Penantian 15 Tahun Berakhir Wanita Sebak Disahkan Hamil Tak Sedar Dah 5 Bulan Baby Dalam Perut


Memiliki cahaya mata sememangnya impian bagi semua pasangan suami isteri yang telah berkahwin. Pun begitu, terdapat juga pasangan yang terpaksa menunggu dalam tempoh yang lama untuk menimang cahaya mata.
Begitulah seperti yang dikongsikan oleh seorang wanita mengenai pengalamannya terpaksa menunggu sekitar 15 tahun sebelum disahkan hamil. Lebih mesra dikenali Puan Junaida, wanita ini juga tidak menyangka bahawa dia telah disahkan hamil selama lima bulan.
Pada awalnya, dia tidak menyangka kerana dia mengalami masalah haid tidak teratur dan tidak lawas sejak sebelum kahwin lagi.
Gambar: Efferty HQ Sedar ada perubahan fizikal Puan Junaida turut berkongsikan bahawa terdapat perubahan pada payudara dan perutnya. Namun tidak mengendahkan dengan andaian perubahan itu adalah kerana faktor pertambahan berat badan. Tambahan lagi, dia juga menyangkakan keadaan perutnya yang sedikit keras adalah disebabkan masalah sembelit yang dihadapinya.
Terkejut nampak dua garis biru Menyangkakan dia mengalami masalah sembelit, Puan Junaida ke farmasi bagi mendapatkan ubat. Di samping itu, dia juga turut membeli ‘pregnancy test’ seperti yang disyorkan oleh suaminya.
Gambar Hiasan via Pregnancy & Baby Puan Junaida cuba membuat ujian dan akhirnya terkejut apabila mendapati hasil ujian menunjukkan dua garis biru menandakan dia telah hamil.
Ya Allah terkejutnya tengok naik 2 lines, 15 tahun saya test tak pernah naik 2 lines ni
Saya masa tu memang terharu sangat tak boleh nak cakap, seharian saya menangis.

Rupanya dah lima bulan ‘baby’ dalam perut Bagi mendapatkan kepastian, Puan Junaida turut membuat pemeriksaan di klinik. Tidak disangka baginya apabila doktor memberitahunya bahawa ‘baby’ sudah di dalam perutnya dalam tempoh lima bulan.
Pastu saya pergi klinik untuk pastikan balik, tiba-tiba doktor cakap lima bulan dah ‘baby’ di dalam perut saya.
Gambar Hiasan via Today’s Parent Pernah rasa ‘down’ walaupun suami dan keluarga tidak merungut Menceritakan pengalaman sebelum hamil, Puan Junaida mengakui bahawa dia turut berasa ‘down’ kerana tidak dikurniakan zuriat hampir 15 tahun. Walaupun suami dan keluarganya tidak merungut, dia juga inginkan pengalaman tersebut seperti yang dialami oleh wanita-wanita lain.
Saya punya keluarga semua tak ada beri tekanan cuma saya ja kalau boleh nak juga seorang zuriat juga.
Dia yang merupakan anak sulung hanya bermain dengan anak-anak saudaranya sebelum ini. Namun selepas ini, giliran adik beradiknya yang lain untuk bermain dengan anaknya pula. Sememangnya, disahkan hamil setelah bertahun-tahun penantian merupakan perasaan yang sukar diungkap dengan kata-kata.
Rezeki daripada Allah SWT Kurniaan yang tidak ternilai ini merupakan rezeki yang dikurniakan oleh Allah SWT walaupun terpaksa menanti dalam tempoh yang lama. Di samping itu, berkat usaha Puan Junaida dan suami serta dengan izin Allah SWT, pasangan ini bakal menimang cahaya mata tidak lama lagi.
Puan Junaida menyatakan bahawa dia turut mengikuti nasihat yang diberikan oleh doktor kepadanya. Antaranya ialah dengan menjaga pemakanan seperti meninggalkan kafein, tinggalkan makanan di dalam tin serta makanan-makanan segera. Dia turut menjadikan susu Efferty sebagai minuman tambahannya.

Susu Efferty ini mempunyai pelbagai kebaikan untuk wanita iaitu seperti menstabilkan hormon haid dengan lebih teratur. Antara kebaikan lain bagi susu Efferty ini juga adalah memudahkan jumpa waktu subur yang khususnya bermanfaat kepada pasangan suami isteri.
Gambar: Efferty HQ Antara testimoni produk yang memberikan respon terhadap minuman Efferty adalah seperti berikut:

Bagi menambahkan selera, susu Efferty juga turut hadir dengan beberapa perisa seperti coklat dan strawberi. Produk ini sememangnya sudah tidak asing lagi di Malaysia ekoran mendapat sambutan yang sangat menggalakkan.
Jadi, apa salahnya untuk mencuba bagi ? Bagi mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk ini, anda boleh layari laman Facebook Efferty HQ.
The post Penantian 15 Tahun Berakhir, Wanita Sebak Disahkan Hamil, Tak Sedar Dah 5 Bulan ‘Baby’ Dalam Perut appeared first on Siakap Keli.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://siakapkeli.my/2020/05/31/penantian-15-tahun-berakhir-wanita-sebak-disahkan-hamil-tak-sedar-dah-5-bulan-baby-dalam-perut/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Tak Sedar 5 Bulan Dah Baby Dalam Perut 15 Tahun Menanti Wanita Ini Sebak Disahkan Mengandung

