Pembunuhan Sadis Yang Diakukan Oleh Anak Anak


Pembunuhan Sadis Yang Diakukan Oleh Anak-Anak  | UN1X PROJECT - Di Jaman ini Banyak orang tua semakin bertanya-tanya apakah mereka membesarkan pembunuh berantai masa depan? Karena banyak insiden yang melibatkan senjata di sekolah yang berujung dengan kematian di kalangan anak-anak lai.Semoga dengan adanya beberapa kasus ini akan membuat tiap orang tua akan kembali mengevaluasi kemampuan mereka untuk bisa memahaami ke inti masalah anak-anak mereka ter kemarahan.

Ibu dari Dylan Klebold (Columbine Shooter) menulis sebuah esai di majalah O di mana ia menggambarkan keterkejutan dan kengeriannya atas tindakan anaknya. Dia tidak pernah percaya anaknya akan mampu menyakiti orang lain apalagi sampai membunuh remaja lain yang tidak bersalah.

1. Tim KretschmerSeorang remaja 17 tahun pergi ke bekas sekolah tinggi di Winnenden, Jerman pada tanggal 11 Maret 2009 dan insiden fatalpun terjadi, dia menembak dan membunuh 9 siswa, 3 guru dan 3 para pengamat sebelum mejedorkan pistol itu ke kepalanya sendiri. Dia baru pulih dari perawatan psikiatris karena depresi ketika penembakan terjadi. Sehari sebelum penembakan terjadi, Kretschmer mengumumkan rencananya pada chatroom internet. Nilainya yang gagal membuatnya harus mengejar merupakan pemicu kemungkinan untuk tindakannya ini.

2. Jeffrey WeisePada tanggal 21 Maret 2005, Jeffrey Weise (16) membunuh kakek dan pacar kakeknya. Dia melanjutkan untuk masuk sekolah dengan mobil polisi kakeknya dimana ia mulai menembak dan membunuh 5 siswa, 1 guru dan 1 penjaga keamanan sebelum menembakkan pistol pada dirinya sendiri. Penyebab dari tindakannya ini terutama karena dia sering dihina dan dilecehkan.

3. Dylan Klebold dan Eric HarrisDylan Klebold bersama dengan Eric Harris pergi ke Columbine High School pada tanggal 20 April 1999 dan melukai 12 teman sekelas dan 1 guru pelatih. 21 orang lainnya terluka dalam penembakan, banyak dari mereka yang terluka dan cacat oleh peristiwa ini.

Harris dan Klebold adalah individu yang merasa depresi. Mereka ditindas di sekolah dimana dia belajar. Video tentang insiden oleh kedua siswa ini menggambarkan bahwa peristiwa yang terjadi di Columbine High School pada tanggal 20 April 1999 sengaja direncanakan selama berbulan-bulan.
Buku harian di kamar mereka juga menggambarkan ketidakpuasan dengan hidup dan sekolah.

4. Kelly EllardVirk Reena 14 th sering dikucilkan dan diintimidasi oleh orang lain di sekolahnya. Dia sering berusaha untuk dapat diterima oleh orang lain. Dia mengisap ganja, minum alkohol dan tidak mematuhi keluarganya untuk terlihat keren.

Pada tanggal 14 November 1997, Virk diundang ke sebuah pesta dekat Jembatan Craigflower mana ia mengkonsumsi alkohol terlalu banyak.

Saat di sana, dia dicecar oleh sekelompok 8 remaja yang melecehkan dan mengejeknya.
Kelly Ellard dan Warren Glowatski, dua anggota dari kelompok remaja, mulai mengikuti Virk saat dia berjalan menjauh. Ellard dan Glowatski mengalahkan Virk dan memaksanya untuk melepaskan sepatunya.

Ellard, yang berusia 15 tahun pada saat itu, dibenamkan Virk sampai dia mati.

Selama pengadilan, Ellard terkenal karena sarkasme dan sering mengamuk.Dia gagal untuk menyadari beban tindakannya. Setelah 3 percobaan, Ellard dijatuhi hukuman penjara seumur hidup pada tahun 2005 dengan kemungkinan pembebasan bersyarat dalam waktu 7 tahun.

5. Joshua PhillipsJoshua Phillips was convicted for murdering his missing 8 year old neighbour, Maddie Clifton in 1998. Joshua Phillips dihukum karena membunuh tetangganya Maddie Clifton yang berusia 8 tahun yang dilaporkan hilang, pada tahun 1998. Ibunya menemukan mayat yang diplester di tempat tidur Phillips tujuh hari setelah Clifton hilang. Phillips dijatuhi hukuman penjara seumur hidup tanpa kemungkinan pembebasan bersyarat. Dia tidak pernah menyatakan alasan mengapa dia melakukan pembunuhan.

6. Eric SmithEric Smith 13 th dihukum karena menyumpalkan baterai dan memukul seorang anak berusia 4 tahun sampai mati pada tahun 1994. Dia melanjutkan dengan tindakan sodomipada bocah 4 tahun itu dengan tongkat lalu dia menimpakan batu-batu besar upada tubuh kecilnya yang remuk.Smith dihukum minimal 9 tahun penjara untuk pembunuhan tingkat kedua.

Dia masih di penjara dan permohonan jaminan untuk kebebasanya 5 kali ditolak. Ejekan digunakan sebagai alasan untuk perilaku biadab Smith.

7. Lionel Tatebocah berusia 12 tahun ini mengaku meniru gerakan gulat ketika ia memukuli sampai mati seorang gadis berusia 6 tahun pada tahun 1999.

Dia juga mengklaim bahwa ia telah mengunci posisi kepala gadis itu sebelum membenturkannya ke meja. Meskipun siswa cemerlang, Tate dikenal karena perilaku temperamentalnya dan sering mencuri dan dia pernah diskors 15 kali dari sekolahnya.

Dia dijatuhi hukuman penjara seumur hidup pada tahun 2001 untuk pembunuhan tingkat pertama. Ketika kasusnya dikaji ulang pada tahun 2004, dia dibebaskan.Pertahanan percaya bahwa uji kompetensi mental harus sudah dilakukan sebelum sidang. Dia sekarang 10 tahun dalam masa percobaan dan memakai monitor pergelangan kaki


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.munsypedia.com/2012/08/pembunuhan-sadis-yang-diakukan-oleh.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Menilik Motif Di Balik Pembunuhan Sadis Suami Terhadap Ibu Hamil Di Bengkulu

Menilik Motif Di Balik Pembunuhan Sadis Suami Terhadap Ibu Hamil Di Bengkulu

papar berkaitan - pada 24/2/2019 - jumlah : 409 hits
Peristiwa pembunuhan suami terhadap istrinya di Kelurahan Tanjung Jaya Kota Bengkulu sontak membuat warga heboh Pasangan Romi Sepriawan alias Romi Cabe dan istrinya ES yang tengah mengandung 9 bulan itu sudah tinggal lebih dari 3 tahun di l...
Sejumlah Hal Yang Dibutuhkan Oleh Anak Agar Tak Mudah Sakit

Sejumlah Hal Yang Dibutuhkan Oleh Anak Agar Tak Mudah Sakit

papar berkaitan - pada 13/2/2019 - jumlah : 187 hits
Sel darah merah kata ahli gizi Saptawati Bardosono dibutuhkan untuk membawa oksigen mengalirkan zat yang sangat dibutuhkan untuk tumbuh kembang anak Kekurangan sel darah merah juga akan menyebabkan anak menjadi pendek
Masih Hidup Walaupun Jantung Kena Peluru Kisah Kanang Anak Langkau Komando Paling Berani Dalam Sejarah

Masih Hidup Walaupun Jantung Kena Peluru Kisah Kanang Anak Langkau Komando Paling Berani Dalam Sejarah

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 1128 hits
Kanang Anak Langkau dilahirkan pada 2 Mac 1945 di Julau Sarawak di mana beliau merupakan cucu seorang ketua Iban Kanang telah menerima pelbagai jenis pendidikan sebagai kanak kanak dari datuknya walaupun beliau membesar di sebuah kawasan te...
Pecah Ketuban Buka 3 10cm Ayu Raudhah Timang Anak Yang Keempat Kongsi Detik Cemas Sebelum Bersalin

Pecah Ketuban Buka 3 10cm Ayu Raudhah Timang Anak Yang Keempat Kongsi Detik Cemas Sebelum Bersalin

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 326 hits
Pelakon Ayu Raudah telah selamat melahirkan cahaya mata keempat awal pagi semalam Berita gembira itu dikongsikan isteri pemain bola kebangsaan Zaquan Adha itu di laman Instagrammya Allah Hu Akbar Syukur ayu telah selamat melahirkan anak ke ...
Anak Papa Ke Anak Mama Ini Bezanya Cara Papa Bila Dengan Anak

Anak Papa Ke Anak Mama Ini Bezanya Cara Papa Bila Dengan Anak

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 284 hits
Dalam mendidik anak anak papa dan mama memainkan peranan masing masing dalam cara yang berbeza Biasanya jika papa terkenal dengan karektor garang dan tegas mama pula lebih kepada pendekatan lembut dan psikologi Bagaikan ada faktor chemistry...
Dr Sheikh Muszaphar Pastikan Hujung Minggu Masa Untuk Keluarga Patutlah Anak Rapat Dan Manja

Dr Sheikh Muszaphar Pastikan Hujung Minggu Masa Untuk Keluarga Patutlah Anak Rapat Dan Manja

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 604 hits
Seronok tengok cara layanan Dr Sheikh Muszaphar terhadap anak anaknya yang begitu mesra dan rapat walaupun sibuk Alasan tiada masa dengan anak bukan masalah buat Dr Sheikh Muszaphar kerana sebagai bapa dia akan curi juga masa untuk bonding ...
Anak Tak Pernah Salah Kalau Anak Cakap Kasar Mesti Ada Yang Tak Kena

Anak Tak Pernah Salah Kalau Anak Cakap Kasar Mesti Ada Yang Tak Kena

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 336 hits
Perasan tak anak anak bila besar cakapnya mengalahkan kita Kadang tu ibu ayah sendiri terkejut macam mana anak boleh cakap macam tu Ingat anak adalah peniru nombor satu Dari mana anak pandai cakap melalui apa yang dia dengar di sekelilingny...
Usia 1 3 Tahun Anak Pegang Pensel Macam Ni Normal Selepas 3 Tahun Kena Perbetulkan

Usia 1 3 Tahun Anak Pegang Pensel Macam Ni Normal Selepas 3 Tahun Kena Perbetulkan

papar berkaitan - pada 16/2/2019 - jumlah : 321 hits
Biasa kalau anak 1 3 tahun bila diberi pensel akan pegang sepenuhnya seperti tak mahu lepas Apabila diberi kertas pasti anak mula menconteng tetapi teknik pegangannya tak macam kanak kanak yang berusia 4 tahun ke atas Jika anda perhatikan a...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Transformation From The Top Down Hajiji S Exemplary Leadership In Sabah

Tips For Achieving Your Saving Goals

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

Clear Air Over Najib S Supplementary Order Anwar And Ag Told



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


Membongkar Kejayaan Pembayaran Dan Pemenang Di Wecopytrade Dan Wemastertrade

Kaswi Gula Melaka

Effective Networking In Business

Doa Masuk Pasar Baca Doa Ini Apabila Pergi Ke Pasar

Lafaz Tasbih Kaffarah Sebagai Doa Pembersih Majlis

Rabbana Atina Fid Dunya Hasanah