Nikmati Buah Buahan Segar Dari Australia


Taste Australia membawakan pelbagai buah-buahan musim panas yang sihat dan kaya dengan vitamin



Memandangkan ramai antara kita yang ingin mengekalkan azam Tahun Baru untuk makan dengan lebih sihat dan menjaga kesejahteraan badan, Taste Australia membawakan pelbagai buah-buahan musim panas yang lazat dan berkhasiat untuk membantu anda!

Taste Australia, jenama nasional yang mewakili Industri Hortikultur Australia, kini memperkenalkan pelbagai jenis buah-buahan bermusim yang segar, dikenali sebagai ‘stone fruits’ seperti pic, nektarin, plum dan aprikot yang semuanya telah tiba di Malaysia, segar dari ladang Australia yang nyaman.

Melalui Kempen ‘So Fresh & So Delicious’ bagi tahun 2021, Taste Australia mahu berkongsi khasiat dan manfaat kesihatan kepada semua rakyat Malaysia.

Laura Davies, Pengurus Jenama Antarabangsa untuk Taste Australia di Hort Innovation mengulas bahawa kesihatan sentiasa menjadi keutamaan lebih-lebih lagi pada waktu sekarang. Dengan bermulanya Tahun Baru Cina, pemberian buah-buahan musim panas Australia sebagai buah tangan sambil mengucapkan salam meriah dan mengharapkan untuk kesihatan yang baik adalah satu tanda keprihatinan.

"Pengajaran terbesar yang boleh diambil dari pandemik ini adalah kesihatan diri kita. Kita menjadi lebih peka untuk mengambil makanan yang sihat dan berkhasiat, ”kata Laura. “Buah-buahan musim panas Taste Australia adalah makanan tinggi khasiat yang penuh dengan vitamin dan rasa yang enak. Kami gembira dapat berkongsi kebaikan buah-buahan ini dengan rakyat Malaysia. "

Laura juga berkongsi bahawa buah-buahan tersebut merupakan sumber vitamin yang baik dan mempunyai manfaat kesihatan untuk sistem imunisasi badan.

"Pic, nektarin, aprikot, dan plum mengandungi banyak antioksidan seperti vitamin A, E, C, dan juga kalium," sambung beliau. "Sifat-sifat ini membantu meningkatkan dan menguatkan sistem imunisasi badan untuk melawan jangkitan, dan juga meningkatkan kesihatan saraf dan otot anda. Buah-buahan musim panas Taste Australia memberi anda nutrisi yang sihat dan rasa yang amat menyelerakan.”

Di samping manfaat kesihatan yang sangat baik, buah pic, nektarin, plum dan aprikot juga mempunyai profil rasa yang enak. Buah-buahan musim panas Taste Australia yang segar adalah manis, lazat, berjus dan seimbang dengan teksturnya yang lembut dan padat.

Untuk meningkatkan lagi kegembiraan di musim perayaan ini, Taste Australia melancarkan peraduan untuk pengguna di seluruh negara: Peraduan The Aussie Summerfruits - So Fresh & So Delicious. 4 peserta mingguan akan memenangi sebuah Samsung Galaxy Fit 2 dengan hanya menikmati buah-buahan musim panas dari Taste Australia!

Untuk mengambil bahagian, pengguna hanya perlu mengambil gambar diri mereka sedang menikmati buah-buahan musim panas Taste Australia bersama orang tersayang. Foto-foto tersebut perlu dimuat naik ke akaun Instagram pengguna yang ditetapkan kepada umum (public) dengan hashtag peraduan: #tasteaustralia dan #sofreshsodeliciousmy, beserta keterangan gambar (caption) yang menjelaskan mengapa mereka menyukai buah-buahan musim panas. Peserta perlu menyimpan resit sebagai bukti pembelian mereka.

Peraduan Aussie Summerfruit So Fresh & So Delicious berlangsung dari 24 Januari 2021 hingga 20 Mac 2021. Untuk maklumat lebih lanjut, lawati laman media sosial Taste Australia.

Sama ada anda ingin memberikan hadiah sempena Tahun Baru Cina atau untik menikmati sendiri pada waktu lapang, rangkaian buah-buahan musim panas segar Taste Australia semestinya wajib dibeli musim ini. Buah-buahan yang enak ini kini boleh didapati dari pasaraya besar seperti Jaya Grocer, Village Grocer, dan pasaraya AEON di seluruh Malaysia. Rasakan kenikmatan buah-buahan musim panas dengan Taste Australia hari ini!

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.zulyusmar.com/2021/02/nikmati-buah-buahan-segar-dari-australia.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ZulyusmarcomMalaysianLifestyleFoodBeveragesTravelTechnologyAn

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
10 Makanan Kucing Lucu Dari Sushi Sampai Buah Buahan

10 Makanan Kucing Lucu Dari Sushi Sampai Buah Buahan

papar berkaitan - pada 5/2/2021 - jumlah : 186 hits
Siapa sangka jika hewan peliharaanmu ini terkadang malah menyukai makanan manusia
Krave Koffee Minuman Kopi Yang Dibrew Segar Dengan Penghantaran Terus Ke Rumah

Krave Koffee Minuman Kopi Yang Dibrew Segar Dengan Penghantaran Terus Ke Rumah

papar berkaitan - pada 2/2/2021 - jumlah : 340 hits
Assalamualaikum Sekali sekala nak juga merasa kopi ala cafe kan Kami laki bini memang peminat kopi pantang dengar kopi baru mesti nak rasa dan cuba Tambah pula situasi WFH kalau kena kopi barulah rasa otak nie segar nak buat kerja sambil la...
Beli Barang Basah Di Kedai Agro Santan Segar Tanah Merah Kelantan

Beli Barang Basah Di Kedai Agro Santan Segar Tanah Merah Kelantan

papar berkaitan - pada 31/1/2021 - jumlah : 307 hits
Beli Barang Basah Di Kedai Agro Santan Segar Tanah Merah Kelantan Sama seperti tempat tempat yang lain sana sini bersepah kedai tempat jual barang basah Tapi nak jumpa kedai jual santan segar asli agak susah sikit Mujurlah daku sudah biasa ...
Masih Cerita Susu Segar

Masih Cerita Susu Segar

papar berkaitan - pada 31/1/2021 - jumlah : 215 hits
SUSU SEGAR 2013 sebelum ke UK kami dimomokkan dgn mcm2 perkara Itu takde ini takde Antaranya ialah susu pekat manis resipi teh tarik minuman kegemaran rakyat Malaysia Berkarton2 kami beli dan bawa ke sana Tapi sampai di sana apa yg berlaku ...
Bekas Pilot Giat Usahakan Bisnes Daging Segar Secara Online Di Bawah Jenama 6ix Butchers

Bekas Pilot Giat Usahakan Bisnes Daging Segar Secara Online Di Bawah Jenama 6ix Butchers

papar berkaitan - pada 30/1/2021 - jumlah : 264 hits
Tiada yang mustahil untuk dikecapi selagi yakin dengan apa yang diusahakan Biarpun pernah berhadapan dengan saat kesedihan ketika hilang pekerjaan akibat Covid 19 Farah Zieda Mohd Anuar percaya rezeki Allah itu luas selagi berusaha dan yaki...
Menu Makan Tengahari Bertemakan Lauk Kampung Dan Ulaman Segar

Menu Makan Tengahari Bertemakan Lauk Kampung Dan Ulaman Segar

papar berkaitan - pada 5/2/2021 - jumlah : 402 hits
Menu Makan Tengahari Bertemakan Lauk Kampung Dan Ulam Segar Assalamualaikum dan Selamat Malam Hai reader semua Minggu lepas Bonde dan family dapat balik Kampung seronok sangat dapat This is a content summary only Visit my website for full l...
Kalau Stress Cuba Makan Buah Ni Insha Allah Boleh Reda

Kalau Stress Cuba Makan Buah Ni Insha Allah Boleh Reda

papar berkaitan - pada 20/1/2021 - jumlah : 246 hits
Kalau Stress Cuba Makan Buah Ni Insha Allah Boleh Reda Tengah PKP ni pasti ramai yang stress Baru naik sekolah pula Pasti ramai yang pening dan juga stress memikirkan banyak hal Kalau stress biasa kita makan coklat Tapi takut gemuk pula kan...
Oh Ini Rasanya Dan Khasiat Buah Bidara

Oh Ini Rasanya Dan Khasiat Buah Bidara

papar berkaitan - pada 22/1/2021 - jumlah : 540 hits
Oh Ini Rupanya Rasa dan Khasiat Buah Bidara Alhamdulillah Syukur masih bernyawa Masih boleh merasa makanan dan minuman Baru baru ni ada kenalan di tempat kerja jual buah campur sebekas berharga RM10 Dia baru hantar gambar aku dah terliur Ha...
Teleport Mencari Komuniti Usahawan Di Tujuh Buah Bandar Di Malaysia

Teleport Mencari Komuniti Usahawan Di Tujuh Buah Bandar Di Malaysia

papar berkaitan - pada 21/1/2021 - jumlah : 317 hits
Teleport cabang logistik airasia digital melancarkan Program Komuniti Usahawan Program selama dua bulan ini dirangka untuk memberi peluang kepada usahawan di Malaysia mengembangkan perkhidmatan penghantaran Teleport di tujuh buah bandar di ...
Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Mahalini Dah Peluk Islam

Fiersa Besari April Chord

Repressive Laws Killing Press Freedom Say Activists

Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Nak Beriadah Tapi Malas Hadap Jammed Ini 5 Taman Rekreasi Terletak Di Kl Selangor Boleh Diakses Guna Lrt Amp Mrt

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


918kiss 7 2567 918kiss 918kiss Top 61 By Autumn 918kissauto Io

Sbdj Siri 197 Rahsia 4 Peti Hitam

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Drama Dedaun Hijau Di Angin Lalu

Khasiat Dan Potensi Ikan Toman Untuk Kesihatan

Zicha Anesha Bukan Cinta Terlarang Chord