Penginapan Paling Best Di Johor Tepi Laut Untuk Cuti Sekolah Ini


Cuti sekolah bakal bermula tidak lama lagi, ibu bapa pasti pening memikirkan lokasi pelancongan yang sesuai untuk seluruh ahli keluarga. Anda tidak perlu pergi jauh-jauh kerana pusat peranginan Lotus Desaru Beach Resort di Johor menyediakan pelbagai kemudahan dan aktiviti yang mengujakan sesuai untuk dinikmati bukan sahaja untuk seisi keluarga malahan sahabat handai.
Mementingkan kepuasan pelanggan, Lotus Desaru Beach Resort menyediakan kediaman apartmen yang mempunyai 4 jenis bilik iaitu  jenis satu bilik, dua bilik, tiga bilik, empat bilik dan bilik suite (VIP).

Kesemua bilik dilengkapi dengan pelbagai kemudahan seperti perabot, televisyen, Wifi percuma dan ruang dapur yang boleh memberikan rasa seperti berada di rumah sendiri.

Anda juga pasti akan teruja dengan Water Park yang sudah tentu menjanjikan keseronokan dan kegembiraan untuk seisi keluarga.

Rasai sendiri pengalaman bermandi-manda di lagoon pool, grotto, aqua play, lazy river, relaxing gazebo dan falling coconut. 

Selain itu, bagi yang berkunjung untuk melakukan family day dan acara santai dengan keluarga atau rakan sekerja , kemudahan untuk melakukan BBQ juga disediakan.

Seperti di pusat peranginan lain, Lotus Desaru beach Resort juga menyediakan pelbagai aktiviti rekreasi iaitu indoor activities dan outdoor activities yang boleh dirasai oleh semua peringkat umur.
Bagi yang gemar untuk melakukan Indoor activities, anda boleh menghabiskan waktu dengan bermain table tennis, carrom, monopoly, snake ladder, mahjong, pool table, board games, mug painting, face painting, batik painting, arcade games, chess dan 6D motion movie.
Outdoor activities pula melibatkan banana boat, beach volleyball, sandy football, tug of war, telematches, sand castle, treasure hunt, bicycle/tandem bike, vehicle, jungle trekking, paintball dan archery.

Setelah penat melakukan aktiviti-aktiviti rekreasi, anda boleh mengisi perut di Teratai Coffee House yang mempunyai variasi makanan yang menyelerakan mengikut citarasa Asian sambil menikmati pemandangan pantai yang indah dan mempesonakan.

Anda juga boleh singgah di Rhu Seafood Restaurant untuk merasai sendiri menu-menu makanan laut dengan sentuhan rasa masakan Cina Malaysia serta masakan barat yang juga mempunyai variasi tersendiri.
Lotus Desaru Beach Resort juga mempunyai ballroom yang boleh memuatkan seramai 500 orang sesuai dengan sebarang acara atau jamuan serta mempunyai 15 bilik untuk kemudahan melakukan mesyuarat yang dilengkapi dengan pelbagai peralatan.

Kemudahan gym dan karaoke juga disediakan bagi yang ingin beriadah dan bersantai bersama ahli keluarga.


Bagi yang ingin merehatkan tubuh badan, anda boleh berkunjung ke Lotus Suria Spa yang menyediakan pelbagai jenis rawatan berdasarkan perubatan tradisional India.

Untuk tempahan dan maklumat lanjut, layari laman web rasmi rasmi Lotus Desaru Beach Resort iaitu Lotusdesaru.com atau hubungi di talian 07-8842800.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2019/11/10/penginapan-paling-best-di-johor-tepi-laut-untuk-cuti-sekolah-ini/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nutp Bantah Mesyuarat Guru Di Pertengahan Cuti Sekolah Akhir Tahun

Nutp Bantah Mesyuarat Guru Di Pertengahan Cuti Sekolah Akhir Tahun

papar berkaitan - pada 15/11/2019 - jumlah : 512 hits
SHAH ALAM Kesatuan Perkhidmatan Perguruan Kebangsaan bantah tindakan segelintir sekolah di negara ini yang merancang untuk mengadakan mesyuarat guru pada pertengahan cuti persekolahan akhir tahun 2019 Presidennya Aminuddin Awang berkata tem...
Dah Nak Cuti Sekolah Ini 10 Idea Hantaran Korang Boleh Guna Di Hari Bahagia

