Maafkan Mama Tak Sanggup Rasanya Nak Peluk Cium Qayyum Lama Lama Mama Tolak Sebab Tidak Nak Bersedih Datin Shahida


Tak lama dulu, kecoh di media sosial tentang isu ibu kandung Qayyum, anak angkat Datuk Aliff Syukri yang mahu mengambil anaknya kembali gara-gara menuduh usahawan kosmetik terbabit dan isteri tak reti menjaga budak tu dengan baik.
Terkilan dengan tuduhan tersebut dan tak tahan asyik terima desakan, Datuk Aliff dengarnya memang nak beri Qayyum kembali kepada ibunya. Aduhai, sedih memang sedih tapi apakan daya…
Kisah mengenai Qayyum atau nama penuhnya, Qayyum Aliffshah menjadi tular di media sosial sejak akhir-akhir ini. Ramai yang sedia maklum, anak angkat kepada pengasas produk kosmetik terkenal Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida ini telah pun dipulangkan kepada keluarga kandungnya hari ini.

Rata-rata ramai netizen yang berkongsi kesedihan ini kerana selama ini mereka setia mengikuti perkembangan ‘baby terlajak laris’ ini sejak dari lahir sehinggalah saat-saat terakhir Qayyum bersama keluarga Datuk Aliff.
Pastinya Datuk Aliff dan Datin Shahida serta keluarga lagi terkesan dengan perpisahan ini. Manakan tidak, Qayyum dijaga oleh pasangan pengasas produk kosmetik terkenal ini sejak dari dalam kandungan ibu kandungnya sehingga kini Qayyum telah berusia setahun lebih.
Walaupun berat berpisah dengan Qayyum, tetapi pasangan ini terpaksa akur dengan kehendak ibu dan keluarga kandung Qayyum. Berat mata memandang, lagi berat bahu yang memikul.

Yang terbaru, menerusi akaun Instagram Datin Shahida berkongsi video saat-saat terakhir sewaktu berpisah dengan Qayyum. Video ini membuatkan ramai yang sebak dan menangis menontonnya.
Baca perkongsian Datin Shahida dan tonton video penuh di bawah :
“Dari pagi x ada kekuatan nak post video ni. ramai yg dm nak tgk saat akhir…saya pun x sanggup……
Tapi kenangan saya pernah jaga dia… minta maaf sangat2 mama x sanggup nak peluk cium qayyum lama2 sampai mama tolak sebab x nak sedih!!!
Masa akan rawat hati saya…Insya Allah”
https://mfadhly.net/wp-content/uploads/2019/01/datin.mp4
“Maafkan mama, tak sanggup rasanya nak peluk cium Qayyum lama-lama. Mama tolak sebab tak nak bersedih.. ” – Datin Shahida
Rata-rata netizen turut sebak menonton video ini. Antara komen-komen netizen :
nikky_jai : Bela kucing pun klu kucing pergi atau m4ti sedih gila inikan lagi anak susuan yg dibela sejak lahir lg. Allahu sedih sgt2
nurynniyaz : besabarlah…semoga datin tabah…hanya org yg melaluinya merasai betapa sayangnya kasihnya kita pada dia
nursya7 : Bertabah ya Datin… Nampak Datin dan Dato sygkan qayyum ikhlas… Smoga qayyum akan cari dato dan Datin satu hr nnt.
s.m_empire : sebelum tgk video ni, cerita pujaan hati kanda pun macamni. baby tu mmg ayah n mak dorg nak balik sbb ada yang terjadi dan terpaksa diserahkan kepada keluarga angkat. sedih. sambung pula tgk video yom. Semoga yom membesar dgn baik. InsyaAllah hubungan silaturrahim Datin n dato dgn yom akan berkekalan. Semoga Allah membalas jasa baik kalian. Ramai nak jadi anak angkat dato n datin tp yom sgt sgt beruntung.
Bak kata pepatah air yang dicincang tidak akan put0s. Walaupun mereka bukan adik beradik kandung, tapi sudah dianggap seperti adik beradik sendiri. Kasih dan sayang sudah tersemai sejak kali pertama mereka bertemu.
“Penghormatan terakhir.. lihatlah air muka mereka senyum dlm kesedihan… apa pun tq semua team yg berbakti di rumah sy dan menjaga page @babyterlajaklaris…. ni orang kuat yg dah tgk qayyum dari dalam perut,lahir sampai hari ni….semua datang nak ucapkan selamat jalan dekat Qayyum…. tq semua sebab selalu jaga dan tgk qayyum utk saya.. (ini smua staff yg ada kena mengena menjaga yom bukan mak dia atau family dia)

