Parti Melayu Tipu Melayu



Parti Melayu Tipu Melayu | Skandal Kapal tempur(LCS) untuk Tentera Laut Malaysia telah didedahkan di parlimen dalam laporan PAC baru-baru ini. Segala usaha dari PH untuk selamatkan negara dari penyakit rasuah yang sistemik telah dikhianati atas sentimen perkauman dan agama sempit. Namun setelah pengkhinatan mereka, satu persatu skandal dari pimpinan politik orang-orang Melayu terus terbongkar

Lebih menggerunkan institusi orang Melayu /Islam seperti LTAT dan Tabung Haji menjadi mangsa oleh scam perjuangan Melayu/Isle. Walaupun hanya 22 bulan, PH berjaya memulakan langkah pemulihan ke atas kedua-dua institusi ini.

Apa yang didedahkan oleh PAC ialah dari legasi era 'Bossku' sebagai PM dan Zahid serta Hishamudin sebagai MENHAN (2009-2014) ketika itu.
Parti Melayu yang melaungkan patriotism negara dan ketuanan orang Melayu bukan sahaja menipu orang Melayu tetapi membahayakan keselamatan perairan negara dengan kegagalan projek ini akibat rasuah.
Parti Melayu Tipu MelayuLTAT (Lembaga Tabung Angkatan Tentera) menjadi mangsa skandal terkini kapal tempur LCS di mana perjanjian dgn BNS (Boustead Naval Shipyard) ditandatangani pada 2014 bernilai RM 9 Bilion, sepatutnya siap 6 buah kapal pada Ogos 2022 setelah kerajaan membayar RM 6 bilion namun satu kapal pun tak sampai.
LTAT adalah untuk kebajikan veteran yang rata-rata Melayu/Islam. LTAT ada kepentingan 50.8% secara tak langsung melalui BHIC (Boustead Heavy Industry Corporation) dan 10 peratus kepentingan langsung dgn BNS. Sebelum ini LTAT dengan kewangan yang kritikal tetap memberi dividen atas campurt angan politik dan kelompok tertentu yang meraih keuntungan walaupun kebajikan tentera tidak banyak ditangani.
Arahan LTAT oleh 'Bossku' untuk membeli syarikat swasta bernilai RM 550juta untuk kuatkuasa AES yang rugi. Ini dideahkan oleh laporan PAC. PH telah selamatkan LTAT dengan menebus kembali RM550juta. Seluruh ALP dan Ketua Eksekutifnya ditukar untuk memulihkan LTAT semasa kerajaan PH.
Ketika TH (Tabung Haji) mengalami masalah kewangan yang sama, sejak 2014 dividen dibayar tinggi tidak patuh akta dan kerugian tidak direkodkan manakala keputusan dibuat dengan campurtangan politik, tiada bezanya dengan LTAT.
Parti Melayu Tipu MelayuPeliknya TH terus diserang dan difitnah walaupun Jabatan Audit Negara untuk Kewangan TH tahun 2019,2020, 2021 memperakui kejayaan hasil penstrukturan-semula TH di bawah kerajaan PH. Buktinya TH hari ini mampu membeli bangunan Minster Building di London bernilai RM1.32B walaupun tidak disebut harga perolehan.
Sedarlah rakyat Malaysia khususnya orang-orang Melayu, kita tidak boleh kekal diperbodohkan oleh kelompok yang guna perkauman dan sentimen Melayu.
Kita perlu berhijrah kepada politik Nilai dan Ide barulah negara ini dibersihkan dari perompak dan pengkhianat yang jadikan sentimen kaum dan agama sehingga menjejaskan kebajikan pendeposit majoriti Melayu/Islam dan keselamatan negara. Cukup-cukuplah kita menjadi mangsa oleh penunggang agama dan kaum.


DR MUJAHID YUSOF ialah ahli parlimen Parit Buntar, naib presiden Amanah dan Pengerusi PH Perak.




BERMINAT? BERIKLAN DI WEB ADDIN. SILA KLIK LINK DIBAWAH..
http://beriklandiwebaddin.wasap.my/http://beriklandiwebaddin.wasap.my/http://beriklandiwebaddin.wasap.my/

Iklan TeksPeluang Menjana Pendapatan Pasif 5-20% Sebulan Tanpa Perlu Buat Apa2 atau Menaja Sesiapa Yang Terbukti Sejak Tahun 2019 Hingga Hari Ini (KLIK SINI)
Anda Nak Income Dari Trading? Tetapi Tak Mahir Trade Sendiri? Tak Pandai Analisis? Tak Ada Masa? Sibuk Dengan Kerja? Ini Solusinya Trade ANDA Jalan Secara Automatik 24 Jam Sehari, 5 Hari Seminggu! (KLIK SINI)
Hak Penjagaan Harta Anak Bawah Umur Bukannya Isteri Tersayang (KLIK SINI)

                                                                                Iklan

 






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.addindeen.com/2022/08/parti-melayu-tipu-melayu.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Umno Tolak Tiga Parti Besar Melayu Bergabung