Dah Nak Cuti Sekolah Ini 10 Idea Hantaran Korang Boleh Guna Di Hari Bahagia

papar berkaitan - pada 31/10/2019 - jumlah : 908 hits
Sudah menjadi adat bagi orang orang Melayu perkara yang berkaitan hantaran mestilah mahukan barang yang mahal agar nampak cantik dan mewah Orang kata sekali seumur hidup kan Jadi ramai bakal pengantin yang terpaksa ada bajet tinggi untuk me...
Nikmati Cuti Sekolah Yang Menjimatkan Tetapi Enjoy

Nikmati Cuti Sekolah Yang Menjimatkan Tetapi Enjoy

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 454 hits
Percutian Semasa Cuti Sekolah Pertengahan Penggal 2 2019 Assalamualaikum dan salam sejahtera Agak terlambat untuk kongsi tapi sebagai catatan atas talian Sha untuk keluarga kecil Sha Sha nak juga simpan kenangan di blog kesayangan Sha ini C...
Manfaatkan Cuti Sekolah Di Superdaycamp Superpark

Manfaatkan Cuti Sekolah Di Superdaycamp Superpark

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 455 hits
Manfaatkan Cuti Sekolah di SuperDayCamp SuperParkBaru baru ni aku menghadiri majlis pelancaran SuperDayCamp di SuperPark Malaysia yang bertempat di Avenue K Kuala Lumpur Sempena cuti sekolah yang bakal menjelma Superpark memperkenalkan Supe...
Alor Setar Jadi Pulau Muar Tenggelam Klia Tepi Laut Pada 2050

Alor Setar Jadi Pulau Muar Tenggelam Klia Tepi Laut Pada 2050

papar berkaitan - pada 8/11/2019 - jumlah : 855 hits
Isu alam sekitar sekarang memang jadi bualan hangat Banyak isu berlaku daripada pencemaran plastik dalam laut sehinggalah kepupusan binatang dan tumbuhan Tetapi yang paling menakutkan adalah isu pemanasan global yang menyebabkan suhu bumi n...
Venice Hadapi Air Laut Pasang Paling Dasyat Sepanjang Tempoh 50 Tahun Bakal Isytihar Darurat

Venice Hadapi Air Laut Pasang Paling Dasyat Sepanjang Tempoh 50 Tahun Bakal Isytihar Darurat

papar berkaitan - pada 14/11/2019 - jumlah : 278 hits
Dalam tempoh 50 tahun inilah fenomena banjir terbesar yang membanjiri seluruh kawasan di negara Venice dan ia dikatakan satu kejadian paling buruk dan bersejarah pernah berlaku Sehubungan dengan itu pihak polis Venice melaporkan dua orang m...
Rahsia Mekap Wanita India 5 Produk Lakme Paling Best Mesti Miliki

Rahsia Mekap Wanita India 5 Produk Lakme Paling Best Mesti Miliki

papar berkaitan - pada 13/11/2019 - jumlah : 294 hits
Lakme adalah jenama komsetik tertua di India yang menawarkan alatan solek berkualiti pada harga yang berpatutan Malah ia berada di kedudukan nombor satu dalam pasaran kosmetik di India sahaja Sekutu kepada wanita klasik jenama ini telah ber...
Johor Umum Cuti Khas Peristiwa Esok

Johor Umum Cuti Khas Peristiwa Esok

papar berkaitan - pada 3/11/2019 - jumlah : 697 hits
Johor umum cuti khas peristiwa esok Dikemas kini 1 jam yang lalu Diterbitkan pada 2 Nov 2019 11 47PM
Lost World Of Tambun Awesome Holidays Time To Play Hanya Di Musim Cuti Sekolah Ini

Lost World Of Tambun Awesome Holidays Time To Play Hanya Di Musim Cuti Sekolah Ini

papar berkaitan - pada 14/11/2019 - jumlah : 633 hits
Cabar diri korang pada musim cuti sekolah ini dan siap sedia untuk melakukan apa sahaja Lost World Of Tambun akan menjadi taman tema yang pertama dimana mereka akan bekerjasama dengan Hot Wheels dan Barbie bagi menyambut kedatangan para pen...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Vivo Y200i Smartphone Specifications And Prices

Inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat Pacific Senior Living Bersinar Semasa Sambutan Hari Raya

M U S M

Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb