Miss Pinklady Program Realiti Online Pertama Di Malaysia


MISS PINKLADY Program Realiti Online Pertama Di Malaysia. Assalammualaikum semua! Ya hari ini 1 Disember 2018 bakal berlangsung program realiti online pada jam 9 malam. Ruby teruja sangat nak tengok realiti online seperti America’s Next Top Model tu. Akhirnya di Malaysia ada program seperti itu, barulah sesuai dengan budaya kita kan. Uji bakat pencarian MISS PINKLADY ni dah berlangsung pada 3 November 2018 di Istana Budaya dan lebih 800 penyertaan diterima! Pelbagai proses saringan berlaku dan 100 peserta dipilih. Kemudian dikecilkan kepada 12 finalis.
MISS PINKLADY Program Realiti Online Pertama Di Malaysia Pasti sukar kerja sebagai juri untuk mencari yang terbaik. Sebab bukan setakat cantik dan memiliki tubuh badan menarik. Tetapi MISS PINKLADY haruslah bijak dan mempunyai jati diri yang kuat agar terus melangkah dengan lebih yakin pada masa akan datang. Tugasan yang diberikan pasti menguji kesabaran, menduga keyakinan diri dan bagaimana mereka menyesuaikan diri bersama 12 orang di dalam satu rumah adalah sukar. Perangai pasti berwarna-warni. Hehe.
Setiap episod akan merangkumi pelbagai aspek sebagai seorang model dan ‘public tigure’ antara tugasan yang akan diberikan seperti peragaan, sesi bergambar, program amal, video komersial, aktiviti lasak dan sebagainya.
Seramai 7 orang finalis akan ke pusingan final selepas melaksanakan tugasan. Mereka akan diadili semasa di acara grand finale. Pemenang MISS PINKLADY akan memenangi hadiah wang tunai bernilai RM10,000 sekali gus memegang gelaran sebagai MISS PINKLADY yang pertama sewaktu acara kemuncak yang dijangka akan berlansung pada pertengahan Februari 2019.
Sunshine Aileen Sebagai Pengacara & Mentor MISS PINKLADY Berlangsung di Sudirmon Cafe’, EDC Hotel telah berlangsungnya majlis pelancaran siri-web realiti pencarian model ‘MlSS PINKLADY’ di mana 12 peserta wanita bersaing dalam pelbagai cabaran untuk merebut gelaran sebagai MlSS PINKLADY yang pertama. Setiap 12 finalis MlSS PINKLADY akan ditempatkan bersama di dalam satu Banglo di Kuala Lumpur.

MlSS PINKLADY adalah pertandingan web-realiti online yang dianjurkan oleh jenama supliment wanita Pink Lady dan diterbitkan oleh iCube Studio. Program baru ini bertujuan untuk mencari wajah baru dalam persada dunia peragaan dan menjadi model yang serba boleh. 12 peserta MlSS PINKLADY bukan sahaja akan diuji berdasarkan kemahiran peragaan mereka, malah pelbagai bakat lain juga. Mereka juga akan dibimbing oleh Sunshine Aileen Devi Eric yang merupakan Model Antarabangsa. 
Sunshine juga dipilih sebagai Mentor kepada 12 finalis sepanjang program itu. Dari minggu ke minggu, juri professional akan mengadili dan memberi markah untuk setiap tugasan yang diberikan. Penyingkiran peserta akan dibuat jika setiap tugasan tidak dapat memenuhi kriteria tugasan yang diberi. Pemenang pasti mempunyai masa depan cerah dalam bidang yang mereka minati, kerana pihak penganjur mempunyai syarikat kukuh untuk mengetengahkan pemenang mengikut apa kekuatan bakat mereka.
12 Finalis MlSS PINKLADY Pengarah Urusan daripada iCube Studio, En Mohd Hafiz Naslallizi berkata “kami mencari seseorang yang bukan sahaja hebat dari segi peragaan tetapi mempunyai pelbagai bakat lain untuk menjadi bintang yang serba boleh dan mengikut kehendak industri pada masa kini”.
Produser Program En Azwan Ismail berkata “untuk memastikan program ini berjalan lancar kami membuat persiapan rapi dan mengangkat program ini setanding dengan program antarabangsa, disamping menggunakan tempat yang prestij seperti di istana budaya sebagai tempat ujibakat program ini”
Video PROMO Miss PinkLady
Tonton, Undi & Menang Penonton dapat mengundi peserta kegemaran mereka di website rasmi www.pinklady.tv. Siaran langsung akan diadakan secara mingguan di website rasmi www.pinklady.tv, Youtube dan Facebook rasmi Miss Pinklady.
Terdapat hadiah mingguan dan hadiah utama bernilai sehingga RM 50,000 menanti anda! Tonton rancangan Miss PinkLady pada 1 Disember 2018, 9 malam ini di www.pinklady.tv. Sertai Sekarang!
www.plnklady.tv
www.facebook.com/misspinklady.tv
www.instagram.com/misspinklady.tv
The post MISS PINKLADY Program Realiti Online Pertama Di Malaysia appeared first on RUBY - Malaysia Lifestyle Blogger.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ruby.my/2018/12/miss-pinklady/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Watsons Menjuarakan Bintang Media Sosial Yang Pertama Di Malaysia