Umno Tolak Tiga Parti Besar Melayu Bergabung

papar berkaitan - pada 31/7/2022 - jumlah : 124 hits
agendaily com31 07 2022 Pengerusi Majlis Pemulihan Negara Tan Sri Muhyiddin Yassin bermesra dengan kumpulan nelayan pada satu majlis di di Pelabuhan LKIM Chendering Terengganu Gabungan tiga parti Melayu terbesar Bersatu PAS dan UMNO mampu m...
Pertembungan Tiga Penjuru Antara Parti Melayu Sukar Dielak

Pertembungan Tiga Penjuru Antara Parti Melayu Sukar Dielak

papar berkaitan - pada 3/8/2022 - jumlah : 162 hits
ismaweb netBudaya politik matang sejahtera memang wajar diamal oleh semua partiBANGI 4 Muharram 1444H Selasa Pertandingan tiga penjuru antara parti Melayu Islam sukar dielak dan perlu diteruskan atas nama semangat persaudaraan Bekas Ahli Ja...
Tiktok Derhakanya Umno Pada Raja Melayu Sampai Raja Pun Umno Sanggup Tipu Dan Hina

Tiktok Derhakanya Umno Pada Raja Melayu Sampai Raja Pun Umno Sanggup Tipu Dan Hina

papar berkaitan - pada 9/8/2022 - jumlah : 131 hits
Rm6billion dh dibayar untuk kapal halimunan Najib dan Hisyam lancar fake LCS pada tahun 2017 Rakyat Malaysia yakin Sultan Perak pun tertipu DERHAKA UMNO
Tiga Parti Besar Melayu Bakal Jadi Pembangkang Selepas Pru 15 Idris

Tiga Parti Besar Melayu Bakal Jadi Pembangkang Selepas Pru 15 Idris

papar berkaitan - pada 13/8/2022 - jumlah : 128 hits
agendaily com12 08 2022Naib Presiden PAS Datuk Idris Ahmad Naib Presiden PAS Datuk Idris Ahmad memberi amaran bahawa ketiga tiga parti terbesar bangsa Melayu PAS Bersatu dan UMNO bakal menjadi pembangkang selepas Pilihan Raya Umum Ke 15 jik...
Umno Tipu Lagi Lagi Melayu

Umno Tipu Lagi Lagi Melayu

papar berkaitan - pada 9/8/2022 - jumlah : 153 hits
LIYANA MARZUKIAhli ahli Jawatankuasa Kira2 Wang Negara untuk kes kapal halimunan LCS 14 orang ahli di kalangan YB Dewan Rakyat 3 UMNO 3 PPBM 2 DAP 2 PAS 1 GPS 1 Warisan 1 PKR 1 Amanah 9 orang blok Kerajaan 5 orang blok Pembangkang Geng UMNO...
Anwar Kata Mahathir Tak Iklas Nak Tolong Melayu

Anwar Kata Mahathir Tak Iklas Nak Tolong Melayu

papar berkaitan - pada 5/8/2022 - jumlah : 186 hits
Yesss Kenyataan macam ini yang aku nak baca dituturkan oleh pemimpin PH Nampaknya DS Anwar masih belum hilang taringnya Aku tak mahu ulas penubuhan GTA tu Aku dah tulis tadi Aku cuma nak ulas tentang kenyataan DS Anwar ini Dah lama aku suar...
Anwar Tidak Setuju Inisiatif Gerakan Melayu Islam Dr M

Anwar Tidak Setuju Inisiatif Gerakan Melayu Islam Dr M

papar berkaitan - pada 5/8/2022 - jumlah : 130 hits
freemalaysiatoday com August 4 2022 6 38 PMPETALING JAYA Pengerusi Pakatan Harapan Anwar Ibrahim tidak bersetuju dengan inisiatif terbaharu bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad yang mengumumkan gerakan Melayu Islam baharu hari ini Saya...
Setiap Kali Pru Mahathir Cari Melayu

Setiap Kali Pru Mahathir Cari Melayu

papar berkaitan - pada 4/8/2022 - jumlah : 243 hits
Oleh Sirajuddin AhmadMungkin kisah Mat Kilau menjadi inspirasi Mahathir Berita tersebar semalam berkaitan Tun Mahathir akan tubuhkan sebuah gagasan baru terdiri dari parti parti Melayu Islam dan dibantu oleh NGO NGO Melayu Islam
Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Pm Political Stability Making Malaysia Valued Investment Destination

Honor Lancar Empat Peranti Baharu Honor Pad 9 5g Honor X7b 5g Honor Magicbook X 16 Honor Band 9

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Kkb Polls Respect Mca S Decision To Boycott Campaign



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Masverse Unveils Groundbreaking Blockchain Platform

Update Daftar Link 50 Anggota Aktif Komunitas Blogger Pontianak

Time Crunched Car Care How Mobile Washes Save The Day

Semakin Ramai Kanak Kanak Masuk Hospital Akibat Vape E Rokok

Home Detention Najib Keputusan Lembaga Pengampunan Atau Bukan

Mainkan Peranan Anda Dan Gunakan Semangat Pasukan Untuk Menaikkan Piala Thomas