Molfix Malaysia Jenama Lampin Pakai Buang Sambut Ulang Tahun Pertama Bersama Duta Scha Al Yahya Dan Awal Ashaari



Penulis bersama Duta Molfix, Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari tika mengunjungi booth Molfix di Baby Expo Mid Vally 24 hingga 27 Nov 2022.
Tahniah Molfix Malaysia, selamat ulang tahun pertama! Molfix jenama ini buat pertama kalinya julia tahu diperkenalkan di Malaysia sejak tahun lepas.


Sehubungan dengan itu, jenama ini nampaknya telah berjaya mencuri ramai hati dan telah menjadi pilihan utama berjuta-juta ibu bapa di Malaysia.


Julia baru dikurniakan seorang baby pramatang, maka jenama lampin pakai buang Molfix memang dalam salah satu analisa dan kajian julia tau.


Sebab setiap baby mempunyai kulit sensitif jadi sudah semestinya julia nak ketenangan fikiran sambil memberikan keselesaan dan kegembiraan kepada baby julia pada setiap masa. "Less stress, baby smile."


Di Malaysia, Molfix boleh didapati di lebih 4,500 kedai secara maya dan fizikal. Ia dijangka kian bertambah dimasa akan datang. Syabas Molfix!
Cik Joanne Wong, Marketing Manager, Hayat Hygienic Products Malaysia Sdn Bhd, Mr. Alp Bilgili, General Manager, Hayat Hygienic Products Malaysia Sdn Bhd, Mr. Sheikh Farouk Sheikh Mohamed, Managing Director, AEON Big (M) Sdn Bhd.
Bersama duta rasmi Molfix, Awal Ashaari & Scha Al-Yahya sempena ulang tahun pertama Molfix 1st Anniversary.
Hayat Kimya adalah pemacu utama pemain global dalam industri barangan pengguna (FMCG) yang bergerak pantas dan merupakan salah satu pengeluar lampin ke-5 terbesar dunia. Menarik!
Tambahan, mereka sangat komited untuk terus mengembangkan kehadirannya di Malaysia melalui jenama lampin berkualiti tinggi, Molfix.

#1 Pengalaman duta Molfix Scha Al-Yahya & Awal Ashaari berkongsi.
“Kami sangat teruja untuk menjadi sebahagian daripada perjalanan ini untuk membina jenama Molfix dalam kalangan ibu bapa Malaysia dan berkongsi pengalaman, keunikan dan kualiti produk hebat ini yang tidak pernah gagal membawa kegembiraan, keselesaan dan perlindungan kepada bayi.


Kami berpeluang merasai pengalaman ini dan banyak lagi apabila anak perempuan kami Lila, yang berusia setahun mencuba produk Molfix.


Kami mempercayai Molfix dan gembira kerana kami memutuskan untuk bekerjasama dengan jenama yang diyakini dalam memberikan yang terbaik untuk ibu dan bayi.”


Wah, kita yang dengar pun rasa nak mencuba kan rangkaian produk Molfix.
Scha Al-Yahya dan Awal Ashaari kongsi pengalaman bagaimana anak mereka Lila selesa pakai Molfix pampers tu.
#2  Kelebihan & Faedah Utama Produk Molfix 
Molfix ‘Natural’ dengan bahan yang khusus seperti gentian buluh dan kapas organik mampu memberikan kelembutan dan sentuhan mesra kulit seperti yang di terbukti oleh pakar dermatologi dari Eropah. Kategori ini juga mampu untuk menampung sejumlah besar kencing bayi. Yang menariknya, data ujian makmal menunjukkan kekeringan sehinga 14 jam dapat dicapai.Bersama dengan Moilfix ‘Extra Dry’, kedua-dua kategori lampin dapat memberikan daya serap yang unggul & teknologi lapisan kering tambahan yang membolehkan penyerapan secara cepat dan mudah.Ini memberikan perlindungan penuh kepada bayi dan memastikan kulit mereka kering dan sihat.Setiap ibu bapa pasti akan berasa tenang kerana mengetahui bahawa bayi mereka kekal selesa sepanjang hari.
Pemenang Kuiz Molfix, rezeki Julia jawab satu soalan Molfix dapat naik ke pentas bersama duta dan pemenang. Syukur alhamdulilah. Rezeki!
#3 Pencapaian Molfix dalam tahun pertama
Molfix berjaya memenangi Anugerah Pilihan Pembaca BabyTalk MamaPapa 2022 bagi kategori Pita Terbaik dan Lampin Seluar Terbaik.Pembinaan kilang lebih meluas dalam pembuatan serantau baharu di Vietnam yang bertindak sebagai hab ASEAN untuk produk Molfix. Komitmen Hayat Kimya terhadap pertumbuhannya di Asia Tenggara diperkukuh lagi bagi memenuhi permintaan rantau ini termasuk pasaran Malaysia.Ini sekaligus membolehkan setiap pengguna menikmati produk berkualiti premium dengan harga yang kompetitif seiring dengan keperluan trend semasa.Pengunjung Molfix, banyak betul borong. Teruja lihat mereka datang awal pagi borong kelengkapan untuk anak-anak mereka. 
Sudah tentu julia pun tak lepaskan peluang untuk beli kelengkapan baby Qayla imani. Ke semua produk jenama Molfix anda boleh dapatkan di pasar raya terpilih seperti :

AEON Big, AEON Retail, Lotus’s, Giant, Billion Shopping Centres, Econsave, TF Value Mart, HeroMarket, Manjaku Platform talian online & lain-lain.
Layari http://www.molfix.com.my/ 
Beli Molfix di Shoppe klik link 👉 Molfix 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2022/11/molfix-malaysia-jenama-lampin-pakai.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sambutan Ulang Tahun Pertama Molfix Di Malaysia

Sambutan Ulang Tahun Pertama Molfix Di Malaysia

papar berkaitan - pada 26/11/2022 - jumlah : 399 hits
Baru baru ini mama kesempatan menghadiri satu Majlis Ulang Tahun Pertama Molfix di Malaysia Majlis berlangsung di TCE Baby Fair Mid Valley Exhibition Centre Kuala Lumpur Molfix adalah satu jenama lampin pakai buang oleh Hayat Kimya yang mer...
Sertai Lisa Bp Park Bogum Pelakon Lelaki Pertama Jadi Duta Global Jenama Mewah Celine

Sertai Lisa Bp Park Bogum Pelakon Lelaki Pertama Jadi Duta Global Jenama Mewah Celine

papar berkaitan - pada 26/11/2022 - jumlah : 142 hits
Tahniah Park Bo gum atas pencapaian baru ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini majalah W Korea secara rasmi mengumumkan bahawa pelakon Park Bo gum telah dilantik sebagai duta global jenama mewah Perancis Celine Dengan ini Park Bo gum adalah pelak...
Fattah Amin Fazura Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Kelima Netizen Usik Ready Untuk Baby Kedua

Fattah Amin Fazura Sambut Ulang Tahun Perkahwinan Kelima Netizen Usik Ready Untuk Baby Kedua

papar berkaitan - pada 30/11/2022 - jumlah : 129 hits
Sungguh cepat masa yang berlalu sudah 5 tahun usia perkahwinan pelakon sama cantik sama padan iaitu Fazura dan suami Fattah Amin Siapa tidak menyangka yang cinta lokasi pasangan ini berakhir ke jinjang pelamin dan kini bahagia dengan puteri...
Ajaib Kerana Kami Tidak Berpisah Haha Byul Sambut Ulang Tahun Ke 10 Perkahwinan

