Muka Nampak Natural Glowing Dengan Gold Nano Cc Cream Dari Hansaegee Nature


Muka Nampak Natural Glowing Dengan Gold Nano CC Cream Dari Hansaegee Nature  |  Aku bukanlah orang yang suka mengenakan makeup yang tebal.. Kalau boleh, memang tak nak pakai apa-apa dekat muka.. Tapi itulah, kulit muka aku ni bukanlah jenis kulit yang licin, halus mulus.. Banyak juga kekurangannya.. Nak tak nak kenalah makeup juga bagi menutupi cela yang ada pada muka ni.. Hehe.. Lagi pun kulit muka kita ni juga perlukan perlindungan.. So, paling tak pun kena pakai cc cream atau sunscreen untuk melindungi kulit muka kita dari sinar uv berbahaya.. Itu paling penting!
Dah alang-alang sebut tentang perlindungan kulit muka ni kan.. Kali ni aku nak share dengan korang cc cream yang aku guna sekarang ni untuk melindungi kulit muka aku dari sinar uv berbahaya kerana cc cream yang aku pakai ni mempunyai SPF50+ PA+++.. Apa yang bagusnya cc cream ni, kalau tak nak mekup pun tak pe.. Pakai cc cream ni sahaja pun dah cukup untuk cover muka kita.. Muka nampak natural glowing je bila pakai Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature ni.. 
Muka Nampak Natural Glowing Dengan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream
Serius aku dah betul-betul jatuh cinta dengan Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature ni tau.. Aku dah tak perlu nak buang masa setiap pagi sebelum pergi kerja untuk makeup beria.. Bila time lambat tu, aku boleh chill je sebab aku hanya perlu pakai CC Cream ni sahaja untuk based makeup aku.. Tak perlu lagi nak pakai foundation bagai..  Nak blend foundation pun makan masa tau.. So, kerja aku bertambah mudah dan cepat sekarang dengan Gold Nano CC Cream ini.. Selebihnya aku akan top up la sikit compact powder, eye brow, mascara dan lisptik supaya lebih nice look kan.. Kalau tak pakai lipstik, maunya muka aku ni nampak macam mayat hidup.. haha..!!
Dah dekat dua minggu juga aku cuba Gold Nano CC Cream ni.. Yang boleh aku katakan di sini adalah, CC Cream dari Hansaegee Nature ni bukan sekadar CC Cream biasa tau, tetapi ianya banyak kebaikan dan banyak berikan perubahan pada kulit muka aku.. Paling best, bila aku dengan begitu yakin berada di khalayak ramai tanpa makeup dengan hanya memakai Gold Nano CC Cream ini sahaja pada muka tanpa sebarang solekan lain kecualli lipstik.. Haha.. Yes, itulah satu kelebihan yang ada pada Gold Nano CC Cream, yang boleh membuatkan muka kita kelihatan natural glowing.. Dan jeragat aku pun dah semakin pudar!! Alhamdulillah.. 
