Rawatan Fotona Lasers Di Toscana Medi Clinic



Rawatan Fotona Lasers Di Toscana Medi Clinic. Assalammualaikum semua! Wahhh dah lama tidak kemaskini berkenaan rawatan kecantikan dan kesihatan dari Toscana Medi Clinic. Kali terakhir ke sini pada tahun 2016. Dalam tempoh 4-5 tahun ni, Ruby sibuk membahagi masa untuk anak-anak. Sampaikan tak sempat nak buat temujanji dengan Toscana Medi Clinic (TMC). Seronok ke TMC ni sebab rawatan yang disediakan ikut keperluan kita dan sangat berbaloi-baloi harganya. Kalau ada promosi bulanan tu, elok sangat untuk kita grab. Harga sampai 50% diskaun, siapa nak bagi? Tambahan pula menggunakan mesin berteknologi tinggi. Fuhhhh. Inilah masa untuk manjakan diri sambil menjaga diri. Hehe.

Rawatan Fotona Lasers Di Toscana Medi Clinic

Nama Fotona agak kiut apabila didengari. Macam panggil Fatonah iaitu nama sahabat Ruby. Sampai tersasul apabila ingin bertanya kepada Doktor Lashela. Hehehe. Jenama mesin Fotona ini sangat terkenal. Ia adalah salah satu mesin laser baharu yang terdapat di Toscana Medi Clinic. Sedikit sebanyak informasi berkenaan Fotona, ia telah ditubuhkan pada tahun 1964, hanya empat tahun selepas penemuan laser pertama. Fotona adalah salah satu pemaju sistem laser berteknologi tinggi yang paling berpengalaman dan diiktiraf. Sistem laser yang maju untuk perubatan (estetika, pembedahan, ginekologi), pergigian, industri  dan juga pertahanan

Dengan pengalaman lebih dari 50 tahun dalam teknologi laser, sistem laser estetik Fotona memimpin industri ini ke hadapan dengan tahap inovasi dan prestasi baru. Fotona diiktiraf sebagai peneraju dunia dalam aplikasi dan teknologi estetika, bekerjasama rapat dengan universiti terkemuka dan pusat penyelidikan perubatan di seluruh dunia. 
Dr. Lashela DharmadassMD (UGM) Dip Fam Med (AFPM) Dip Aes Med (AS); Aesthetic Practitioner & Director of Toscana Medi Clinic & Toscana Beauty & MediSpa ketika menerangkan tentang rawatan-rawatan yang boleh dilakukan menggunakan Fotona Lasers


Dua Gelombang Laser Untuk Semua Aplikasi Utama
Fotona adalah pengeluar pertama yang memperkenalkan dua gelombang laser pelengkap (Er: YAG dan Nd: YAG) dalam satu sistem (Skinlight, 1994). Menggabungkan kedua gelombang dalam satu rawatan menggunakan sebaik-baiknya ciri-ciri interaksi tisu-laser yang unik bagi setiap gelombang laser. Maka, secara dramatik dapat meningkatkan hasil rawatan yang dibantu laser untuk mencapai hasil klinikal yang unggul

Penyelesaian inovatif tersedia untuk pelbagai rawatan estetik, termasuk penyegaran semula kulit & keremajaan, luka urat dan vaskular, luka berpigmen & penyingkiran tatu, pengurangan rambut kekal, dan banyak lagi

Nd: YAG Laser - Untuk Rawatan Lapisan Dalam
Fotona Nd: YAG sinar laser menembusi lebih dalam ke kulit secara selektif yang fokus kepada struktur kulit yang paling dalam seperti urat dalam dan folikel rambut. Tenaga termal laser memanaskannya ke titik di mana kesan yang diinginkan dicapai. Dengan teknologi Q-switched Fotona, tidak panas, cahaya laser diubah menjadi gelombang fotoakustik yang secara mekanikal memecah zarah-zarah yang tidak diingini, dari pigmen sehingga sistem kekebalan tubuh sendiri dapat menghilangkannya

