Pizza Hut Malaysia Introduced Durian Cheese Pizza


Pizza Hut Malaysia Introduced Durian Cheese Pizza | Durian Oh Durian! Oh.. Ni bukan nak cerita pasal drama Melayu 2019 yang baru tu ataupun tentang musim durian yang makin nak dekat hujung tahun makin hot tu tapii nak cerita pasal Pizza Durian Keju! Yessss, you saw what I saw. Please uolss.. lets us read once again properly together.. DURIAN CHEESE PIZZA.
Iye.. durian! Bahasa Inggeris nya durian. Jika translate ke bahasa Melayu pun durian. Buah durian yang most of rakyat Malaysia suka tuu. Durian yang orang suka buat bubur, tempoyak, makan dengan pulut.. ada juga roti durian, durian crepe cheese. And last but not least, probably menu yang kita tak pernah bayangkan pun... but yeahh.. introducing Pizza Hut's amazing brilliant (or incredibly ridicolous?) creation..
Durian Cheese Pizza!Ha? Apakah?!
Pelik kan? Rasa macam 'gerun' je kan dengar nama pizza tu kan? Tak pernah pernah dibuat orang makan durian dengan keju plus with pizza pula tu. Ohoo, sounds so weird and very wrong isn't it?
Kalau ada yang masih tertanya tanya apakah yang dimaksudkan dengan durian.cheese.pizza.. Basically, maksudnya.. terdapat topping durian + cheese di atas sesebuah pizza. Simple kan? Kalau tak boleh nak gambarkan macam mana, its okay. Tak perlu berimaginasi. Saya beri gambar terus hahaha.Pizza Hut Malaysia Introduced Durian Cheese PizzaHaa amacam? Rasa tergoda tak lepas tengok visual 'mengancam' creamy durian and cheese kat atas ni? Ke.. rasa 'lain macam' sampai meremang bulu roma lepas ushar tu? Haha over kann.
I admit that I am durian lover and pizza lover. Tak kisah lah durian jenis apa, what kind of topping the pizza has.. I love it. Durian musang king ke, D24 ke, udang merah ke, D101 ke.. even durian kampung pun saya suka. 3 biji durian saya makan sorang? No hal lah hahaha.
Ehh tapi jangan lah tanya saya pula durian cheese yang pizza hut punya ni guna durian jenis yang mana. Idok le saya tahu. But for sure, bukan Musang King lah kot kan? Sebab kalau musang king, mesti harga mencanak naik. Kangg sekali dengan darah customer naik tinggi kalau harga pizza mahal sangat.Pizza Hut Malaysia Introduced Durian Cheese PizzaWalaupun agak seram dengan kombinasi pelik lagi unik tersebut, tapi tak semestinya rasa dia tak sedap. Dan walaupun anda tak boleh nak terima hakikat yang durian berkolaborasi dengan pizza, tapi tak semestinya idea ni dibenci orang ramai.
In fact, personally, from my point of view, bila saya first tengok iklan Pizza Hut di Youtube dan social medias menayangkan dan memaparkan gambar Durian Cheese Pizza.. I was really really shocked!
Yela wehh. Durian dengan pizza? Mende wehh gabungan tu? haha.
But then, I felt amazed by the idea. Like.. how can you come out with this 'crazy' idea huh?Pizza Hut Malaysia Introduced Durian Cheese PizzaMungkin ada some people yang rasa macam mengarut lah pizza hut durian keju ni (me; at first feel like that too), tapi lama kelamaan bila saya tengok gambar durian pizza tu, ermmm teringin pula den nak rasa hahaha.
Same with menu Pizza Hut yang hot tu - Black Volcano; dengan gelaran Pizza Wakanda hahaha. Walaupun ramai yang pelik dengan warna hitam nya dan rasa seram je orang nak makan, tapi sedap tau! Tak sempat nak buat full review kat blog, so cerita kat sini jelah sikit haha. Bila makan black volcano panas-panas dengan ayam ketul ketul atas dia tu fuhhh, memang marvelous!
Thats why bila ada nama menu Pizza Hut pelik pelik dan menarik, I am so excited to taste it. Tapi yeap unfortunately, saya tak berkesempatan untuk beli pun haritu. Why?
Well, umi abi jenis yang tak minat sangat dengan pizza. So, kalau keluar dengan mereka, nak jejak kaki ke Pizza Hut untuk makan menu yang 'luar biasa' seperti Durian Cheese Pizza? Absolutely tiada harapan lah haha.

What about...Pizza delivery?
Once again, fortunately, Pizza Hut tak ada buat service delivery ke kawasan rumah saya. So, harapan tinggal kenangan jelah nak merasa pizza durian tu sobsobsobs.

Tapi baru baru ni saya dapat tahu Foodpanda Malaysia Delivery ada buat penghantaran pizza ke rumah. Lepas ni bolehh lahhh install apps food panda then bila tengah sendu, malas nak masak or lepak dengan kawan, boleh lah order. No need keluar rumah, beratur panjang pun muehehe.

Yummyy!Pizza Hut Malaysia Introduced Durian Cheese PizzaAda sesiapa yang dah pernah rasa? Boleh bagi honest short review at the comment? Rating berapa bagi? Hhehee.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.sayidahnapisah.com/2019/12/pizza-hut-malaysia-introduced-durian-cheese-pizza.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Simply Cheese Dominos Pizza Kegemaran Anak

Simply Cheese Dominos Pizza Kegemaran Anak

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 412 hits
Assalamualaikum Ada hari Fiza malas sangat nak masak Tambahan pula kalau dedi dorang kerja Kalau nak masak makan sorang memang pikir banyak kali Dan selalunya langkah mudah yang Fiza ambil adalah dengan memesan Dominos Pizza secara delivery...
Netizen Tergilakan Corndog Cikitang Cheese Tarik Paling Panjang Di Malaysia

Netizen Tergilakan Corndog Cikitang Cheese Tarik Paling Panjang Di Malaysia

papar berkaitan - pada 20/12/2019 - jumlah : 1331 hits
Ohmedia tartanya jugak la apa yang best sangat dengan corndog dekat Cikitang ni sampai jadi trending gila Alang alang dekat Melaka haritu sempat la Ohmedia cuba corndog dekat situ sebab ramai kata cheese yang Cikitang pakai ni lain dari yan...
Pkr Ph Dan Malaysia Siri 4

Pkr Ph Dan Malaysia Siri 4

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 198 hits
Keputusan Azmin untuk menolak pembentukan Pakatan Harapan hanyalah semata mata kerana bimbang beliau akan dijatuhkan sebagai MB Azmin tidak pernah pedulikan setiakawan Yang penting ialah dirinya sendiri Setiakawan hanyalah slogan untuk meng...
Pkr Ph Dan Malaysia Siri 2

Pkr Ph Dan Malaysia Siri 2

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 257 hits
Ini fakta yang perlu kita telan Kezaliman terhadap banyak pihak termasuk kepada Tian Chua Ezam Hishamuddin Rais Raja Petra Saari Sungib dan ramai lagi dulu mendapat sambutan kerana mereka berani tampil membela ketidakadilan terhadap Anwar B...
Pkr Ph Dan Malaysia Siri 1

Pkr Ph Dan Malaysia Siri 1

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 291 hits
Rumah siap pahat masih berbunyi Pepatah ini sesuai menggambarkan Kongres PKR minggu lalu Nampaknya masalah parti itu yang nampak macam menuju penyelesaian 24 jam sebelum bermula Kongres itu menjadi semakin besar Ini tidak sihat untuk Malays...
Pkr Ph Dan Malaysia Siri 3

Pkr Ph Dan Malaysia Siri 3

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 384 hits
Umum mungkin mengatakan Khalid Ibrahim dijatuhkan melalui Langkah Kajang Tapi Langkah Kajang hanya dibuat selepas PRU13 Tian Chua dan Sivarasa pasti tahu siapa pemimpin dan kumpulan yang bersungguh memaksa parti menukar MB sejak 2008 Tian C...
Dua Pria Asal Sumut Diupah Rp6 Juta Selundupkan 6 000 Belangkas Ke Malaysia

Dua Pria Asal Sumut Diupah Rp6 Juta Selundupkan 6 000 Belangkas Ke Malaysia

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 266 hits
Awalnya kedua tersangka akan membawa melalui Panipahan Rokan Hilir tapi batal karena ketatnya pengawasan
Bursa Ditutup Tinggi Selepas Bandar Malaysia Diteruskan

Bursa Ditutup Tinggi Selepas Bandar Malaysia Diteruskan

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 264 hits
KUALA LUMPUR Bursa Malaysia ditutup pada paras tertinggi harian hari ini dipacu oleh sentimen optimis susulan pengumuman menghidupkan semula projek pembangunan Bandar Malaysia kata penganalisis Pada 5 petang FTSE Bursa Malaysia KLCI naik 0 ...
Senarai Pemenang Hadiah Sastera Perdana Malaysia 2017 2018

Senarai Pemenang Hadiah Sastera Perdana Malaysia 2017 2018

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 554 hits
Assalamualaikum dan Selamat sejahtera Kredit gambar kepada Sinar Harian Pada 26 November 2019 telah berlangsungnya majlis penyampaian Hadiah Sastera Perdana Malaysia 2017 2018 di Balai Seni Budaya Tun Syed Nasir DBP SENARAI PEMENANG HADIAH ...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Selepas Menjadi Penumpang Umno Bakal Terkubur Pada Pru16

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Utilizing Crowdfunding For Business

Malaysia S Ex Pm Mahathir Faces Anticorruption Probe

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq

Kemeriahan Aidilfitri Bila Anak Anak Pulang Beraya Bersama Keluarga

Beraya Di Kuantan Dan Melaka

Lirik Lagu Katakan Saja Nabila Razali

Jadual Dan Keputusan Piala Thomas Piala Uber 2024