Minuman Susu Kultur Fernleaf Calciyum Dan Fernleaf Calciyum Yogurt Membantu Menyokong Sistem Imun Anak Anak Anda


 
Bila Seri Wangi sentiasa berada di rumah dan kebanyakkan memberi perhatian sepenuhnya kepada mereka dan semestinya setiap ibu tau akan kehendak dan kegemaran mereka, jadi Seri Wangi sentiasa memastikan di rumah ada menyimpan beberapa snek ringan kegemaran mereka waktu makan ataupun melakukan pelbagai aktiviti luar. Seri Wabgi memastikan mereka diberi snek yang sihat dan berkhasiat. Oleh itu, Seri Wangi memilih minuman susu kultur seperti Fernleaf CalciYum, yang mempunyai probiotik DR20. Probiotik berfungsi untuk menyokong sistem imun dan pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat. Ia juga tinggi kalsium, diperkaya dengan Vitamin D, yang semuanya baik untuk anak-anak Seri Wangi yang sedang membesar.
Dan juga Seri Wangi membeli yogurt CalciYum yang sememangnya menjadi kegemaran mereka yang mana yogurt CalciYum baik untuk penghadaman dan pencernaan. Yogurt CalciYum mempunyai pelbagai variasi buah yang berbeza yang anak-anak Seri Wangi suka. Kalau nak tau Seri Wangi kadang-kala menggunakan yogurt CalciYum untuk membuat ais krim kegemaran mereka. Caranya senang jer......ibu-ibu hanya tambahkan batang ais krim ke dalam cawan dan bekukan! Thats All....kacang jer...haaa...mereka pun lagilah happy!
Lagi satu untuk makluman ibu-ibu kedua-dua minuman susu kultur dan yogurt CalciYum mempunyai logo ‘Healthier Choice’ dari Kementerian Kesihatan kerana kandungan gulanya rendah - satu lagi kelebihan yang perlu dipertimbangkan ketika memilih snek untuk anak-anak kita, ianya adalah pilihan terbaik untuk mereka.
Susu Kultur Fernleaf CalciYum


Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum
Minuman susu kultur yang menyegarkan dan digemari oleh kanak-kanak. Sesuai sebagai sebahagian daripada sarapan pagi atau snek yang enak, dipenuhi dengan nutrien untuk menyokong kesihatan anak-anak dari dalam dan luar. Sememangnya Seri Wangi sentiasa mengambil berat akan kesihatan mereka agar sentiasa sihat dan cergas.


Manfaat nutrisi
>Probio DR20™ - Bahan probiotik yang dipatenkan oleh Fernleaf. Probiotik diketahui menyokong sistem pencernaan yang sihat, dan menjaga daya tahan badan yang kuat
>Kalsium & Vitamin D – Untuk tulang yang kuat dan sihat
>Bakteria Baik - Untuk fungsi usus yang baik.

Tentang Minuman Susu Kultur Fernleaf CalciYum

TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE
Sama ada anak-anak berada di sekolah atau pun ketika mereka bermain di luar melakukan aktiviti, mereka memerlukan tubuh yang sihat dan cergas  di luar dan dalam. A-Force dengan Vitamin D dan DR20™ probio membant mereka menghadapi hari-hari yang mendatang.


TUBUH AKTIF
Ais'y dan Inara memang sangat aktif kadang-kala tak terlarat nak melayannya dengan minuman susu kultur Fernleaf CalciYum yang kultur mengandungi kalsium dan vitamin D yang tinggi dapat menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat. CalciYum juga mempunyai Probio DR20™. Persekitaran usus yang baik penting untuk penyerapan nutrien.




MINDA AKTIF
Minuman susu kultur yang enak ini membekalkan nutrien-nutrien utama untuk menyokong keperluan harian agar Ais'y dan Inara sentiasa cergas fizikal dan minda. Apatah lagi mereka sememangnya suka belajar dan mengambil tahu apa yang dipelajarinya.



Terdapat dalam pek 110ml untuk semua varian: Asli, Epal, Anggur, Oren dan pelbagai perisa.



1.  Minuman Susu Kultur Asli - Asli tak semestinyab bosan. Dengan Vitamin D dan DR20™probio minuman susu kultur biasa kami membantu menyokong pertahanan dalaman anda. Selain itu, rasanya memang digemari
2.  Minuman Susu Kultur Epal - Hilangkan kehausan dengan kesegaran Epal! Minuman susu kultur ini bukan sahaja mempunyai rasa hebat, ia juga dipadatkan dengan nutrien khas bagi menjaga pertahanan dalaman si kecilanda – agar mereka bebas meneroka.
3. Minuman Susu Kultur Oren - Manjakan lidah anda dengan rasa limau yang menarik dengan minuman susu kultur dalam perisa Oren Fernleaf CalciYum! Selain daripadakeenakannya, ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka.
4. Minuman Susu Kultur Anggur - Minuman susu kultur ini dipek di dalam perisa anggur manis dan halus yang kami gemari. Bukan sahaja enak - ia mengandungi nutrien-nutrien untuk membantu pertahanan dalaman - agar kanak-kanak dapat terus bermain dan meneroka dengan bebas.


Fernleaf CalciYum Yogurt

Tentang Fernleaf CalciYum Yogurt
Memandangkan anak-anak sentiasa aktif melakukan pelbagai aktiviti di rumaj mahupun di luar Seri Wangi memberikan mereka Yogurt berkrim kegemaran mereka di mana ianya mengandungi empat nutrien utama termasuk 2x Kalsium untuk menyokong perkembangan tulang yang kuat dan sihat.
>2x Kalsium (mengandungi 2 x kalsium berbanding dengan susu fullcream biasa 100g) - Untuk gigi dan tulang yang kuat
>Kultur hidup untuk menyokong sistem pencernaan yang baik

TEROKAI KEUNIKAN A-FORCE
Bila anak-anak aktif sama ada di sekolah atau sedang bermain, sokonglah minda dan tubuh aktif anak anda. Dengan A-Force, bersedialah untuk melakukan yang terbaik dan berasa lebih hebat. Kini dengan Phocuslipids™, ramuan tenusu lipid Fernleaf yang unik.


TUBUH AKTIF DAN MINDA AKTIF
Yogurt Fernleaf CalciYum tinggi dengan kalsium dan Vitamin D serta ia mengandungi zink untuk menyokong pertumbuhan tulang-tulang kuat dan sihat dan bergerak cergas. Yogurt juga mempunyai Phoculipids™ untuk minda yang cerdas.




Varian Yogurt Fernleaf CalciYum



1.     YOGURT CHOCOBERRY
Langkah ke dunia koko dengan yogurt berperisa Chocoberry Fernleaf  CalciYum. Selain daripada rasanya yang hebat, yogurt berkrim ini mempunyai empat nutrien-nutrien utama yang campur untuk menyokong pertumbuhan tulang kuat.

YOGURT STRAWBERRI ANGGUR
Wujudkah snek yang sempurna? Kebaikan berkrim yogurt ini memang boleh dipertimbangkan. Terdapat kedua-dua perisa Strawberi dan Anggur dalam satu pek, dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien penting untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.



YOGURT STRAWBERRI MANGGA
Dapatkan rasa kemanisan musim panas dengan yogurt perisa Strawberi dan Mangga Fernleaf CalciYum. Selain daripada rasa tropikanya yang lazat, yogurt ini dipenuhi dengan empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot


YOGURT VANILLA ANGGUR
Kaya dengan rasa krim dengan penangan perisa buah, itulah Yogurt Fernleaf CalciYum dalam kombo pek Vanila dan Anggur. Kedua-dua perisa mempunyai empat nutrien-nutrien utama untuk menyokong pertumbuhan sihat tulang-tulang dan otot.


YOUTUBE



Promosi Susu Kultur Fernleaf CalciYum

Pada masa ini,  Minuman Susu sedang berlangsung promosi sehingga akhir  Disember 2020.
 • Beli sebotol 5 botol dan dapatkan percuma  Kereta mainan BoBoiBoy! Jadi tunggu apa lagi cepat-cepatlah dapatkannya sebelum habis!!












#FernleafCalciYum  #ActiveMindActiveBody


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.keunggulanwanita.com/2020/12/minuman-susu-kultur-fernleaf-calciyum.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Fernleaf Calciyum Dengan Probio Dr20 Bantu Sokong Sistem Imun Serta Sistem Percernaan Kanak Kanak

Fernleaf Calciyum Dengan Probio Dr20 Bantu Sokong Sistem Imun Serta Sistem Percernaan Kanak Kanak

papar berkaitan - pada 25/12/2020 - jumlah : 317 hits
Assalamualaikum Lumrah sebagai seorang ibu untuk memastikan kesihatan anak anak sentiasa dalam keadaan terbaik dan dijauhi daripada sebarang penyakit Begitu juga dengan saya betapa penting dan cerewetnya saya kalau nak beri anak makan Bukan...
Tingkatkan Sistem Imun Anak Anak Dengan Scott S Dha Chewable Gummies Pelbagai Perisa

Tingkatkan Sistem Imun Anak Anak Dengan Scott S Dha Chewable Gummies Pelbagai Perisa

papar berkaitan - pada 15/12/2020 - jumlah : 419 hits
Tingkatkan Sistem Imun Anak Anak Dengan Scott s DHA Chewable Gummies Pelbagai Perisa Assalammualaikum semua Scott s DHA Chewable Gummies kini lebih menarik dengan gabungan pelbagai perisa dalam satu botol Dulu Ruby beli Scott s ni mesti 3 b...
Minuman Sparkling Vida Vitamin C Semasa Pandemik Untuk Menguatkan Sistem Imun