Seperti yang aku nyatakan tadi, kulit muka kita ni perlukan perlindungan uv.. Gold Nano CC Cream ini mempunyai perlindungan UV SPF50+ PA+++.. Dengan Gold Nano CC Cream ni korang dah tak perlu pakai sunscreen lagi kerana cc cream ini juga bertindak sebagai sunscreen untuk kulit kita.. Baguskan? Satu lagi yang perlu korang tahu, sunscreen sangat penting untuk kulit, kerana ianya dapat menghalang pertumbuhan jeragat pada muka kita.. Jadi, dengan Gold Nano CC Cream ni, korang dapat banyak kebaikan selain bertindak sebagai sunscreen, kulit juga nampak cantik, natural dan glowing gittchewww!!
Oh ya, CC Cream ni bermaksud Colour Control Cream ye.. Kot la ada yang belum tahu kan.. Hehe.. Ok apa yang bestnya, CC Cream ni merupakan all ini one day cream dimana krimnya berwarna putih secara fizikalnya tetapi bila dipakai pada kulit, ia akan berubah warna mengikut tona kulit kita.. So, tak kiralah apa jua warna kulit korang, yang pastinya Gold Nano CC Cream ni sesuai untuk semua jenis dan warna kulit... Ia juga Anti-Wrinkle, tidak berminyak dan tidak melekit.. 
Tentang Hansaegee Nature
Aku cerita la sikit tentang Hansaegee Nature ni ye.. Hansaegee Nature ini merupakan produk skincare original yang diperbuat dari Korea dan telah berada di pasaran Malaysia sejak tahun 2011 lagi.. Aku sendiri pun tak sangka dah lama produk ni berada di pasaran.. Aku dapat tahu tentang CC Cream ini pun dari kawan-kawan aku.. Ramai kawan-kawan aku dah guna CC Cream ni dan aku mendapat feedback yang positif dari mereka.. That why la aku pun nak cuba sendiri.. Setelah mencubanya sendiri, yes!, memang Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ni best gile.. Oh ya, Bukan hanya Gold Nano CC Cream ni saje, malah mereka telah mengeluarkan pelbagai lagi produk seperti cleanser, whitening cream, dan banyak lagi.. Lepas ni bolehlah cuba produk keluaran mereka yang lain pula kan.. Hiks..
Kelebihan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream
Sebelum ni dah bermacam jenis CC Cream aku cuba.. Tapi, banyak yang tak menepati ciri-ciri cc cream yang aku cari..  Aku lebih suka dengan cc cream yang teksturnya ringan kerana bila pakai, muka kita tak rasa tebal macam pakai foundation.. Itu yang paling best! Satu lagi, banyak cc cream yang aku cuba warnanya terlalu putih bila di pakai pada muka.. Nampak muka berkepuk-kepuk putih.. Perghh, cc cream jenis ini memang aku tak suka.. Sebab itulah, aku falling in love sangat dengan Gold Nano CC Cream dari Hansaegee Nature ni.. Semuanya perfect bagi aku.. Banyak kelebihannya tau.. Antaranya :-

Mengandungi perlindungan UV SPF50+ PA+++ Mengimbangi tona kulit secara semulajadi Meminimumkan penampilan pori muka Bertindak sebagai makeup base atau primer Mencerahkan kulit Anti penuaan serta meningkatkan keanjalan kulit Menjadikan kulit muka lembut, glowing dan natural Mengekalkan kelembapan Melegakan masalah kulit Siapa yang memerlukan Hansaegee Natura Gold Nano CC Cream ini?
Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini juga selamat digunakan kerana ia bebas paraben, sulfate dan alkohol serta bebas dari mana-mana sumber haiwan.. So, boleh guna tanpa was-was...
Bahan Utama Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream
Ok, mesti korang nak tahu bahan utama yang terkandung dalam Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ni kan.. Jom check!

Mineral Water - Dapat mengekalkan keseimbangan pH kulit serta meningkatkan keanjalan kulit Ipomoea Hederacea Callus Culture Extract - Anti bakteria, dapat melegakan kerengsaan kulit dan kulit bermasalah Nano Gold - Dapat mencegah penuaan kulit, menghalang radiasi infrared dan mempunyai antioksidan yang tinggi
Cara Penggunaan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream
Cara guna Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ni mudah je.. Sebelum pakai cc cream, kena pastikan dulu muka benar-benar bersih supaya tidak mendatangkan masalah lain pula nanti.. Lepas cuci muka boleh je terus pakai cc cream ni atau kalau korang dah terbiasa dengan rutin penjagaan wajah yang lengkap, korang bolehlah pakai toner, moisturizer dan seterusnya barulah pakai Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini..
Nak apply dekat muka pun senang tau cc cream ni..  Korang guna je jari jemari korang tu untuk apply cc cream ni pada wajah.. Calit-calitkan cc cream ni pada wajah, kemudian sapu rata keseluruh wajah sehingga sekata.. Korang akan dapat lihat kulit wajah korang nampak lebih cerah, halus dan pori-pori pun tak kelihatan sangat dah.. Itu yang bestnye.. Satu lagi, cc cream ni juga tak berminyak dan tak melekit.. Best gile!!
Aku memang guna cc cream ni sebagai makeup primer aku sebabnya makeup akan tahan lebih lama dan tak bercapuk.. Lagi pun, bila muka berpeluh atau berminyak, muka akan nampak lebih cantik, natural dan glowing.. Itu yang aku suka!! 
Lihat gambar di atas.. Perbezaan kesan dari penggunaan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini yang aku jadikan sebagai makeup primer tanpa foundation.. Kalau korang nampak, bahagian yang menggunakan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream nampak lebih terang dan tahan lebih lama berbanding bahagian yang tidak menggunakan cc cream, warnanya lebih pudar dan cepat luntur.. So, dengan hanya menggunakan cc cream ini, korang dah dapat 'look' yang lebih natural, segar dan glowing.. 
Bagi korang yang tak suka sangat bermakeup tu, aku recommend sangat korang guna Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ni sebabnya muka korang akan nampak natural dan korang juga akan lebih berkeyakinan dengan kesan daripada penggunaan cc cream ini.. 
Berpeluh tak bercapuk
Berminyak tak bercapuk
Dapatkan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream Untuk Kelihatan Natural dan Glowing
Bagi aku sangat berbaloi-baloi dengan harganya RM128 kerana bukan sahaja boleh dijadikan makeup primer tetapi ia juga bertindak sebagai sunscreen.. So, tak perlu nak bazirkan duit beli dua produk untuk dua fungsi.. Cukup hanya dapatkan Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini untuk kelihatan natural dan glowing sekaligus dapat melindungi kulit dari sinar uv berbahaya.. Jimatkan!!
Dengan isipadu 50ml, Hansaegee Nature Gold Nano CC Cream ini dapat bertahan penggunaannya selama 2-3 bulan, bergantung pada kadar penggunaan masing-masing.. Oh ya, dengan setiap pembelian sebanyak RM70 ke atas di website Hansaegee Nature, korang akan dapat pekhidmatan penghantaran percuma.. Lagi jimat kan.!
Untuk malumat lanjut dan sebarang pembelian, boleh layari :-

👉 Website : https://hansaegee.com/shop/
👉 Instagram : https://www.instagram.com/hansaegeenature/
👉 Facebook : https://www.facebook.com/HansaegeeNature/
👉 Youtube : https://www.youtube.com/HansaegeeNatureMalaysia






Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.leaazleeya.com/2021/07/muka-nampak-natural-glowing-dengan-hansaegee-nature-gold-nano-cc-cream.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kenapa Wanita Perlu Memilih Hansaegee Nature Cc Cream

Kenapa Wanita Perlu Memilih Hansaegee Nature Cc Cream

papar berkaitan - pada 1/8/2021 - jumlah : 242 hits
Hai korang tengah buat apa tu Panas kan cuaca sejak kebelakangan ni Haus sentiasa kulit cepat je rasa kering Di bawah sinaran matahari yang terik ni kita perlu menjaga kesihatan tubuh badan dan juga kecantikan paras wajah Walaupun panas akt...
Amalan Untuk Cepat Nampak Tua Amalan Untuk Kekal Muda

Amalan Untuk Cepat Nampak Tua Amalan Untuk Kekal Muda

papar berkaitan - pada 19/7/2021 - jumlah : 220 hits
Perkongsian amalan harian kita jika kita selalu melakukannya akan nampak cepat tua dan amalan yang selalu dilakukan akan sentiasa awet muda Amalan yang melambatkan penuaan 1 Personal connection Ada hubungan baik dengan semua orang 2 Kawal s...
Dik Kau Boleh Nampak Kan Cuba Suluh Tepi Busut Tu Itu Ke Benda Tu Dua Beradik Didatangi Pocong Ketika Memancing

