Mesej Ini Khas Untuk Mereka Yang Mencari Pendapatan Sampingan


Adakah anda sedang mencari pendapatan tambahan? Jika jawapan anda adalah YA, saya ada proposal untuk anda pertimbangkan.
 
Sebelum itu, saya harap anda ikuti penerangan yang bakal saya berikan dengan fikiran dan minda yang terbuka. Sebabnya apa yang bakal saya kongsikan disini, In Shaa Allah mampu untuk membantu mengubah hidup anda menjadi lebih baik.

Ya saya tahu, memang ada banyak individu diluar sana yang menjanjikan bulan dan bintang kepada anda. Tapi akhirnya, habuk pun tarak. Orang tersebut menjanjikan kekayaan buat anda, tapi akhirnya anda habis duit sebab termakan janji-janji tersebut.
 
Saya bukan orang seperti itu. Malahan anda tak perlu risau bab duit, sebabnya anda tak perlu keluar duit walau satu sen pun. Saya ulang sekali lagi, saya tak nak pun duit anda. Sebaliknya saya disini nak bantu anda buat duit.
 
Kalau anda teruskan baca, saya akan explain kepada anda macam mana cara yang saya akan buat untuk bantu anda.
 
Anda mungkin ada banyak persoalan, dan In Shaa Allah saya akan jawab satu per satu supaya anda faham. Bila dah betul-betul faham, lepas tu barulah anda buat keputusan.

 
Tak kiralah walau apa pun keputusan anda, saya harap ianya dibuat berdasarkan ilmu dan kefahaman yang jelas.
 
Adakah tawaran ini merupakan jemputan untuk buat bisnes, invest duit atau apa? Saya cakap straight to the point. Ini adalah jemputan untuk mengajak anda buat bisnes bersama-sama team saya.
 
Ini bukan pelaburan. Kalau pelaburan, anda kena letak duit dan selepas satu tempoh masa baru anda akan tahu berapa pulangan yang bakal anda perolehi.
 
Tapi kan tadi saya dah cakap, saya tak mahu duit anda. Jadi, anda boleh simpan duit anda untuk beli barangan keperluan.
 
Apa bisnes yang saya maksudkan? Sebelum saya bercerita panjang lebar, biarlah saya berterus-terang kepada anda.
 
Bisnes yang saya maksudkan ialah bisnes Network Marketing. Kadangkala bisnes ini juga dikenali dengan nama panggilan bisnes MLM.
 
Mungkin ada yang kata, “ahhhh… Aku tak minat la nak buat MLM, join bisnes cari-cari orang ni…”
 
Sabarlah dulu.
 
Kan tadi saya ada kata, dengarkan dulu penjelasan yang saya nak berikan dan bagi peluang kepada diri anda sendiri untuk dapatkan maklumat yang secukupnya.
 
Saya nampak, bisnes ini ada potensi yang sangat besar. Sebab tu saya begitu yakin, untuk mempromosikan bisnes ini. Saya cuma minta anda baca sampai habis sebelum reject peluang yang ada depan mata.
 
Percayalah. Ada sebab kenapa anda dipertemukan dengan halaman saya ini. (mungkin ini cara tuhan sampaikan rezeki kepada anda Wallahu’alam)
 
Bagaimana dengan potensi pendapatan? Dalam bisnes ini, setiap hari anda bakal memperolehi pendapatan. Jumlahnya adalah bergantung kepada apakah pangkat anda didalam syarikat dan berapa besar saiz rangkaian anda.
 
Anda boleh hasilkan pendapatan harian sama ada sebanyak
i. RM80 sehari
ii. RM240 sehari
iii. RM480 sehari
iv. RM960 sehari
v. RM1,440 sehari
vi. RM2,400 sehari
vii. RM4,000 sehari
viii. RM5,000 sehari
 
Jumlah ini mungkin agak besar dan agak tidak masuk akal bagi sesetengah orang.
 
Jika anda juga merasakan begitu, anda betul. Tapi anda kena ingat, saya bukan kata hari ini anda join, esok lusa dah boleh hasilkan income ribu-ribu ringgit.
 
Kenalah bagi masa. Ini satu peluang perniagaan. Its a real business. Kita bukan tengah bercerita tentang skim cepat kaya.
 
Satu lagi kalau anda nak tahu, diluar sana ada banyak bisnes yang dimulakan dengan modal permulaan ribuan, ratusan dan jutaan ringgit. Pun begitu, bisnes tersebut tidak menjanjikan keuntungan harian yang konsisten dalam masa yang cepat.
 
