Rakaman Video Mula Tersebar Di Whatsapp Dan Twitter Sejak Semalam Buat Ramai Orang Terhibur Dan Tergelak


Rakaman Video Mula Tersebar Di Whatsapp Dan Twitter Sejak Semalam, Buat Ramai Orang Terhibur Dan Tergelak! Apa yang buat orang tergelak is because, ketika kapten Harimau Malaya tu tengah nak jawab soalan, wartawan tersebut melatah!
Video Player
Ok-ini-lucu- Itulah yang disebut wartawan dikenali sebagai Zulhelmi Zainal tu sebelum tersenyum, membuatkan Zaquan pun geli hati. Pada mulanya, Zaquan cuba teruskan bercakap nak jawab soalan tapi beberapa saat lepas tu, dia sendiri pun tergelak.
Disebabkan tu, sesi interview terganggu dek kerana Zaquan yang tak dapat tahan gelak. Tapi, nasib baiklah interview tu tak dibuat live.
Soalan yang ditanya Zulhelmi kepada Zaquan tu adalah komen daripada kenyataan penjaga gol pasukan bola sepak Thailand, Chatchai Budprom. Ketika satu sesi bersama media, dia berkata:
Amaran tu mendapat perhatian ramai terutamanya pasukan bola sepak kita dan penyokong tegar Harimau Malaya. Perlawanan separuh akhir pertama yang berlangsung Sabtu lepas di Stadium Bukit Jalil menyaksikan Thailand dan Malaysia seri 0-0.
Menjelang perlawanan separuh akhir kedua yang akan berlangsung malam ni di Stadium Rajamangala, Bangkok jam 8 malam, Safawi Rasid memberi janji skuad negara akan mencuba sehabis baik bagi melayakkan mereka ke peringkat akhir. Sumber lobak merah.
Bukan aksi sebenar Thailand Jurulatih Thailand, Milovan Rajevac menegaskan anak buah tidak beraksi pada prestasi sebenar ketika terikat tanpa jaringan dengan Malaysia pada aksi separuh akhir pertama Piala AFF di Stadium Nasional Bukit Jalil, sebentar tadi.
Thailand dilihat lebih banyak bertahan pada perlawanan itu sekali gus gagal membawa sebarang bekalan gol tempat lawan.
Beliau menjelaskan segala kelemahan perlu diperbaiki bagi mengharungi aksi penentuan separuh akhir kedua di Stadium Rajamangala, Bangkok, Rabu ini.
“Ia bukan seperti perancangan awal kami (untuk bermain bertahan). Malaysia beraksi sangat baik dan agresif,” katanya pada sidang media selepas perlawanan.
“Kami beraksi di bawah prestasi sebenar, tapi saya yakin kami akan beraksi lebih baik pada perlawanan seterusnya di Bangkok.
“Ini perlawanan yang sukar, kami mahu menjaringkan gol dan memiliki beberapa peluang. Namun, apa yang penting kami tidak tewas.”
Keputusan itu menyaksikan Thailand gagal mencapai sasaran awal Rajevac yang mengharapkan bekalan gol tempat lawan dapat diraih di Bukit Jalil.
‘Kami bukan minta tiket percuma’ Penyokong Harimau Malaya memuji inisiatif syarikat penerbangan seperti AirAsia yang menyediakan pakej penerbangan khas ke Bangkok, Thailand.
Inisiatif yang digerakkan badan korporat itu dilihat memberi peluang kepada penyokong pasukan negara yang selama ini teringin menyatakan sokongan dalam perlawanan di luar negara.
Demikian pandangan disuarakan Hermy Rahim, yang menggerakkan #Ekor bagi mengumpulkan penyokong yang mahu ke Stadium Rajamangala, Bangkok, ketika dihubungi hari ini.
“Biasanya penyokong tak minta pun percuma, tetapi sedikit kemudahan untuk penyokong bergerak bagi sokongan kepada atlet kita yang bertanding di luar negara.
“Bagi saya, inisiatif sebegini bukan hanya untuk sukan bola sepak sahaja. Mungkin sukan seperti hoki juga ada peminatnya tersendiri.
“Tetapi kalau dalam bola sepak, penyokong tegar memang boleh gerak sendiri. Ada yang naik motor, bas dan lain-lain.
“Tetapi bagi sukan lain, mereka hendak bagi semangat, tetapi tiada platform untuk bersama-sama bergerak,” katanya kepada Astro AWANI menerusi program Bualan.
Hermy juga percaya, dengan sokongan badan korporat yang mempermudahkan pergerakan penyokong negara, ia mampu membawa kesan positif kepada semangat serta prestasi atlet negara.
Pasukan negara akan menentang Thailand dalam perlawanan separuh akhir kedua Piala AFF Suzuki 2018 di Stadium Nasional Rajamangala malam ini.
AirAsia menunjukkan komitmen yang tinggi kepada sukan Malaysia menerusi kempen ‘Daretodream’ yang menyaksikan syarikat penerbangan itu memberi sokongan kepada atlet negara di semua peringkat dengan satu matlamat iaitu meletakkan nama Malaysia sebaris dengan negara tersohor lain.
Sumber: Berita Awani
The post Rakaman Video Mula Tersebar Di Whatsapp Dan Twitter Sejak Semalam, Buat Ramai Orang Terhibur Dan Tergelak. appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/rakaman-video-mula-tersebar-di-whatsapp-dan-twitter-sejak-semalam-buat-ramai-orang-terhibur-dan-tergelak/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rakaman Video Tiga Beranak Dihanyutkan Kepala Air Di Sungai Dekat Ulu Yam Ini Nasib Yang Menimpa Mereka

