Logitech G Melancarkan Tetikus G309 Permainan Lightspeed Untuk Semua Jenis Pemain


KUALA LUMPUR, Malaysia, 19 Julai 2024  Logitech G, jenama Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) dan peneraju inovasi teknologi dan peralatan permainan, mengumumkan Tetikus Permainan Tanpa Wayar Logitech G309 LIGHTSPEED, sebuah tetikus dengan reka bentuk premium yang mempunyai sambungan dwi-tanpa wayar, penjejakan tepat dan prestasi yang boleh dipercayai dalam faktor bentuk yang baru direka untuk semua.
Para pemain tahu bahawa peralatan mereka perlu memberikan prestasi, keselesaan, dan kebolehpercayaan untuk bermain dengan terbaik. Dalam tetikus permainan, ini bermakna prestasi tanpa wayar dengan kependaman rendah, kawalan tepat, dan penyegerakan lancar dengan pergerakan, terutamanya memandangkan tempo dan ketangkasan yang diperlukan.
Dengan Teknologi Proprietari, Inovasi Generasi Seterusnya, dan Reka Bentuk Terkini, Logitech G309 LIGHTSPEED Membawa Permainan Tanpa Wayar kepada Arus Perdana “Selama bertahun-tahun, kami telah komited untuk mengembangkan teknologi dan inovasi LIGHTSPEED kami supaya semua orang dari profesional e-sukan hingga pemain baru dapat menikmati permainan tanpa wayar,” kata Ujesh Desai, naib presiden dan pengurus besar Logitech Gaming. “Teknologi LIGHTSPEED kami, bersama dengan sensor HERO kami, telah maju ke tahap di mana semua pemain, dari atlet profesional e-sukan dunia hingga pemain kali pertama, tahu mereka boleh mempercayai tetikus Logitech G untuk berprestasi setiap kali. Dengan G309 LIGHTSPEED, kami telah membawa teknologi tercanggih yang sama, termasuk sensor HERO 25K, keserasian POWERPLAY, dan tanpa wayar LIGHTSPEED — semuanya pada harga yang mampu milik untuk kebanyakan orang”
Tetikus permainan G309 LIGHTSPEED serasi dengan POWERPLAY, yang membolehkan pemain mengecas G309 tanpa bateri AA di dalamnya jika mereka mendapatkan Sistem Pengecasan Tanpa Wayar Logitech G PowerPlay yang dijual secara berasingan. Ini mengurangkan berat sebanyak 18g (berat bateri alkali).
Juga dilengkapi dengan sensor HERO 25K yang sangat cekap tenaga, G309 menawarkan lebih 300 jam permainan berterusan pada kadar laporan 1 ms dalam LIGHTSPEED dengan hanya satu bateri alkali AA. Beralih ke mod Bluetooth; hayat bateri adalah lebih 600 jam dengan satu bateri alkali AA.

Walaupun dengan begitu banyak teknologi di dalamnya, Logitech G309 LIGHTSPEED tidak berat atau besar. Ia tahan lama namun padat dan ringan, dengan berat hanya 86 gram dengan bateri AA alkali dan 68 gram tanpa bateri AA alkali apabila dipasangkan dengan POWERPLAY.
Logitech G309 LIGHTSPEED menggunakan teknologi tanpa wayar LIGHTSPEED eksklusif Logitech G untuk pengalaman permainan berprestasi tinggi yang lebih pantas daripada kebanyakan tetikus berwayar. Dengan menggabungkan prestasi tanpa wayar LIGHTSPEED dengan sensor HERO 25K Logitech G, G309 mampu mencapai prestasi generasi seterusnya sambil memberikan responsif dan ketepatan yang luar biasa, 400 IPS, dan sensitiviti sehingga 25,600 DPI, tanpa pecutan atau pelicinan.

Tambahan pula, tanpa wayar LIGHTSPEED juga membolehkan pemain menyambungkan dua peranti LIGHTSPEED kepada satu penerima menggunakan Alat Pemasangan Peranti dalam G HUB. Pemain boleh memilih untuk mengendalikan G309 LIGHTSPEED dengan penerima yang sama seperti papan kekunci permainan Logitech, termasuk Papan Kekunci Permainan Logitech G515 TKL LIGHTSPEED yang baru diumumkan.
Eksklusif untuk Logitech G, G309 LIGHTSPEED dilengkapi dengan suis optik-mekanikal hibrid LIGHTFORCE untuk kelajuan yang luar biasa, kebolehpercayaan, dan pengaktifan yang tepat dengan tindak balas yang jelas. LIGHTFORCE menggunakan bahagian sentuhan galvanik dalam suis yang beroperasi seperti suis mekanikal untuk mengekalkan rasa yang jelas itu. Pencetus optik dan mekanikal direkayasa secara bersatu, memberikan prestasi permainan yang terbaik. Suis hibrid LIGHTFORCE menyediakan pengaktifan optik dengan kependaman ultra rendah yang boleh dipercayai digabungkan dengan atribut terbaik klik mekanikal yang jelas dan taktil.
Harga dan Ketersediaan
Tersedia dalam warna hitam dan putih, Tetikus Permainan Tanpa Wayar Logitech G309 LIGHTSPEED boleh didapati dengan harga RM349 di peruncit sah Logitech G berdekatan anda, kedai rasmi Lazada, dan kedai rasmi Shopee.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://omghackers.com/logitech-g309/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Memperkenalkan Logitech G515 Papan Kekunci Tkl Generasi Seterusnya Berprofil Rendah Untuk Permainan Prestasi Tinggi

Memperkenalkan Logitech G515 Papan Kekunci Tkl Generasi Seterusnya Berprofil Rendah Untuk Permainan Prestasi Tinggi

papar berkaitan - pada 20/7/2024 - jumlah : 150 hits
Reka Bentuk Langsing Set Ciri Moden dan Fungsi Prestasi Tinggi adalah Ciri Utama Papan Kekunci Permainan Siri 500 yang Baharu KUALA LUMPUR Malaysia 19 Julai 2024 Hari ini Logitech G sebuah jenama Logitech dan peneraju inovasi teknologi dan ...
Dpr Bentuk Pansus Angket Haji Menag Yaqut Semua Proses Akan Kita Laporkan

Dpr Bentuk Pansus Angket Haji Menag Yaqut Semua Proses Akan Kita Laporkan

papar berkaitan - pada 9/7/2024 - jumlah : 78 hits
Menteri Agama Yaqut Cholil Qoumas mengaku siap mengikuti proses terkait angket itu
Bukan Semua Masalah Boleh Selesai Segera Pm

Bukan Semua Masalah Boleh Selesai Segera Pm

papar berkaitan - pada 9/7/2024 - jumlah : 136 hits
bharian com myOleh Julai 8 2024 7 21pmPerdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim bersalaman dengan orang ramai ketika hadir pada Program Santai Bersama Komuniti India Parlimen Tambun di Dewan Komuniti Chemor Ipoh Foto NSTP L MANIMARANIPOH Dat...
5 Jenis Blog Masih Popular 2024

5 Jenis Blog Masih Popular 2024

papar berkaitan - pada 27/7/2024 - jumlah : 72 hits
nbsp Berikut adalah beberapa jenis blog yang masih popular pada tahun 2024 1 Kewangan dan Pelaburan Blog yang membahas topik kewangan peribadi tips berjimat pelaburan dan pengurusan wang tetap menjadi salah satu kategori blog yang paling di...
Sederet Penyebab Cuci Darah Bisa Dipicu Jenis Makanan Jenis Ini

Sederet Penyebab Cuci Darah Bisa Dipicu Jenis Makanan Jenis Ini

papar berkaitan - pada 26/7/2024 - jumlah : 86 hits
Prosedur pencucian darah menggunakan mesin khusus ini dilakukan pada pasien yang mengalami gagal ginjal
Bukan Pasal Orang Lain Semua Terletak Pada Hati Mamat Sendiri Ajai

Bukan Pasal Orang Lain Semua Terletak Pada Hati Mamat Sendiri Ajai

papar berkaitan - pada 12/7/2024 - jumlah : 98 hits
KUALA LUMPUR Komposer dan anggota kumpulan Exists Ajai 49 menolak dakwaan bahawa sahabatnya Mamat berkali kali terjebak dengan gejala dadah disebabkan tersalah memilih kawan dan juga faktor sekeliling Ajai atau nama sebenarnya Mohd Faizal M...
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Wanita Kemboja Maut Dihempap Pokok Ketika Berniaga

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Buat Buat Bodoh Lebih Senang Dapat Perhatian

Sains Rangkaian Dan Penggunaannya Dalam Bidang Pertanian

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur

Cops On Hunt For Inmate Who Fled Sungai Buloh Hospital

Sepiring Celebrates 9 Years Of Uniting Malaysians Through Authentic Local Flavours


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Generate Unique Brand Names

Sesekali Belanja Anak Anak Fruit

Pencarian Bakat Penulis Muda

Filem Reeza Gtr

Tip Masak Ketam Telur Masin Sedap Tak Guna Banyak Bahan

Perubahan Gred Sspa Senarai Jawatan Disatukan Ditukar