Ajaib Kerana Kami Tidak Berpisah Haha Byul Sambut Ulang Tahun Ke 10 Perkahwinan

papar berkaitan - pada 29/11/2022 - jumlah : 101 hits
Pejam celik pejam celik sudah 10 tahun pasangan Haha dan Byul mendirikan rumah tangga ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini Byul telah memuat naik satu video baru di saluran YouTubenya yang berjudul Raikan ulang tahun perkahwinan kami yang ke 10 ...
Mak Ayah Jangan Salah Beli Lampin Pakai Buang Elak Risikokan Anak Pilih Bebas Klorin

Mak Ayah Jangan Salah Beli Lampin Pakai Buang Elak Risikokan Anak Pilih Bebas Klorin

papar berkaitan - pada 25/11/2022 - jumlah : 178 hits
Satu hal yang membuatkan kita teramat bimbang bila mana anak mudah terkesan dengan pemilihan lampin pakai buang yang tidak sesuai Malah alahan pada lampin pakai buang melecet ruam dan sebagainya merupakan masalah kulit biasa yang dihidapi a...
Sebelum Ke Sekolah Akan Tukar Lampin Ibu Anak 10 Tahun Jaga Ibu Kanser Tanpa Bapa

Sebelum Ke Sekolah Akan Tukar Lampin Ibu Anak 10 Tahun Jaga Ibu Kanser Tanpa Bapa

papar berkaitan - pada 28/11/2022 - jumlah : 163 hits
Usianya baru 10 tahun namun Nur Saffiya Irdina Mohd Firdaus sudah mampu menguruskan ibunya Roliza Md Zain 31 yang terlantar sakit akibat kanser payu dara sejak setahun lalu Setiap pagi sebelum ke sekolah Nur Saffiya akan membersihkan badan ...
Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato

Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato

papar berkaitan - pada 22/11/2022 - jumlah : 127 hits
Neymar Jr Dilantik Duta Jenama Mister Potato Mister Potato merupakan jenama kerepek kentang No 1 di Malaysia yang dikeluarkan oleh MAMEE Double Decker Sdn Bhd Sempena Piala Dunia 2022 yang kini semakin hangat dan dinanti nantikan ini Mister...
10 Makanan Viral Di Tiktok Sepanjang Tahun 2022 Di Malaysia

10 Makanan Viral Di Tiktok Sepanjang Tahun 2022 Di Malaysia

papar berkaitan - pada 1/12/2022 - jumlah : 241 hits
Makanan yang viral dan tular di sepanjang tahun 2022 menerusi TikTok dan sosial media lain Mungkin sesetengah makanan yang di senaraikan ini sudah biasa didengar dan dirasa oleh penggemar atau sesetengah orang tetapi ia juga fresh untuk and...
Terkini Rakyat Malaysia Bakal Menerima Bantuan Sara Hidup Tahun 2023

Terkini Rakyat Malaysia Bakal Menerima Bantuan Sara Hidup Tahun 2023

papar berkaitan - pada 28/11/2022 - jumlah : 303 hits
Terkini Rakyat Malaysia Bakal Menerima Bantuan Sara Hidup Tahun 2023 Maklumat terbaru rakyat Malaysia bakal menerima Bantuan Sara Hidup bagi tahun 2023 Ini adalah merupakan usaha kerajaan bagi membantu rakyat yang daripada golongan berpenda...
Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Kadir Jasin Warns Pmx Ph Against Falling Into The Trap To Free Najib

Pjd Link Cancellation Fahmi Tells Govt Critics To Read Pwd Statement

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Effective Market Research On A Budget

Is Now A Good Time To Buy Property In 2024

Pengalaman Menginap Di Grand Court Hotel Teluk Intan Dekat Dengan Menara Condong Teluk Intan

Kerana Rasuah Rm100 Pekebun Kena Denda Rm10 000



8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik


Buasir Otak Tv Buang 4 Huruf Belakang Jadi Jenama Telefon Be Like

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Menangkan Jackpot Di Game Jekpot88 Di Berbagai Permainan

Tukar Lesen Memandu Malaysia Ke Lesen Nsw Australia