Rakaman Video Tiga Beranak Dihanyutkan Kepala Air Di Sungai Dekat Ulu Yam Ini Nasib Yang Menimpa Mereka

papar berkaitan - pada 10/12/2018 - jumlah : 865 hits
Rakaman Video Tiga Beranak Dihanyutkan Kepala Air Di Sungai Dekat Ulu Yam Ini Nasib Yang Menimpa Mereka Orang ramai perlu didedahkan fenomena kepala pusaran air Saban tahun setiap kali cuti umum seperti sekarang atau cuti penggal persekolah...
Foto Kekasih Hati Zamani Tersebar Berserta Video

Foto Kekasih Hati Zamani Tersebar Berserta Video

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 495 hits
Foto Kekasih Hati Zamani Tersebar Berserta VideoVIDEO Inilah 4 Foto Kekasih Zamani Slam Dan Cantik Orang Nya
Tulis Copot Kapoldasu Di Grup Whatsapp Yusro Masuk Bui

Tulis Copot Kapoldasu Di Grup Whatsapp Yusro Masuk Bui

papar berkaitan - pada 24/11/2018 - jumlah : 163 hits
Tulis Copot Kapoldasu di Grup WhatsApp Yusro Masuk Bui Dia disangka mencemarkan nama baik pejabat negara yakni Kapolda Sumut Irjen Pol Agus Andrianto Polda Sumut menangkapnya pada 7 November lalu dan menjeratnya dengan UU ITE
Waspada Penipuan Whatsapp Stiker Gratis Jangan Klik Link Yang Disebar

Waspada Penipuan Whatsapp Stiker Gratis Jangan Klik Link Yang Disebar

papar berkaitan - pada 23/11/2018 - jumlah : 345 hits
Tidak lama selepas hadirnya stiker digital di WhatsApp fitur itu kemudiannya digunakan oleh sejumlah oknum untuk melakukan penipuan kepada pengguna WhatsApp Bagaimana fungsi stiker ini digunakan untuk menipu Berikut adalah penjelasannya Mod...
Cara Mengaktifkan Nomor Whatsapp Yang Terblokir

Cara Mengaktifkan Nomor Whatsapp Yang Terblokir

papar berkaitan - pada 23/11/2018 - jumlah : 663 hits
Ampuh membuka nomor Whatsapp yang terblokir Aktifkan kembali no Whatsapp yang terblokir Whatsapp merupakan salah satu Aplikasi Chating yang terpopuler saat ini Sudah lebih dari puluhan juta orang menggunakan aplikasi ini sebagai media komun...
Create Your Own Custom Stickers For Whatsapp

Create Your Own Custom Stickers For Whatsapp

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 278 hits
Pertama sekali ini hanya digunakan untuk smartphone Android sahaja WhatsApp ada update yang terbaru dan semua boleh mengunakan sticker yang telah sedia ada Tpi bagi yang mahu custom sendiri perlulah ada beberapa Apps yang perlu download unt...
Cara Menginstal 2 3 Aplikasi Whatsapp Di 1 Handphone

Cara Menginstal 2 3 Aplikasi Whatsapp Di 1 Handphone

papar berkaitan - pada 1/12/2018 - jumlah : 5593 hits
Aplikasi Chating paling terpupuler saat ini adalah Whatsapp hampir semua orang menggunakan Aplikasi Whatsapp sebagai media komunikasi seperti Chating Telp Video Call Selain itu di Whatsapp juga Baca selengkapnya di https www a dhea com
Women Mps Unite Through Whatsapp Group To Discuss Gender Issues

Women Mps Unite Through Whatsapp Group To Discuss Gender Issues

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 295 hits
PARLIAMENT Government and Opposition MPs have set aside political differences to create a WhatsApp group focused on discussions surrounding the formulation of the bill on gender equality Deputy Women Family and Community Development Ministe...
Dapat Suami Tak Banyak Cakap Menyesal Kahwin Dulu Tak Ikut Cakap Mak Stres Aku

Kakak Maut Adik Kritikal Dalam Kemalangan

Ht House By 007studio In Ha Tinh Vietnam

Orang Masjid Caj Rm1 000 Upah Solat Jenazah

Ben Nathan Kebahagiaanmu Chord

Jasa Pendaftaran Brand Membantu Anda Membangun Dan Memperkuat Identitas Brand Anda

Ringgit Slips On Expected Us Policy Tightening

Lama Tunggu Grab Chef Anis Nabilah Tawar Diri Hantar Lelaki Oku Penglihatan Balik Rumah



Biodata Zubir Khan Penyanyi Lagu Yennode Macha Macha Macha Pemuda Bertangan Kudung Yang Menginspirasikan

Info Penuh Senarai Peserta Juri Hadiah Cara Undi The Hardest Singing Show Astro Ria Sooka Program Realiti Mingguan Terbaru Malaysia

Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal


Bolehkah Pesakit Diabetes Mengambil Gula Perang

Golongan Muda Menjadi Miskin Kerana Hutang Kereta

Perpanjangan Brand Membantu Ekosistem Bisnis Lokal Dengan Memberikan Kepastian Hukum

Pg Top 63 By Vonnie Tangtem168 Io 24 168 21 67

Effective Elevator Pitch

Biodata Lee Chong Wei Pemain Badminton No 1 Dunia