Ramai Ibu Lega Bila Tahu Perjalanan Susu Anak Mereka Selamat Dipercayai


Kebimbangan di kalangan ibu bapa di Malaysia terhadap ketelusan sumber makanan akhirnya terjawab. Friso Gold® melancarkan inovasi pembungkusan pintar pertama di Malaysia bagi menyelesaikan kerisauan ibu bapa dalam pemilihan susu tepung rumusan untuk kanak-kanak .
Sumber: Friso Gold® Friso Gold® TrackEasy membolehkan ibu bapa mengesan perjalanan lengkap Frisomum Gold® dan Friso Gold® daripada sumber asal dari ladang milik kami di Netherlands hingga pengumpulan susu, pembungkusan, pemeriksaan kualiti akhir, tarikh kelulusan eksport dan tarikh tiba di Malaysia
Ibu bapa hanya perlu mengimbas kod QR di bawah tin 900 gram (g) untuk menjejak perjalanan lengkap susu dari sumbernya di negara Netherlands.

Berdasarkan tinjauan yang dilakukan oleh Home Tester Club antara 3/3/20 dan 15/4/20, di mana 270 ahli telah menerima dan mencuba Friso Gold® TrackEasy, 98% bersetuju bahawa TrackEasy Friso Gold® memberi mereka keyakinan untuk mengguna dan mencadangkan jenama ini.
Sumber: Friso Gold® Menurut maklum balas daripada ibu-ibu di Malaysia yang menggunakan Friso Gold® TrackEasy, rata-rata lebih yakin dengan kualiti produk setelah mendapat maklumat penuh mengenai proses penghasilan susu.

Sarah, Ibu kepada anak berusia 3 tahun
Ketika saya mengimbas Kod QR Friso Gold® TrackEasy, saya menyukainya. Saya dan anak perempuan saya seronok melihat proses pembuatan Friso Gold® bersama-sama. Kami tidak ragu-ragu lagi.
Wan Shaziani, Ibu kepada anak berusia 2 tahun
Bila saya imbaskan kod QR Friso Gold® TrackEasy saya dapat mengetahui cara dan perjalanan susu Friso Gold® sehingga sampai kepada pengguna. Saya jadi lebih yakin tentang produk kualiti yang dijanjikan Friso Gold®.
Nurul Shazila, Ibu kepada anak berusia 3 tahun
Semasa saya mengimbas Kod QR Friso Gold® TrackEasy, saya melihat langkah demi langkah bagaimana mereka menghasilkan dan memproses susu berkhasiat serta berkualiti! Friso Gold® diimport sepenuhnya dari ladang tenusu mereka sendiri di Belanda. Susu dibungkus dengan baik dengan penutup pelindung dan panduan sudu yang tepat.
Ia sangat membantu saya untuk membuat segelas susu yang sempurna setiap masa. Tidak hairanlah anak saya sangat menyukainya!
Friso Gold TrackEasy juga mendapat perhatian daripada Pakar tempatan, Dr Alexander Chan, Pakar Pediatrik dari Putra Specialist Hospital Kajang.

Beliau berkata, “Kod QR memudahkan saya untuk memeriksa sendiri dari mana susu itu berasal, bila susu dihantar ke kilang, bila produk dihasilkan dan ketika pemeriksaan jaminan mutu dilakukan; dari rumput ke gelas, ia memberikan saya keyakinan sebagai ibu bapa dan juga sebagai doktor untuk memilih produk ini. ”
Bagi ibu-ibu Malaysia yang mempunyai anak berusia 1-6 tahun, akaun media sosial serta suka berkongsi gambar dan video, jangan lepaskan peluang untuk menyertai pencarian 50 Friso Gold® Mombassadors di mana 50 ibu yang terpilih masing-masing akan memenangi hadiah wang tunai sebanyak RM5,000 dan produk Friso Gold® bernilai sehingga RM450.
Hanya perlu ikut 4 langkah mudah ini:
Sumber : Friso Gold®  
LANGKAH 1: Beli produk Friso Gold® dengan TrackEasy dari Friso Gold® Official stores di Shopee, Lazada atau kedai-kedai tersenarai di SINI.
LANGKAH 2: Imbas kod QR Friso Gold® dan poskan foto atau video berserta kapsyen pengalaman anda menggunakan TrackEasy serta mengapa anda mengesyorkan kepada ibu bapa lain.
LANGKAH 3: Sertakan dengan tanda pagar #FrisoGoldMombassador dan #FrisoGoldTrackEasy. Jangan lupa tag @frisogoldmy di post anda.
LANGKAH 4: Pastikan post anda berada dalam mod PUBLIC. Untuk maklumat lanjut tentang Mombassador, dapat tahu di sini. Dapatkan sampel percuma sekarang di SINI.
The post Ramai Ibu Lega Bila Tahu Perjalanan Susu Anak Mereka Selamat & Dipercayai appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/ramai-ibu-lega-bila-tahu-perjalanan-susu-anak-mereka-selamat-dipercayai/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Belum Dapat Merasa Susu Ibu Wanita Hidap Kanser Meninggal Dunia Lepas Lahirkan Anak

