Makan Pizza Di Mana Saja Boleh Dengan Foodpanda




Ketika rasa lapar dan tak tahu nak makan apa, menu pizza pasti boleh membuka selera. Lagi-lagi jika makan secara beramai-ramai. Untuk nikmati menu pizza ini tidak susah, tiba masa rasa teringin, boleh terus buat pesanan dalam talian dengan mudah.

Bila tiba sesuatu hari special seperti hari jadi, ulang tahun perkahwinan atau mungkin sekadar ingin bersantai bersama ahli keluarga sendiri contohnya, tak perlu bersusah payah sediakan makanan itu dan ini kerana pizza sudah boleh melengkapkan hari tersebut. Memang seronok jika dapat makan pizza sambil menonton TV dan berbual-bual. Tambahan pula dengan menu pizza begini kecil besar tua muda tahu cara untuk menikmatinya.



Mungkin kerana orang Malaysia ini suka makan dan berani mencuba, hinggakan menu pizza dengan pelbagai topping pilihan muncul. 

Sama ada dengan citarasa ala Itali atau pizza Hawaii yang indah mengimbangi rasa masam manis nenas dengan gabungan daging ayam yang enak, semuanya boleh dinikmati dengan penuh berselera. Walau bagaimana pun, pastikan membuat pesanan dari restoran pizza yang berkualiti bagi memastikan kepuasan saat makan yang paling maksimum.

Makin seronok jika dapat makan pizza yang masih panas-panas. Maka dengan adanya banyak kedai menjual pizza di Malaysia dengan servis penghantaran online, di sini akan dikongsikan beberapa pilihan restoran untuk memesan pizza secara online dengan servis pizza delivery dari Foodpanda. 

1. Domino’s Pizza



Restoran pizza pertama yang best adalah Domino’s Pizza Malaysia. Melalui Domino’s Pizza ini, ada pelbagai jenis pilihan pizza dan kerak yang pelbagai. Nak kerak yang nipis, tebal, ada cheese dan ditarik dengan tangan, semuanya ada di sini. 

Tidak setakat menu pizza, makanana lain seperti pasta, ayam, pencuci mulut banyak lagi menu lain sentiasa siap sedia untuk dibuat pesanan. Semua menu yang pelbagai ini ada dalam website Foodpanda. Jom nikmati pizza lazat dari Domino’s Pizza dengan membuat pesanan dalam talian dan penghantaran akan terus di buat sehingga ke depan pintu rumah. 

2. Pizza Hut


Puaskan semua keinginan untuk makan pizza dengan Pizza Hut hari ini. Ini kerana di Pizza Hut ada pelbagai jenis pilihan topping pizza yang hanyar terdapat di restoran ini sahaja. 

Antara menu pilihan pizza yang sedap untuk dipesan adalah seperti Chicken Hawaiian, Island Supreme dan Beef Pepperoni. Jika tak makan daging, boleh order pizza dengan nama Veggie Lover dan Island Tuna. 

Pizza Hut menawarkan pizza dalam tiga saiz berlainan iaitu personal, regular dan juga large. Harganya sangat murah dan terdapat banyak promo diskaun terkini dari masa ke semasa untuk ditebus. Pesan dalam talian melalui Foodpanda dan dapatkan penghantaran tanpa perlu susah payah untuk pickup sendiri seperti dulu. 


3. Layali El Sham Restaurant



Nak makan pizza dengan citarasa Mexico? Layali El Sham ada menyajikan pizza special yang agak berbeza dari pizza-pizza yang lain. Dengan doh adunan sendiri buatan tangan di tambah dengan cara bakar dan topping yang padat dengan isi ayam dan sos, benar-benar boleh membangkitkan selera. Terdapat banyak juga tawaran potongan harga (diskaun) dari masa ke semasa. 


Nak Makan Pizza Tak Perlu Keluar Dari Rumah Kerana Foodpanda Ada Untuk Membuat Penghantaran 



Itulah dia TIGA tempat makan di Malaysia yang ada menawarkan menu pizza dengan bermacam jenis pilihan menu. Nak order juga mudah kerana ia boleh dibuat pesanan secara online melalui website Foodpanda. 

Dengan servis pesanan atas talian begini ternyata ianya sangat-sangat senang dan amat memudahkan urusan. Lagi-lagi kalau dalam keadaan risau dengan kemunculan covid19 yang masih belum ada penghujungnya ini. 