Watsons Menjuarakan Bintang Media Sosial Yang Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 27/11/2018 - jumlah : 923 hits
Watsons Menjuarakan Bintang Media Sosial Yang Pertama Di Malaysia Semenjak Watsons melancarkan pencarian bintang media sosial secara eksklusif pada 27 hb September 2018 kempen yang berinovatif ini telah menarik penyertaan melebihi 500 pengg...
Keputusan Separuh Akhir Pertama Malaysia Thailand Piala Aff 2018

Keputusan Separuh Akhir Pertama Malaysia Thailand Piala Aff 2018

papar berkaitan - pada 2/12/2018 - jumlah : 388 hits
Keputusan separuh akhir pertama Malaysia Thailand Piala Aff 2018 Malaysia 0 Thailand 0
Pok Mon Festival Pertama Malaysia Di Resort World Genting Bermula Musim Cuti Sekolah Ini

Pok Mon Festival Pertama Malaysia Di Resort World Genting Bermula Musim Cuti Sekolah Ini

papar berkaitan - pada 4/12/2018 - jumlah : 856 hits
Musim cuti perayaan Krismas Tahun Baru dan Tahun Baru Cina kali ini dimeriahkan dengan kehadiran makhluk dari siri permainan video terlaris Nintendo iaitu Pok mon Pok mon Festival Resorts World Genting telah bermula 1 Disember 2018 hingga 2...
Beli Tarte Fenty Beauty Pixi Farsali Dari Sephora Online Malaysia

Beli Tarte Fenty Beauty Pixi Farsali Dari Sephora Online Malaysia

papar berkaitan - pada 28/11/2018 - jumlah : 460 hits
Rejim CantikApakah produk penjagaan kulit yang anda pakai sekarang SK11 lambatnya nak habis Satu alat solek yang anda tidak boleh hidup tanpanya Gincu Jatuh cinta sejak mula pakai Huda Beauty Liquid Matte Lipstick Warna kegemaran Girlfriend...
Willkey Sistem Pendaftaran Wasiat Pertama Di Malaysia

Willkey Sistem Pendaftaran Wasiat Pertama Di Malaysia

papar berkaitan - pada 29/11/2018 - jumlah : 318 hits
WillKey Sistem Pendaftaran Wasiat Pertama di Malaysia Memusatkan Pencarian dan Penyimpanan Wasiat Untuk Ketenangan Minda Apabila insan tersayang meninggal dunia soalan berkaitan yang sering ditanya Saya tahu arwah atau mendiang ada membuat ...
The Moscow Circus Puteri Harbour Pertama Kali Di Malaysia

The Moscow Circus Puteri Harbour Pertama Kali Di Malaysia

papar berkaitan - pada 21/11/2018 - jumlah : 505 hits
THE MOSCOW CIRCUS PUTERI HARBOUR ISKANDAR PUTERI Waze Puteri Harbour Parking Date 20 Nov 2018 01 Jan 2019 Buy Tickets Online www themoscowcircus com my Show Time Monday Closed Tuesday Friday 8pm Saturday Sunday 1pm 4 30pm 8pm Ticket Price T...
Malaysia Akan Punyai Universiti Wakaf Pertama Bawah Maiwp

Malaysia Akan Punyai Universiti Wakaf Pertama Bawah Maiwp

papar berkaitan - pada 25/11/2018 - jumlah : 192 hits
KUALA LUMPUR Malaysia bakal mempunyai universiti wakaf pertama di bawah kelolaan Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Fuziah Salleh berkata bagi merealisasikan hasrat itu dua kolej universi
Tiket Online Separuh Akhir Pertama Harimau Malaya Gajah Perang Habis 20 000 Keping

Tiket Online Separuh Akhir Pertama Harimau Malaya Gajah Perang Habis 20 000 Keping

papar berkaitan - pada 26/11/2018 - jumlah : 258 hits
PENJUALAN tiket online bagi aksi separuh akhir pertama Piala AFF Suzuki Malaysia menentang Thailand di Stadium Nasional Sabtu ini yang bermula pagi tadi mendapat sambutan sehingga terpaksa dihentikan sebentar tadi selepas mencecah jumlah 20...
Fam Tambah Kuota Tiket Online Aksi Malaysia Myanmar

Fam Tambah Kuota Tiket Online Aksi Malaysia Myanmar

papar berkaitan - pada 18/11/2018 - jumlah : 209 hits
PERSATUAN Bolasepak Malaysia menambah kuota tiket bagi penjualan di www tickethotline com my dan juga di cawangan Al Ikhsan Sports terpilih menjelang perlawanan terakhir Kumpulan A Piala Suzuki AFF Malaysia menentang Myanmar di Stadium Nasi...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Asan Lembu The Movie

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars

Saya Dan Rafizi Tiada Isu Peribadi Kata Puad

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look



5 Masalah Sosial Yang Akan Timbul Akibat Penggunaan Kereta Elektrik

Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru


Ayam Percik Kelantan Yang Sedap Original And Authentic

Lelaki Lihat Lembaga Besar Semasa Solat Berjemaah

Tawarkan Lebih Pilihan Pembiayaan Kepada Mahasiswa

Hari Ini 2 Al Hamdulillah Padi Dalam Pasu

Menu Sahur

Terkejut Jumpa Segenggam Paku Dalam Lemang