Perhatian Peminat K Drama 9 Naskhah Baru Bakal Temui Anda Julai Ini


Masuk sahaja bulan lain, industri drama Korea masih lagi sibuk hasilkan pelbagai lagi naskhah baru. Bahkan dah banyak drama yang beratur tunggu untuk ditayangkan di kaca televisyen bermula Julai ini!
1. Into The Ring KBS | 1 Julai
Koo Se-ra (Nana) lahir dalam keluarga yang serba miskin namun masih mampu mempunyai personaliti yang ceria. Dia menampung perbelanjaan dirinya dengan mengambil pelbagai pekerjaan separuh masa. Wanita ini juga terkenal di kejiranan tempat tinggalnya kerana sering menfailkan aduan di pejabat perbandaran tersebut.
Seo Kong-myung (Park Sung-hoon) pula bekerja sebagai kakitangan awam gred lima dan dia sangat tegas dengan prinsip hidupnya. Merupakan seorang yang sangat berdedikasi dengan tugasnya, dia turut tidak disukai ramai kerana perangainya yang tidak berkawan itu. Tanpa sengaja, hidup lelaki itu mula berubah selepas berkenalan dengan Koo Se-ra.
2. Model Detective JTBC | 6 Julai 
Kang Dochang (Son Hyun-joo) telah bekerja sebagai detektif selama 18 tahun. Lelaki ini melakukan siasatan menggunakan pengalamannya dan juga kenalan rapat tanpa menghiraukan teknik saintifik atau pun kuasa pertimbangan.
Oh Ji-hyeok (Jang Seung-jo) adalah seorang detektif elit dan mempunyai pengalaman selama 9 tahun. Tak seperti Do-chang, dia menyiasat menggunakan bukti selain memerhatikan emosi penjenayah. Disebabkan oleh trauma semasa kecil, dia langsung tidak berkongsi perasaannya. Lelaki ini juga adalah seorang yang sangat kaya kerana mendiang pak ciknya telah meninggalkan sejumlah harta pewarisan.
Jin Seo-kyung (Lee Elijah) pula merupakan seorang wartawan surat khabar. Sudah 5 tahun bekerja, dia merupakan seorang veteran yang sangat arif dengan kerjanya.
3. That Guy Is That Guy
KBS | 6 Julai Seo Hyun-joo (Hwang Jung-eum) yang merupakan seorang ketua pengurus untuk sebuah webtoon. Dia sangat teliti dengan kerjanya dan kesemua pelukis di bawahnya berjaya mendapat tempat pertama kerana usahanya yang jitu. Walaupun ramai yang tak suka dengan sikap telitinya itu tetapi mereka tetap mahukan pertolongan wanita tersebut. Beruntung dalam aspek kerjaya, tetapi dia mempunyai nasib yang sangat malang dalam aspek percintaan dan memilih untuk hidup solo.
Hwang Ji-woo (Yoon Hyun-min) ialah seorang CEO kepada syarikat farmaseutikal. Disebabkan dia kedekut senyuman dan nampak bengis, lelaki itu susah dibaca oleh orang lain sejak daripada kecil lagi. Meskipun tampil begitu, tiada siapa tahu yang CEO itu menyimpan rahsia besar di mana dia boleh kembali ke masa lepas.
4. She Knows Everything  MBC | 8 Julai
Sebuah kejadian misteri telah berlaku di sebuah bangunan apartmen yang bakal melalui proses pengubahsuaian. Disebabkan oleh personaliti penyibuknya, Lee Goong-bok (Kang Sung-yeon) yang merupakan ejen hartanah di situ telah cuba menyiasat insiden yang terjadi sambil dibantu oleh detektif veteran, In Cheol-ho (Jo Han-sun).
5. Did We Love? JTBC | 8 Julai