Dik Kau Boleh Nampak Kan Cuba Suluh Tepi Busut Tu Itu Ke Benda Tu Dua Beradik Didatangi Pocong Ketika Memancing

papar berkaitan - pada 20/7/2021 - jumlah : 485 hits
The ReporterSetiap orang mempunyai pengalaman paranormal mistik masing masing Ini sekadar perkongsian sahaja Bagi yang lemah semangat anda tidak digalakkan untuk terus membaca Kejadian berlaku pada tahun 2021 Ketika itu aku berusia dalam li...
Hiburan Tak Nampak Kelibat Ketika Misi Bantuan Di Jordan Netizen Persoal Di Mana Caprice

Hiburan Tak Nampak Kelibat Ketika Misi Bantuan Di Jordan Netizen Persoal Di Mana Caprice

papar berkaitan - pada 18/7/2021 - jumlah : 248 hits
Umum sedia maklum mengenai luahan perasaan Caprice yang sepertinya tidak berpuas hati dengan apa yang berlaku di sebalik misi di Gaza kini BACA AdvertisementSeperti yang semua tahu penyanyi rap itu menyertai misi berkenaan bersama Humanitar...
Najib Nampak Cerdik Selepas Dijatuhkan

Najib Nampak Cerdik Selepas Dijatuhkan

papar berkaitan - pada 20/7/2021 - jumlah : 257 hits
NOOR AZIMAH RAZALIJibby ni berguna juga setelah dijatuhkan Yg duk kerajaan skrg ni plak tak berguna mengabihkan beras jer lantik lg plak senator Tak cukup lagi ker senator yg ada Memang abihkan duit rakyat jer
Pas Kalau Boleh Berbaik Dengan Amanah Barulah Nampak Kematangan

Pas Kalau Boleh Berbaik Dengan Amanah Barulah Nampak Kematangan

papar berkaitan - pada 18/7/2021 - jumlah : 214 hits
SENARIO POLITIK YANG WAJIB DIFAHAMI SEMUA ORANG MELAYU ISLAMDr Sulaiman SarkawiAssalamualaikum Mulai sekarang kita akan berhadapan dgn perang psikologi golongan Kiasu dan penyokongnya Mereka mahu rkyat marah kpd PAS menolak PAS wlpun PAS no...
Ustaz Ebit Liew Diam Saja Caprise Yang Nampak Banyak Bercakap

Ustaz Ebit Liew Diam Saja Caprise Yang Nampak Banyak Bercakap

papar berkaitan - pada 18/7/2021 - jumlah : 240 hits
Aku Terbaca di Facebook tentang kemelut Caprise ini Lupa pulak siapa yang tulis katanyaKali pertama aku terdetik nk tulis pasal benda panas sebab kes ni ramai lagi gi backup Caprice Buat sape yang xtau cerita sebenar n xfaham apa berlaku te...
Serabut Macam Badut Nampak Murah Chef Wan Kritik Baju Kontinjen Malaysia

Serabut Macam Badut Nampak Murah Chef Wan Kritik Baju Kontinjen Malaysia

papar berkaitan - pada 25/7/2021 - jumlah : 328 hits
Cef selebriti Datuk Chef Wan tampil menyuarakan pandangan terhadap persalinan kontinjen Malaysia pada acara pembukaan Sukan Olimpik Tokyo di Jepun kelmarin
Nampak Kemas Teratur Sangat Tasha Manshahar Kemas Ruang Mainan Elak Anak Bosan Cantik Sungguh

Nampak Kemas Teratur Sangat Tasha Manshahar Kemas Ruang Mainan Elak Anak Bosan Cantik Sungguh

papar berkaitan - pada 30/7/2021 - jumlah : 296 hits
Kes Covid 19 yang semakin tinggi saban hari tidak menampakkan PKP bakal dihentikan dalam masa terdekat Bimbang anak kebosanan sepanjang PKP ini bermacam ragam aktiviti yang dilakukan mak ayah bagi menceriakan anak yang kebosanan Penyanyi Ta...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte