke akar tanpa meninggalkan kesan merah pada wajah. Lembut ja kita singkirkan dia OK.

Cara nak guna BHA BLACKHEAD Baster
1.  Bersihkan wajah biar dia basah2 lembab gitu.
2. Sapu pada kawasan yang bermasalah dan urut secara membulat selama 30 saat.
3. Bilas dengan air bersih atau pun nak cepat khaty guna wet tisu untuk wajah. Pun boleh.


RM16/ 8g

MERINGUE PUFFIni paling khaty suka. Meringue Puff . Ada 2 jenis meringue puff. Giant dan Baby puff. Memang jatuh hati sewaktu guna meringue puff, tak kira baby atau punn giant. Kelabihan Meringue Puff adalah:- Ianya sangat sesuai buat anda yang baru nak berjinak-jinak nak belajar makeupCepat dan mudah di gunakan berbanding tool makeup yang lain.Ianya akan membantu meratakan foundation ke seluruh wajah Ianya boleh di basahkan untuk mendapatkan hasil wajah yang lembab dan segar. Kalau nak kelihatan matte boleh guna tanpa basahkan Puff tersebut.Paling penting sangat versetile Puff.
RM8 / 1 puff
Giant puff adalah untuk meratakan foundation. Bahagian bucu nya boleh capai ke bahagian yang kecil seperti di celahan hidung dan bawah mata. Baby Puff boleh di gunakan untuk concealer. Sangat cepat bekerja.

Sebaik nya tukar Puff selepas 3 bulan untuk menjaga kulit wajah. Ianya mudah di cuci. Boleh gunakan sabun basuh tangan atau pencuci baby di rumah dan keringkan di tempat yang sesuai. Puff ini di perbuat daripada High Density non toxic + latex free foam.
RM11 / 3 puff

Ini wajah selepas guna A'bloom produk. Lagi senang nak makeup sebab kulit dah lembut halus, jadi ini hasil nya. Cantik ke tidak?? 🥰🥰

Untuk maklumat lanjut mengenai produk althea boleh layari :-

Website : https://my.althea.kr/
Ig : altheakorea
Fb : Altheakorea

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.khatyaiman.com/2019/05/resepi-rahsia-cantikkan-wajah-paling-mudah-bersama-althea-abloom-eksklusif.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rahsia Buat Duit Cloud 10k Sebulan Cara Paling Mudah Secara Online

Rahsia Buat Duit Cloud 10k Sebulan Cara Paling Mudah Secara Online

papar berkaitan - pada 15/5/2019 - jumlah : 698 hits
Adakah anda sedang buntu memikirkan masalah kewangan Sudah cuba pelbagai cara buat side income tetapi tiada hasil JOM SERTAI DUIT CLOUD Tak perlu runsing dan sakit kepala lagi Anda sebenarnya boleh menjana pendapatan sehingga RM2000 RM5000 ...
Koleksi Resepi Biskut Paling Mudah Paling Popular Orang Buat Bila Menjelang Raya Di Sarawak

Koleksi Resepi Biskut Paling Mudah Paling Popular Orang Buat Bila Menjelang Raya Di Sarawak

papar berkaitan - pada 25/5/2019 - jumlah : 1841 hits
Koleksi Biskut Paling Popular Wajib Ada Assalamualaikum semua korang tengah buat apa confirm Mesti ada yang dah start buat biskut raya kan Betul tak Fiza pulak satu benda pun tak buat lagi Entahla Maybe disebabkan beraya di rumah mertua kot...
6 Tips Jimat Elektrik Paling Mudah

6 Tips Jimat Elektrik Paling Mudah

papar berkaitan - pada 24/5/2019 - jumlah : 1987 hits
Cuaca di Malaysia sememangnya panas dan secara tidak langsung ia boleh menyebabkan kenaikan caj bil elektrik disetiap rumah Mana taknya air cond dan peti sejuk perlu berkerja keras untuk maintainkan suhu Bila sudah pasang air cond pasang ki...
Resepi Mee Hailam Mudah

Resepi Mee Hailam Mudah

papar berkaitan - pada 19/5/2019 - jumlah : 419 hits
Mee hailam merupakan antara menu kegemaran anak bujang CN Kalau Irfan dia akan cakap mee kicap Berbeza dengan mee kicap mee hailam ini rasa lada sulah dan kesat kesat sikit pada lidah Memang sedap dan mudah disediakan Bagi anda yang ingin m...
Pencinta Dessert Boleh Buat Sendiri 9 Resepi Mudah Dari Pudding Sensation By Izma Azmira

Pencinta Dessert Boleh Buat Sendiri 9 Resepi Mudah Dari Pudding Sensation By Izma Azmira

papar berkaitan - pada 17/5/2019 - jumlah : 436 hits
PUDING HITAM PUTIH BAHAN A 8 gm agar agar serbuk 250 gm gula 800 gm air 200 gm susu cair 150 gm coklat masakan potong kecil 2 biji kuning telur BAHAN B 100 gm coklat masakan putih 80 ml susu CARA MEMBAUAT Masukkan serbuk agar agar gula dan ...
Biskut Paling Senang Tak Payah Guna Oven Resepi Chocoball

Biskut Paling Senang Tak Payah Guna Oven Resepi Chocoball

papar berkaitan - pada 19/5/2019 - jumlah : 595 hits
Biskut Paling Senang Tak Payah Guna Oven Resepi ChocoballJom kekawan kita buat ni senang sangat tak perlu guna oven untuk membakarnya
Ketupat Cara Saya Paling Senang Paling Mudah

Ketupat Cara Saya Paling Senang Paling Mudah

papar berkaitan - pada 22/5/2019 - jumlah : 570 hits
Ketupat Cara Saya Paling Senang Paling MudahBoleh buat hari raya nanti ni
Resipi Lauk Kampung Asam Pedas Ikan Kembung Paling Mudah Sedap Tak Hanyir

Resipi Lauk Kampung Asam Pedas Ikan Kembung Paling Mudah Sedap Tak Hanyir

papar berkaitan - pada 22/5/2019 - jumlah : 1549 hits
Terasa nak makan lauk pauk yang simple sahaja untuk sajian makan tengahari ni Menu perkongsian saudari Akma Abdullah ni boleh dicuba Memang mudah yang paling penting sangat sedap ASAM PEDAS IKAN KEMBUNGBAHAN BAHAN 6 ekor ikan potong 22 kunt...
Standby Guys Pengurangan Subsidi Petrol Bakal Bermula

Imf Menyokong Prakiraan Pertumbuhan Kdnk Malaysia Pada 2024 Kepada 4 4

Reforms Not A Panacea For Weak Ringgit Says Economist

Will The Middle East Conflict Derail Our Economy

Afidavit Zahid Mungkin Jejas Hubungan Dengan Anwar

Sustainable Weekend Villa By Kanopea Architecture Studio And T3 Architects In Vietnam

Pengasas Pbrs Joseph Kurup Meninggal Dunia

Gugurnya Dosa Waktu Solat



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


The Spark Of Innovation

Lirik Lagu Hidupku Sebelum Mati Kunto Aji

Doa 12 Pintu Pembuka Pintu Rezeki Segala Kebaikan

Daun Kelor Mujarab Untuk Diebetes Fahami 15 Khasiatnya

Menikahi Ibu Kandung Humor Kampung By Dr Hm Rakib S H M Ag Pekanbaru

Lirik Lagu Sio Ado Mnukwar