Belum Dapat Merasa Susu Ibu Wanita Hidap Kanser Meninggal Dunia Lepas Lahirkan Anak

papar berkaitan - pada 11/7/2020 - jumlah : 463 hits
Seorang ibu muda berusia 24 tahun Noor Athirah akhirnya menemui ajal pada 9 Julai nbsp selepas 47 hari bertarung nyawa melawan penyakit kanser arwah meninggalkan dua orang cahaya mata yang masih kecil Lebih meruntun jiwa suaminya Muhammad H...
Tak Perlu Pun Beli Mainan Yang Banyak Atau Mahal Ibu Bapa Yang Perlu Bermain Dengan Anak

Tak Perlu Pun Beli Mainan Yang Banyak Atau Mahal Ibu Bapa Yang Perlu Bermain Dengan Anak

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 382 hits
Cara terbaik mengeratkan hubungan dengan anak adalah dengan bermain bersama mereka Namun adakah anda tahu ia juga baik untuk perkembangan otak si manja Sememangnya diakui meluangkan masa bermain bersama anak melayani kerenah mereka sudah te...
Dianggap Boros Ibu 2 Anak Ini Diceraikan Suami Padahal Hanya Dijatah 50 Ribu Perhari

Dianggap Boros Ibu 2 Anak Ini Diceraikan Suami Padahal Hanya Dijatah 50 Ribu Perhari

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 407 hits
Sebelum melenggang ke jenjang pernikahan seorang calon suami seharusnya sudah tahu apa saja kewajibannya selepas menikah nanti Diantara kewajiban seorang suami pada istrinya adalah memberi nafkah secara cukup untuk memenuhi kebutuhan sandan...
Ibu Bapa Didakwa Pergunakan Anak Untuk Edar Dadah Kaburi Mata Pihak Berkuasa

Ibu Bapa Didakwa Pergunakan Anak Untuk Edar Dadah Kaburi Mata Pihak Berkuasa

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 300 hits
SERDANG 1 Julai Polis membongkar kegiatan pengedaran dadah jenis ganja dengan membawa bersama kanak kanak bagi mengaburi mata pihak berkuasa membabitkan sepasang suami isteri dalam dua serbuan berasingan di sekitar Puchong di sini Sabtu lep...
Kenapa Ibu Bapa Risau Keselamatan Anak Anak Bila Sekolah Mula Dibuka 15 Dan 22 July 2020

Kenapa Ibu Bapa Risau Keselamatan Anak Anak Bila Sekolah Mula Dibuka 15 Dan 22 July 2020

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 575 hits
KENAPA IBU BAPA RISAU KESELAMATAN ANAK ANAK BILA SEKOLAH MULA DIBUKA 15 DAN 22 JULY 2020 Nak buka sekolah ni benda biasa la bila ada mak pak yang risau anak kena sekolah Tapi ada pulak yang kata eh bawak pergi mall boleh pulak Deyyyyy Pergi...
Anak Ingin Penjarakan Ibu Kasatreskrim Tolak Laporan Dan Suruh Bersujud

Anak Ingin Penjarakan Ibu Kasatreskrim Tolak Laporan Dan Suruh Bersujud

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 205 hits
Kasat Reskrim Polres Lombok Tengah Nusa Tenggara Barat Ajun Komisaris Priyo Suhartono tengah menjadi perhatian publik lantaran menolak laporan seorang anak terhadap ibunya gara gara masalah sepeda motor Dalam video yang viral di sosial medi...
Perjalanan Ambil Masa 10 Saat Ketika Seorang Ibu Melahirkan Bayinya Dengan Berdiri Di Hadapan Pusat Bersalin

Perjalanan Ambil Masa 10 Saat Ketika Seorang Ibu Melahirkan Bayinya Dengan Berdiri Di Hadapan Pusat Bersalin

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 537 hits
Seorang wanita sarat mengandung tidak sempat memasuki bilik kelahiran apabila terpaksa melahirkan bayi perempuan di hadapan pintu masuk pusat bersalin di Florida Seorang bidan yang dengan segera membantu menyambut kelahiran bayi itu berkata...
Normalkah Si Manja Tidur Lama Ini 5 Situasi Ibu Bapa Perlu Kejutkan Bayi Jika Mereka Tidur Terlalu Lama

Normalkah Si Manja Tidur Lama Ini 5 Situasi Ibu Bapa Perlu Kejutkan Bayi Jika Mereka Tidur Terlalu Lama

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 265 hits
Melihat bayi tidur lena pasti menenangkan hati ibu yang menjaga Umum mengetahui bayi memerlukan tidur yang lebih lama berbanding orang dewasa Namun ada masanya ibu bapa perlu berwaspada jika bayi anda tidur lebih lama dari selalu Berikut ad...
Berhenti Tanya Ibu Bapa Lain Anak Belum Boleh Jalan Belum Boleh Bercakap

Berhenti Tanya Ibu Bapa Lain Anak Belum Boleh Jalan Belum Boleh Bercakap

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 425 hits
Setiap kanak kanak akan mencipta tempoh garis masa pencapaian mereka sendiri Garis masa tersebut mungkin berubah lebih banyak inilah sebabnya kenapa tak apa atau it s ok take your time untuk perkembangan anak menurut pakar Ikuti perkongsian...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Dilaporkan 10 Orang Terkorban 2 Helikopter Atm Bertembung Di Udara

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Lateefa Koya Negara Sudah Jadi Banana Republic Ketika Kamu Dedah Bualan Pemimpin Negara