Bisnes yang saya nak ajak anda sertai ini boleh dimulakan tanpa modal. Kalau anda dalam kategori
i. Orang yang susah dari segi ekonomi
ii. Tiada pendapatan tetap
iii. Baru kehilangan kerja dan hilang mata pencarian
iv. Belum bekerja atau tidak bekerja
v. Nak tambah pendapatan
vi. Sekadar nak isi masa lapang dengan aktiviti yang boleh buat duit
 
Nah… Bagi peluang kepada diri anda sendiri untuk lakukan sesuatu yang bermanfaat dan pada masa yang sama, buat duit seberapa banyak yang boleh.
 
The sky is the limit.
 
Sebenarnya pendapatan sedemikian memang boleh dicapai. Ia tidak akan berlaku dengan serta merta, tapi ia akan berlaku kepada anda, seperti mana ia sedang terjadi kepada member yang lain.
 
Semuanya perlu bermula dengan langkah pertama, dan mula dari bawah.
 
Bisnes ini sesuai disertai oleh semua golongan. Ada ramai para doktor, profesor, pesara kerajaan yang telah sertai bisnes ini. Mereka semua telah nampak peluang dan lebih awal telah mula menjalankan bisnes ini. Kini mereka sudah mula nampak hasilnya.
 
Berbalik kepada cerita bisnes.
 
Syarikat yang saya ingin ajak sertai ini menggunakan sistem binary dalam mengesan ahli yang layak untuk dibayar komisyen.
 
Tahukah anda, apakah kelebihan yang terdapat pada sistem binary?
Untuk mereka yang memang dah biasa dengan bisnes network marketing, (atau bisnes MLM) rasanya memang dah tak perlu untuk saya terangkan dengan panjang lebar.
 
Tapi bagi mereka yang tak biasa dengan sistem ini, biar saya jelaskan apakah kelebihannya.
 
Dalam sistem binary, setiap orang hanya dibenarkan untuk mempunyai 2 orang direct downline sahaja.
 
Jika seseorang itu mampu untuk dapatkan lebih daripada dua orang downline, contohnya dia berjaya dapat ahli ketiga, ahli tersebut perlu “diserahkan” kepada downline yang masih belum ada sesiapa dibawahnya.
 
Lihat contoh dibawah.

Perkara yang sama yang terjadi kepada saya.
 
Saya bertuah sebab berada dalam kumpulan yang aktif. Masa saya join bisnes ni dulu, saya belum buat apa-apa lagi, tengok-tengok dah dapat downline!
 
Siapa pulak yang letakkan downline dibawah saya ni? Sedangkan saya satu apa pun masih tak buat lagi!
 
Kemudian baru saya tahu, rupa-rupanya upline saya yang tolong. Ya, dalam bisnes ini, upline akan tolong dapatkan downline untuk kita.

Setiap orang cuma perlu dapatkan dua downline. Satu downline upline akan tolong carikan. Kita tinggal cari seorang sahaja. Dalam kata lain, kerja yang kita perlu buat hanya tinggal 50% sahaja.
 
Sekarang ni giliran saya berbuat demikian. Alhamdulillah, kaedah marketing yang saya gunakan dah mula menampakkan hasil, dan kini saya dah bantu rakan-rakan dalam rangkaian saya untuk dapatkan downline.
 
Itu kelebihan yang terdapat dalam bisnes ini. Ini mungkin satu-satunya bisnes yang bagus, yang mana upline akan bantu carikan downline! Anda mungkin tak akan temui tawaran seperti ini di syarikat lain. 
 
Saya bantu anda dapatkan seorang downline untuk letak dikaki kiri.
Anda hanya perlu dapatkan seorang je lagi sebagai downline di kaki kanan.
 
Saya tak mahu menjanjikan bulan dan bintang kepada anda. Justeru, mari kita sentuh sedikit bab risiko.
 
Buat bisnes adalah sesuatu yang ada risiko.
 
Lazimnya, kita akan dengar istilah-istilah seperti “high risk high return” atau dalam kata lain, lagi besar risiko, lagi tinggi potensi pendapatan.
 
Risiko paling utama adalah dari segi modal. Risiko bakal kehilangan modal apabila bisnes gagal itu pasti akan ada.
 
Cuba anda bayangkan. Anda buat bisnes dengan modal permulaan sebanyak RM10,000 kemudian dengan tak semena-mena berlaku sesuatu yang diluar jangka.
 
Bisnes tersebut gagal dan anda terpaksa gulung tikar. Anda terpaksa menanggung kerugian dan habis lesap duit modal.
 
Tapi anda jangan risaulah…
 
Hal ini tak akan berlaku kepada anda. Sebab itu saya berani dan yakin untuk ajak anda.
 
Mungkin anda tertanya-tanya, berapa modal permulaan yang diperlukan untuk join bisnes ini? Jawapannya ialah, tiada sebarang modal diperlukan.
 
Penyertaan adalah percuma. Ya, FREE registration.

Adakah terdapat syarat untuk maintain buat pembelian bulanan?
Jawapannya ialah, tak perlu maintain buat pembelian.
 
Namun, ini bukanlah bermaksud anda tak perlu keluar duit langsung. Tidak, bukan begitu.
 
Anda masih perlu berbelanja, dan beli produk syarikat, cuma anda disyorkan untuk beli apabila perlu sahaja.
 
“Tapi saya tak pandai nak cari-cari orang… Boleh ke saya berjaya nanti?” Apa yang nak dirisaukan? Itu semua boleh belajar.
 
Bagi peluang kepada diri anda untuk belajar.
First we learn, then we earn.
 
Dalam bisnes ini, anda boleh ambik masa selama mana yang anda perlukan untuk belajar. Dengan belajar, ia akan memperbaiki kehidupan anda.
 
Tentang persoalan nak kena cari-cari orang tu, secara jujurnya saya juga kurang berminat nak cari-cari orang walaupun saya tahu kaedahnya.
 
Sekarang, cuba jawab soalan saya. Macam mana anda boleh tiba di halaman ini? Adakah disebabkan saya cari anda, ataupun anda sendiri yang jumpa halaman ini?
 
Baiklah. Saya nak berterus-terang dengan anda. Saya sebenarnya tahu teknik pemasaran yang tak memerlukan saya untuk cari-cari orang.
 
Setakat ini, orang yang jumpa saya (seperti yang sedang berlaku kepada anda) dan mereka yang akan minta untuk join bisnes ini, bersama saya.
 
Saya tidaklah jamin setiap orang yang baca perkongsian saya ini, semua akan join bisnes ini. Tak. Saya juga perlu berpijak dibumi yang nyata.
 
Tapi satu perkara yang saya boleh jamin kepada anda. Ya, anda yang sedang baca ni.
 
Ini jaminan saya.  
Orang seterusnya yang baca entri ini, dan minat nak join bisnes yang saya buat ini, dia akan jadi downline anda.
 
Yes. Saya akan daftarkan dia supaya jadi downline dibawah rangkaian anda.
 
Proses ini akan berlaku secara automatik. Anda join sekarang, dan selepas ini saya akan bantu bina rangkaian anda secara automatik.
 
Kerja anda akan jadi lebih senang. Anda tak perlu pening kepala atau perlu buat kerja seorang diri, sebab saya akan bantu bina rangkaian untuk anda di kaki kiri. Anda hanya perlu bina rangkaian di kaki sebelah kanan sahaja.
 
Kalau anda join company lain, anda kena buat kerja seorang diri dan jangan harap anda akan dapat limpahan (spill) downline dari upline anda
 
Baiklah, setakat ini saya dah cerita tentang
i. Potensi pendapatan yang bakal anda perolehi
Anda boleh dapat income sehingga RM5,000 sehari maksimum. RM5,000 sehari adalah income maksimum paling tinggi yang boleh dicapai. Tapi kalau tak capai jumlah tu, dapat duit tepi RM80 sehari masih ok, kan?
 
Cuba bayangkan, dalam masa setahun dari sekarang, anda akan dapat income tambahan sebanyak RM2,400 sebulan. Ok kan?
RM80 pendapatan sehari X 30 hari = RM2,400 sebulan
 
ii. Kelebihan sistem binary yang digunakan
Ya, anda akan dapat limpahan downline dari upline anda walaupun masih belum mula buat marketing.
 
Saya ulang sekali lagi. Orang seterusnya yang baca sharing ini, akan saya daftarkan dia jadi downline anda.
 
iii. Risiko yang bakal anda hadapi
Bisnes ini boleh dijalankan tanpa modal. Tiada sebarang modal diperlukan untuk mulakan bisnes ini. Jadi anda tak rugi apa-apa.
 
Andai kata selepas join, anda rasa bisnes ini tak sesuai untuk anda, atau anda dapat peluang yang lebih baik, atau mungkin sebab anda dah selesa dengan whatever kedudukan anda sekarang, anda boleh tingalkan bisnes ini tanpa rasa rugi.
 
No such thing as modal hangus bila join.
 
Persoalannya, adakah anda dah sedia nak take action?
 
Saya tak berniat untuk panjang-panjangkan cerita. Jadi saya akan stop sampai disini dahulu.
 
Kalau anda baca perkongsian saya ini sampai ke perenggan ini, tahniah saya ucapkan.
 
Ini bukan satu pengakhiran.
 
Sebaliknya ia baru satu permulaan. Selepas ini kita akan bersama-sama harungi dunia perniagaan (dalam satu pasukan) dan In Shaa Allah kita akan berjaya sama-sama.
 
Itupun kalau anda take action dan buat keputusan untuk join pasukan saya.
 
Sebabnya saya tahu, dari ramai-ramai yang baca, akan ada pelbagai respon yang bakal saya terima.
 
Ada yang lepas baca, dia terus tutup halaman ini dan kata dalam hati, ah… Bohong je semua ini.
 
Its fine.
 
Namun saya percaya, jauh disegenap hati, anda percaya apa yang saya tawarkan ini ada benarnya.
 
Kemudian ada juga pembaca yang memilih untuk tak buat apa-apa. Dia kembali kepada kehidupan dia yang biasa.
 
Sesekali dia akan teringat apa yang telah dibaca disini. Hari berganti hari, berganti minggu, berganti bulan dan akhirnya berganti tahun.
 
Ketika itu, makin ramai yang dah mula join.
 
“Kalaulah aku join waktu kali pertama aku dengar pasal bisnes ni, mesti sekarang aku dah ada ramai downline kat bawah aku…”
 
Saya agak, itulah dia yang bakal anda katakan pada diri anda sendiri nanti… Itupun setelah setahun, atau dua tahun berlalu.
 
Saya tahu sedikit sebanyak, anda minat nak join. At least anda rasa, tak rugi untuk mencuba. Saya pun rasa benda yang sama, waktu baru pertama kali dengar tawaran seperti ini.
 
Belum pernah lagi saya jumpa bisnes yang seperti ini.
 
Nak join tak perlu keluar modal.
Tak ada unsur paksaan untuk beli produk.
Boleh dibuat secara part time dan santai.
Upline siap tolong dapatkan downline pula!
 
Sekarang keputusan ditangan anda. Tak ada sesiapa yang paksa anda untuk join atau halang anda untuk join.
 
Apa yang boleh saya katakan, bagi peluang kepada diri anda untuk berjaya.
 
Bisnes ini, memang tak boleh paksa-paksa. Ia kena terbit dari hati, keinginan untuk hasilkan income tambahan, kemahuan untuk berusaha dan berjaya.
 
Sekarang ni, anda mungkin ada banyak soalan. Saya faham.
 
Ini nombor telefon saya.
011 5689 0863
Anda boleh whatsapp dan tanyakan saya sebarang soalan.
 
Kalau nak senang, klik je link ni dan akan terus bukak whatsapp https://naktanyapasalbisnes.wasap.my/
 
Tanyalah soalan yang susah-susah pun tak ada masalah. Bila dah betul-betul puas hati, then kita buat bisnes ni sama-sama.
 
Saya tunggu pertanyaan anda.
 
 
The post Mesej ini khas untuk mereka yang mencari Pendapatan Sampingan appeared first on Blog Sabree Hussin.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sabreehussin.com/mesej-ini-khas-untuk-mereka-yang-mencari-pendapatan-sampingan/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Blackout Keluar Bersatu Propaganda Mereka Yang Kecewa

Blackout Keluar Bersatu Propaganda Mereka Yang Kecewa

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 227 hits
KLANG Isu blackout dan tindakan segelintir ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia keluar parti didakwa hanya propaganda mereka yang kecewa kerana tidak mendapat jawatan dalam parti Pengerusi Bersatu Selangor Datuk Abdul Rashid Asari ketika men...
Pantri Komuniti Ayamwithu Membantu Mereka Yang Memerlukan

Pantri Komuniti Ayamwithu Membantu Mereka Yang Memerlukan

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 328 hits
Walaupun negara kini menghadapi situasi sukar akibat wabak Covid 19 semangat saling mambantu murah hati dan saling percaya mempercayai tetap utuh dalam kalangan rakyat Kemudahan lama seperti pantri makanan untuk kegunaan ramai kini diberi w...
Ph Masih Merasakan Mereka Mempunyai Sokongan Rakyat Che Abdullah