Noh Ae-jeong (Song Ji-hyo) ialah seorang produser filem dan telah hidup sebagai ibu tunggal selama 14 tahun lamanya. Selepas kehidupan tenangnya diterjah oleh 4 lelaki berbeza, anak perempuannya Noh Ha-nee (Um Chae-young) nekad untuk membongkar siapakah di antara mereka merupakan bapa kandung sebenarnya.
Lelaki tersebut terdiri daripada Oh Dae-oh (Son Ho-jun) iaitu seorang penulis buku popular yang misteri, Ryu Jin (Song Jong-ho) pula merupakan pelakon gred A, Koo Pa-do (Kim Min-jun) ialah bekas gangster yang kini merupakan CEO kepada sebuah syarikat kewangan dan terakhir sekali, Oh Yeon-woo (Koo Ja-sung), seorang guru Pendidikan Jasmani di sekolah anaknya. Jadi siapakah yang bakal menambat hati Ae-jung akhirnya nanti?
6. Elegant Friends JTBC | 10 Julai
“Elegant Friends” adalah sebuah naskhah yang merungkai kisah misteri berbelit mengenai satu pembunuhan yang berlaku di satu bandar. Ia menelusuri kisah sekumpulan rakan lelaki pertengahan usia yang menduduki sebuah bandar baharu dengan pasangan masing-masing. Awalnya bahagia tapi semuanya berubah dalam sekelip mata apabila pembunuhan yang berlaku membongkar pelbagai rahsia lain.
7. Train OCN | 11 Julai
Seorang lelaki telah kehilangan orang yang paling disayanginya disebabkan oleh seorang pembunuh bersiri. Bagi mencari keadilan, dia telah memasuki ke dalam dunia lagi satu untuk membongkarkan kebenaran di sebalik kematiannya.
Seo Do-won (Yoon Si-yoon) ialah seorang detektif dan sangat bersemangat apabila menjalankan tugasnya. Manakala Han Seo-kyung (Kyung Soo-jin) pula ialah seorang pendakwa dengan personaliti yang telus. Lee Jung-min (Shin So-yul) pula ialah seorang staf di unit penyiasatan saintifik dan dia merupakan sahabat baik yang sentiasa menyokong Do-won daripada belakang.
8. United Effort To Accomplish One Thing MBC | 15 Julai
Bit-na (Kim Hye-jun) ialah anak kepada seorang pelukis yang terkenal dan memiliki hartanah bernilai hampir ber-bilion won. Tidak dirancang, gadis itu turut terjebak dengan perebutan harta tersebut dan dia mengorak langkah bagi membongkar kebenaran disebalik kejadian ini.
9. Flower Of Evil tvN | 22 Julai
Cha Ji-won (Moon Chae-won) merupakan seorang detektif dan sudah pun berkahwin dengan Baek Hee-sung (Lee Jun-ki). Lelaki itu ialah seorang suami yang sangat sempurna dan ayah yang berdedikasi pada anak perempuan mereka. Disebalik senyuman manisnya, Baek Hee-sung sebenarnya menyembunyikan kehidupan lampaunya yang berdarah dan hidup di bawah identiti orang lain. Sifat ingin tahu Cha Ji-won bagi menyelesaikan kes jenayah yang dikendalinya, membawa wanita itu kepada satu pendedahan yang mengejutkan. Adakah suaminya sama seperti apa yang dikenalinya selama ini?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter dan Instagram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kimchidaily.my/perhatian-peminat-k-drama-9-naskhah-baru-bakal-temui-anda-julai-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Acer Swift 5 Bakal Hadir Dengan Rekaan Dan Komponen Baru Dijana Cpu Intel Tiger Lake

Acer Swift 5 Bakal Hadir Dengan Rekaan Dan Komponen Baru Dijana Cpu Intel Tiger Lake

papar berkaitan - pada 24/6/2020 - jumlah : 262 hits
Acer Swift 5 merupakan salah satu komputer riba yang paling popular dan diingini ramai kerana rekaannya yang nipis padat dan ringan disamping prestasi yang berkuasa Sewaktu acara Acer Global Press Conference yang berlangsung secara atas tal...
Kwon Nara Kim Myung Soo Bakal Bintangi Drama Sejarah Terbaru

Kwon Nara Kim Myung Soo Bakal Bintangi Drama Sejarah Terbaru

papar berkaitan - pada 27/6/2020 - jumlah : 403 hits
Pelakon Itaewon Class Kwon Nara dilaporkan sedang dalam rundingan untuk bintangi drama sejarah terbaru berjudul New Secret Royal Inspector Menurut sumber yang belum disahkan Kwon Nara telah ditawarkan peranan Hong Da In penghibur yang canti...
5 Keseruan Baru Yang Bisa Jadi Bakal Kamu Dapatkan Pas Update Ke Android 11 Siap Siap Aja Nih

5 Keseruan Baru Yang Bisa Jadi Bakal Kamu Dapatkan Pas Update Ke Android 11 Siap Siap Aja Nih

papar berkaitan - pada 22/6/2020 - jumlah : 579 hits
Dalam beberapa bulan lagi kita bakal menyongsong hadirnya sistem terbaru dari Android nih Kayaknya sih bakal seru banget fiturnya
Pertemuan Hamzah Anwar Perikatan Nasional Bakal Terima Sekutu Baru

Pertemuan Hamzah Anwar Perikatan Nasional Bakal Terima Sekutu Baru

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 208 hits
Apa yang menarik Mahathir berjaya juga meletakkan Mukhriz diposisi yang penting dalam memastikan legasinya dapat dikekalkan Pelbagai kenyataan politik diantara kerajaan pembangkang terus mewarnai arena politik tanah air Ini menunjukkan baha...
Rating Sweet Munchies Teruk Jung Ilwoo Dikhabarkan Bakal Kembali Dengan Drama Sejarah Tak Lama Lagi

Rating Sweet Munchies Teruk Jung Ilwoo Dikhabarkan Bakal Kembali Dengan Drama Sejarah Tak Lama Lagi

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 435 hits
Setelah sekian lama tidak membuat kemunculan semula dalam mana mana drama kepulangan Jung Il woo dalam naskhah Sweet Munchies nyata membuatkan ramai peminatnya teruja Pun begitu rating serendah 0 5 membuatkan ramai yang kecewa dengan pemili...
Meriam Peninggalan Kerajaan Aceh Bakal Jadi Situs Wisata Baru Di Aceh Barat

Meriam Peninggalan Kerajaan Aceh Bakal Jadi Situs Wisata Baru Di Aceh Barat

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 322 hits
Dinas Pariwisata Kebudayaan Pemuda dan Olahraga Kabupaten Aceh Barat memastikan tiga unit meriam diduga peninggalan Kerajaan Aceh Darussalam yang ditemukan di Desa Arongan Kabupaten Aceh Barat akan dijadikan situs sejarah baru
Dua Tahun Berehat Seo Inguk Dikatakan Bakal Bergandingan Dengan Park Boyoung Dalam Drama Destruction

Dua Tahun Berehat Seo Inguk Dikatakan Bakal Bergandingan Dengan Park Boyoung Dalam Drama Destruction

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 438 hits
Selepas dua tahun menyepikan diri dek latihan khidmat ketenteraan dikhabarkan bahawa Seo In guk bakal kembali beraksi dalam drama baru bertajuk Destruction Watak yang ditawarkan kepada pelakon itu ialah Kim Sa ram satu makhluk misteri yang ...
Dato Sri Siti Nurhaliza Bakal Kembali Dengan Album Baru Manifestasiti2020

Dato Sri Siti Nurhaliza Bakal Kembali Dengan Album Baru Manifestasiti2020

papar berkaitan - pada 22/6/2020 - jumlah : 877 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraDATO SRI SITI NURHALIZA BAKAL KEMBALI DENGAN ALBUM BARU Penyanyi nombor 1 negara bakal kembali dengan album terbaru yang dijangka bakal dilancarkan pada 3 Julai 2020 nanti Info ini telah diberitahu sendiri...
Choi Kanghee Kim Youngkwang Bakal Bergandingan Dalam Drama Fantasi Serta Komedi Romantik

Choi Kanghee Kim Youngkwang Bakal Bergandingan Dalam Drama Fantasi Serta Komedi Romantik

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 353 hits
Baru sahaja Good Casting selesaikan ditayangkan pelakon Choi Kang hee dikhabarkan bakal kembali ke kaca televisyen anda menerusi drama komedi romantik dan fantasi Hi It s Me tak lama lagi Nakhah ini mengisahkan tentang kehidupan Yoo Byul na...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Dilaporkan 10 Orang Terkorban 2 Helikopter Atm Bertembung Di Udara

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Dap Leader Unsurprised By Mca S Decision To Not Campaign For Its Candidate

Lateefa Koya Negara Sudah Jadi Banana Republic Ketika Kamu Dedah Bualan Pemimpin Negara