Minuman Sparkling Vida Vitamin C Semasa Pandemik Untuk Menguatkan Sistem Imun

papar berkaitan - pada 19/12/2020 - jumlah : 641 hits
Salam sejahtera kepada semua pembaca setia blog makan Mahamahu dan juga kepada semua rakan rakan sekalian Musim pandemik yang makin tidak nampak tanda untuk surut ni membuatkan kita rasa bimbang juga kalau selalu keluar dan terdedah dengann...
Kereta Dijadikan Rumah Air Kopi Ganti Susu Anak Mi Segera Lapik Perut

Kereta Dijadikan Rumah Air Kopi Ganti Susu Anak Mi Segera Lapik Perut

papar berkaitan - pada 24/12/2020 - jumlah : 505 hits
Selepas rumah yang didiami terbakar seorang pengawal keselamatan S Ganesh tiada pilihan lain selain daripada membawa isteri dan tiga orang anaknya termasuk bayi berusia lapan bulan tinggal dalam kereta Selama lapan bulan Ganesh menjadikan k...
Kadang Tak Perasan Anak Yang Terkesan 6 Kesilapan Cara Simpan Susu Ibu Wajib Elak

Kadang Tak Perasan Anak Yang Terkesan 6 Kesilapan Cara Simpan Susu Ibu Wajib Elak

papar berkaitan - pada 27/12/2020 - jumlah : 276 hits
Disebabkan kita salah menyimpan susu anaklah yang terkena kesannya Kesian bayi kita Nak menyimpan susu perlu tepat caranya supaya anak menerima khasiat sebaiknya dan susu masih dalam keadaan baik Kita selalu menganggap ia adalah satu perkar...
Buku Latihan Untuk Kanak Kanak Mengawal Pensel Dengan Betul Dan Membantu Anak Cepat Membaca

Buku Latihan Untuk Kanak Kanak Mengawal Pensel Dengan Betul Dan Membantu Anak Cepat Membaca

papar berkaitan - pada 12/12/2020 - jumlah : 533 hits
Buku Latihan Untuk Kanak Kanak Mengawal Pensel Dengan Betul Dan Membantu Anak Cepat Membaca Semua ibu mahu berikan pendidikan yang terbaik buat anak mereka Begitu juga dengan kinah Jadi untuk dapatkan yang terbaik untuk kakak kinah ada buat...
Gigi Susu Anak Dah Goyang Mak Ayah Boleh Cabut Sendiri Doktor Kongsi Prosedur Betul Nak Cabut Gigi Kat Rumah

Gigi Susu Anak Dah Goyang Mak Ayah Boleh Cabut Sendiri Doktor Kongsi Prosedur Betul Nak Cabut Gigi Kat Rumah

papar berkaitan - pada 22/12/2020 - jumlah : 460 hits
Gigi susu anak dah mula goyang goyang sebenarnya mak ayah boleh cabut sendiri di rumah tanpa perlu ke klinik gigi Tapi mungkin ramai yang takut nak buat kerana tiada pengalaman atau tak tahu cara yang betul Dr Azila Mohd Kasim dari Klinik P...
Nabila Razali Sebagai Duta Jenama Minuman Yogurt Befine

Nabila Razali Sebagai Duta Jenama Minuman Yogurt Befine

papar berkaitan - pada 12/12/2020 - jumlah : 326 hits
Hi Korang Pernah minum minuman yogurt BEFINE Kalau tak pernah lagi sila cuba sebab ianya enakkkMinuman Yogurt Probiotic BeFine dikenali di pasaran sebagai satu satunya minuman yogurt di Malaysia yang menggunakan Bifidobacterium probiotik te...
218 Fibonaci

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita

Guideline Needed For Maintenance Of Old Trees In Kl Ft Minister

Persediaan Awal Haji

5 Tips And Ways That Can Help You To Reduce Body Fat

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Biodata Faisal Halim Pemain Bolasepak Viral Malaysia

Kkb Poll Indian Voters Might Make All The Difference



Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri


Porsche Design Honor Magic V2 Rsr Menang Red Dot Award Product Design 2024

3 Cara Menuju Ikn Ibu Kota Negara Baru Indonesia

0138002039 Scammer Maybank Panggilan Palsu

Empat Maut Mpv Dan Kereta Api Berlanggar

Lelaki Ditangkap Curi Kawal 25 000 Akaun Facebook

Anwar Ibrahim Terima Mandat Rakyat