Plot Roller Coaster Daripada Didera Dituduh Bunuh Anak Tak Tahu Kewujudan Rating Awal Lie After Lie Baik


Lee Yu-ri sememangnya seorang pelakon yang hebat dalam pembawaan wataknya! Bagi sahaja watak ceria ataupun wanita malang, pasti dia akan menjayakan setiap satu daripadanya dengan hebat sekali. Bahkan ramai yang dah teruja menyaksikan dua episod drama baru lakonan pelakon itu iaitu “Lie After Lie”.
Sinopsis “Lie After Lie” Drama ini membawa kisah Ji Eun-soo (Lee Yu-ri) ialah menantu kepada sebuah keluarga kaya yang berpengaruh. Tanpa disangka, hidupnya berubah kelam selepas dituduh sebagai dalang kepada kematian suaminya. Selepas keluar daripada penjara, wanita tersebut berusaha sedaya upaya supaya dapat mengambil kembali anak perempuannya.
Menggunakan peluang yang ada, dia mendekati Kang Ji-min (Yeon Jeong-hun) yang menjaga anaknya kini sebagai anak angkat. Meskipun lelaki itu dingin dan beku, Ji Eun-soo berpura-pura mencintai Kang Ji-min dengan harapan untuk menjadi isterinya sekaligus ibu tiri kepada anaknya sendiri.

Episod awal seperti ‘roller-coaster’ Baru dua episod tetapi penonton dah disajikan dengan pelbagai babak yang menyebabkan emosi menjadi ‘roller-coaster’. Sudahlah sedang mengandung tetapi sering didera oleh lelaki yang sepatutnya melindungi si isteri, kini dituduh pula sebagai pembunuh suami sendiri. Pembukaan drama “Lie After Lie” dah dipenuhi dengar adegan berlumuran darah!
Bukan itu sahaja, semasa di penjara pun Ji Eun-soo dilayan seperti sampah oleh warden tenpat tersebut selain rakan sama bilik turut cuba menganiaya dengan meletakkan pasir di dalam botol susu anaknya dek tak tahan mendengar bunyi tangisan bayi itu. Kejam! Demi keselamatan anak sendiri, Ji Eun-soo sanggup menyerahkan cahaya mata perempuannya itu namun keadaan semakin serabut apabila anaknya yang sudah besar kini dijaga oleh seorang wartawan yang turut menyiasat kisah sebenar disebalik kematian suaminya.

Benarlah orang kaya hanya memikirkan kepentingan diri sendiri! Ibu mertua Ji Eun-soo bersungguh-sungguh mengatakan bahawa anak lelakinya yang sudah mati adalah orang baik dan sanggup melakukan apa sahaja untuk melihat menantunya itu menerima balasan atas kematiannya.
Nampak tak betapa ‘roller-coaster’ episod pertama ini! Makin sedih apabila melihat wanita itu yang hanya mampu memandang daripada jauh anak perempuannya yang dibesarkan oleh orang asing baginya.

Tarik perhatian penonton Dua episod sahaja pun dah mampu buat penonton melekat di depan kaca televisyen, begitu hebat tahu plot “Lie After Lie” ini. Bayangkan sekejap anda terkejut, baru nak sedih tiba-tiba rasa nak marah lihat kekejaman ibu mertua Ji Eun-soo. Memang emosi berbolak-balik apabila menonton drama ini.
Walaupun episod pertama hanya meraih rating 1.2% tetapi ianya melopat dua kali ganda pada episod seterusnya apabila ia berjaya meraih rating sebanyak 2.6%. Naik mencanak tahu! Hal ini membuktikan bahawa “Lie After Lie” kini semakin tempat di hati penonton K-Drama dan berkemungkinan besar akan terus meningkat lagi sekiranya ia mampu mengekalkan momentum seperti ini sehingga ke penghujungnya.
Saksikan “Lie After Lie” pada setiap Jumaat dan Sabtu di Channel A!
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/plot-roller-coaster-daripada-didera-dituduh-bunuh-anak-tak-tahu-kewujudan-rating-awal-lie-after-lie-baik/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lie After Lie Catat Rating Tertinggi Dalam Sejarah Rangkaian Channel A

Lie After Lie Catat Rating Tertinggi Dalam Sejarah Rangkaian Channel A

papar berkaitan - pada 12/9/2020 - jumlah : 317 hits
Baru tiga episod disiarkan Lie After Lie sudah mencipta sejarah buat Channel A Pada 11 September drama lakonan Lee Yoo Ri dan Yeon Jung Joon itu meneruskan peningkatan rating bagi setiap episod Menurut Nielsen Korea drama suspen romantik it...
Perginya Seorang Suami Bapa Yang Baik Tinggalkan Anak Kecil Lepas 26 Hari Demam Rupanya Ada Kanser

Perginya Seorang Suami Bapa Yang Baik Tinggalkan Anak Kecil Lepas 26 Hari Demam Rupanya Ada Kanser

papar berkaitan - pada 27/8/2020 - jumlah : 382 hits
Siapa sangka seseorang yang kelihatan sihat rupanya penghidap kanser dan dalam masa yang sama kanser yang dihidapi merebak dengan begitu pantas Hilangnya seorang suami yang baik dan ayah yang penyayang kekuatan dan ketua keluarga Isteri arw...
Bunuh Anak Istri Pelaku Ternyata Sering Ancam Bakal Bakar Keluarga

Bunuh Anak Istri Pelaku Ternyata Sering Ancam Bakal Bakar Keluarga

papar berkaitan - pada 31/8/2020 - jumlah : 227 hits
Seorang pria bernama Amir tega membakar hidup hidup anaknya Nafisa dan istrinya yakni Muamalah lalu membakar dirinya sendiri di Kabupaten Pekalongan Ayah mertua Amir menyebut menantunya itu sering melontarkan ancaman akan membakar keluargan...
Bukan Tunjuk Pandai Ajar Anak Tidur Awal Semuanya Ada Kaitan Dengan Pertumbuhan Anak

Bukan Tunjuk Pandai Ajar Anak Tidur Awal Semuanya Ada Kaitan Dengan Pertumbuhan Anak

papar berkaitan - pada 3/9/2020 - jumlah : 192 hits
Tahu kah anda bahawa anak yang sukar tidur awal akan jejaskan pertumbuhannya Usia si kecil semakin meningkat Sehubungan itu mengajar si manja tidur awal sejak kecil adalah penting supaya tidak menghadapi masalah kesihatan dan menjejaskan pe...
Nak Ayden Jadi Anak Yang Baik Soleh Macam Arwah Atok Tahniah Nora Ariffin Selamat Timang Cucu Pertama Semalam

Nak Ayden Jadi Anak Yang Baik Soleh Macam Arwah Atok Tahniah Nora Ariffin Selamat Timang Cucu Pertama Semalam

papar berkaitan - pada 27/8/2020 - jumlah : 761 hits
Kehadiran seorang bayi dalam sebuah keluarga adalah satu kebahagiaan untuk semua Tambahan pula jika ia merupakan bayi sulung dalam keluarga yang dibina Penyanyi popular Nora Ariffin semalam berkongsi berita gembira bahawa dirinya kini sudah...
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan

Prof As Dakwa Tak Selamat Kunjungi Malaysia Selepas Sebar Propaganda Sokong Zionis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Brauninhas House By Pablo Lanza Arquitetura In Itu Brazil

Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11