Ph Masih Merasakan Mereka Mempunyai Sokongan Rakyat Che Abdullah

papar berkaitan - pada 20/8/2020 - jumlah : 166 hits
TANJUNG MALIM Rakyat di Dewan Undangan Negeri Slim perlu menggunakan peluang Pilihan Raya Kecil ini untuk menunjukkan bahawa pemilihan pada Pilihan Raya Umum lalu adalah satu kesilapan Setiausaha Badan Perhubungan Pas Kelantan Datuk C
10 Wajah Anak Selebriti Sebijik Ikut Muka Ibu Bapa Mereka

10 Wajah Anak Selebriti Sebijik Ikut Muka Ibu Bapa Mereka

papar berkaitan - pada 21/8/2020 - jumlah : 252 hits
Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi memanglah wajah anak sama ada akan iras ibu atau ayah bukan Begitulah fungsi DNA Tapi kalau dah macam pelanduk dua serupa memang menakjubkan Lagi lagi apabila kita tengok rata anak selebriti pujaan...
Memberi Kesadaran Ini 5 Hukuman Unik Untuk Mereka Yang Tak Pakai Masker Ada Hukuman Nyanyi

Memberi Kesadaran Ini 5 Hukuman Unik Untuk Mereka Yang Tak Pakai Masker Ada Hukuman Nyanyi

papar berkaitan - pada 19/8/2020 - jumlah : 251 hits
Masih banyak orang yang perlu diingatkan untuk pakai masker padahal penting banget lo untuk kepentingan bersama
Jangan Galakkan Anak Menantu Perempuan Tinggal Bersama Anda Biar Mereka Menyewa Sendiri

Jangan Galakkan Anak Menantu Perempuan Tinggal Bersama Anda Biar Mereka Menyewa Sendiri

papar berkaitan - pada 19/8/2020 - jumlah : 405 hits
Perjalanan dalam mengharungi sesebuah rumah tangga bukanlah sesuatu perkara yang mudah senang tetapi ia memerlukan tanggungjawab bersama untuk mengharunginya Tidak mungkin bahtera rumah tangga berjaya tanpa usaha dari kedua dua pihak Sediki...
Sempat Ke Umno Membuktikan Kpd Mahathir Mereka Akan Jadi Kerajaan Semula Dan Presiden Umno Kembali Sebagai Pm

Sempat Ke Umno Membuktikan Kpd Mahathir Mereka Akan Jadi Kerajaan Semula Dan Presiden Umno Kembali Sebagai Pm

papar berkaitan - pada 17/8/2020 - jumlah : 411 hits
Merujuk kepada Anwar selagi Mahathir masih hidup hasratnya sebagai PM semakin pudar Bukan kerana Mahathir yang halang tetapi rakyat yang menolaknya Benarkah Mahathir berusaha untuk menekan kerajaan sekarang untuk segera mengadakan PRU15 Apa...
Peluk Kakak Perempuanmu Lebih Kencang Sebab 7 Pengorbanan Ini Telah Mereka Lakukan

Peluk Kakak Perempuanmu Lebih Kencang Sebab 7 Pengorbanan Ini Telah Mereka Lakukan

papar berkaitan - pada 18/8/2020 - jumlah : 244 hits
Meskipun kadang menyebalkan tapi diam diam kakak perempuanmu ini juaranya soal kasih sayang
Aishah Back Up Ajai Itu Biasalah Juri Ada Cita Rasa Mereka Tersendiri

Aishah Back Up Ajai Itu Biasalah Juri Ada Cita Rasa Mereka Tersendiri

papar berkaitan - pada 18/8/2020 - jumlah : 509 hits
Itu biasalah bila masuk pertandingan yang ada juri profesional Sebagai seorang yang dah boleh dikatakan banyak kali menyertai pertandingan menyanyi ni salah satu daripada perkara yang saya akan dapatkan maklumat dulu ialah siapa juri source
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

My Duty Role As Src Director Only Existed In Name Shahrol Tells Court

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Taman Tema Genting Highland

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Neoclassical Apartments Interior Decor Inspirations

Tuah Adzmi Zack Zakwan Adikkk Muna Shahirah Wani Syaz Nurul Iman Ya Raya Chord



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Tadabbur Surah Surah Lazim Qarin Persiapan Mencari Lailatulqadar

Singo Pear Manfaat Pada Kesihatan Dan Petua Redakan Batuk

10 Malam Akhir Ramadan 2024 Kelebihan Tarikh Amalan Sunat

Cara Daftar Lalamove Online Driver Motor Dan Kereta

Hablun Minallah By Dr Hm Rakib S H M Ag Nurul Ikhlas Pekanbaru

Doa Agar Amalan Diiterima Allah Sepanjang Bulan Ramadan