kami berikan nama lagu ni #selawatdodoianakku .. semoga yom ingat bila dah besar nanti.. kalau nak dengar boleh lah ke joox, itune , spotyfive smua ada.. utk dengarkan lagu istimewa utk yom isnin ni boleh tengok di youtube mv #selawatdodoianakku yg kami buat khas utk kenangan kami sekluarga.. ciptaan @hafizhamidun”
Namun begitu masih ada netizen yang mempertikaikan Datuk Aliff Syukri yang dikatakan tidak bersedih dengan kehilangan Qayyum. Menerusi pertanyaan di InstaStory, seorang netizen bertanyakan soalan berikut kepada Datuk Aliff :
“Kenapa happy, tak sedih pun yom dah tak ada kat rumah Dato..”
Ini jawapan dan respon daripada Datuk Aliff :
“Awak nak saya merana terseksa dan orang cakap saya buat drama ? Serba tak kena netizen ni. Gara2 korang anak ni jadi m4ngsa. Korang nak apa sebenar yaa ?? Kami sedih 1 family tak akan nak tunjuk kat dunia ??
tak tahu nak luahkan petapa pahityee perpisahan ni.. terfikir mcm mana dia tidur di luar, mcm mana makan, mcm mana kalau punggung dia gatal? dia biasa tido dgn minah dr baru lahir..”
Namun, setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Mungkin ini yang terbaik untuk Qayyum dan untuk kedua-dua pihak, baik keluarga Datuk Aliff dan juga keluarga kandung Qayyum.
Sama-sama kita doakan semoga Qayyum sentiasa dilindungi Allah setiap masa walau di mana dia berada.
Siapa Ibu Sebenar
Menerusi Entri Terbaru Dato Aliff Syukri memuatnaik pelbagai gambar gambar dan video video mengenai anak angkat nya. Qayyum dijaga oleh pasangan pengasas produk kosmetik terkenal ini sejak dari dalam kandungan ibu kandungnya sehingga kini Qayyum telah berusia setahun lebih.

saya hormati mereka.. ramai yg nak tngok wajah vedio ibuya …
maaf vedio live atau pic ibu yom sy x boleh tunjuk sbb saya menghormati mereka dan menjaga maruah mereka.. abah harapkan yom bahgia dan abah mampu berdoa sahaja dari jauh …
Sumber dari ShareMedia
The post “Maafkan mama, tak sanggup rasanya nak peluk cium Qayyum lama-lama. Mama tolak sebab tidak nak bersedih.. ” – Datin Shahida appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2019/01/26/maafkan-mama-tak-sanggup-rasanya-nak-peluk-cium-qayyum-lama-lama-mama-tolak-sebab-tidak-nak-bersedih-datin-shahida/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nak Bagi Ke Pangkuan Mak Dia Pun Senang Hati Datin Seri Nur Shahida Sedia Nak Serah Qayyum Pada Ibu Kandung

Nak Bagi Ke Pangkuan Mak Dia Pun Senang Hati Datin Seri Nur Shahida Sedia Nak Serah Qayyum Pada Ibu Kandung

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 565 hits
Selepas menderita demam akibat seluruh badannya diserang campak hingga terpaksa bermalam di hospital kini Qayyum sudah dibenarkan pulang Berita tersebut dimaklumkan penjaga kenapa kanak kanak berkenaan Datin Sei Nur Shahida yang juga merupa...
Datin Shahida Salahkan Netizen Qayyum Dipulangkan

Datin Shahida Salahkan Netizen Qayyum Dipulangkan

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 363 hits
Dalam perkongsian terbaru Datin Shahida anak angkatnya Qayyum sudah pun dipulangkan kepada ibu kandungnya Dalam pada itu Shahida meluahkan rasa terkilan terhadap The post appeared first on
Nak Tercabut Nyawa Mama Bantal Tungku Moden Meletup Dekat Dengan Baby

Nak Tercabut Nyawa Mama Bantal Tungku Moden Meletup Dekat Dengan Baby

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 726 hits
Nak putus nyawa mama nak tercabut jantung meletup dekat dengan baby Nasib baik Tuhan nak tolong lagi demikian kata si ibu yang terkejut dengan kejadian yang baru berlaku dan nyaris mencederakan bayinya Menurut bantal tungku elektrik itu sed...
Mama Adik Nak Keluar Bayi 2 Tahun Terperangkap Di Dalam Lubang

Mama Adik Nak Keluar Bayi 2 Tahun Terperangkap Di Dalam Lubang

papar berkaitan - pada 26/1/2019 - jumlah : 420 hits
MALAGA SEPANYOL Usaha menyelamat seorang kanak kanak berusia dua tahun yang jatuh ke dalam sebuah perigi sempit berkedalaman melebihi 100 meter sejak 12 hari lalu memasuki fasa terakhir dan berbahaya hari ini Pasukan penyelamat menggunakan ...
Nak Pastikan Stok Susu Sentiasa Cukup Selepas Masuk Kerja Mama Buat 8 Tips Ini

Nak Pastikan Stok Susu Sentiasa Cukup Selepas Masuk Kerja Mama Buat 8 Tips Ini

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 540 hits
Susu lebat dan stok mencukupi selepas cuti bersalin adalah menjadi impian setiap ibu yang menyusukan bayi dengan susu ibu Puas sudah memerah tetapi penghasilan susunya semakin sedikit Stok susu ibu perahan menyusut ekoran pengumpulan susu d...
Nak Tarik Perhatian Harry Styles Penyanyi Seksi Sanggup Cacah Tatu Dekat

Nak Tarik Perhatian Harry Styles Penyanyi Seksi Sanggup Cacah Tatu Dekat

papar berkaitan - pada 29/1/2019 - jumlah : 293 hits
Pergelangan tangan bahu tengkuk lengan betis merupakan antara pilihan ramai untuk mencacah tatu Tapi apa yang dibuat oleh seorang penyanyi ini memang cukup mengerikan Di pipi dan bentuknya Penyanyi kelahiran New Zealand Kelsy Karter sanggup...
Princess Sayang Maafkan Mama Tak Dapat Selamatkanmu Ibu Luah Kesedihan Anak Pergi Kerana Lelaki Taksub

Princess Sayang Maafkan Mama Tak Dapat Selamatkanmu Ibu Luah Kesedihan Anak Pergi Kerana Lelaki Taksub

papar berkaitan - pada 30/1/2019 - jumlah : 357 hits
Maafkan Mama Tak Dapat Selamatkanmu Ibu Luah Kesedihan Anak Pergi Kerana Lelaki Taksub Luluh hati seorang ibu apabila anak yang dibesarkan dengan penuh kasih sayang meninggal dunia dek kerana ketaksuban seorang lelaki menagih cinta kekasihn...
Lambat Baca Suka Pakai Kasut Dan Tulis Huruf Terbalik Datin Seri Shahida Kesan Simptom Disleksia Anak

Lambat Baca Suka Pakai Kasut Dan Tulis Huruf Terbalik Datin Seri Shahida Kesan Simptom Disleksia Anak

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 583 hits
Tak ada apa yang patut dimalukan oleh kaum ibu bapa sekiranya mempunyai anak anak Disleksia Lihat saja bagaimana Datin Seri Shahida membantu anak perempuannya Qadejah yang mengalami simptom tersebut Apa yang pasti isteri kepada usahawan ter...
Shahida Hadiahkan Sebuah Lagu Untuk Qayyum Sebelum Berpisah

Shahida Hadiahkan Sebuah Lagu Untuk Qayyum Sebelum Berpisah

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 375 hits
Seperti yang sedia maklum sebelum ini isteri kepada Datuk Seri Aliff Syukri Datin Seri Nur Shahida pernah memberitahu salah seorang anak angkat jagaanya Qayyum Aliffshah Bin Abd A liy atau lebih dikenali sebagai Qayyum akan dipulangkan semu...
Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Contoh Inspirasi Poster Ucapan Selamat Hari Pekerja 2024

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Enhance Your Look With Special Occasion Makeup

Lirik Lagu Perih Jerih Masdo

Rumah Terbuka Anisya And The Geng

Security Status Not Satisfied

How Often Should You Clean Your Air Ducts A Guide For Laval Homeowners

Ugutan Klopp Punca Salah Berang