Tak Sedar 5 Bulan Dah Baby Dalam Perut 15 Tahun Menanti Wanita Ini Sebak Disahkan Mengandung

papar berkaitan - pada 1/6/2020 - jumlah : 411 hits
Setiap pasangan yang mendirikan rumahtangga pastinya mengimpikan untuk memiliki cahaya mata Namun begitu terdapat juga pasangan yang terpaksa menunggu dalam tempoh yang lama untuk menimang cahaya mata 15 tahun menunggu sebelum disahkan hami...
Video Penantian 5 Tahun Untuk Dapat Baby Girl Dimakbulkan Isteri Tomok Kongsi Hamil Pada Usia 41 Tahun

Video Penantian 5 Tahun Untuk Dapat Baby Girl Dimakbulkan Isteri Tomok Kongsi Hamil Pada Usia 41 Tahun

papar berkaitan - pada 6/6/2020 - jumlah : 430 hits
Tahniah diucapkan kepada penyanyi Tomok dan isteri Rahayu Abas selepas menerima kelahiran baru pada Khamis lalu Menerusi Instagram isteri penyanyi itu beliau berkongsi coretan perihal penantian dia sekeluarga dalam menantikan zuriat perempu...
20 Kontak Wanita Hamil Termasuk Kanak Kanak 3 Tahun Di Kelantan Didapati Negatif Covid 19

20 Kontak Wanita Hamil Termasuk Kanak Kanak 3 Tahun Di Kelantan Didapati Negatif Covid 19

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 270 hits
Semalam tular kes positif Covid 19 baharu di Kelantan selepas beberapa minggu memegang status zon hijau Kes tersebut adalah seorang wanita hamil yang pulang ke kampung dari Ampang Kuala Lumpur Hari ini Pengarah Jabatan Kesihatan Negeri Kela...
Wanita Hamil Pulang Ke Kelantan Untuk Bersalin Tapi Disahkan Positif Covid 19 Kkm Cari Kontak Rapat

Wanita Hamil Pulang Ke Kelantan Untuk Bersalin Tapi Disahkan Positif Covid 19 Kkm Cari Kontak Rapat

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 528 hits
Wanita hamil yang dilaporkan positif COVID 19 di Kelantan melakukan perjalanan rentas negeri dari Ampang Selangor yang berada dalam kategori Zon Merah KKM Cari Kontak Rapat Kementerian Kesihatan Malaysia dalam usaha mengesan kontak rapat wa...
Covid 19 20 Kontak Wanita Hamil Negatif

Covid 19 20 Kontak Wanita Hamil Negatif

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 269 hits
KOTA BHARU Seramai 20 kontak wanita hamil yang positif COVID 19 termasuk kanak kanak berusia tiga tahun didapati negatif hasil ujian saringan yang dilakukan Pengarah Jabatan Kesihatan Negeri Kelantan Datuk Dr Zaini Hussin berkata 10 lagi ko...
Mangsa Pertama Keracunan Puding Buih Wanita Berusia 25 Tahun Meninggal Dunia

Mangsa Pertama Keracunan Puding Buih Wanita Berusia 25 Tahun Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 4/6/2020 - jumlah : 341 hits
Seorang wanita berusia 25 tahun di Terengganu meninggal dunia akibat keracunan makanan pencuci mulut Puding Buih selepas bertarung nyawa di Unit Rawatan Rapi selama 10 hari Pengarah Kesihatan Terengganu Dr Nor Azimi Yunus mengesahkan bahawa...
Tolong Jangan Kecam Anak Saya Ibu Wanita Hamil Positif Covid 19

Tolong Jangan Kecam Anak Saya Ibu Wanita Hamil Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 272 hits
KOTA BHARU Tolong jangan kecam anak saya tanpa usul periksa dia pulang ke kampung untuk bersalin bukannya semata mata untuk menyambut Aidilfitri Demikian luahan Norazlina Abdul Rahim 50 ibu kepada wanita hamil positif COVID 19 dari Kuala Kr...
Susah Kalau Bersalin Di Ampang Ibu Kepada Wanita Hamil Positif Covid Mohon Hentikan Kecaman

Susah Kalau Bersalin Di Ampang Ibu Kepada Wanita Hamil Positif Covid Mohon Hentikan Kecaman

papar berkaitan - pada 22/5/2020 - jumlah : 307 hits
Semalam tular berita dimana seorang wanita hamil disahkan positif Covid 19 di Kelantan dikesan melakukan perjalanan rentas negeri dari Ampang yang berstatus zon merah Artikel berkaitan Rentetan itu ramai Netizen yang melepaskan kemarahan di...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Utilizing Crowdfunding For Business

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Office Rental Near Kl Sentral Station Advantages For Business Connectivity

Gaji 2005 Yuran Pengalaman 2016

The Cultural Impact Of Online Casino Gaming On Filipino Society

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Polis Tahan Pemandu Peribadi Kerana Melakukan Khianat Dan Memukul

Pn Talks Of Gov T Change After Kkb Azmin Holds Back On Revelations Against Ph