Er: YAG Laser - Untuk Rawatan Lapisan Atas
Panjang gelombang laser Fotona Er: YAG mensasarkan lapisan kulit paling atas, yang melepaskan lapisan demi lapisan mikron yang tepat dari lapisan epidermis. Tenaga laser diserap oleh kandungan air dalam sel kulit dan tisu dapat diuapkan. Ini menyebabkan kulit yang dirawat mengecut, merangsang pengeluaran kolagen baru di dermis. Hasil keseluruhannya ialah kulit baru terbentuk lebih halus dan lebih anjal.  
Kelebihan Laser Fotona merangkumi:
🎉 Rawatan dengan ketepatan tinggi, pemilihan tisu
🎉 Pemilihan parameter yang intuitif dan mudah digunakan
🎉 Kos bahan habis yang rendah
🎉 Kesan hemostatik dengan pembasmian kuman serentak
🎉 Rawatan yang kurang invasif, lebih selamat dan waktu henti yang lebih pendek
🎉 Keselesaan dan kepuasan pesakit yang lebih besar

Rawatan Fotona4D®
Kami berpeluang melihat demonstrasi bagaimana mesin Laser Fotona berfungsi. Ternyata ia adalah  proses yang sangat cepat dan hasilnya amat mengagumkan. Jika and mencari pilihan rawatan kecantikan yang lebih selamat untuk mengembalikan penampilan yang lebih muda dan kelihatan semula jadi. Pilih rawatan Fotona4D®

Diaktifkan dengan keupayaan gelombang Nd: YAG dan Er: YAG, Dynamis Pro menyediakan empat dimensi rawatan. Er: YAG dan Nd: YAG Fotona diterapkan secara sinergi dalam 4 mod yang berbeza: SMOOTH®, FRAC3®, PIANO® dan SupErficial™ ia untuk mencapai struktur kulit yang lebih dalam, pertengahan dan secara serentak mensasarkan ketidaksempurnaan kulit. Rawatan laser Fotona4D® membolehkan pengecutan kolagen untuk menganjalkan, pengurangan volumisasi berterusan dan pengurangan kedutan tanpa suntikan. Menggabungkan 4 mod unik dan dua gelombang pelengkap untuk menghasilkan rawatan "SmoothLiftin" yang hebat


Laser Nd: YAG pada SP Dynamis & SP Spectro melengkapkan tindakan ablatif laser Er: YAG dengan keupayaan untuk meresap jauh ke dalam kulit untuk mewujudkan kesan terma tanpa mengganggu permukaan kulit. Teknologi alat tangan Fotona yang direka khas dan inovatif membolehkan penghantaran denyut laser yang selamat, terkawal dengan tepat dan optimum ke kawasan rawatan. 
Fotona Permanent Hair Reduction
FRAC3® Hair Removal. Sistem laser Nd: YAG berprestasi tinggi Fotona dengan teknologi FRAC3® telah memperkenalkan standard kecekapan baru dalam pengurangan rambut yang selamat dan berkesan - menggunakan sistem inovatif yang mensasarkan folikel rambut dengan berkesan dengan kombinasi fototermolisis selektif dan homogen


Fotona Nd: YAG laser menggabungkan teknologi kawalan nadi revolusioner dan corak rawatan tiga dimensi eksklusif (FRAC3®) untuk memberikan pengurangan rambut yang selamat dan berkesan. Nd: YAG yang selamat digunakan pada semua jenis kulit. Sistem inovatif Fotona mensasarkan kawasan rawatan permukaan dengan berkesan sementara tisu sekitarnya tidak terjejas.

Sebilangan besar pesakit dapat mengharapkan pengurangan rambut yang tidak diingini secara signifikan, dan pertumbuhan rambut di masa depan biasanya akan menjadi lebih halus dan lebih ringan. Maka dengan itu ia jauh lebih sedikit daripada rambut sebelumnya

Kejayaan rawatan pengurangan rambut bergantung kepada jenis kulit dan jenis rambut pesakit, serta rawatan susulan jika perlu. Bergantung pada ukuran kawasan rawatan, antara tiga hingga lima sesi, jarak antara enam hingga lapan minggu akan menghasilkan hasil estetika dan klinikal yang signifikan

Fotona NightLase®
Jika anda mengalami masalah tidur Berdengkur dan Apnea, jom cuba NightLase®. Terapi NightLase® Fotona adalah rawatan laser yang tidak invasif dan mesra pesakit untuk meningkatkan kualiti tidur pesakit.  NightLase mengurangkan kesan apnea tidur dan mengurangkan amplitud berdengkur yang disebabkan dari kesan pengecutan kolagen pada tisu mukosa mulut



Laser Er: YAG yang dipatenkan oleh Fotona mengoptimumkan panjang gelombang laser, yang memungkinkan penembusan haba yang selamat ke dalam tisu mukosa mulut. Cukup lembut untuk digunakan pada tisu sensitif di dalam mulut, tetapi cukup kuat untuk memberikan pemanasan yang efektif secara klinikal. NightLase® memiliki tahap kejayaan yang tinggi dalam menghasilkan perubahan positif dalam pola tidur. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa NightLase® mengurangkan berdengkur, rawatan berkesan dan tidak invasif untuk mengurangkan kesan apnea tidur

NightLase® terdiri daripada tiga sesi rawatan yang berasingan dalam tempoh enam minggu.  Hasil akhir rawatan terbukti dapat bertahan hingga satu tahun, dan terapi dapat diulang. NightLase tidak memerlukan alat untuk dipakai semasa tidur dan tidak memerlukan rawatan kimia. Ini adalah cara yang lembut dan mudah bagi pesakit untuk mendapatkan rehat malam yang baik

Promosi Bulan Julai Dan Ogos 2020 Toscana Medi Clinic Dan Toscana Beauty & MediSpa
Sekiranya anda mencari klinik estatik dan gaya hidup yang menawarkan perkhidmatan perubatan dan estetika untuk seisi keluarga, jom ke Toscana Medi Clinic. Menggabungkan amalan perubatan terbaik dengan persekitaran yang mesra dan selesa. Jom lihat promosi sepanjang bulan Julai dan Ogos 2020. 

Untuk membuat janji temu untuk rawatan, sila hubungi kami di talian 03-61438866 atau anda boleh klik pautan Whatsapp ini ⬇️⬇️⬇️
wasap.my/+60166088846/JulyPromo wasap.my/+60122912137/JulyPromo
Manjakan Diri Anda Di Toscana Beauty & MediSpa. RM 99 sahaja!
Selain dari rawatan estatika dan gaya hidup bersama doktor bertauliah. Toscana juga mempunyai ruang untuk anda memanjakan diri. Toscana Beauty & MediSpa adalah salah satu servis untuk anda memanjakan diri. Ruby ingin kongsikan promosi istimewa buat anda semua pencinta MediSpa


Nikmati harga istimewa untuk mewarna rambut, facial serta urutan muka dan manicure / padicure pada hanya RM 99 setiap satu. Promosi ini sehingga akhir bulan Ogos. Korang boleh beli sebagai baucar hadiah juga. Promosi kedua-dua rawatan dari Toscana Medi Clinic Dan Toscana Beauty & MediSpa sah sehingga 31 Ogos 2020. Dapatkan baucar anda sekarang dan anda boleh plan jadual rawatan pada bila-bila masa yang sesuai! Merdeka

www.facebook.com/Toscana-Beauty-and-Medispa

Mengenai Toscana Medi Clinic
Toscana Medi Clinic adalah pusat kesihatan, estetika dan kesihatan kulit mengikut keperluan gaya hidup anda. Matlamat utama klinik ini adalah untuk menyediakan penjagaan individu secara premium dengan harga yang berpatutan. Klinik akan menyesuaikan rawatan khusus untuk keperluan anda. Toscana menawarkan sesuatu untuk setiap orang dan keperluan mulai dari kesihatan kulit, kontur badan, facelift, terapi keremajaan, penuaan, stemcell treatment, pengurusan berat badan dan banyak lagi. Toscana Medi Clinic menerima Anugerah Kehormat sebagai salah satu daripada 10 klinik estetik terbaik di Malaysia


Pesakit yang hadir ke Toscana Medi Clinic meliputi pelbagai bangsa. Terdapat pesakit dari warga tempatan Malaysia. Malah, dari seluruh negara iaitu timur tengah, Australia, Singapura, Jepun dan Korea juga ada. Doktor dari Toscana Medi Clinik tidak hanya berdedikasi untuk bidang kesihatan dan estetika sahaja. Tetapi, sebagai profesion tetapi sebagai gaya hidup. Pengarah Perubatan Toscana, Dr. Lashela Dharmadass sentiasa berpegang kepada pepatah 'Practice what you preach"

Toscana Medi Clinic | Toscana Beauty & MediSpaUnit 01 & 02, Level G4, Block D5,Solaris Dutamas (Publika),No. 1, Jalan Dutamas 1, 50480 Kuala Lumpur, Malaysia.

Waktu Operasi:Isnin - Sabtu9.00 pagi - 7.00 malamAhad dengan janji temu

Hubungi: [email protected]
+60 16 6088846
Website | Facebook | Instagram

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2020/07/rawatan-fotona-lasers-di-toscana-medi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hiburan Ambil Keputusan Untuk Teruskan Rawatan Psikologi Pelakon Fadlan Hazim Akui Trauma Dengan Kisah Silam

Hiburan Ambil Keputusan Untuk Teruskan Rawatan Psikologi Pelakon Fadlan Hazim Akui Trauma Dengan Kisah Silam

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 69 hits
Mengakui dirinya mempunyai masalah emosi dan mental pelakon Fazlan Hazim dilaporkan telah mendapatkan rawatan psikologi gara gara trauma dengan peristiwa silam yang pernah dihadapinya dulu Dia yang mengambil keputusan untuk meneruskan rawat...
Hanya Bayar Sekitar Rm2 000 Untuk Rawatan Lelaki Warga Asing Ini Puji Hospital Langkawi

Hanya Bayar Sekitar Rm2 000 Untuk Rawatan Lelaki Warga Asing Ini Puji Hospital Langkawi

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 65 hits
Sebelum ini sering diperkatakan tentang isu pengurusan warga asing di negara kita terutamanya apabila melibatkan aspek kesihatan dan rawatan yang diberikan kepada mereka ini Walaupun mungkin ada yang berpendapat sistem kesihatan di negara k...
Artikel Percuma Rawatan Tennis Elbow

Artikel Percuma Rawatan Tennis Elbow

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 68 hits
Terima kasih kerana berminat menonton sesi FB Live yang kami jalankan mengenai tajuk Rawatan Kecederaan Tennis Elbow Sepeti dijanjikan anda boleh memuat turun garis panduan rawatan kecederaan Tennis Elbow yang kami sedikan untuk rujukan and...
Public Works Dept Given One Week To Investigate Cause Of Landslips At Long Lama Health Clinic Uggah

Public Works Dept Given One Week To Investigate Cause Of Landslips At Long Lama Health Clinic Uggah

papar berkaitan - pada 11/7/2020 - jumlah : 214 hits
The current condition of the Long Lama Health Clinic which has been affected by land slips LONG LAMA The Public Works Department is given one week 8217 s time to investigate and later make its findings known on the causes of land slips at L...
Bapa Terlantar Di Hospital Anak Jual Baju Pengantin Demi Kos Rawatan

Bapa Terlantar Di Hospital Anak Jual Baju Pengantin Demi Kos Rawatan

papar berkaitan - pada 19/7/2020 - jumlah : 60 hits
Demi melihat bapanya kembali sihat baju pengantin yang memberi kenangan terindah terpaksa dijual oleh Nora Syaffiqah Katin bagi menampung kos rawatan pembedahan Menerusi laporan Harian Metro wanita berusia 24 tahun itu berkata bapanya Katin...
Zakat Selangor Belanja Rm60 Juta Biaya Rawatan Dialisis Asnaf

Zakat Selangor Belanja Rm60 Juta Biaya Rawatan Dialisis Asnaf

papar berkaitan - pada 22/7/2020 - jumlah : 51 hits
SHAH ALAM 21 JULAI Lembaga Zakat Selangor memperuntukkan RM60 juta tahun ini bagi membiayai rawatan dialisis pesakit asnaf kata ketua pegawai eksekutifnya Saipolyazan Mat Yusop berkata seramai 2 498 pesakit asnaf fakir miskin mualaf dan gha...
Demi Zuriat Zaskia Sungkar Jalani Rawatan Kehamilan Tinggalkan Kebiasaan Minum Kopi Bagi Pastikan Semua Lancar

Demi Zuriat Zaskia Sungkar Jalani Rawatan Kehamilan Tinggalkan Kebiasaan Minum Kopi Bagi Pastikan Semua Lancar

papar berkaitan - pada 27/7/2020 - jumlah : 67 hits
Menjadi impian setiap pasangan yang berumah tangga untuk mempunyai zuriat sendiri Apatah lagi usia perkahwinan yang sudah menghampiri usia satu dekad Pastinya pelbagai usaha dilakukan untuk diri berpeluang bergelar ibu dan ayah buat zuriat ...
2190 Orang Sertai Program Rawatan Dan Pemulihan Kecelaruan Gender Sejak 2019 Jakim

2190 Orang Sertai Program Rawatan Dan Pemulihan Kecelaruan Gender Sejak 2019 Jakim

papar berkaitan - pada 23/7/2020 - jumlah : 34 hits
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia memandang serius usaha mereka untuk membendung dan membantu proses pemulihan golongan LGBT Hal ini dilihat melalui sebuah gerakan yang dirancang dengan pelbagai program dan modul yang telah dilakukan agar mer...
Hiburan Sibuk Jalani Penggambaran Drama Siti Elizad Terpaksa Tunda Rawatan Ivf

Hiburan Sibuk Jalani Penggambaran Drama Siti Elizad Terpaksa Tunda Rawatan Ivf

papar berkaitan - pada 23/7/2020 - jumlah : 37 hits
Mengakui bakal menjalani rawatan kesuburan in vitro selepas tamat penggambaran drama Jalan Sesat Ke Syurga yang masih dalam penggambaran pelakon Siti Elizad menyatakan beliau mahu menghabiskan penggambaran drama berkenaan terlebih dahulu ba...
Muat Turun Borang Rayuan Bsh 2020 Bk 07

Bsh Bujang Tidak Lulus Apa Syarat Maksud Kod 05 Rayuan Ogos 2020

Rayuan Tambahan Bsh 2020

Guru Cantik Dan Glowing Ini Jadi Rebutan Murid Laki Laki Di Sekolah Wah Auto Betah Ya Kalau Belajar

Dr Mahathir Tommy Thomas Dan Guan Eng Tipu Rakyat

Misteri Mayat Gadis Sma Dalam Karung Terungkap Pembunuhnya Tak Disangka

Wow Wanita Cemas Jumpa Ular Tedung Dalam Tab Mandi Semua Angkara Suami

Anak2 Yatim Milikki Kondo Seorang Sebiji Berkat Bossku



Bagaimana Seorang Lelaki Model Etnik Uighur Hilang Tanpa Jejak di China

5 Idea Konten Paling Senang Sebagai Youtuber Berjaya

Maskne Masalah Jerawat Disebabkan Pemakaian Topeng Muka

Biodata Penyanyi Hanie Soraya Peserta Big Stage 2020

Resepi Paella Paling Terkenal


Majlis Pelancaran Produk Penjagaan Kulit Ali Zahraa Madeena Dan Lagu Kembara Nabawi Pelita Lusoh

Train To Busan 2 Peninsula

Santai Malam

Pokok Stress Draf Dan Kebiasaan

Petua Orang Dahulu

5 Amazing Food Places In Kuala Lumpur You Can Try On