Tak perlulah beria untuk keluar dari rumah semata-mata kerana ingin beli makanan tertentu yang diidamkan. Servis penghantaran secara terus dari restoran ke rumah oleh Foodpanda ada, jadi mengapa kita perlu mengambil risiko. 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.irrayyan.com/2020/11/makan-pizza-di-mana-saja-boleh-dengan-foodpanda.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bagaimana Nak Membuat Bawang Goreng Yang Rangup Makan Begitu Saja Juga Enak Ini Petuanya

Bagaimana Nak Membuat Bawang Goreng Yang Rangup Makan Begitu Saja Juga Enak Ini Petuanya

papar berkaitan - pada 4/11/2020 - jumlah : 297 hits
Menghirup sup tanpa bawang goreng seakan tidak lengkap Begitu juga bila makan bihun goreng atau mi goreng bawang goreng yang rangup melengkapi rasa enak makanan ini Ada saja yang dijual di pasaran tapi tidak sesedap kalau buat sendiri Malah...
Mana Maruah Melayu 80 Gelandangan Islam Makan Di Gereja

Mana Maruah Melayu 80 Gelandangan Islam Makan Di Gereja

papar berkaitan - pada 9/11/2020 - jumlah : 179 hits
Lebih 80 peratus daripada kira kira 100 orang gelandangan atau warga miskin kota yang menerima bantuan makanan di sesebuah gereja pada satu satu masa terdiri daripada Melayu beragama Islam Pendedahan tersebut diakui seorang ibu tunggal keti...
Kaktus Boleh Makan Ke

Kaktus Boleh Makan Ke

papar berkaitan - pada 9/11/2020 - jumlah : 257 hits
Pernah nampak tak orang makan pokok kaktus Pertama kali nampak orang makan kaktus di satu post di instagram Lupa pula nak save post sebab masa tu tengah scroll explore instagram tu Dalam video tu seorang perempuan tengah petik pokok kaktus ...
Pc Saya Makan Elektrik Banyak Mana Cara Jimat Elektrik

Pc Saya Makan Elektrik Banyak Mana Cara Jimat Elektrik

papar berkaitan - pada 14/11/2020 - jumlah : 330 hits
Agak agak berapa banyak komputer kita makan elektrik masa kita guna komputer Dan berapa banyak elektrik pula masa tutup komputer Sebenarnya kita boleh jimat hanya dengan tutup plug sahaja Ini baru komputer Ada device yang guna banyak elektr...
Maulid Nabi Bagi Pemilik Nama Muhammad Dan Ahmad Boleh Makan Soto Gratis Di Warung Ini Buruan

Maulid Nabi Bagi Pemilik Nama Muhammad Dan Ahmad Boleh Makan Soto Gratis Di Warung Ini Buruan

papar berkaitan - pada 30/10/2020 - jumlah : 481 hits
Berbagai cara dilakukan pemilik usaha untuk menarik minat pelanggannya salah satunya seperti yang dilakukan pemilik warung ini Nah bagi pemilik nama Muhammad dan Ahmad mendapat perlakuan istimewa dari Soto Seger Boyolali HJ Amanah Warung So...
Macam Mana Boleh Lena Orang Tak Ada Air Ebit Lew

Macam Mana Boleh Lena Orang Tak Ada Air Ebit Lew

papar berkaitan - pada 12/11/2020 - jumlah : 267 hits
Ebit Lew beli air 4 lori tangki untuk penduduk di Selangor Foto FB Ebit Lew SEKALI lagi pendakwah bebas Ebit Lew membeli air bersih untuk diagihkan kepada penduduk Selangor yang keputusan bekalan air Jika beberapa minggu lalu dia menghantar...
Anuar Musa Boleh Buka Gerai Di Mana Mana Kawasan Yang Sesuai Di Kuala Lumpur

Anuar Musa Boleh Buka Gerai Di Mana Mana Kawasan Yang Sesuai Di Kuala Lumpur

papar berkaitan - pada 10/11/2020 - jumlah : 277 hits
KUALA LUMPUR Dewan Bandaraya Kuala Lumpur kini memberi kebenaran kepada warga kota untuk membuka gerai atau perniagaan secara kecil kecilan di mana mana kawasan yang sesuai di sekitar bandar raya mulai Ahad ini Menteri Wilayah Persekutuan T...
The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

What You Should Know About New Construction Plumbing

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Fahmi Fadzil Perlu Beri Penjelasan Bukan Beri Alasan



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Banteras Isu 3r Manivanan Cadang 10 Langkah Percepat Siasatan Polis

Analysis Harapan S Uphill Battle To Defend Kuala Kubu Baharu

Kkb By Election Will Be A Confidence Vote For The Anwar Administration

Azmin Pledges To Tell All On May 11

Cara Qada Solat Fardhu

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm